Ik rijd geen automaatquote:
Ga eens even ergens anders zo puberaal doen.quote:
wat emogif jij jezus. TRquote:
Ik zal me inhouden voor jou xoquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders zo puberaal doen.
heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wil zo even naar buiten, waar is niels met het weerbericht?
Als je het over de duivel hebt..quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben 'r hoor, maar ben even wat dingen aan het overpeinzen.
Laat me wetenquote:
Welvaartquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nou kreeft gehaald vandaag?
Weather-update:quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wil zo even naar buiten, waar is niels met het weerbericht?
Doe is normaal man gore lafbek, met je lelijke schedel.quote:
Nee, ik ga zo uiteten met een vriendin. Ook vis.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nou kreeft gehaald vandaag?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo uiteten met een vriendin. Ook vis.
Je moest zeggen, houd jij van een lekkere slijmerige palingquote:
Jeetje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Je moest zeggen, houd jij van een lekkere slijmerige paling
semtexquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
V&A / [TK] Prada PR 27NS Zonnebril (Baroque montuur)
Jezus wat een lelluk ding
nee want ik was mijn piemel wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Je moest zeggen, houd jij van een lekkere slijmerige paling
Lijkt een beetje alsof je dan zo'n insectenhoofd hebt. Maarja, denk wel dat sommigen dit best mooi kunnen laten staan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
V&A / [TK] Prada PR 27NS Zonnebril (Baroque montuur)
Jezus wat een lelluk ding
nee, die pootjes.. gewoon neequote:Op donderdag 30 juli 2015 14:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Lijkt een beetje alsof je dan zo'n insectenhoofd hebt. Maarja, denk wel dat sommigen dit best mooi kunnen laten staan.
valt me nog mee dat ze niet per ongeluk foto van d'r decolote bij gepost heeftquote:
komt misschien nogquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze niet per ongeluk foto van d'r decolote bij gepost heeft
Vind je haar niet aantrekkelijk dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Isquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doe is normaal man gore lafbek, met je lelijke schedel.
beetje oudquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je haar niet aantrekkelijk dan?
Can't even.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je haar niet aantrekkelijk dan?
Wist gelijk over wie dit ging.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
er zijn niet genoeg lege blonden vrouwen om jouw afwezigheid te vullenquote:
Wat is je probleem Niels, wil je ergens over praten ofzo? Als je met iets zit wil ik je wel een luisterend oor bieden.quote:
Bedankt mar ik blijf toch maar binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weather-update:
[ afbeelding ]
Rotterdam Airport/Zestienhoven
2015.07.30 1225 UTC
Wind from the NNW (340 degrees) at 8 MPH (7 KT) (direction variable)
Visibility greater than 7 mile(s)
Sky conditions overcast
Weather Drizzle, rain
Cumulonimbus clouds observed
Temperature 59 F (15 C)
Dew Point 53 F (12 C)
Relative Humidity 82%
Pressure (altimeter) 30.00 in. Hg (1016 hPa)
vind het zo lekker als je mn ego streeltquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
er zijn niet genoeg lege blonden vrouwen om jouw afwezigheid te vullen
Beetje gefrustreerd. Denk niet dat je me ermee kunt helpen. Het gaat wel over.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je probleem Niels, wil je ergens over praten ofzo? Als je met iets zit wil ik je wel een luisterend oor bieden.
hij wil vast nog wel meer strelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo lekker als je mn ego streelt
Oke, probeer je te kalmeren aub.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd. Denk niet dat je me ermee kunt helpen. Het gaat wel over.
paar maandjes gekkenhuis inquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd. Denk niet dat je me ermee kunt helpen. Het gaat wel over.
ik streel wat jij wilquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo lekker als je mn ego streelt
quote:Tja, die reacties had ik kunnen verwachten van mensen die geen smaak hebben. Nou gaarne opbokken uit mijn topic
nee, kijk maar:quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Projecteer je nu je eigen verlangens op hem?
quote:
heh?quote:
hardopquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
laat ons met rust kissless virgin
oh noes niels zegt dat ik een snor heb boehoequote:
Inderdaad tante Chlolo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh noes niels zegt dat ik een snor heb boehoe
Wanneer scheer je hem?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh noes niels zegt dat ik een snor heb boehoe
nooit, probeer een hoinkje te laten staanquote:
Nee, ik bedoel wanneer scheer je niels?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nooit, probeer een hoinkje te laten staan
Vind je niet sexy dan?
Ik moet nog een maandquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:08 schreef Chloroform het volgende:
heb echt fucking weinig zin om te werken vanavond maar bijna vakantie dus what up bitches
...quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wanneer scheer je niels?
ripquote:
Ja had ik dus ook vorig jaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
rip
Weet hoe het voelt, vorig jaar ook hele zomer doorgewerkt en in oktober pas vakantie
Echt nooit meer
get a roomquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
laat ons met rust kissless virgin
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wanneer scheer je niels?
Ja maar toen mocht je z'n dochter knallen toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse mannen en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.
Heel m'n smoel lach open een keer. Of ik ook nog even wilde betalen.
Ja, is ook weer zo, but still. Heb na zaterdag 2,5 week en dan in oktober alsnog op vakantie als het hier baggerweer is. Gewoon doen toch ;ssquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja had ik dus ook vorig jaarmaarja aan de andere kant.. iedereen is geweest.. en dan mag je nog ff
Je hebt vriendelijk bedankt en bent weggelopen zeker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.
Heel m'n smoel lach open een keer. Of ik ook nog even wilde betalen.
Nice, altijd goed om te splitsen idd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is ook weer zo, but still. Heb na zaterdag 2,5 week en dan in oktober alsnog op vakantie als het hier baggerweer is. Gewoon doen toch ;ss
In China een keer ja. Die man kon wel scheren, daarna bood hij z'n dochter aan. Niet Gelogen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja maar toen mocht je z'n dochter knallen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |