Ik denk dat je daar earplugs kan kopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:46 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik moet het met de info van lowlove voorlopig doen.
Wat is het groen-gele tekentje boven de Haciënda op de plattegrond?
Klinkt erg logisch!quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:47 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar earplugs kan kopen
Dat was vorig jaar ook, ja. Scheelde ook behoorlijk met de rijen voor de douches bij camping 1quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:50 schreef kciR het volgende:
Ik zie dat de caravan/ camper camping verplaatst is, er is een nieuwe brug boven camping 1. Scheelt veel lopen voor de caravan gasten! (Of was dat vorig jaar ook?)
Geen enkel probleem mee, lekker relaxed biertjes drinken onder de partytent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
10u open is wel heerlijk, een van de meest vreselijke dingen aan een festival is om 07u je tentje uit bakken en dan tot 14u moeten gaan zitten wachten
Ik vind het wel leuk als er iets te doen isquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, lekker relaxed biertjes drinken onder de partytent.
Precies, lekker eten. Je kan meestal wel een goed plekje vinden om lekker te zitten. En om 10.00 uur natuurlijk je zelf al melden bij Cape Corona. of hoe dat ding ook mag gaan heten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als er iets te doen isbij sommige festivals is er nl. gewoon echt helemaal niks 's ochtends / buiten programma om.
Op de camping kom ik alleen maar om te slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ga alleen, dus geen partytent![]()
Gewoon lekker om 10u tussen de mokkels gaan hangen bij de yoga/sauna
Dat is altijd wel erg fijn als je vroeg op het terrein bent ja, relaxed eten en drinken op zo'n picknickbankjequote:Op donderdag 30 juli 2015 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies, lekker eten. Je kan meestal wel een goed plekje vinden om lekker te zitten.
Same, Charlie, India!quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik ben dus opvallend vaak in de Charlie te vinden zover ik kan zien. Weinig Bravo behalve in de nachten.
Is ivm de verwachte drukte.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:32 schreef Rob_Gordon het volgende:
De kaartcontrole gaat dit jaar trouwens ook eerder open dan vorig jaar: in de programmakrant staat nu 12:00. Volgens mij was dat vorig jaar 14:00?
Omdat er veel leuke dingen staan jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zeker niet. Alle leuke dingen overlappen
Ik vind het jammer dat ze in de Alpha staan. Ik denk niet dat ze daar tot hun recht komen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:20 schreef Sino_Ganti het volgende:
Naar Opgezwolle gaan en je weekend is al goed!
Nee. Niet echt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat er veel leuke dingen staan ja.
Courtney Barnett, Joey Bada$$ en Kendrick Lamar gok ik zo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:18 schreef beantherio het volgende:
Kan iemand alvast aanwijzen wat de revelaties van LL 2015 gaan worden? Dan kan ik deze keer proberen om ze (voor de verandering) eens niet te missen.
Denk het niet, ik verwacht dezelfde tent, vorig jaar ook veel leuke bands daar, maar nooit te propvol.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:36 schreef Masch1980 het volgende:
Verwacht dat de Charlie tent wel wat groter gaat zijn, staan vaak prima bands.
WC voor dikke vrouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:46 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik moet het met de info van lowlove voorlopig doen.
Wat is het groen-gele tekentje boven de Haciënda op de plattegrond?
Daar was ik ook bij en dat was inderdaad vreselijk. Maar eerder dit jaar liet ik me door vriendinnen die enorm fan zijn meeslepen naar Paradiso en dat was ontzettend goed. Ze is echt enorm gegroeid. Ik ben nu fan. Ga dat zien!quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:29 schreef eteen het volgende:
Ik kan me nog een keer La Roux in de India herinneren...zelden iemand zo vals horen zingen.
Op basis daarvan snap ik hun spot in de Bravo niet helemaal nu.
Waarschijnlijk kwamen ze een elektronische act tekort en zijn die gepromoveerd vanuit de India. Vorige keer was het niet echt wat, toch ben ik benieuwd naar wat Elly nu werkelijk kan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:29 schreef eteen het volgende:
Ik kan me nog een keer La Roux in de India herinneren...zelden iemand zo vals horen zingen.
Op basis daarvan snap ik hun spot in de Bravo niet helemaal nu.
Ja op de Lowlands site of de Lowlove app.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:48 schreef Achterje het volgende:
Is er ergens een schema die invulbaar is bekend?
Op de LL site kan ik hem niet invullen...quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja op de Lowlands site of de Lowlove app.
Op de naam klikken en dan het hartje aanklikken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:49 schreef Achterje het volgende:
[..]
Op de LL site kan ik hem niet invullen...
Tuurlijk wel joh, even doorzetten!quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:49 schreef Achterje het volgende:
[..]
Op de LL site kan ik hem niet invullen...
Er zijn zo weinig mensen dat je gewoon even naar achteren kan lopen en je telefoon in het stopcontact mag steken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:54 schreef KingRadler het volgende:
hoe zit het met opladen van Smartphones.
op PP kon je powerbanks krijgen.
ik had aangegeven dat ik serieus zou zijn, nu begin jijquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Er zijn zo weinig mensen dat je gewoon even naar achteren kan lopen en je telefoon in het stopcontact mag steken.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:57 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik had aangegeven dat ik serieus zou zijn, nu begin jij
Bij iedere keer krijg je een stempel op je stempelkaart. Bij een volle stempelkaart (3 stempels) krijg je een gratis waterijsje en een sticker. Staat toch duidelijk op pagina 17 van de bijlage...quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Er zijn zo weinig mensen dat je gewoon even naar achteren kan lopen en je telefoon in het stopcontact mag steken.
Vorig jaar waren er powerbanks, een groot oplaadpunt van Hi (nu KPN), en op verschillende plekken bij de horeca stopcontacten. Dit jaar doen ze daar ook nog gratis WiFi bij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:54 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:00 schreef guinnessvld het volgende:
Zijn er lockers te huur op Lowlands?
Naast de festivalentree heb je kluisjes en een powerbar uitgifte. Kost je vast weer een paar muntjes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:54 schreef KingRadler het volgende:
verdienen een eigen topicquote:
Ik mis inderdaad iets bijzonders zoals je vroeger in de Lima kon verwachten. Swingtastic was daar vorig jaar heel leuk. Het lijkt erop dat ze er voor hebben gekozen om de indie/gitaar-fans wat keuze te bieden door in de Charlie en de Heineken redelijk vergelijkbare programma's aan te bieden, net zoals de dance-liefhebbers dat al jaren hebben met de India, Bravo en de X-Ray. (Wat dan nu weer een beetje verkloot wordt met die feestmuziek van Harrie Hossel of hoe dat ook mag heten)quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
qua ideeën vind ik het nachtprogramma in Heineken, Charlie en India een beetje ongeïnspireerd, maar wellicht valt t muzikaal dan weer reuze mee
Hossel staat in de India geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hossel lijkt me gewoon een Hacienda xl
rnb en hiphop iig
Deze powerbank hosselen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:54 schreef KingRadler het volgende:
muzikaal bedoel ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hossel staat in de India geloof ik.
Vandaag de 10.000mAh variant binnen kregenquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Deze powerbank hosselen.
http://www.dx.com/p/xiaom(...)-silver-white-363631
Bij de Action heb je er nu eentje van 4000mAh. Das ongeveer 2x laden. Voor 9 euro ofzow.
Ben eigenlijk wel benieuwd of je die het festival terrein op mag nemen. Het zijn lomp grote dingen.
Jup.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:40 schreef TWP het volgende:
M'n frustraties blijven zeer beperkt dit jaar trouwens.
Zou ik dan we snel mee zijn. Duurt even voordat ze binnen zijn vanuit China.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:31 schreef richolio het volgende:
Een vriend heeft een powerbank van 26000mAh volgens mij![]()
Wel fijn. Ik ga misschien ook maar zo'n powerbank op dealextreme kopen
Ik doe niet aan appsquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Check de Lowlove app, daar staat hij al op.
Hm ohja. Nah dan koop ik daar wel een keertje zo'n opladertje ofzo, zo veel maakt het me ook niet uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zou ik dan we snel mee zijn. Duurt even voordat ze binnen zijn vanuit China.
Ik kan backstage opladen voor je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm ohja. Nah dan koop ik daar wel een keertje zo'n opladertje ofzo, zo veel maakt het me ook niet uit
En dan? Kan ik ergens een samenvatting zien van wat ik heb aangeklikt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op de naam klikken en dan het hartje aanklikken.
Of de bus van Event Travel nemen? Vertrekt om half 10 uit Arnhem, dropt je om 11:00 voor de poort, en kost je maar 8 euro. (Als je uiterlijk morgen boekt.)quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:53 schreef Junkie het volgende:
Weet iemand hoelaat de eerste pendel bussen rijden? Aangezien de hoofdpoort nu al 12:00 opengaat.
Hoe laat gingen ze afgelopen jaar?
Zit namelijk indubio, of al woensdag bij m'n groepje in Arnhem aansluiten of met 't OV en de Pendelbus gaan en ze in de rij ontmoeten.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:48 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben al een heel eind..
Donderdag:
Aankomst
Tent opzetten
Bier
Vrijdag:
bier en muziek
Zaterdag:
bier en muziek
Zondag:
Tent in auto gooien
bier en muziek
naar huis
Mr. Polskaquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:04 schreef guinnessvld het volgende:
Iemand het open tijdsblok opgevallen op de zaterdag in de Charlie?
In het NRC staat daar "Nog niet bekend"
Zal niet groot zijn maar wie gaat er spelen?
Als je een lekkere chick was geweest wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zijn er hier mensen die dit jaar naar Lowlands gaan? Ik zoek nog een groep waar ik bi mag staan ik wil niet #AlleenNaarLowlands #ANL
Jammer...quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als je een lekkere chick was geweest wel.
Ik woon zelf in 't Gooi. In Arnhem zit de groep dan waar ik dit jaar mee ga.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:00 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
Of de bus van Event Travel nemen? Vertrekt om half 10 uit Arnhem, dropt je om 11:00 voor de poort, en kost je maar 8 euro. (Als je uiterlijk morgen boekt.)
quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:24 schreef TWP het volgende:
Wat voor speciaalbieren zullen dat gaan worden?
.quote:Nóg meer biernieuws: er komt bij de Charlie een tent waar je allerlei speciaalbiertjes kunt kopen. Onder meer witbier, IPA, Radler en Jillz
Totdat Grolsch de boel overnam.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:29 schreef Rob_Gordon het volgende:
Was er vroeger een speciaalbiertent bij de Alpha? Hoe lang geleden was dat? Ik kan me alleen nog herinneren dat er twee of drie jaar geleden in de Grolsch beugelbar ook Grimbergen kon bestellen.
De speciaalbiertent zal wel van Brand zijn, heb ik al op meer festivals gezien. Brand IPa, Brand Weizen. Misschien ook wat bier van Affligem, dat is ook een Heineken-merk.
Met kekke foto van D_A in de appquote:
Op een Lowlandsforum vragen of er mensen zijn die naar Lowlands gaan en het overmatig gebruikt van hastags nodigt nog niet uit:Pquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zijn er hier mensen die dit jaar naar Lowlands gaan? Ik zoek nog een groep waar ik bi mag staan ik wil niet #AlleenNaarLowlands #ANL
Ook gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, de speciaalbierentent staat natuurlijk bij de Charlie.
Ik gooi alles om naar het Charlieprogramma.
Het is natuurlijk niet echt des Fok!'s om een beetje sociaal te gaan zitten doen he. Vooral niet op een festival.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Die zuipt op 1 dag heel de Radler op.. Vind ik prima! Als ie maar van mijn I.P.A. afblijft!quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben ook bang dat KingQueerbeer de hele tijd bij die tent rondhangt.
Indiaantje's Prima Achterwerkquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok ik graag deze vraag maar stellen aangezien ik de enige ben die dit weet. Wanneer is iets een I.P.A. biertje?
Als je zo vragen gaat stellen, heb je er al teveel opquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok ik graag deze vraag maar stellen aangezien ik de enige ben die dit weet. Wanneer is iets een I.P.A. biertje?
Iets met india en pale en alequote:Op donderdag 30 juli 2015 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je zo vragen gaat stellen, heb je er al teveel op
quote:
Lees je rot:quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Iets met india en pale en ale
Verder weet ik niks
Bier voor indieprinsesjesquote:
Ik neig dan weer t meeste naar Ought van de 3 om die tijd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Awolnation of Interpol...lastig..
Die tweede is beter maar al een paar keer gezien. Awolnation nog nooit en komt ook niet zo heel vaak langs volgens mij.
Oja die hebben we ook nog, maar Ought is volgend jaar ook nog wel te zien denk ik. BKS ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik neig dan weer t meeste naar Ought van de 3 om die tijd.
Volgens Gijsbert K van de Volkskrant is t nieuwe album dat dit najaar uitkomt geweldig (hij heeft m al gehoord) en ja, dan heb ik ze toch nog mogen zien voordat ze doorbraken
Het is niet mijn muziek, maar ik denk dat het uiteindelijk net zo'n goede beslissing van de organisatie blijkt te zijn als Stromae of Disclosure vorig jaar. Toen Major Lazer twee jaar geleden in de Grolsch stond was die veel te klein.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:38 schreef Luni het volgende:
Met alle respect, maar Major Lazer als afsluiter.......
quote:Dan tot slot nog een belangrijke vraag: wat gebeurt er met de koelservice van Grolsch? Je mocht op de camping je lauwe blikjes Grolsch immers inruilen voor koude. Gaat de nieuwe sponsor dat overnemen? “Nee”, zegt Bollmann, “Dat gaan ze niet doen. We snappen natuurlijk dat het een te gekke service is voor het publiek, maar het probleem is dat al het bier dat ingeleverd wordt, vernietigd moet worden. Je kunt het niet opnieuw uitdelen, omdat je niet weet wat ermee gebeurd is. In tijden van duurzaamheid kunnen we het niet maken om zulke grote hoeveelheden bier weg te gooien.”
quote:
Klinkt vrij logisch, ze kunnen het moeilijk weer uitdelen/verkopen. Niet hun merk en inderdaad geen kwaliteitscontrole geweest.quote:
Te warm, shit in geinjecteerd, blik beschadigd. Tis waanzin aan de ene kant, maar tegelijk ook vrij logisch dat ze dat zomaar weer in de verkoop gooien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef Rob_Gordon het volgende:
Maar even serieus, dat is toch gestoord? Het waren afgesloten blikken van hun eigen merk. Wat kan daar nou mee gebeurd zijn?
Het klinkt flauw, maar echt waar: dat hangt er van af hoe veel drank & drugs ik al op heb. Maar omdat ik daarvoor Benjamin Clementine ga zien verwacht ik dat ik niet echt in de New Wave-stemming zit.quote:
Gok dat dit er wel staat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:24 schreef TWP het volgende:
Wat voor speciaalbieren zullen dat gaan worden?
2nd that, ach ja lowlands....quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:38 schreef Luni het volgende:
Met alle respect, maar Major Lazer als afsluiter.......
culturele en muzikale vervlakkingquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Groter feest ga je niet krijgen dan bij Major Lazer, relevante act in de lijn van vorig jaar Disclosure.
Dus helemaal top.
Mehh dat strand mag van mij weg blijven. Charlie vond ik als openlucht podium ook fijner.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan de opstelling te zien en t feit dat Lima toch eigenlijk een openluchtpodium was, komt het strandje bij de charlie van 2012 weer terug bij de Lima.
Past wel mooi bij de wat meer tropische klanken.
Hele relevante lijn, die ook samenvalt met een daling in bezoekersaantallenquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Groter feest ga je niet krijgen dan bij Major Lazer, relevante act in de lijn van vorig jaar Disclosure.
Dus helemaal top.
Zou zomaar dit jaar weer kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mehh dat strand mag van mij weg blijven. Charlie vond ik als openlucht podium ook fijner.
Dat ligt niet aan Major Lazer hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hele relevante lijn, die ook samenvalt met een daling in bezoekersaantallen
Ik waag het serieus te betwijfelen. Het is hoe dan ook geen headliner die dus de massa trekt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Major Lazer hoor.
Nee maar wie is dat nog wel voor dat geld. Linkin Park is eigenlijk een act die altijd te groot en te duur zou zijn voor een festival als Lowlands.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik waag het serieus te betwijfelen. Het is hoe dan ook geen headliner die dus de massa trekt.
Tjah, of één knaller, of meer variatie is denk ik beetje de sleutel, maar dat is en blijft lastig, zeker na de 'vette jaren' en de wildgroei aan festivals.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee maar wie is dat nog wel voor dat geld. Linkin Park is eigenlijk een act die altijd te groot en te duur zou zijn voor een festival als Lowlands.
Dan blijft er verder vrij weinig over. The Offspring weer laten headlinen had ook geen verandering gebracht in de VVK denk ik zo.
Ik blijf erbij, zoiets moet gewoon niet headlinen op een festival. Is het niet de act voor, slaat dood, makkelijk overstemd door andere podia/publiek. Werkt het beste in zaal als HMH ofzo, of een echt kleinere tent. Niet je grootste podium/tent als headliner.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd meer mijn twijfels over Ben Howard dan over Major Lazer als headliner.
+ is het ook een ding in de huidige muziek industrie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, of één knaller, of meer variatie is denk ik beetje de sleutel, maar dat is en blijft lastig, zeker na de 'vette jaren' en de wildgroei aan festivals.
Helemaal me eens, zoals ik eerder al zei had ik dan persoonlijk gewoon Underworld laten afsluiten. Maar dan had je met het 3 dance headliners verhaal gezeten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, zoiets moet gewoon niet headlinen op een festival. Is het niet de act voor, slaat dood, makkelijk overstemd door andere podia/publiek. Werkt het beste in zaal als HMH ofzo, of een echt kleinere tent. Niet je grootste podium/tent als headliner.
Gewoon Limp Bizkit / Offspring / Halestorm, eventueel Gaslight Anthemquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helemaal me eens, zoals ik eerder al zei had ik dan persoonlijk gewoon Underworld laten afsluiten. Maar dan had je met het 3 dance headliners verhaal gezeten.
Zelfs Limp Bizkit had ik persoonlijk daar eerder neergezet dan Ben Howard. Go out with a bang.
Halestorm en Gaslight Anthem hadden de Alpha ook totaal niet kunnen afsluiten hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon Limp Bizkit / Offspring / Halestorm, eventueel Gaslight Anthem
Halestorm / TGA / Limp Bizkit / Offspringquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Halestorm en Gaslight Anthem hadden de Alpha ook totaal niet kunnen afsluiten hoor.
Denk dat Halestorm echt voor een kwart gevulde Alpha staat dan hoor, is meer India ofzo heb ik het idee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Halestorm / TGA / Limp Bizkit / Offspring
In één keer klaar met het gitaarwerk gezeik.
True, maar goed, dan had je in ieder geval wat minder de 'geen gitaren' kritiek gehad. Alsof Thequote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat Halestorm echt voor een kwart gevulde Alpha staat dan hoor, is meer India ofzo heb ik het idee.
Mastodon had ik dan een betere optie gevonden, al heeft die uiteindelijk ook afgezegd. Of In Flames in de Heineken voor een band als Kodaline ofzo. Al vind ik het best een aardig bandje, ze voegen weinig toe aan de line-up dit jaar.
Kodaline wel, gezien het tienermeisjes-gehalte qua artiesten deze editie. All Time Low, James Bay, Ben Howard, Bastille enzenzenzquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar goed, dan had je in ieder geval wat minder de 'geen gitaren' kritiek gehad. Alsof The
Maccabees danwel Kodalina de Alpha resp. Heineken vol gaan trekken?
Melden in het meet topic.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Kodaline wel, gezien het tienermeisjes-gehalte qua artiesten deze editie. All Time Low, James Bay, Ben Howard, Bastille enzenzenz
Kodaline is ook wel leuk trouwens
De Heineken had misschien wel Freddy geheten? Dat was een veel leukere naamquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ivalwereld-over.html
Is dit dan toch de reden van de slechte vvk?
Ik ben er opzich wel blij mee als je dat zo hoor met die al die speciaalbiertjes. En ik lust het alle 2 gelukkig.
ITS A TRAPquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat gebrek aan hardere gitaren gaat wel mooi samen met die Jillz en Radler invoering.
Whut? Vond het echt een fantastisch album. Goede show ook in HMH.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens zit ik helemaal niet (meer) te wachten op The Gaslight Anthem, hun recentste album was best wel ruk. The Offspring is ook allang niet meer relevant. Ik moet zeggen dat het lastig is om betere headliners te verzinnen voor Lowlands, ik ben ook niet onverdeeld gelukkig met Major Lazer, Ben Howard en (in mindere mate) Chemical Brothers, maar ja... de echte topacts zijn al snel te groot of ongeschikt. Limp Bizkit was wel een toffere headliner geweest ja.
Ik vond het echt middelmatige dertien-in-een-dozijn-rock. Handwritten was echt veel beter imo, met nummers als 45, Too Much Blood en als toppunt Keepsake. Die show heb ik niet gezien. Maar goed, smaken verschillen enzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Whut? Vond het echt een fantastisch album. Goede show ook in HMH.
Mudholland Drivequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond het echt middelmatige dertien-in-een-dozijn-rock. Handwritten was echt veel beter imo, met nummers als 45, Too Much Blood en als toppunt Keepsake. Die show heb ik niet gezien. Maar goed, smaken verschillen enzo.
Maar is natuurlijk niet meer of minder relevant dan The Offspringquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens zit ik helemaal niet (meer) te wachten op The Gaslight Anthem, hun recentste album was best wel ruk. The Offspring is ook allang niet meer relevant. Ik moet zeggen dat het lastig is om betere headliners te verzinnen voor Lowlands, ik ben ook niet onverdeeld gelukkig met Major Lazer, Ben Howard en (in mindere mate) Chemical Brothers, maar ja... de echte topacts zijn al snel te groot of ongeschikt. Limp Bizkit was wel een toffere headliner geweest ja.
True. Wel een stuk vetter.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar is natuurlijk niet meer of minder relevant dan The Offspring
Ik neem aan dat je Hurts hebt ingehaald in de Tivoli datzelfde jaar? Of was het Vredenburg.. weet het niet meer.. Ik was er iig welquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Zaterdag veruit de minste dag inderdaad.
Bijna al mijn favorieten staan ook in de Heineken. Op vrijdag Years & Years, Kodaline en All Time Low (gezellig de hele dag tussen de tienermeisjes), en op zondag Twenty One Pilots, Enter Shikari en Tame Impala.
Weinig overlap ook dit jaar, de enige toffe band die ik ga missen is Alestorm, die staat tegelijk met Tame Impala. Wel zonde, maar afgelopen jaren heb ik grotere offers moeten maken (met als toppunt Hurts die tegelijk stond met Biffy Clyro én Band of Horses 2 jaar terug).
Ik heb Hurts ook op Lowlands gezien hoor! Maar moest er dus Biffy en het grootste deel van BoH voor opofferen. En dan viel dat optreden van Hurts nog een beetje tegen ook. In Leidsche Rijn (was dat Tivoli? kan wel) waren ze wel fucking geniaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Hurts hebt ingehaald in de Tivoli datzelfde jaar? Of was het Vredenburg.. weet het niet meer.. Ik was er iig wel
Leidsche rijn was het ja! Weet niet of dat Tivoli heet haha maar was inderdaad erg gaaf. Een hoop mensen die waren gaan zitten waardoor je onderaan op de vloer genoeg ruimte had!quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb Hurts ook op Lowlands gezien hoor! Maar moest er dus Biffy en het grootste deel van BoH voor opofferen. En dan viel dat optreden van Hurts nog een beetje tegen ook. In Leidsche Rijn (was dat Tivoli? kan wel) waren ze wel fucking geniaal.
Echt? Ik liep de Albert Heijn To Go in en daar lagen er genoegquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:33 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel moeite hoeven doen om aan een NRC te komen...
Vanochtend bij geen enkel tankstation te vinden. Nou ja, eentje had hem wel maar niet met bijlage...
Bij de AKO ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt? Ik liep de Albert Heijn To Go in en daar lagen er genoeg
Hier op het dorp bij de Jumbo lagen er gelukkig nog een paar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt? Ik liep de Albert Heijn To Go in en daar lagen er genoeg
Hahaha...quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:34 schreef beantherio het volgende:
Ik kom er achter dat ik een beetje teveel "lieve meisjes poprock" op m'n lijstje heb staan. Daar moet nog even aan gesleuteld worden.![]()
Waarom treden dat soort bands dan ook op op Lowlands?
De oude rotten van het vak:quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef richolio het volgende:
Waar kijken jullie het meest naar uit?
Er is eigenlijk niets wat er voor mij bovenuit steekt. Misschien Underworld en The Chemical Brothers vanwege nostalgische redenen ietsje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef richolio het volgende:
Waar kijken jullie het meest naar uit?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 10:13:28Zo, wij beginnen alvast: tot over drie weken! #LL15 http://t.co/6L2Q12eBpG reageer retweet
Voor ons huis opgenomenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 10:13:28Zo, wij beginnen alvast: tot over drie weken! #LL15 http://t.co/6L2Q12eBpG reageer retweet
Jep!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:07 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Jij woont tegenover het klokgebouw?Faithless nog gezien?
Nog een week en dan kunnen we ons druk gaan maken over het weer. Gezien de eerste voorspellingen mogen we in ieder geval blij zijn dat het festival niet een week eerder plaats vindt...quote:
Ik ook niet. Baal hier echt van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik zoveel clashes had als dit jaar.
Ah tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er heeft ook iemand een playlist gemaakt met alle waarschijnlijke sets van alle artiesten in Alpha, Heineken, India en Bravo.
Wat John Coffey ertussen moet, geen idee
http://open.spotify.com/u(...)B8b6rqaMytiDXO883Vll
en die vreemde artiesten ertussen zullen wel covers zijn die ze spelen.
Killing in the name wordt hardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Serieus, covert Limp Bizkit dan Smells Like.. en Killing In the Name?
Wat een populisten.
Ja, helaas wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een populisten.
Faith is wel veel toffer om te coveren jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een populisten.
Denk het niet, hun uitvoering rammelt aan alle kanten.quote:
Zekers, maar dat ben ik al wel een tijdje van ze gewendquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Faith is wel veel toffer om te coveren ja
Het is sowieso niet heel strakke muziek ofzo, maar dat maakt me ook niet zo uit, zulke nummertjes vind ik altijd wel leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Denk het niet, hun uitvoering rammelt aan alle kanten.
Courtneyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, darn, dan is Courtney nog bezig. jammer dan.
Nu al een hoogtepuntje.quote:
Precies er voor natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's een mooie plek ja. behalve precies erachter.
Dan ga je er naast staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil niet voor paal staan hoor, bij Courtney.
Pauw, My Baby.. Die lijken me tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er wordt vaak wat minderwaardig gedaan over de NLse acts op LL (iets met straathoeken en braderieën), maar t zou zomaar kunnen dat ik er dit jaar 4 tot 5 van ga bekijken.
Ohja Brock Jr, dat is ook een Dutchie..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MY BABY op zeker, Pauw heeft me nog niet echt kunnen imponeren.
Herman Brock Jr ook leuk, alleen beetje vroeg. De Jeugd ook wel weer.
Dollkraut, Sluwe Vos..
Haha ja zo iets idd.. Of een moderne 'indische waterlelies' oorwurm..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat nummer echt een moderne versie van Te Land, ter Zee en in de Lucht-thema muziek.
Daar gaat mijn hond ook van grommenquote:
Ik ben gelukkig al aardig aan het afstrepenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
godmiljaar!! ontdek ik weer iets leukshoudt het dan nooit op??
Ach uiteindelijk ga ik lang niet alles zien wat ik nu aanvink, maar toch.. Er staat gewoon veel tofs wat ik nog niet (echt) ken, dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al aardig aan het afstrepen
Een soort brother52 onder de honden, kan niet tegen bliepjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hond ook van grommen
Uhu, en terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een soort brother52 onder de honden, kan niet tegen bliepjes.
Live had ik misschien nog wel ff willen kijken, maar een DJ set kan me echt gestolen worden..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die nummers in die playlist kloppen niet wb Mark Ronson. dat zijn de live-nummers, niet zijn DJ-set.
Ik ook, zag 1 nummer live en t klonk als een Elvis Costello die bleef hangen in zijn vibrato.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik geloof dat ik Benjamin Clementine ook maar oversla..
weheh sterke observatie.. beetje té ja..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook, zag 1 nummer live en t klonk als een Elvis Costello die bleef hangen in zijn vibrato.
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig..
Ben Khan ook al geluisterd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is nog niet voorbij gekomen in mijn luisterrondje geloof ik
Ja, niets voor mij..quote:
Warzone is een tof plaatje van ze. Kan helaas geen youtube linkje vinden ervan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is nog niet voorbij gekomen in mijn luisterrondje geloof ik
Oh jammerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, niets voor mij..
In het genre wel ok trouwens..
Mighty Oaks lijkt me wel leuk, The Staves, Fuzz.. en wat ik eerder al noemde dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh jammerWat voor toffe dingen heb je nog meer ontdekt dan?
ik vind wel dat ze een showtje kunnen weggeven op zich. Verder vind ik ook niet alles leuk, maar ze hebben wel leuke dingen ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van Twenty One PIlots moet vinden.
Dat heb je wel bij meer acts op het festival, verklap ik maar alvastquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:23 schreef richolio het volgende:
Wel suf dat alle synths en instrumentaal gewoon worden afgespeeldDie gast zit soms wel op de piano en de drummer heb je natuurlijk
Ach boeit me nou niet echt of er tiener meisjes naar toe gaan of niet, als de act maar goed is. Misschien dat ik er wel even ga kijken. zoveel interessants staat er eigenlijk niet dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef richolio het volgende:
[..]
ik vind wel dat ze een showtje kunnen weggeven op zich. Verder vind ik ook niet alles leuk, maar ze hebben wel leuke dingen ook
Car Radio is wel een gaaf nummer ook
Maar meh, heb ze zelf toch al gezien dus het kan me gestolen worden. Je zal er wel veel tienermeisjes gaan zien denk ik
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat heb je wel bij meer acts op het festival, verklap ik maar alvast
quote:
Hoezo zou het totaal floppen? Ben Howard is gewoon altijd prima, floppen gaat het sowieso niet. Het is of wel oké en muzikaal gewoon prima, of een magisch optreden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach boeit me nou niet echt of er tiener meisjes naar toe gaan of niet, als de act maar goed is. Misschien dat ik er wel even ga kijken. zoveel interessants staat er eigenlijk niet dan.
Ik zit nu Ben Howard @ ITunes festival 2014 te kijken. Prima set hoor, maar vraag me af hoe hij die Alpha wilt afsluiten.
Kan 2 kanten op volgens mij, of het gaat totaal floppen, of het word een pracht concert. Maar ik vrees het eerst eerlijk gezegd.
Omdat hij toch maar even het headliner verhaaltje waar moet gaan maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:10 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo zou het totaal floppen? Ben Howard is gewoon altijd prima, floppen gaat het sowieso niet. Het is of wel oké en muzikaal gewoon prima, of een magisch optreden.
o cool even inchecken, was net Florence + The Machine aan het terugkijken van coachelle.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu op NPO cultura Ben Howard live
Wat ik van Years & Years op Glasto zag hoef ik daar niet heen..quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe The Maccabees album vind ik niet echt bijzonder, vind het album van Years & Years best leuk moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |