Is er nergens een topic over? Ik wil wel lezen hoe kut mensen het vinden.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie had dat gedacht, van een doodschop tegen je schenen, naar 2-2 tegen Wenen...
Ja dat is mijn persoonlijke favoriet.quote:
Wie had dat gedacht, van een doodschop tegen je schenen, naar 2-2 tegen Wenen...
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Zeg
[..]
Ajax mist een tactisch sterke trainer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ook, Heitinga mocht wel erin.graag op anoniem
ik weet nou niet of ik moet lachen of huilenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Juniorenvoetbalquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Ajax-spel is hemeltergend.. geen passie, geen strijd, fysiek zwak juniorenvoetbal
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ook, Heitinga mocht wel erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Oostenrijk-Hongarijequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is mijn persoonlijke favoriet.
Schonbrunn vind ik alleen van buiten mooi, van binnen werkelijk afgrijselijk.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is binnen twee jaar niveau Yaya Toure.
Klopt maar dit voelt wel als een nederlaagquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Met deze stand moet je het thuis alsnog afmaken.
Een veeg teken idd, dat wordt nog wat als ze straks weer in de provincie moeten spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel typisch dat Ajax weer in de problemen komt als de tegenstander opportunistisch alles of niks begint te spelen
Het huis Habsburg.quote:
Als je zelfs al niet meer goed genoeg bent voor Hertha BSC ...quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt maar dit voelt wel als een nederlaag
Is cultuur.. mag je niks van zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:46 schreef Grifte het volgende:
Zo'n capo is toch wel het toppunt van triestheid
Terecht. Schaam waardig dit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt maar dit voelt wel als een nederlaag
Dijks speelt anders primaquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Dijks halen als versterking en je dan afvragen waarom je niet kan winnen van Rapid Wien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |