een aspire nautilus 2 ml ik heb ook een 5 ml maar die zijn hier niet meer te koop in nederland. Maar een 2 ml dampt heerlijk. Je moet 'm alleen wat vaker vullen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Sorella het volgende:
[..]
Wat voor tank heb je erop zitten eficaz ?
Die nautilus is wel populairquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:05 schreef Eficaz het volgende:
[..]
een aspire nautilus 2 ml ik heb ook een 5 ml maar die zijn hier niet meer te koop in nederland. Maar een 2 ml dampt heerlijk. Je moet 'm alleen wat vaker vullen.![]()
Wat ik ook wel altijd deed en doe, is bij elke mod, en tank even en paar reviews ervan op YouTube bekijken, zodat ik wel precies weet hoe het werkt enzo![]()
en ook, liquids op een donkere plaats bewaren, ze kunnen niet tegen daglicht, en de coils, ja, die vervang ik wanneer ik denk dat het tijd is, je kan het ook zien, iig wel bij de aspire coils, als je met zo'n lantaarntje erop schijnt, of 'm onder fel licht houdt, en de coil is niet zwart, dan is tie oke.
Als ik mag zeuren; koop 1 echtequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef KNAK het volgende:
Nog 1 bestelling doen, om het af te leren, bij Fasttech
Advies gevraagd
Plumeveil
Doge V2
Mutation X 4
......andere?
Even een cloudkanon erbij nemen ... Welke ??
Omdat het gewoon heerlijk dampt, met een nautilus!quote:
velocity?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef KNAK het volgende:
Nog 1 bestelling doen, om het af te leren, bij Fasttech
Advies gevraagd
Plumeveil
Doge V2
Mutation X 4
......andere?
Even een cloudkanon erbij nemen ... Welke ??
Is het niet zo dat die clonen vaak 1:1 hun werk doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als ik mag zeuren; koop 1 echte
Maatje heeft een aromamizer gekocht en is erg positief, is dat een optie?
http://www.steamcrave.com/products_xq.asp?id=50
https://m.fasttech.com/pr(...)pping-atomizer#forumquote:
Riptrippers is er nogal tevreden over, niet dat het iets zegt maar tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef KNAK het volgende:
[..]
https://m.fasttech.com/pr(...)pping-atomizer#forum
?
Is ook wel mooi j. Zelf nooits iets over gehoord, nooit in reviews oid tegengekomen. $10 - niet veel
Mijn ervaring is dat je vaak loopt te klooien met hampele schroefjes, schroefdraad dat niet lekker loopt etcquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die clonen vaak 1:1 hun werk doen?
Dat net uitvoerig bekeken, wat andere info bekeken en het bouwen van coils erop is weer eens iets anders te noemenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Riptrippers is er nogal tevreden over, niet dat het iets zegt maar toch
quote:Status
Order Received
Item 1. Velocity Styled RDA Rebuildable Dripping Atomizer Velocity Styled RDA Rebuildable Dripping Atomizer
22mm, SS
$9.78 Qty 1 Cancel ETD: 8/3/2015
Nog geen dergelijke ervaring gehad, Al het Fasttech spul is tot nu toe prima geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je vaak loopt te klooien met hampele schroefjes, schroefdraad dat niet lekker loopt etc
Het varieert. Maar ik zie vaak dat mensen veel meuk kopen (ikzelf ook hoor), maar je kan beter investeren in goed spul (niet elke clone is kak, niet elke originele is goed) dus lees je gewoon goed inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
Nog geen dergelijke ervaring gehad, Al het Fasttech spul is tot nu toe prima geweest.
Die Velocity is $115 , orginele. Voor wat wolken zo nu en dan is dat toch vrij veel te noemen om even erbij te kopen.
Juist, En daarnaast heeft het mij nu ¤9 gekost, in het schip gaan ermee is te overleven. Alle Fasttech reviews waren goed, dus gewoon proberenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het varieert. Maar ik zie vaak dat mensen veel meuk kopen (ikzelf ook hoor), maar je kan beter investeren in goed spul (niet elke clone is kak, niet elke originele is goed) dus lees je gewoon goed in
Sapje makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:29 schreef Sorella het volgende:
Geen idee of het iemand interesseert maar bij de kijkshop verkopen ze yoghurtmakers voor 15 euro + 2,99 euro verzendkosten.
Ik heb het net besteld want geen zin om 2 tot 3 weken te wachten en elke dag schudden voordat mijn liquids gesteept zijn.
Ik vind het best meevallen over het geheel gezien. Heb diverse echies, maar het meerendeel wat ik heb is clone, en ik merk serieus heel weinig verschil. Ik heb echies waar ik een schurft aan heb om te bouwen, en ik heb neppies die ik helemaal geweldig vind.. Denk dat je net effe mazzel moet hebben met veel dingenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je vaak loopt te klooien met hampele schroefjes, schroefdraad dat niet lekker loopt etc
TR?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
En owja, KNAK, je bent een prutser, want je hebt het weer voor elkaar om een TR te plaatsen ipv te kwoten, mooie onbenul
Ik maak sapje , stop het in flesje en steek die opklopper er in. Schudden doe ik niet meer aan .. Dat gaat als een tiet!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:54 schreef Sorella het volgende:
Waar is die melk opschuimer voor nodig ? eerst kloppen en dan in de machine ? kan het niet zonder ?
als hij jou bevalt, ga ik er eens aan denken om hem zelf ook te gaan halenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat net uitvoerig bekeken, wat andere info bekeken en het bouwen van coils erop is weer eens iets anders te noemen
[..]![]()
Thanks Mr. Marc!
TR=Topic Report.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
TR?
...wat moet dat voorstellen?
Als het met posten te maken heeft; blame de iPhone icm forum en al die kleine priegelige knopjes met dikke worstvingers.
Coil zit er in.. Met Cartel ging prima. Testen van TC!!
Bazen oplossing met de melkopschuimerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik maak sapje , stop het in flesje en steek die opklopper er in. Schudden doe ik niet meer aan .. Dat gaat als een tiet!!!
Na een paar uur yogurtmachine is de liquid erg dun geworden, dan weer even die klopper erin, en eventueel later ook nog. Als een sapje het goed schudden nodig heeft goed te kunnen steepen heb ik in glorie weten te behalen
Dank, morgen dan ook maar een melk opschuimer kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik maak sapje , stop het in flesje en steek die opklopper er in. Schudden doe ik niet meer aan .. Dat gaat als een tiet!!!
Na een paar uur yogurtmachine is de liquid erg dun geworden, dan weer even die klopper erin, en eventueel later ook nog. Als een sapje het goed schudden nodig heeft goed te kunnen steepen heb ik in glorie weten te behalen
Tank pak ik op 17.5 Joule ofzo, TC ergens rond de 175, had ik al gepost, maar jij leest nogal eens selectief. Je probeert 50 te rijden met een Ferrari terwijl je volgas geeft met de handrem erop.. geen wonder dat je 3 batterijen per dag verbruiktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:30 schreef KNAK het volgende:
Ohh
Vandaar er een post net niet werd geplaatst.
Worstvinger / iPhone / fok... Al jaren een probleem.
Ik ben benieuwd,.. Zal zeker m'n bevindingen hier neerplenzen wat betreft Velocity , incl. fotos.
Ondertussen Lemo voorzien van een ni200 coil.
0.10 ohm
35Joule - 200 graden
...dry coil - cutoff werkt prima , vuren zonder liquid doet ie niet.
Echter vind ik de smaak een beetje ...vreemd. Moet nog met joule en temp klooien, maar het komt op bovengenoemde instellingen dicht in de buurt van een dryhit, maar net niet
150 graden - 25J : beter.
150 graden - 35j : nog beter
150 gr, 50j .. soort haperen / pulseren?
Wick vindt meer dan 200graden zeker geen fijne bedoeling?
Dit is de eerste keer dat ik TC gebruikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tank pak ik op 17.5 Joule ofzo, TC ergens rond de 175, had ik al gepost, maar jij leest nogal eens selectief. Je probeert 50 te rijden met een Ferrari terwijl je volgas geeft met de handrem erop.. geen wonder dat je 3 batterijen per dag verbruikt
Laat eens weten als je hem binnen hebt aubquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat net uitvoerig bekeken, wat andere info bekeken en het bouwen van coils erop is weer eens iets anders te noemen
[..]![]()
Thanks Mr. Marc!
Gij zult het zien aan de foto's die ik zal plaatsen. Ik doe de gratis shipment, dus verwacht deze pas over een week of 3quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat eens weten als je hem binnen hebt aub
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:14 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik TC gebruik![]()
Heb gezocht naar eerdere Posts hierover, niets kunnen vinden![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Bouwen doe je gewoon met Nikkel; effe twisten, want zo van de spoel is het rottig zachte rommel. Verder standaard build, niks bijzonders. Weerstand is láág met Nikkel; bereid je voor op dik onder de 0.2, dat is normaal. Temp setting op ergens rond de 175, power op Joule, anders doet hij geen TC, en dan rond de 20 joule gaan zitten ofzo.. En pas op met gloeien op een mech met bouwen, want hij gloeit véél sneller als met Kanthal.
En voor de rest zoek je het maar lekker uit
Je leest selectief, en je lult nog uit je nek dat je hebt gezocht ookquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja. Voltage is stiekem heel erg laag, kun je leren van de TC. Stel hem in op 175 graden, en tik je joules omlaag tot hij niet meer de TC in klapt, dan zit je rond de 2.5 volt
Ik gebruik 100 ml flesjes voor de sapjes en die giet ik dan in 10 of 30 ml flesjes, komt helemaal goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:12 schreef KNAK het volgende:
Mocht je je liquid in een flesje van 10, 20, 50ml gieten/steepen is de opening ietswat te klein voor de klopper. Ik maak tegenwoordig m'n sapjes in m'n gebruikte 100ml base sapjes, past ie prima in
Dat wil ik ook eens gaan doen in de nabije toekomst, grote flessen liquid bestellen en dan steepen zoals jullie dat doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:30 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik gebruik 100 ml flesjes voor de sapjes en die giet ik dan in 10 of 30 ml flesjes, komt helemaal goed
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef KNAK het volgende:
Als ik er niet meer ben wil ik allen bedanken voor de hulp hier op dit forum![]()
zo doe ik het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik doe het net wat anders met m'n sapjes.flesje vullen met base, paar druppels aroma, even schudden en klaar: Vloeistof met appelsmaak
![]()
Ik geef niet zoveel om de smaak denk ik, als het maar geen dry hits of scherpe hijsen zijn
zoiets, jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ja ik doe wel een ongeveer percentage waar ik me aan houd, maar niet echt streng.
Is het normaal dat de tracking van fasttech het de eerste dagen niet doet?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:28 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het gevaar is geweken. Ik zit te genieten van de TC functie nu
Nicotine in je liquids omhoog en smaakjes kiezen die je echtsuper lekker vindt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:06 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Ik ga ook overstappen. Alweer. Heb nu wel een veel betere kans omdat ik het mezelf niet verbied een peuk op te steken maar het wel erg onaantrekkelijk maak. Shag met rijstevloei brandt op de tong en binnenkort ga ik vieze shag halen. Zo rook ik toch steeds iets minder en werk tegelijkertijd aan mijn nicotinebehoefte.
Op deze manier gaat het me echt lukken heb ik zo het gevoel.
Gekke is wel dat ook al heb ik het gevoel dat ik verzadigd ben van de nicotine ik toch behoefte heb aan een peuk. Maar dat zal met de tijd wel minder worden. Hoop ik.
Klopt deels. Van de 6mg die ik nu heb raak ik dus wel verzadigd en hoger brandt in de keel. Smaakjes ben ik nu aan het uitproberen, zo doet van Millers (alleen dat merk gebruik ik, anders wordt het te duur) de chocolade het zeer goed en ook fruitsalade vind ik heerlijk. (Mengsel van aardbei, ananas en banaan.) Sommige smaakjes die ik heb werken inderdaad ook niet zo denderend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nicotine in je liquids omhoog en smaakjes kiezen die je echtsuper lekker vindt.
Whehe, als je iets smerigs wilt waar je van gaat stoppen, moet je eens Gauloise zonder filter proberen, of Caballero zonder filter, ook ultiem ranzigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:06 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Ik ga ook overstappen. Alweer. Heb nu wel een veel betere kans omdat ik het mezelf niet verbied een peuk op te steken maar het wel erg onaantrekkelijk maak. Shag met rijstevloei brandt op de tong en binnenkort ga ik vieze shag halen. Zo rook ik toch steeds iets minder en werk tegelijkertijd aan mijn nicotinebehoefte.
Op deze manier gaat het me echt lukken heb ik zo het gevoel.
Gekke is wel dat ook al heb ik het gevoel dat ik verzadigd ben van de nicotine ik toch behoefte heb aan een peuk. Maar dat zal met de tijd wel minder worden. Hoop ik.
Maar dat zijn sigaretten. Ik wil shag met rijstevloei.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, als je iets smerigs wilt waar je van gaat stoppen, moet je eens Gauloise zonder filter proberen, of Caballero zonder filter, ook ultiem ranzig![]()
Stoppen is iets wat je moet beslissen ergens tussen je gehoororganen, anders gaat het niet werken
Welk merk liquids gebruik je ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:11 schreef Sorella het volgende:
Yoghurt machine is binnen en er zit zelfs een timer opHad ik niet verwacht voor die 15 euro ex. verzendkosten.
Ik gooi op 100 ml base 10 ml smaakstof.
Doe ik niet meer met vanille want met 100 ml vanille liquid kan ik denk wel 300 ml maken, dat is sterk van smaak
drie dagen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Maar dat zijn sigaretten. Ik wil shag met rijstevloei.
En ik heb het ook daar besloten. Punt is dat ik het zat ben afhankelijk te zijn van nicotine. Ik wil bijvoorbeeld lange reizen kunnen maken met de trein zonder dat mijn hele lichaam begint te gillen. Of op mijn werk, dat ik niet na 3 uur zo'n behoefte heb dat ik niet meer functioneel ben.
Dus eerste stap is van de peuken afkomen en dan heel langzaam steeds iets minder nicotine.
Lounge liquid staat er op een paar flesje, andere flesjes staat niets.quote:
Je zou een zooitje 1ml test flesjes kunnen halen van (semi)premium spul om te proberen. Nieuwe merken/smaken ontdekken .. Zolang je ze zelf maakt kan je voor weinig ¤ flink premium dampen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:18 schreef Sorella het volgende:
[..]
Lounge liquid staat er op een paar flesje, andere flesjes staat niets.
Ik heb de sheet gedownload, tnx.
Ben het er niet helemaal mee eens omdat ik toch elke dag iets minder peuken rook. En als ik rook, dan maak ik ze vaak sneller uit omdat ik het niet lekker vind. Scheelt ook weer met de nicotine. Dat bekijkende rook ik op een gegeven moment zo weinig dat ik er een punt achter kan zetten en dan hoop ik dat het waar is wat jij verder zegt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
drie dagen.
zo veel dagen heb je nodig om de nicotine monstertjes aan de lijn te krijgen.
als je ze tot dan onder de duim kan houden met je pv'tje (persoonlijke verdamper aka elektronische sigaret), dan heb je er zelfs geen moeite mee om die langere tijd te laten liggen.
zolang je tabak blijft gebruiken, kom je er nooit vanaf.
stap in de goede richting.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Ben het er niet helemaal mee eens omdat ik toch elke dag iets minder peuken rook. En als ik rook, dan maak ik ze vaak sneller uit omdat ik het niet lekker vind. Scheelt ook weer met de nicotine. Dat bekijkende rook ik op een gegeven moment zo weinig dat ik er een punt achter kan zetten en dan hoop ik dat het waar is wat jij verder zegt.
Edit: zojuist eentje opgestoken, hijs van genomen en weer weggelegd. Had er eigenlijk geen zin in. Als dat niet de juiste kant opgaat dan weet ik het ook niet meer.
Het zijn zoete smaakjes dus die dampen altijd wel weg. Geen idee waar ik deze flesjes gekocht heb is al weer een paar maanden geleden. Ik heb nog 400 ml 6 mg liggen en daarna over op de 3 mg waar ik nog een liter van in de diepvriezer heb staan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:33 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je zou een zooitje 1ml test flesjes kunnen halen van (semi)premium spul om te proberen. Nieuwe merken/smaken ontdekken .. Zolang je ze zelf maakt kan je voor weinig ¤ flink premium dampen.
Naamloze flesjes is toch een uitdaging om weg te dampen
Waar koop je het?
Dat gevoel viel me mee maar ik had er wel iets langer last van als een paar dagen maar net watje zegt een paar extra hijsen helpt welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
is een paar dagen niet leuk (gevoel alsof je tegen de muur op wil vliegen), maar dat verdwijnt echt met een paar dagen.
Er zijn erg veel mogelijkheden/keuzes wat betreft 1ml sapjes. Uit die 1ml testers kan je, afhankelijk van welk merk je gebruikt/je % mixt zo tussen de 5 ~ 10ml liquid maken. Goedkoop op onderzoek gaan op deze wijze.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Sorella het volgende:
[..]
Het zijn zoete smaakjes dus die dampen altijd wel weg. Geen idee waar ik deze flesjes gekocht heb is al weer een paar maanden geleden. Ik heb nog 400 ml 6 mg liggen en daarna over op de 3 mg waar ik nog een liter van in de diepvriezer heb staan.
Dan ga ik eens echt smaakjes in smaakjes uitproberen
I.v.m. die nieuwe wetgeving heb ik alvast ingeslagenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef KNAK het volgende:
[..]
Er zijn erg veel mogelijkheden/keuzes wat betreft 1ml sapjes. Uit die 1ml testers kan je, afhankelijk van welk merk je gebruikt/je % mixt zo tussen de 5 ~ 10ml liquid maken. Goedkoop op onderzoek gaan op deze wijze.
1400ml hebben liggen zeg je?. Over 6 maanden ben je daar misschien mee klaar
is te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:39 schreef Fluppert het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de 0mg liquids? Ik ben van plan helemaal te stoppen met het nicotine gebeuren (ik ben een stuk gezonder gaan leven) maar ik vind de smaak nogsteeds erg lekker. Ik rook nu altijd aardbei-menthol.
Is de 0mg een tegenvallen betreft smaak? Ik snap dat het voor mijn lichaam wel even wennen is om dan geen nicotine meer binnen te krijgen, maar ik denk dat de verslaving hem bij mij meer zit in de gewoonte om afentoe een hijsje te nemen dan de nicotine zelf
Waarom niet afbouwen in stappen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:39 schreef Fluppert het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de 0mg liquids? Ik ben van plan helemaal te stoppen met het nicotine gebeuren (ik ben een stuk gezonder gaan leven) maar ik vind de smaak nogsteeds erg lekker. Ik rook nu altijd aardbei-menthol.
Is de 0mg een tegenvallen betreft smaak? Ik snap dat het voor mijn lichaam wel even wennen is om dan geen nicotine meer binnen te krijgen, maar ik denk dat de verslaving hem bij mij meer zit in de gewoonte om afentoe een hijsje te nemen dan de nicotine zelf
jawelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Waarom niet afbouwen in stappen?
Dampen begon ik op 18mg. Toen 12.
Eenmaal begonnen met mechmod, tank, dripper ben ik naar de 6 gegaan, iets wat voor zulk hardware eigenlijk ook al iets te veel is.
Nu minder dan 3. Ik zou denk ik nu niet eens meer merken als ik 0 damp.
Ik zal het idd gewoon eens proberen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
is te doen.
maar voor mij persoonlijk mist er dan net 'iets'.
het is dan meer een warme damp met wat smaak, zonder dat je 'voelt' dat er wat door je keel naar je longen gaat.
en dat terwijl er in mijn liquids nog maar minder dan 3mg/ml nicotine zit.
nicotine kan soms ook een extra dimensie aan de smaak geven.
er zijn zelfs producenten, die voor elke smaak een eigen pg/vg verhouding en nicotine sterkte aanhouden, omdat ze die bepaalde verhouding het best vinden passen bij die smaak.
lang verhaal kort; voor mij werkt het niet. voor jou misschien wel.
dat moet je echt zelf uitproberen.
iets met smaak en persoonlijk en zulks.
Ik ben begonnen op 12mg en zit nu op 6mg. Ik heb de Kangertech Subtank en ik heb een RBA op 0,7ohm op 22,5w/3.9v.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Waarom niet afbouwen in stappen?
Dampen begon ik op 18mg. Toen 12.
Eenmaal begonnen met mechmod, tank, dripper ben ik naar de 6 gegaan, iets wat voor zulk hardware eigenlijk ook al iets te veel is.
Nu minder dan 3. Ik zou denk ik nu niet eens meer merken als ik 0 damp.
ja, maar daar krijg je dan ook grotere wolken damp uit, waar nog steeds een navenante hoeveelheid nicotine in zit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:24 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ik zal het idd gewoon eens proberen!
[..]
Ik ben begonnen op 12mg en zit nu op 6mg. Ik heb de Kangertech Subtank en ik heb een RBA op 0,7ohm op 22,5w/3.9v.
Naar mijn mening is de smaak en sterkte die uit de subtank komt vele malen groter dan die van een standaard 1,2ohm coil (heb ook een vamo v5 met Aerotank, 1,2ohm 15w/ 4,1v). Maar zoals hierboven zal ik het dan maar gewoon moeten proberen!
Gelukkig bevallen die smaakjes jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:22 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Klopt deels. Van de 6mg die ik nu heb raak ik dus wel verzadigd en hoger brandt in de keel. Smaakjes ben ik nu aan het uitproberen, zo doet van Millers (alleen dat merk gebruik ik, anders wordt het te duur) de chocolade het zeer goed en ook fruitsalade vind ik heerlijk. (Mengsel van aardbei, ananas en banaan.) Sommige smaakjes die ik heb werken inderdaad ook niet zo denderend.
Die smaakjes waar ik het over had ben ik alweer beu en heb er vandaag ongeveer 10 gerookt omdat de neiging toch te groot werd. Nadat ik dus terug was van vrienden heb ik er RY4 in gedaan en het gevoel is zo goed als weg! Zeer minieme trek in een peuk heb ik nu nog maar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gelukkig bevallen die smaakjes je
Misschien is kijken naar zelf je smaakjes maken zoals veel hier doen, zal je zeker bevallen!
Ik geloof dat je zei dat je shag rookte (correct me if im wrong) maar misschien is het een idee om naar 9 of 12 mg nico te gaan als je niet verzadigd genoeg raakt.
RY4 vind ik ook lekker om af en toe te dampen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Die smaakjes waar ik het over had ben ik alweer beu en heb er vandaag ongeveer 10 gerookt omdat de neiging toch te groot werd. Nadat ik dus terug was van vrienden heb ik er RY4 in gedaan en het gevoel is zo goed als weg! Zeer minieme trek in een peuk heb ik nu nog maar.
Hoop dat het zo blijft dan kan ik sommige mensen hier verschrikkelijk hard door het beeldscherm slaan dat ze zeiden zo ver mogelijk weg te blijven van tabakssmaken.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Hoop dat het zo blijft dan kan ik sommige mensen hier verschrikkelijk hard door het beeldscherm slaan dat ze zeiden zo ver mogelijk weg te blijven van tabakssmaken.
Hohoho, RY4 is geen pure tabakssmaak; die vind ik ook lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Die smaakjes waar ik het over had ben ik alweer beu en heb er vandaag ongeveer 10 gerookt omdat de neiging toch te groot werd. Nadat ik dus terug was van vrienden heb ik er RY4 in gedaan en het gevoel is zo goed als weg! Zeer minieme trek in een peuk heb ik nu nog maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |