quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Weerstation van uni van Wageningen doet het niet
Idd want buiten komen of naar buiten kijken kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]Nu weet je niet of het warm is, of koud. En of het regent of niet
Ik leef met je meequote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd want buiten komen of naar buiten kijken kan natuurlijk niet.
Je gaat toch niet op je eigen onbetrouwbare zintuigen vertrouwen? Harde data moet er zijn. sjongejonge.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd want buiten komen of naar buiten kijken kan natuurlijk niet.
Daarom huil ik ook dat het weerstation het niet doet en geen data door geeftquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op je eigen onbetrouwbare zintuigen vertrouwen? Harde data moet er zijn. sjongejonge.
Waarom is het vrijdag nice en zondag very warm?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Dven het volgende:
Heerlijk festivalweekendje aan het strand straks.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat very warm nice is?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom is het vrijdag nice en zondag very warm?
Het is allebei 30 gradenquote:
Misschien meer/minder/hogere/lagere wind/luchtvochtigheid. Geen idee. Accuweather doet dat altijdquote:
Ugh die subjectieve weerduidingen. Nice, dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Dven het volgende:
Heerlijk festivalweekendje aan het strand straks.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
vrijdag is breezy-ish, en zondag nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom is het vrijdag nice en zondag very warm?
In die zin is alles subjectief. Er wordt natuurlijk naar de meerderheid gekeken. Is niet enkel met het weer zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ugh die subjectieve weerduidingen. Nice, dat bepaal ik zelf wel [ afbeelding ]
En meer bewolking dus hoogstwaarschijnlijk vochtiger.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:11 schreef caspervc het volgende:
[..]
vrijdag is breezy-ish, en zondag niet
en met 30 graden is breezy-ish beter dan niet
Maar vrijdag is mostly sunny, zondag is maar partly sunny...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:11 schreef caspervc het volgende:
[..]
vrijdag is breezy-ish, en zondag niet
en met 30 graden is breezy-ish beter dan niet
Dus vaak hogere luchtvochtigheid. En er is minder wind. Gevoelstemperatuur zal dus hoger liggen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar vrijdag is mostly sunny, zondag is maar partly sunny...
Same here...de sportschool is weer 1 grote sauna met dit weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:32 schreef Burner82 het volgende:
1.5 uur getraind. Ik zie eruit alsof ik uit het zwembad kom26.5 binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |