valt me nog mee dat ze niet per ongeluk foto van d'r decolote bij gepost heeftquote:
komt misschien nogquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze niet per ongeluk foto van d'r decolote bij gepost heeft
Vind je haar niet aantrekkelijk dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Isquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doe is normaal man gore lafbek, met je lelijke schedel.
beetje oudquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je haar niet aantrekkelijk dan?
Can't even.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je haar niet aantrekkelijk dan?
Wist gelijk over wie dit ging.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
er zijn niet genoeg lege blonden vrouwen om jouw afwezigheid te vullenquote:
Wat is je probleem Niels, wil je ergens over praten ofzo? Als je met iets zit wil ik je wel een luisterend oor bieden.quote:
Bedankt mar ik blijf toch maar binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weather-update:
[ afbeelding ]
Rotterdam Airport/Zestienhoven
2015.07.30 1225 UTC
Wind from the NNW (340 degrees) at 8 MPH (7 KT) (direction variable)
Visibility greater than 7 mile(s)
Sky conditions overcast
Weather Drizzle, rain
Cumulonimbus clouds observed
Temperature 59 F (15 C)
Dew Point 53 F (12 C)
Relative Humidity 82%
Pressure (altimeter) 30.00 in. Hg (1016 hPa)
vind het zo lekker als je mn ego streeltquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
er zijn niet genoeg lege blonden vrouwen om jouw afwezigheid te vullen
Beetje gefrustreerd. Denk niet dat je me ermee kunt helpen. Het gaat wel over.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je probleem Niels, wil je ergens over praten ofzo? Als je met iets zit wil ik je wel een luisterend oor bieden.
hij wil vast nog wel meer strelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo lekker als je mn ego streelt
Oke, probeer je te kalmeren aub.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd. Denk niet dat je me ermee kunt helpen. Het gaat wel over.
paar maandjes gekkenhuis inquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd. Denk niet dat je me ermee kunt helpen. Het gaat wel over.
ik streel wat jij wilquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo lekker als je mn ego streelt
quote:Tja, die reacties had ik kunnen verwachten van mensen die geen smaak hebben. Nou gaarne opbokken uit mijn topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |