En daar wordt niemand blij van...quote:
Nopequote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef Kinga het volgende:
Heeft Anouk al gedrukt voor iemand? Heb het begin gemist...
neequote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef Kinga het volgende:
Pas bij 23cmquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef Kinga het volgende:
ditquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef MissJ het volgende:
dit soort gezang vind ik zo vreselijk irritant he, dat fokking gegil steeds. Heb liever iemand die "klein" zingt, dat is veel mooier.
Nah en dit in de week tegen pestenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ze kan iig sneller zingen dan Sanne kan praten. Das wel fijn
Datquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:58 schreef MissJ het volgende:
ze kan prima zingen hoor, maar heel bijzonder.... nou nee
Jij bent toch metal-fan?quote:
juistquote:
Ja, zijn pak lijkt veel te groot.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
marco lijkt wat kilootjes kwijt te zijn
Bij deze wil ik mijn excuus aanbiedenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nah en dit in de week tegen pesten.
Amerikanen zijn hier dol op.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef MissJ het volgende:
dit soort gezang vind ik zo vreselijk irritant he, dat fokking gegil steeds. Heb liever iemand die "klein" zingt, dat is veel mooier.
Tot de volgende scene?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mijn excuus aanbieden
Sanne, Ik zal je niet meer internetpesten. Kusjes.
Dit is een belediging voor Chakaquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef ato het volgende:
Je hebt gillende meiden en gillende meiden. Ik vind haar best wel een goede gillende meid.
( ik denk aan Chaka Khan)
Ze heeft een vrij dunne schelle stem, itt Chaka zou ik er geen avond naar willen luisterenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef ato het volgende:
Je hebt gillende meiden en gillende meiden. Ik vind haar best wel een goede gillende meid.
( ik denk aan Chaka Khan)
Die kan toch ook heerlijk gillen, maar dan goed..quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor Chaka
Ik geef haar wel een kans..quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze heeft een vrij dunne schelle stem, itt Chaka zou ik er geen avond naar willen luisteren
Past bij het haar?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
Die rok. Wat moet ik daarvan zeggen zonder haar te pesten in deze week tegen pesten?
bedacht me juist dat ik t helemaal niks vindquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef MissJ het volgende:
wat een leuk schattig rokje heeft ze aan
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
Die rok. Wat moet ik daarvan zeggen zonder haar te pesten in deze week tegen pesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |