abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:28:54 #51
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154759279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

Wat nou :') .
Lees nou 's wat die vent allemaal geflikt heeft en jij begint over een peuterbadje?
Wat wil je horen dan.. dan typ ik dat even omdat jij dat graag van mij wilt lezen... ^O^
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:32:34 #52
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154759351
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:27 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Je zou wel een goede advocaat zijn. "Ja maar Rechter, op basis van de verklaring van het slachtoffer kan ik maar één conclusie trekken; leugens! Je kunt niet zwemmen in een peuterbadje". ^O^
Precies... _O-

Nee het viel me gewoon op...

Ik kan wel zeggen hoe erg het allemaal wel niet is, maar dat is vanzelfsprekend, en kunnen we het hele topic daar mee vullen...

Dus bij deze: Oh wat erg..!
Volgende: (en alleen zeggen hoe erg het is, anders krijg je allemaal reacties van dames die verwachten en eisen dat je dat moet zeggen)
pi_154759407
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Precies... _O-

Nee het viel me gewoon op...

Ik kan wel zeggen hoe erg het allemaal wel niet is, maar dat is vanzelfsprekend, en kunnen we het hele topic daar mee vullen...

Dus bij deze: Oh wat erg..!
Volgende: (en alleen zeggen hoe erg het is, anders krijg je allemaal reacties van dames die verwachten en eisen dat je dat moet zeggen)
Lijkt mij ook nogal vanzelfsprekend dat iedereen het erg vindt. Maar je hebt gelijk dat moet wel even goed benadrukt worden zodat daar geen misverstanden over ontstaan. :Y

Zouden dit dezelfde mensen zijn die nog steeds zeiken over de "like" knop op Facebook?
pi_154759664
Wat een zieke.
pi_154762520
quote:
Danny D., de man die is aangehouden in de vermissingszaak van de 13-jarige Lisa Tuk, stond onder toezicht van de reclassering.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)nder_toezicht__.html
Hij stond dus nog wel onder toezicht. :N
pi_154764844
quote:
D. wordt vanmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Eerder vandaag bleek al dat hij in het verleden al eens is veroordeeld voor een soortgelijk vergrijp. Ook toen zocht hij via internet contact met een minderjarige. Hij ging met dat meisje naar het zwembad. De twee werden daar uitgehaald, nadat een buschauffeur alarm had geslagen.

De rechtbank in Breda oordeelde in 2011 dat het van groot belang was, dat D. zich door de reclassering liet begeleiden. Dat betekende in elk geval dat hij de plicht kreeg om zich regelmatig te melden. Die plicht geldt nu nog.

Vinger aan de pols
De reclassering adviseerde dat hij zich daarnaast zou laten behandelen in de forensich psychiatrische polikliniek De Waag. Verder moest hij deelnemen aan een training in arbeidsvaardigheden en zich houden aan afspraken met de schuldsanering.

Het is niet duidelijk of dit allemaal is gebeurd en welke onderdelen van het reclasseringstraject inmiddels waren afgerond.

De rechter zei destijds dat er een systeem rond de verdachte moest worden opgebouwd om hem in de gaten te kunnen houden. "Reclassering, Jeugdzorg en De Waag moeten de vinger goed aan de pols houden met het oogpunt van mogelijk delictgedrag."
http://nos.nl/artikel/204(...)ht-reclassering.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154765002
Moet zeggen dat ik het ook erg apart vindt dat een 12 en 13 jarig meisje niet heel hard om hulp roepen als hun 15 jarige vriendje een vent van 41 blijkt te zijn en je dan een knuffelbeertje geeft ofzo. Als 12 jarig kind hoor je toch al te weten dat zoiets niet in de haak is.

En die ex van hem die hij ook als minderjarige ontmoete en vervolgens 2 kinderen mee kreeg... gewoon hoe?

"Oh je bent geen 15... je bent 30. Och maakt niet uit, wil je met me?"

Ik heb ergens het idee dat hij specifiek laag begaafde meisjes target of zo. Gemiddeld 12 jarig kind is echt wel iets slimmer dan dit is mijn ervaring.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:07:22 #58
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_154765064
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:04 schreef TigerXtrm het volgende:

Ik heb ergens het idee dat hij specifiek laag begaafde meisjes target of zo. Gemiddeld 12 jarig kind is echt wel iets slimmer dan dit is mijn ervaring.
Dit meisje zit op de HAVO heb ik gelezen bij de eerste oproep van pa. Gaat vooral om de sociale omstandigheden. Aandacht tekort wellicht thuis, gescheiden ouders. Pa had met nieuwe vriendin net een liefdesbaby. Allemaal factoren die kunnen meespelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bayswater op 30-07-2015 15:13:23 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:19:36 #59
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154765371
Man met verstandelijke beperking, meisjes gingen vrijwillig met hem mee, er is blijkbaar geen rechtstreeks sexueel contact geweest. Lijkt me allemaal nog mee te vallen...
are we infinite or am I alone
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:20:02 #60
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154765382
quote:
En die ex van hem die hij ook als minderjarige ontmoete en vervolgens 2 kinderen mee kreeg... gewoon hoe?

Sterker: ik heb wel eens gehad dat een meisje van 15 een date met mij wou.. ondanks dat ik 30 was en haar maar eens om haar leeftijd vroeg toen ze me een foto stuurde..

Ik ken trouwens ook nogal wat meisjes die nog geen of net 18 zijn, die met met een kerel van 30 gaan..
pi_154765479
quote:
Moet zeggen dat ik het ook erg apart vindt dat een 12 en 13 jarig meisje niet heel hard om hulp roepen als hun 15 jarige vriendje een vent van 41 blijkt te zijn en je dan een knuffelbeertje geeft ofzo. Als 12 jarig kind hoor je toch al te weten dat zoiets niet in de haak is.

Eens. Alhoewel ik wel denk dat hij in eerste instantie die meiden flink ingepalmd heeft tot op het punt dat hij wel zijn echte leeftijd op moest biechten. Waarschijnlijk waren die meiden toen al tot over hun oren verliefd.
pi_154765557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik ken trouwens ook nogal wat meisjes die nog geen of net 18 zijn, die met met een kerel van 30 gaan..
Toen ik in het eerste jaar zat van de middelbare school zat er ook een meisje bij mij in de klas die een "relatie" had met een gast van 45. Die was zelfs zo getikt dat hij tijdens ons schoolkamp op dezelfde camping stond. De leraren vonden dat toch niet zo'n goed idee. :N
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:26:29 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154765578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:23 schreef Bozoe het volgende:
Alhoewel ik wel denk dat hij in eerste instantie die meiden flink ingepalmd
Dat kan... maar het kan dus ook echt wel andersom zijn... en als je dan al een verstandelijke beperking hebt...
Meisjes vinden dat ook allemaal best wel spannend hoor.. dan kunnen ze pronken met een auto, koopt ie kleren die ze zelf niet kunnen betalen etc..

Ik zie het vaak genoeg.. meestal als ze een jaar of 15/16 zijn, maar dat scheelt ook maar twee jaar..
pi_154765595
quote:

Mjah, je hoort/leest het wel vaker. De gesloten meisjes kiezen, die nog wat verder isoleren, beetje afhankelijk creëren omdat ze helemaal weg van je zijn. En dan wordt het schijnbaar 'vergeven', of zijn ze in ieder geval dusdanig te beïnvloeden dat ze alsnog meegaan.
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:27:33 #65
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154765604
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:25 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Toen ik in het eerste jaar zat van de middelbare school zat er ook een meisje bij mij in de klas die een "relatie" had met een gast van 45. Die was zelfs zo getikt dat hij tijdens ons schoolkamp op dezelfde camping stond. De leraren vonden dat toch niet zo'n goed idee. :N
Ik ken/kon er genoeg waarvan de ouders het ook gewoon wisten.. zat ie daar gewoon mee te eten.. :')
Oh.. en hij werkte in het jeugdhonk... als vrijwilliger.. _O-

En om over de tienermoeders maar te zwijgen bij mij op school.. 16 jaar en achter een kinderwagen lopen... :')
pi_154765753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:10 schreef Bozoe het volgende:
Wat ik trouwens wel verwonderlijk vind in die zaak van 2011 is dat het meisje toch nog besluit om even gezellig met hem te gaan zwemmen. Het lijkt mij dat hij zijn echte leeftijd wel eerder heeft opgebiecht toch? Misschien is de denkwijze van een kind heel anders maar in zo'n geval lijkt mij toch dat je naar je vader, moeder, oom, tante of vriendinnen rent?
Ik heb gisteren (in de Telegraaf) gelezen dat die groomers hun slachtoffers bang maken met het dreigement dat ze cam pics of video's op de FB van hun school oid gaan posten als het uit komt. Zo houden ze die meiden onder de duim.
  Forum Admin donderdag 30 juli 2015 @ 15:32:57 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154765761
Is deze man nou ook ''soepel2''?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:33:48 #69
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154765779
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Is deze man nou ook ''soepel2''?
Geloof dat dat nog steeds niet bekend is..
pi_154765796
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Is deze Danny nou ook ''soepel2''?
Wil ik ook wel weten. Maar sowieso dus blijkbaar niemand die de online grooming activiteiten van veroordeelde kinderlokkers in de gaten houdt.
pi_154765827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:25 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Dan was zij dus 12 of 13? Hebben de leraren de politie gebeld?
pi_154765846
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik ken/kon er genoeg waarvan de ouders het ook gewoon wisten.. zat ie daar gewoon mee te eten.. :')
Oh.. en hij werkte in het jeugdhonk... als vrijwilliger.. _O-

En om over de tienermoeders maar te zwijgen bij mij op school.. 16 jaar en achter een kinderwagen lopen... :')
Maar dan lijkt mij toch dat zulke ouders ook niet helemaal goed zijn?

Bij ons op school was het destijds ook al schering en inslag wat betreft de tienermoeders. Maar onze school stond dan ook wel bekend als de tokkie-school van het Noorden.
  Forum Admin donderdag 30 juli 2015 @ 15:37:04 #73
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154765848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:34 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Wil ik ook wel weten. Maar sowieso dus blijkbaar niemand die de online grooming activiteiten van veroordeelde kinderlokkers in de gaten houdt.
Als dat zo is schort er echt bizar veel aan de reclassering.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_154765904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:35 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Dan was zij dus 12 of 13? Hebben de leraren de politie gebeld?
Zij was toen 13. Ze hebben de ouders van het meisje toen opgebeld en een gesprek met hen gehad. Zij bleken ook niet achter de relatie te staan en ze werd gedwongen om het contact te verbreken. Uiteraard gebeurde dit niet. Voor zover ik weet is ze op 17 jarige leeftijd uit huis gegaan en zijn ze gaan samenwonen.

Oja, hij had zelfs een tattoo gezet met haar naam. _O-
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:40:49 #75
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154765922
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:37 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Maar dan lijkt mij toch dat zulke ouders ook niet helemaal goed zijn?

Bij ons op school was het destijds ook al schering in inslag wat betreft de tienermoeders. Maar onze school stond dan ook wel bekend als de tokkie-school van het Noorden.
Ooh daar kom ik ook vandaan.. :')

Dat waren ze ook niet.. er wonen hier wel meer van die vreselijk simpele zielen.. maar het was een type wat nogal met die ouders overeen kwam... (de lol ervan was dat ie ook echt 220cm was.. naast dat jonge grietje _O- )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')