Vanmorgen stonden er al een paar snelwegen blankquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
http://www.weerplaza.nl/w(...)onweers%29buien/2293
denk het ook. Of dat laagje moet iets raars gaan triggeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:42 schreef Ener-G het volgende:
Het zal wel loslopen in het westen, volgens mij gaat er geen reet gebeuren hier.
Vooralsnog is het gewoon zonnig met een blauwe lucht en een licht briesje jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:42 schreef Ener-G het volgende:
Het zal wel loslopen in het westen, volgens mij gaat er geen reet gebeuren hier.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:42 schreef Ener-G het volgende:
Gaan het Twentse schild het weer tegenhouden voor ons denk je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat alleen het (zuid)oosten van deze lijn, Limburg, Brabant en dat deel van Gelderland het nodige kunnen verwachten
Misschien vannacht nog wat buien en een klap onweer maar ik verwacht geen spektakelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gaan het Twentse schild het weer tegenhouden voor ons denk je?
Pas op, smelt gevaar. Het is verschrikkelijk benauwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien vannacht nog wat buien en een klap onweer maar ik verwacht geen spektakel
maar goed, wie weet![]()
eerst maar boeskolen
Ik zit "lekker" op kantoor. Weer foto's maken vandaag?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Pas op, smelt gevaar. Het is verschrikkelijk benauwd!
Ja, 4 uur lang door het centrum slenterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zit "lekker" op kantoor. Weer foto's maken vandaag?
De wil van God.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:09 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Het is nu weer strakblauw, wolken zijn opgelost voor de zon terwijl toch vrij groot en dik wolkenveld was. Waar hangt het vanaf dat ene keer de wolken stug doortrekken en andere keer oplossen?
Idd, ik hoop dat ik hier in het midden er ook wat van meepik, het is inmiddels al weer 30c binnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:15 schreef Koelkastje het volgende:
In Noord-Frankrijk is de shit goed aan, ontwikkeld zich heel snel!
Net wel een mooie regenboog. Ook leuk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:06 schreef JDude het volgende:
Breda valt er uiteraard weer net buiten.
Euhh... hoe doe je dat dan? Het is vandaag max 26 graden geworden @ de biltquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:57 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Idd, ik hoop dat ik hier in het midden er ook wat van meepik, het is inmiddels al weer 30c binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |