Niet al vakantie hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:08 schreef Chloroform het volgende:
heb echt fucking weinig zin om te werken vanavond maar bijna vakantie dus what up bitches
spreek je zondag wel weer ;squote:
Ik had een keer in Egypte m'n schaamhaar laten doen door en local, hij bleek erg goed te zijn. Ik vroeg om een mooi streepje, had ie een hartje gemaakt. Ik wel blij enzo hahaha.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
Een Turkse vrouw heeft een keer m'n wenkbrauwen gedaan en daarna bood ze me haar zoon, twee kamelen, een zak rijst en een papegaai aan.
Niet gelogen.
allemaal opgegeten zeker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
Een Turkse vrouw heeft een keer m'n wenkbrauwen gedaan en daarna bood ze me haar zoon, twee kamelen, een zak rijst en een papegaai aan.
Niet gelogen.
Ik zag een keer een vrouw uit een hoog gebouw springen en toen vloog ik met mijn cape omhoog om haar op te vangen. Niet gelogen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik had een keer in Egypte m'n schaamhaar laten doen door en local, hij bleek erg goed te zijn. Ik vroeg om een mooi streepje, had ie een hartje gemaakt. Ik wel blij enzo hahaha.
Ik geloof dit niet helemaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
Niet gelogen.
Maar er staat 'niet gelogen' dus het is echt waar hoor!!!1!quote:
Ik was een keer in Waspik, toen kwam ik Hans Kazan tegen. Dus ik zeg tegen hem joh, beste tover je me weg. Had ie me getoverd naar de gaza strook, ik dacht ja godverdomme zit ik hier. Gelukkig kwam hij en toverde hij me naar Thailand, perongelijk nog een shemale gedaan daar. Maarja ik was dronken hé. Niet gelogen trouwens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zag een keer een vrouw uit een hoog gebouw springen en toen vloog ik met mijn cape omhoog om haar op te vangen. Niet gelogen.
TR, is niet nodig om met ziektes te strooienquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zegt toch: niet gelogen. de tering.
Och ja, natuurlijk... maar mijn gevoel zegt...quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar er staat 'niet gelogen' dus het is echt waar hoor!!!1!
Ik geloof dit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik was een keer in Waspik, toen kwam ik Hans Kazan tegen. Dus ik zeg tegen hem joh, beste tover je me weg. Had ie me getoverd naar de gaza strook, ik dacht ja godverdomme zit ik hier. Gelukkig kwam hij en toverde hij me naar Thailand, perongelijk nog een shemale gedaan daar. Maarja ik was dronken hé. Niet gelogen trouwens.
10/10quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik was een keer in Waspik, toen kwam ik Hans Kazan tegen. Dus ik zeg tegen hem joh, beste tover je me weg. Had ie me getoverd naar de gaza strook, ik dacht ja godverdomme zit ik hier. Gelukkig kwam hij en toverde hij me naar Thailand, perongelijk nog een shemale gedaan daar. Maarja ik was dronken hé. Niet gelogen trouwens.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
het is wel super grappig xDquote:
wat vond je vrouw daarvanquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ze vond het niet erg, was uiteindelijk toch een man hé.quote:
hij vertelt gewoon verhaalquote:
Was dat niet toen je van de Mcdonalds kwam en er een vogel op je zadel had gepoept?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:21 schreef Makoto het volgende:
Ik weet nog goed toen ik in de regen fietste, ik was gevallen. Toen stond ik op en ging ik weer verder.
Wel gelogen.
Nee, toen heb ik de hele tijd staand gefietst.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Was dat niet toen je van de Mcdonalds kwam en er een vogel op je zadel had gepoept?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, toen heb ik de hele tijd staand gefietst.
hehequote:Op donderdag 30 juli 2015 15:22 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ze vond het niet erg, was uiteindelijk toch een man hé.
Hahah wat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, toen heb ik de hele tijd staand gefietst.
Je bent niet bekend met dat verhaal? toch aardig oldskool..quote:
Ja, na 1 dagje en weekeind is het weer een nieuwe werkweek gvd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hihaho nog 1 dagje en weekeind
haha, ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Verdorie. Nog 6 uur.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ga niet alles voorkauwen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
En dat met een FOK! orakel als partner... apart.
Dacht dat jullie in bed over dit soort dingen praatten.quote:
neequote:Op donderdag 30 juli 2015 15:48 schreef McGrath het volgende:
http://noisey.vice.com/nl(...)tm_source=noiseyfbnl
Zou Hermann die dikke gast zijn?
je bent zelf een slaafquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bel jij die witrussen, haal ik die joegoslaven er weer bij
Kon hij echt niet zonder ons?quote:
FP is niet het forum hequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je met ''ons'' het forum bedoeld wel. Hij reageert nu op de Frontpage.
Nee, daar knap ik van opquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laat wel zien dat niemand helemaal zonder FOK! kan.
Net geskyped. Shit is aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bel jij die witrussen, haal ik die joegoslaven er weer bij
doodvermoorden die hap idd!quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Idem hier, we slopen hem kapot
Teringjantjequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha het was een val, ik heb je ge TR-ed
Ja, die ookquote:
Zo is het.quote:
Echt heel erg belachelijk dat dit soort figuren een podium krijgenquote:
Volgens zijn die ene twee gewoon zusjes, hetzelfde rare bekkie met van die smalle lippen die heel erg vooruit steken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel erg belachelijk dat dit soort figuren een podium krijgenwat een wijfen zeg
wannabe golddiggende voetbalvrouwtjes
Oh ik dacht dat dat kwam door wat ze in hun lip hebben laten spuitenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens zijn die ene twee gewoon zusjes, hetzelfde rare bekkie met van die smalle lippen die heel erg vooruit steken.
krijg hier steekneigingen vanquote:
Dat doe je toch om het voller te maken, niet om een eendenbek te krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat kwam door wat ze in hun lip hebben laten spuiten
Ik heb in een foetushouding liggen huilenquote:
standaard duck face wil toch iedereen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je toch om het voller te maken, niet om een eendenbek te krijgen.
Ik vind het leuke vlotte meidenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb in een foetushouding liggen huilen
Nou ja weet ik veelquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je toch om het voller te maken, niet om een eendenbek te krijgen.
Daarom moest ik ook huilen, zo'n meid zal nooit een deel van mijn leven uitmakenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het leuke vlotte meiden
Hahaha dat komt omdat je ook graflelijk bentquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook huilen, zo'n meid zal nooit een deel van mijn leven uitmaken
Als ik naar jou kijk, dan voel ik me weer knap hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha dat komt omdat je ook graflelijk bent
De pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha dat komt omdat je ook graflelijk bent
En hoe zit het met het weer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:35 schreef niels0 het volgende:
Wrakstukken van de MH370, het verdwenen toestel, niet die neergeschoten, zijn mogelijkerwijze gevonden ten oosten van Afrika.
Hihiquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik naar jou kijk, dan voel ik me weer knap hoor
Waarom schelden?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
De pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.
Probeer nou niet mee te doen niels, want als je gedist wordt ga je altijd meteen janken, geen lol aan met jou, flikker opquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van WCH kan ik een hoop hebben, het is allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
dacht dat de russen het waren maar schijnbaar zijn de afrikanen geen haar beterquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:35 schreef niels0 het volgende:
Wrakstukken van de MH370, het verdwenen toestel, niet die neergeschoten, zijn mogelijkerwijze gevonden ten oosten van Afrika.
Afrikanen hebben wel heel ander haarquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dacht dat de russen het waren maar schijnbaar zijn de afrikanen geen haar beter
Aan het uitrekenen of je uitkomt met 1 krat bier tot morgenochtend?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef niels0 het volgende:
Sorry. Even wat andere dingen aan m'n hoofd. Anders zou ik zeker inhoudelijk reageren.
even met z'n moeder bellen wordt 'ie weer helemaal rustigquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aan het uitrekenen of je uitkomt met 1 krat bier tot morgenochtend?
DM openbaring en userfoto's posten. dubbele TRquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, pic van tante cholo gekregen in DM
Ja Remqoquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
DM openbaring en userfoto's posten. dubbele TR
fapje gezetquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Hey McGquote:
Ik zoek het weerbericht van vanavond zelf wel even op dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef niels0 het volgende:
Sorry. Even wat andere dingen aan m'n hoofd. Anders zou ik zeker inhoudelijk reageren.
DM openbaring, aiaiai.... dat wordt een banquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik gewoon op 450 hangenquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DM openbaring, aiaiai.... dat wordt een ban
vieze hangouderen ook tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga ik gewoon op 450 hangen
Doe maar niet. Breekt af met jouw gewicht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga ik gewoon op 450 hangen
Oh, in dat geval merk ik ook nog even op een niet al te subtiele manier op dat je kaal bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel ja joh, kwets me maar he... geeft niks hoor... ik heb toch geen gevoel
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Breekt af met jouw gewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |