Leo doet mijn denken aan uitzwaaiwedstrijden. Dat komt volgende week wel goed uit als we Ajax uitzwaaien in de Champions League.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef Paul het volgende:
Ik wil betere commentators (Evert ten Napel)
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leo doet mijn denken aan uitzwaaiwedstrijden. Dat komt volgende week wel goed uit als we Ajax uitzwaaien in de Champions League.
Evert moet samen met Youri commentaar gaan geven, net als bij FIFA ("Als deze wedstrijd in mijn achtertuin werd gespeeld, deed ik de gordijnen dicht!")quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef Paul het volgende:
Ik wil betere commentators (Evert ten Napel)
Ronald de Boer vind ik een prima analist, maar dit kan inderdaad gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ronald, die zogenaamd als analist, zijn broer Frank gaat interviewen kan natuurlijk echt niet. Net als telkens in de 'wij-vorm' spreken en geen een normale zin uit zijn strot kunnen krijgen. Lachwekkend.
En dan loten ze Manchester United, meteen een topper voor SBS6.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Vasion het volgende:
Begin vh seizoen. Ajax is altijd uit vorm aan het begin. Die gaan echt wel door hoor
Daar gaat dit topic niet overquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Vasion het volgende:
Begin vh seizoen. Ajax is altijd uit vorm aan het begin. Die gaan echt wel door hoor
Kan niet. Ajax heeft beschermde status bij loting.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan loten ze Manchester United, meteen een topper voor SBS6.
Wat boeien de presentator en de analist nou? Zijn er serieus mensen die geïnteresseerd zijn in dat geouwehoer voor, in de pauze van en na de wedstrijd?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een redelijke commentator(Oldenburger), een slechte presentator(van Peperstraten) en een nog beroerdere analist(R. de Boer).
Kortom precies wat je verwacht van een rioolzender als SBS6.
ze mogen naar de nazi's van Lazio met Kishna. Ook topshowquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Kan niet. Ajax heeft beschermde status bij loting.
Jammer dat Evers vakantie heeftquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef Nickskuh het volgende:
Ronald vragen laten stellen aan Frank![]()
Wat erg om te zien
Ditquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ronald, die zogenaamd als analist, zijn broer Frank gaat interviewen kan natuurlijk echt niet. Net als telkens in de 'wij-vorm' spreken en geen een normale zin uit zijn strot kunnen krijgen. Lachwekkend.
Qua sfeer voelt het indaad behoorlijk leeg. Voor de rest ik schakel 5 minuten van te voren in, in pauze doe ik meestal iets anders en als het afgelopen is zet ik mijn tv uit of begin ik te zappen. Dus wat dat betreft maakt het mij niet uit of het op de NOS is of sbs6.quote:Op donderdag 30 juli 2015 05:34 schreef vanzandvlietplein het volgende:
Verschrikkelijk. Bij de NOS had je het gevoel dat je naar iets speciaals zit te kijken, bij SBS had het ook een oefenwedstrijd kunnen zijn.
Same here.quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:13 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Qua sfeer voelt het indaad behoorlijk leeg. Voor de rest ik schakel 5 minuten van te voren in, in pauze doe ik meestal iets anders en als het afgelopen is zet ik mijn tv uit of begin ik te zappen. Dus wat dat betreft maakt het mij niet uit of het op de NOS is of sbs6.
Onzinquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ondanks Leo Oldenburger als commentator weinig mis mee, zeker als je bedenkt dat we het allemaal gratis voorgeschoteld krijgen. Zo vanzelfsprekend is dat namelijk niet, in veel landen wordt de CL gewoon louter uitgezonden op betaalzenders volgens mij. Als je gaat lopen janken om de analyses betaal je maar voor Sport 1 ofzo. Moet wel toegeven dat ik me altijd behoorlijk kon ergeren aan Youri Mulder om één of andere reden, dus wat dat betreft is SBS6 met Ronald de Boer voor mij zelfs een vooruitgang, als ik het voor elkaar krijg de hè's ff weg te denken.
Vergeleken met Frank Snoeks is het een verademing.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom vind ik die Leo Oldenburger toch zo'n verschrikkelijke commentator.. ik kan het niet goed on der woorden brengen
Hij doet me denken aan wedstrijdjes als Nederland-Luxemburg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom vind ik die Leo Oldenburger toch zo'n verschrikkelijke commentator.. ik kan het niet goed on der woorden brengen
Eens Ronald is een stuk prettiger om naar te luisteren dan Youriquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ondanks Leo Oldenburger als commentator weinig mis mee, zeker als je bedenkt dat we het allemaal gratis voorgeschoteld krijgen. Zo vanzelfsprekend is dat namelijk niet, in veel landen wordt de CL gewoon louter uitgezonden op betaalzenders volgens mij. Als je gaat lopen janken om de analyses betaal je maar voor Sport 1 ofzo. Moet wel toegeven dat ik me altijd behoorlijk kon ergeren aan Youri Mulder om één of andere reden, dus wat dat betreft is SBS6 met Ronald de Boer voor mij zelfs een vooruitgang, als ik het voor elkaar krijg de hè's ff weg te denken.
Leuk man alleen de Primera division en b competities bekijken. Sport 1 heeft niks meer over op de formule 1 naquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Erg kut, gelukkig heb ik vanaf de groepsfase gewoon Sierd1
Valt inderdaad nog mee, maar Frankrijk heeft bijvoorbeeld alleen de finale en Engeland heeft op de gratis kanalen een zeer beperkt aanbod.quote:
Wij toch ook? We zenden op het open kanaal ook slechts één wedstrijd uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Valt inderdaad nog mee, maar Frankrijk heeft bijvoorbeeld alleen de finale en Engeland heeft op de gratis kanalen een zeer beperkt aanbod.
In Engeland maar één wedstrijd per seizoen van elke Engelse club.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij toch ook? We zenden op het open kanaal ook slechts één wedstrijd uit.
We kijken vanwege Sierdquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leuk man alleen de Primera division en b competities bekijken. Sport 1 heeft niks meer over op de formule 1 na.
Ze hebben Jack van Gelderquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leuk man alleen de Primera division en b competities bekijken. Sport 1 heeft niks meer over op de formule 1 na.
vanaf de play offs is alles officieel CL, dus dat zal welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zal Jeroen Elshof missen. En ik hoop dat ze snel de vormgeving van de opstellingen aanpassen aan die van de champions league.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
Welkom op de planeet: wereldquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kwestie van tijd voor alles achter de decoder zit.
Alles draait om de poen.
Hilarisch.quote:
wtfquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
https://leooldenburger.wo(...)de-champions-league/
Leo Oldenburger neem ik niet serieusquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit stukje zegt wel veel of niet?
Vandaar dat stukje , die lul bevestigd alleen maar dat ie kansloos isquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leo Oldenburger neem ik niet serieus
In veel landen is de CL alleen maar gratis te bekijken op een commerciele zender in het open net als een club uit hun land (in ons geval PSV en Ajax) in de groepsfase zit. Veel buitenlanders raken vaak in de war als ik ze vertel dat de CL op het publieke omroep gratis te zien wasquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:17 schreef Kopsterk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |