Nee, daar knap ik van opquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laat wel zien dat niemand helemaal zonder FOK! kan.
Net geskyped. Shit is aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bel jij die witrussen, haal ik die joegoslaven er weer bij
doodvermoorden die hap idd!quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Idem hier, we slopen hem kapot
Teringjantjequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha het was een val, ik heb je ge TR-ed
Ja, die ookquote:
Zo is het.quote:
Echt heel erg belachelijk dat dit soort figuren een podium krijgenquote:
Volgens zijn die ene twee gewoon zusjes, hetzelfde rare bekkie met van die smalle lippen die heel erg vooruit steken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel erg belachelijk dat dit soort figuren een podium krijgenwat een wijfen zeg
wannabe golddiggende voetbalvrouwtjes
Oh ik dacht dat dat kwam door wat ze in hun lip hebben laten spuitenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens zijn die ene twee gewoon zusjes, hetzelfde rare bekkie met van die smalle lippen die heel erg vooruit steken.
krijg hier steekneigingen vanquote:
Dat doe je toch om het voller te maken, niet om een eendenbek te krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat kwam door wat ze in hun lip hebben laten spuiten
Ik heb in een foetushouding liggen huilenquote:
standaard duck face wil toch iedereen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je toch om het voller te maken, niet om een eendenbek te krijgen.
Ik vind het leuke vlotte meidenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb in een foetushouding liggen huilen
Nou ja weet ik veelquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je toch om het voller te maken, niet om een eendenbek te krijgen.
Daarom moest ik ook huilen, zo'n meid zal nooit een deel van mijn leven uitmakenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het leuke vlotte meiden
Hahaha dat komt omdat je ook graflelijk bentquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook huilen, zo'n meid zal nooit een deel van mijn leven uitmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |