SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
heeft ajax tattooquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Iedereen gunde het hem, maar hij kon er niks van. Al was hij beter dan Sigthorsson.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nantes heeft voor naast Sigthorsson ook de winnaar van de Fallon d'Floor binnengehaald.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Moisander mis ik ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Sigthorsson gesproken, die mis je net als Ricca Rhijn echt totaal niet.Oh.![]()
Suk zei laatst nog in interview dat hij beter wil worden en ooit nog wil terugkeren.quote:
Comeback over paar seizoenen van het topschuttersduo Suarez en SukOh.![]()
Pantelic als spitsentrainerquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suk zei laatst nog in interview dat hij beter wil worden en ooit nog wil terugkeren.
Comeback over paar seizoenen van het topschuttersduo Suarez en Suk![]()
![]()
morgen zijn debuut als hij basis staan tenminste.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander en Sigthorsson, twee torren in een klap verwijderd.![]()
Ah ja, volgens mij konden ze nog Vitesse loten in de EL.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
morgen zijn debuut als hij basis staan tenminste.![]()
Klopt. Dan had Sked nu stoned in mijn geboorte stad gezetenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij konden ze nog Vitesse loten in de EL.![]()
![]()
Je zou bijna vergeten dat onze Deense junk nog onder contract staatquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander en Sigthorsson, twee torren in een klap verwijderd.Oh.![]()
Pantelic wordt ooit de voorzitter van Ajax.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pantelic als spitsentrainerOh.![]()
Met z'n ieniemienieknotje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat onze Deense junk nog onder contract staat
https://instagram.com/p/5PiuDazhzT/![]()
En dan tien jaar na zijn vertrek blijkt dat hij corrupt is. Mooi man.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pantelic wordt ooit de voorzitter van Ajax.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nantes heeft voor naast Sigthorsson ook de winnaar van de Fallon d'Floor binnengehaald.
[ afbeelding ]
http://gfycat.com/GrandioseDamagedDodo![]()
Gewoon in een inrichting stoppen. Criminele actie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Class het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://gfycat.com/GrandioseDamagedDodo![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n ieniemienieknotje.
https://instagram.com/p/5PiuDazhzT/
In zijn vrije tijd is hij vikingOh.![]()
Ondertussen heeft hij wel een Ajax elftal neergezet dat 4x op rij de CL heeft gewonnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan tien jaar na zijn vertrek blijkt dat hij corrupt is. Mooi man.Oh.![]()
Ik vraag me af of hij nog weggaat tijdens deze periode.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In zijn vrije tijd is hij viking![]()
Niet fokken met Vikingsquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In zijn vrije tijd is hij viking![]()
![]()
Ik mag hopen van wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog weggaat tijdens deze periode.
Net als van der Hoorn en Duarte weg moeten.Oh.![]()
Van der Hoorn mag toch niet weg, volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel.
Net als van der Hoorn en Duarte weg moeten.
Bij Lerin begint het wel iets te lang te duren.![]()
neem jij duarte maar mee naar almeloquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel.
Net als van der Hoorn en Duarte weg moeten.![]()
Van der Hoorn die niet weg magquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Hoorn mag toch niet weg, volgens mij.
Bij Lerin begint het wel iets te lang te duren.
En mag Kishna wel bij elk bod weg
Ik snap er geen kut van.Wat moet ik in Almeloquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
neem jij duarte maar mee naar almeloOh.![]()
herman Finkers bezoekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn die niet weg mag
Ik snap er geen kut van.
[..]
Wat moet ik in Almelo![]()
Joost de waarzegger weet het.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn die niet weg mag
Ik snap er geen kut van.
[..]
Wat moet ik in Almelo![]()
Alleen in de rust gekeken, veel positieve berichten maar eentje: ''WAT WAREN DIE EERST TWINTIG MINUTEN KUT''.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even kijken op Ajax Netwerk of ze daar een positief gevoel hebben overgehouden aan de wedstrijd![]()
Het Frank de Boer topic daarquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen in de rust gekeken, veel positieve berichten maar eentje: ''WAT WAREN DIE EERST TWINTIG MINUTEN KUT''.
Oh.![]()
Ach die Chelseaman daar vindt Suarez geen topper omdat hij zogenaamd niet vaak genoeg op doel schiet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n afgrijselijk zuur forum, maar toch blijf je er kijken.
Oh.![]()
Chelsea Man, wat een werelduser. Die promoot alleen spelers uit zijn eigen vriendenkring.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die Chelseaman daar vindt Suarez geen topper omdat hij zogenaamd niet vaak genoeg op doel schiet.
![]()
Assaidi komt naar Ajax.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea Man, wat een werelduser. Die promoot alleen spelers uit zijn eigen vriendenkring.
Narsingh komt naar Ajax.
Maher komt naar Ajax.
We hebben het gezien allemaal.Oh.![]()
Dat was genot, daarna stevig afgeven op het beleid wat voor idioten het zijn dat ze die niet haalden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Assaidi komt naar Ajax.
Narsingh komt naar Ajax.
Maher komt naar Ajax.
We hebben het gezien allemaal.![]()
Assaidi had ik best willen zien bij Ajax toen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was genot, daarna stevig afgeven op het beleid wat voor idioten het zijn dat ze die niet haalden.
Maar die dacht wel even in de basis te komen op AnfieldOh.![]()
Assaidi ketste af op pingping. Ik weet het nog goed. Was best fan van die jongen. Op de openingsdag in 2012 stond hij met z'n enge hoofd voor de camera na Heerenveen - NEC. Met z'n geld. ENG.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Assaidi had ik best willen zien bij Ajax toen.
Maar die dacht wel even in de basis te komen op Anfield![]()
Ja dat weet ik ook nog.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assaidi ketste af op pingping. Ik weet het nog goed. Was best fan van die jongen. Op de openingsdag in 2012 stond hij met z'n enge hoofd voor de camera na Heerenveen - NEC. Met z'n geld. ENG.
Toen mochten we weer een seizoen naar de genotsvoorhoede Boerrigter-Sigthorsson-Ebecilio kijkenOh.![]()
Toch dolletjes dat Boerrigter uiteindelijk verkocht werd in 2013.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog.
Toen mochten we weer een seizoen naar de genotsvoorhoede Boerrigter-Sigthorsson-Ebecilio kijken![]()
Wist niet dat LitmanenAFCA knap wasquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Boerrigters wijf is wel een plaatjeOh.![]()
Bezorgde ons gewoon de overwinning uit bij PSV, die gekke Derk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch dolletjes dat Boerrigter uiteindelijk verkocht werd in 2013.Oh.![]()
Dat was wel een wedstrijd. Hete namiddag.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bezorgde ons gewoon de overwinning uit bij PSV, die gekke Derk.![]()
Dat is de stalkerige exquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat LitmanenAFCA knap wasRED ONS HENNIEGOD![]()
Eriksen die Strootman helemaal koekoek speeldequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was wel een wedstrijd. Hete namiddag.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: