SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 22:26:14 ]
Sen iyi bir Türk, kardeşimsin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij pest mij steeds met 'Turk' 'grapjes'.
Dat was ook maar een x dat het niet over Turken gingquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig. Niets over Turken ofzo.
En zes kalashnikovs in je kelderquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:30 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gewoon een multiculturele jongen, met baard en snor.
quote:
Hebben de zionisten gewonnen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Het voetbal staat inmiddels weer af. Ik heb mijn ajaxhaat weer genoeg gevuld
Zeg, zou het anders misschien eventueel even mogelijk kunnen zijn dat je gewoon even je bek houdtquote:
Alsof er nog niet genoeg Turkenberichten zijn vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, wij zouden nog een berichtje doen
wij zouden wel meer doenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, wij zouden nog een berichtje doen
RIPquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
Jongens, met een beetje geluk werkt over een kwartiertje niks meer.
Weinig verkapts aan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Turkengrap?
TR gedaan iig.
Triggershot de Toeterturkquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Turkengrap?
TR gedaan iig.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:45 schreef YokiKater het volgende:
Dus ik even snel zoeken, kan ik hem niet vindenKan je nagaan, ik ben gewoon een normale jongen .. ik hem ergens liggen maar ik zou niet weten waar.
quote:
Eehm ...quote:
Als zij nu hier was hé, zij had jou zo hard gemept dat je na 3 dagen pas van je Windows 10 installatie kon genieten.quote:
Dat zou ze noooooitttt doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dan komt ze even langs en dan post ze "TriggerTurk" , ben je dan blij?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als zij nu hier was hé, zij had jou zo hard gemept dat je na 3 dagen pas van je Windows 10 installatie kon genieten.
hoelang is dat al gaande?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
Ondertussen in huize fokker89
[ afbeelding ]
Nog steeds downloaden?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde iets gevats zeggen, maar gezien mijn situatie ga ik denk ik wijselijk mijn mond houdenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
vanaf 15:00 vanmiddag, met 1 tussenstop om 18:00 voor een reboot.
Ja, nu willen natuurlijk allemaal weten wat je wilde zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde iets gevats zeggen, maar gezien mijn situatie ga ik denk ik wijselijk mijn mond houden
Echt he.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, nu willen natuurlijk allemaal weten wat je wilde zeggen.
Ik vind het maar een raar souvenir ... Of heb je hem zelf leeggeschoten op een paar nietsvermoedende Somalische piraten?quote:
Damn, al met alles was ik met een uur ofzo klaar, geen melding van any kind?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
vanaf 15:00 vanmiddag, met 1 tussenstop om 18:00 voor een reboot.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, nu willen natuurlijk allemaal weten wat je wilde zeggen.
Nee.quote:
Nope, blijft gewoon daar op staan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn, al met alles was ik met een uur ofzo klaar, geen melding van any kind?
Geen bazooka hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar souvenir ... Of heb je hem zelf leeggeschoten op een paar nietsvermoedende Somalische piraten?
Ik heb gewoon iets met wapens en explosieven, dat is niet echt onbekend of zo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar souvenir ... Of heb je hem zelf leeggeschoten op een paar nietsvermoedende Somalische piraten?
Ik wil ook weleens wat.quote:
Ja dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom je munitie in huis wil hebben. We zitten niet in 'Murica.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets met wapens en explosieven, dat is niet echt onbekend of zo.
Boeien, een hoer kan ik ook met windows 7 bestellen. Jij bent nog maagdquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
Lekker voor je Fokker.
Gestuurd vanaf Windows Edge op Windows 10.
Dank je, precies dat.quote:
Wat er aan scherp ligt is op 1 hand te tellen, het is niet dat ik een arsenaal heb liggen of zo hoor. Wel een hele verzameling hulzen en een paar kogelkoppen, en ik heb een .460 S&W Magnum patroon aan mijn sleutelbos hangen, maar daar zit dus ook geen kruit en slaghoed in.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom je munitie in huis wil hebben. We zitten niet in 'Murica.
Sooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwww heeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Boeien, een hoer kan ik ook met windows 7 bestellen. Jij bent nog maagd
Ik heb een cricket van D-Dayquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat er aan scherp ligt is op 1 hand te tellen, het is niet dat ik een arsenaal heb liggen of zo hoor. Wel een hele verzameling hulzen en een paar kogelkoppen, en ik heb een .460 S&W Magnum patroon aan mijn sleutelbos hangen, maar daar zit dus ook geen kruit en slaghoed in.
Beter maagd zijn dan zo lelijk dat je met je windows 7 hoeren moet bestellen om te neuken #TeamFylaxquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Boeien, een hoer kan ik ook met windows 7 bestellen. Jij bent nog maagd
Dan kom ik tenminste meer in beweging dan jij, met je pizza om de dag #viesdikquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter maagd zijn dan zo lelijk dat je met je windows 7 hoeren moet bestellen om te neuken #TeamFylax
Ik durf te stellen dat ik meer beweeg dan jijquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kom ik tenminste meer in beweging dan jij, met je pizza om de dag #viesdik
Dan stel je dat maar lekker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat ik meer beweeg dan jij
Mooi toch? Ik snap ook niet waarom mensen meteen moeilijk gaan doen, alsof je gevaarlijk of eng bent. Alsof ik niet in de gaten gehouden wordt of mijzelf niet kenquote:
vehuren ze daar ook dames met snorren dan? dat is toch jouw type?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoeren niet gewoon via Thuisbezorgd bestellen
Opbokken Fylax.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
Lekker voor je Fokker.
Gestuurd vanaf Windows Edge op Windows 10.
Boven of onder?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vehuren ze daar ook dames met snorren dan? dat is toch jouw type?
Ja, zitten toch alleen maar Turkse tenten hier in de buurt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vehuren ze daar ook dames met snorren dan? dat is toch jouw type?
Ja, ik heb hem nu geinstalleerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:15 schreef Tem het volgende:
Specularium heeft het serieus nu al twee topics over die schijt update?
Nou, ben benieuwd waar je tegen aan gaat botsen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem nu geinstalleerd.
Dan ga ik wel gewoon een film kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
LTKDV kan ook wel iets gaan vertellen maar dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Shoot em up is nu op RTL7, dat vond ik wel een grappige film.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon een film kijken.
Speculul #Triggerturkapproves
Heb alle standaardinstellingen vantevoren al uitgezet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd waar je tegen aan gaat botsen.
Iets van Disney zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon een film kijken.
Speculul #Triggerturkapproves
Ja, dat bedoel ik.. dat soort dingen gaat misschien wel niet lukken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk kan ik met Edge gewoon Isketchen.
Dat kon ik met Chrome in 8 ook al niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.. dat soort dingen gaat misschien wel niet lukken.
Nee gewoon lekker cultureel verantwoord, Les Intouchables.quote:
Narigheid is dat. Ik las net trouwens dat RR vandaag een roze tutu aan had ivm een gayding reportage in Amsterdam, geen pics van helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kon ik met Chrome in 8 ook al niet.
Iets met Shockwave.
Cache problem, wedden?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik dat denk, ik weet niet of je morgen moet werken maar ik zou hem gewoon even na een reboot zijn gang laten gaan zonder andere dingen op je systeem te doen.quote:
Prachtige film, kreeg er een vochtige luier van.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker cultureel verantwoord, Les Intouchables.
Hipster.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prachtige film, kreeg er een vochtige luier van.
Ja, maar nee. Ik ben er vanavond ook een paar uur bij weg geweest na een reboot, en nog steeds niks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik dat denk, ik weet niet of je morgen moet werken maar ik zou hem gewoon even na een reboot zijn gang laten gaan zonder andere dingen op je systeem te doen.
Je update wel vanaf een legale licensie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Ik ben er vanavond ook een paar uur bij weg geweest na een reboot, en nog steeds niks.
Normaal duurt het een paar seconden.
Uiteraard, wel een OEM versie, maar dat moet niet uitmaken, tis gewoon de standaard installatie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je update wel vanaf een legale licensie?
In dat geval; Microsoftquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uiteraard, wel een OEM versie, maar dat moet niet uitmaken, tis gewoon de standaard installatie.
Dat soort mensen sla ik standaard op hun bek.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
Ik ben nu op visite en er zit iemand de hele tijd over karakterschetsen te praten.
En moemoe praat niet over karakterschetsen, beter opletten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
Ik ben nu op visite en er zit iemand de hele tijd over karakterschetsen te praten.
En jij zit ondertussen op FOK! .. fijne visite ben jijquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fylax het volgende:
Dat ook nog.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
En moemoe praat niet over karakterschetsen, beter opletten.
quote:
Dat ook nog.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En jij zit ondertussen op FOK! .. fijne visite ben jij
quote:
Jij hebt al heel lang geen pubers meer op visite gehad zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En jij zit ondertussen op FOK! .. fijne visite ben jij
Ja weet ik veel hoe je dat noemt, het gaat gewoon over sterrenbeelden en de eigenschappen daarbij.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
Geen kwaad woord over moemoe.
[..]
En moemoe praat niet over karakterschetsen, beter opletten.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang geen pubers meer op visite gehad zeker.
Babewatcher wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang geen pubers meer op visite gehad zeker.
Niet zo bijdehand jochie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe je dat noemt, het gaat gewoon over sterrenbeelden en de eigenschappen daarbij.
Met je hoofd.
Kleinkinderen van mijn oudtante kijken alleen niet op hun telefoon als hun moeder zegt dat ze oma even gedag moeten zeggenquote:
Ik ken wel mensen die dat doen, en dat zijn niet eens pubers.. echt, dan komen ze langs en beginnen meteen op hun telefoon te checken en dat gaat eigenlijk steeds zo door.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kleinkinderen van mijn oudtante kijken alleen niet op hun telefoon als hun moeder zegt dat ze oma even gedag moeten zeggen.
In restaurants zie je het ook veel, zitten mensen "gezellig" tegenover elkaar anderen te appen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die dat doen, en dat zijn niet eens pubers.. echt, dan komen ze langs en beginnen meteen op hun telefoon te checken en dat gaat eigenlijk steeds zo door.
Ik ben zelf een groot internetjunkie, vanaf het begin, maar als ik ergens op bezoek ben hoef ik toch echt niet steeds alles te volgen. Ik weet nog niet eens voor de helft hoe mijn telefoon werkt![]()
Not my generation.
Ga ik voor je draaien...als ik ooit mijn muziek nog terugkrijg.quote:
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga ik voor je draaien...als ik ooit mijn muziek nog terugkrijg.
Te laat...quote:
Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe je dat noemt, het gaat gewoon over sterrenbeelden en de eigenschappen daarbij.
Met je hoofd.
Mogen ze van mij natuurlijk zelf weten, want wie ben ik om over een ander te oordelen.. Maar als ik er dan toch wat van mag zeggen vind ik het gewoon asociaal en vreemd .. en zo sociaal handig ben ik zelf nog niet eens dus dat wil wat zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
In restaurants zie je het ook veel, zitten mensen "gezellig" tegenover elkaar anderen te appen.
Je bent zelf een helemaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
hoop dat die NAS van je helemaal naar de tyfus is.
Konijn.. met zijn iets te grote orenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?
Ohja, zolang iemand niet bij mij aan tafel zit te appen vind ik het prima wat mensen doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mogen ze van mij natuurlijk zelf weten, want wie ben ik om over een ander te oordelen.. Maar als ik er dan toch wat van mag zeggen vind ik het gewoon asociaal en vreemd .. en zo sociaal handig ben ik zelf nog niet eens dus dat wil wat zeggen![]()
Dat doe je toch gewoon niet, kijk voor werk/zaken, echt belangrijke dingen of helikopters is wat anders natuurlijk maar om nu echt 24/7 online te zijn en elke hap lucht te tweeten/appen of whatever.. "Ja ik zit nu in de bus" "Ben er over 5 minuten" "Stap nu uit" "Sta nu voor je deur"
Goed punt.quote:
Nu ineens wel?quote:
Ja, mijn internetabo is inmiddels zo duur, dat ik voor hetzelfde geld een alles in 1 pakket kan nemen.quote:
Daar denken de meeste mannen toch anders over.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, mijn internetabo is inmiddels zo duur, dat ik voor hetzelfde geld een alles in 1 pakket kan nemen.
Had voorheen een beeldbuis, maar wil toch een platte.
HAHA IK LEKKER WEHELquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
Ohja slapen...ik ging er vanuit dat ik morgen vrij zou zijn, viel een beetje tegen.
Weltrusten lieve fokbuiskinderen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
Ohja slapen...ik ging er vanuit dat ik morgen vrij zou zijn, viel een beetje tegen.
Snaveltje toe.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
Ik ben een billenman, tetten doen mij niet zoveelquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar denken de meeste mannen toch anders over.
moet dat ook nog in de uccie.rar....quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben een billenman, tetten doen mij niet zoveel
Die heb je nog niet? Tering ik ben al aan mijn 3e of 4e toe, heb er 2 hier verkocht op FOK!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, mijn internetabo is inmiddels zo duur, dat ik voor hetzelfde geld een alles in 1 pakket kan nemen.
Had voorheen een beeldbuis, maar wil toch een platte.
En zo is het.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben een billenman, tetten doen mij niet zoveel
nee, het boeit mij echt geen reet, heb alleen met het WK een tv aan gehad, maar ik mis gewoon wat in de woonkamerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb je nog niet? Tering ik ben al aan mijn 3e of 4e toe, heb er 2 hier verkocht op FOK!
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon voor het innerlijk want ik ben een gevoelsmens.
Jaaquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon voor het innerlijk want ik ben een gevoelsmens.
Uccie.rar?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb je nog niet? Tering ik ben al aan mijn 3e of 4e toe, heb er 2 hier verkocht op FOK!
Ja natuurlijk klopt dit, maar om nu te zeggen dat uiterlijk helemaal niet telt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben 35 jongens, dan is dat allemaal niet zo heel erg belangrijk meer. Al die "perfecte" mevrouwuh zijn allemaal nasty, naar of raar. Doe mij maar gewoon een intelligente vrouw met humor.
Het kan te fur inderdaad, moet ik eerlijk toegeven. En tuurlijk kijk ik naar mooie vrouwen en vind ik het helemaal hartstikke mooi.. maar het is geen eis of ding of zo. Ik hoef geen Trophy Wife, daar ga ik niet gelukkig mee worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja natuurlijk klopt dit, maar om nu te zeggen dat uiterlijk helemaal niet telt.
Zonder fysieke klik kun je niks.
Eens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het kan te fur inderdaad, moet ik eerlijk toegeven. En tuurlijk kijk ik naar mooie vrouwen en vind ik het helemaal hartstikke mooi.. maar het is geen eis of ding of zo. Ik hoef geen Trophy Wife, daar ga ik niet gelukkig mee worden.
Niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
Ik voel een hoop liefde weer hier.
Zal vast te maken hebben met dat die Triggerberber niet post.
toeteren mag altijdquote:
Konijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?
quote:
Ik stopte hier al met lezen want daar klopt geen ene kut van he?quote:De persoonlijkheid van het Konijn
Het Konijn is het vierde dier in de Chinese dierenriem. In de Chinese traditie staat het Konijn voor rust en stilte. Ze zijn behoudend, zelfbeschouwend, terugblikkend, bedachtzaam en hebben veel geluk.
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Stuur wat shit vanuit Turkije, zolang doen we zaken in die bitch, waterdicht verpakt, we rijden"
Deels. Zo ben ik bijvoorbeeld wel behoudend. Als je verder leest op die pagina waar jij dat stukje vandaan hebt zie je bijv. dit:quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik stopte hier al met lezen want daar klopt geen ene kut van he?
Dat zijn eik gewoon kazen.quote:
Arme Wilders, toen hij er achter kwam dat hij aangifte had gedaan tegen een rasechte Hollanderquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arme Wilders, toen hij er achter kwam dat hij aangifte had gedaan tegen een rasechte Hollander
Pas met Wilders werd er pas echt breed aandacht aan besteed, toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik weet niet eens meer waar het begonnen was, ML75 of the boombap. Maar mensen gingen het serieus nemen net als LVO.
Nu heb ik weer honger.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Ff opgerold wel.
(Foto gemaakt met mijn Surface Pro 3)
Ja , dat wel.. en Sjaak en Appa hebben ook nog problemen gehad met Wildersquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas met Wilders werd er pas echt breed aandacht aan besteed, toch?
Wat een deus ben je ook, dat is niet haar taal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah askim, sen cok guzelsin je mag ook wel hapje
Blijft lachenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja , dat wel.. en Sjaak en Appa hebben ook nog problemen gehad met WildersDat was dan wel mainstream maar Youssef en Kamal waren gewoon underground en internet rap shit, zo waren er nog veel meer die gekke zieke raps neerzette als grap of om te trollen maar die er wel gezeik mee kregen.
Waar bemoei jij je nou weer mee? Ik weet echt wel dat dat haar taal niet is hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een deus ben je ook, dat is niet haar taal.
Nice tryquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee? Ik weet echt wel dat dat haar taal niet is hoor.
Met je hoofd.
ik snapte alleen askimquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah askim, sen cok guzelsin je mag ook wel hapje
Kermis blijft toch bestequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
Terwijl "Kos" echt wel skills had
Maar het ging allemaal te ver of zo. Maar mensen snappen de "grap" niet en snappen niet dat het in de scene zat.. en dan komt dat naar buiten en dan is de stront aan de knikker.
Allemaal amateur shit vanaf de boombap en ML75.
Ik zit hier rustig te genieten van alle poets met een glaasje cola.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef Mani89 het volgende:
Fylax zit echt op een ander level sinds hij zijn laptop heeft.
door jou, je moet ze dan ook geen vals hoop geven door met ze te flirten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
Ik post 1 ding en meteen is de liefde hier weg.![]()
Ja, geef Fylax even een knuffel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
Ik post 1 ding en meteen is de liefde hier weg.![]()
Ja, wollah.. Maar ik bedoel er waren er meer die, zeker in die beginperiode, underground aan het trollen waren .. en LVO was daar ook baas in (identiteit blijft onbekend) .. zo ging dat gewoon op de forums, maar internet werd groter en trollen ook ... En toen gingen mensen happenquote:
Het ging er gewoon om dat ik een TURKSE pizza aan het eten ben, en daardoor helemaal in mijn Turkse mood zit. Het ging helemaal niet om Kauai of haar afkomst.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:51 schreef Triggershot het volgende:
Nu begin ik te twijfelen aan Fylax's geaardheid, er posten hier maar 2 users die het hadden kunnen verstaan, een daarvan is Opsonogwatdingesatie en de ander ben ik, gezien zij er niet is....
Ik herinner mij de 'opsporingsacties' op Geenstijl nogquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, wollah.. Maar ik bedoel er waren er meer die, zeker in die beginperiode, underground aan het trollen waren .. en LVO was daar ook baas in (identiteit blijft onbekend) .. zo ging dat gewoon op de forums, maar internet werd groter en trollen ook ... En toen gingen mensen happen
Tuurlijk Fylax.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het ging er gewoon om dat ik een TURKSE pizza aan het eten ben, en daardoor helemaal in mijn Turkse mood zit. Het ging helemaal niet om Kauai of haar afkomst.
Deli esek. (grapje loveyou nohomo je weet)
Onderschat mij niet, vriend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:51 schreef Triggershot het volgende:
Nu begin ik te twijfelen aan Fylax's geaardheid, er posten hier maar 2 users die het hadden kunnen verstaan, een daarvan is Opsonogwatdingesatie en de ander ben ik, gezien zij er niet is....
beterschapquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:52 schreef Drugshond het volgende:
Fuck vandaag een acute serieuze allergie aanval gehad terwijl juist ik medicijnen heb tegen dit kwaad.
Dopewoef!quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:52 schreef Drugshond het volgende:
Fuck vandaag een acute serieuze allergie aanval gehad terwijl juist ik medicijnen heb tegen dit kwaad.
Kan er ook niks aan doen dat ik gewild ben tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
door jou, je moet ze dan ook geen vals hoop geven door met ze te flirten.
Ben turk turk turk duyuyorumquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst je talenten showen ah brada.
Gewoon cyberburka en ogen neerslaan vriend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ik gewild ben toch
Grapje trouwens, voor ik haat krijg.
Vertel dat die mensen ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon cyberburka en ogen neerslaan vriend.
Ik ben Toerk toerk toerk!quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat denk/hoop/vermoed je gezegd te hebben?
onder kermisquote:
quote:holland dehardste 5 maanden geleden
Marokkanen zijn kanker gezwellen
· 3
Http_unknown 10 maanden geleden
Hhahah die gast krijgt n knuffel bij de schiettent, anders kan ie nie slape, Domme NEPallochtonen
·
Nederland Nederland 9 maanden geleden
En daarom PVV mensen.
Ik zou zeggen #viesdik, maar jij weegt 15 kilo of zo dus je kan het wel hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:59 schreef Fylax het volgende:
Na de Turkse pizza nu een lekkere boterham met een hamburger.
timmmmm wil nu weten hoe jij zo dun blijft.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:59 schreef Fylax het volgende:
43*quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou zeggen #viesdik, maar jij weegt 15 kilo of zo dus je kan het wel hebben
Geen idee man, sorryquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
timmmmm wil nu weten hoe jij zo dun blijft.
Fylax over 6 jaar:quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:59 schreef Fylax het volgende:
Error 404, wat is er aan de hand woefje?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga hard. Door de geluidsbarrière. Zit inmiddels aan mijn zwaarste kuur en mijn lichaam zegt gewoon NO comprende. Bewust in hoofdletters. Voor iets redelijk simpels.
nee joh, dat zijn van die mensen die tot hun 30ste alles kunnen eten, maar daarna een fatty worden, en er niet meer vanaf komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |