Daarom is er iets anders uitgevonden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:54 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Same here...de sportschool is weer 1 grote sauna met dit weer.
Zo'n workout kan zelfs ik uren lang volhoudenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daarom is er iets anders uitgevonden.
Het terras!
Ik ga niet naar de sportschoolquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:54 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Same here...de sportschool is weer 1 grote sauna met dit weer.
Tot je opstaatquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zo'n workout kan zelfs ik uren lang volhouden!
Kom uit Twente, daar zijn we wel wat gewendquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tot je opstaat![]()
(wel een lekker gevoel, als je je dan niet zo bekeken zou voelen
)
Limburg ook, maar om dan meteen om te vallen op een druk stationspleinquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Kom uit Twente, daar zijn we wel wat gewend!
Nou, staan op het terras vind ik geen succes, ik wil zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Brabant ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Wat doe je al thuis danquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, staan op het terras vind ik geen succes, ik wil zitten.
Was overigens een prima weertje vandaag. Nu hopen op een beetje mooi onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag
1996 is nu al daar aangekomen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Wat doe je al thuis dan? Vengaboys waren op de Boeskool
!
Ondanks de regen daar toch al de hoogste temperaturen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:47 schreef Burner82 het volgende:
Onweer en regen hierAlles open, kan het even beetje afkoelen
Volgens mij is het meer: nog steeds de hoogste temperaturen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ondanks de regen daar toch al de hoogste temperaturen.
Typisch.
Werken vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Wat doe je al thuis dan? Vengaboys waren op de Boeskool
!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:16 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben op de valreep gisteren peetoom gewordenGoede datum met goed weer voor verjaardagen in de toekomst
Vanavond/Vannacht kans op wateroverlast en aardverschuivingen in Limburgquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef Burner82 het volgende:
Lekker regen en onweer gehadHet was ook wel nodig, het was het op 3 jaar na droogste jaar (tot nu toe) in Limburg.
we gaan deaudquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vanavond/Vannacht kans op wateroverlast en aardverschuivingen in Limburg
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
we gaan deaud![]()
(En laat ik nou net vanavond naar het zuiden van Limburg moeten....)
http://www.weerplaza.nl/w(...)onweers%29buien/2293quote:Vanavond: weer forse buien; ook met kans op hagel, wateroverlast
In de loop van de avond wordt de lucht dus weer flink onstabiel en tegen middernacht ontstaan waarschijnlijk weer paar forse regen- en onweersbuien in het oosten van België. Ze trekken vervolgens vooral over Limburg en de Achterhoek, maar ook iets westelijker en noordelijker kan een (onweers)bui vallen.
De buien die vanavond laat en komende nacht ontstaan, kunnen zwaardere exemplaren zijn dan vanochtend, omdat er in de hogere luchtlagen wat meer wind komt te staan. Dit helpt de buien. Ook krijgen we te maken met het kleine lagedrukgebiedje, eerder al genoemd. We verwachten geen buien in het westen en noordwesten van het land.
Weerplaza waarschuwt dat de zware buien gepaard kunnen gaan met flinke regenval en lokaal hagel. Zeker in de Limburgse heuvels kan intensieve regenval lokaal voor problemen gaan zorgen, door (kleine) overstromingen en misschien zelfs aardverschuivingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |