quote:
Op donderdag 30 juli 2015 11:17 schreef Kopsterk het volgende:Ondanks Leo Oldenburger als commentator weinig mis mee, zeker als je bedenkt dat we het allemaal gratis voorgeschoteld krijgen. Zo vanzelfsprekend is dat namelijk niet, in veel landen wordt de CL gewoon louter uitgezonden op betaalzenders volgens mij. Als je gaat lopen janken om de analyses betaal je maar voor Sport 1 ofzo. Moet wel toegeven dat ik me altijd behoorlijk kon ergeren aan Youri Mulder om één of andere reden, dus wat dat betreft is SBS6 met Ronald de Boer voor mij zelfs een vooruitgang, als ik het voor elkaar krijg de hè's ff weg te denken.
In veel landen is de CL alleen maar gratis te bekijken op een commerciele zender in het open net als een club uit hun land (in ons geval PSV en Ajax) in de groepsfase zit. Veel buitenlanders raken vaak in de war als ik ze vertel dat de CL op het publieke omroep gratis te zien was

Zodra er geen clubs uit je land in de CL ben je in veel landen meteen aangewezen op betaalzenders tot de finale.
We mogen blij zijn dat wij de CL totaan de finale op het open net hebben.
[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 02-08-2015 22:34:09 ]