Die gaan wel een ritje pakken op een of andere manier.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:44 schreef Slobeend het volgende:
Sterk team van Lotto-Soudal mo'k zeggen:
Boeckmans, De Buyst, Hansen (GT #13), Van den Broeck, De Clerq, De Gendt, J. Vanendert, Van de Sande, Monfort.
De 21e, 17e en 12e plek zijn dus vast bezet.
twitter:inrng twitterde op donderdag 13-08-2015 om 17:20:53Carlos Betancur wants to the the Vuelta but Ag2r La Mondiale say he's not in shape, decision this weekend http://t.co/3eoT043txJ (French) reageer retweet
Chavanel ook lekker 3 grote rondes in een jaar maar nergens in topvorm (of nou ja misschien wel maar zijn dit gewoon zijn huidige mogelijkheden).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:34 schreef wimderon het volgende:
IAM: Reynes, Aregger, Warbasse, Pelucchi, Chavanel, Coppel, Degand, Pellaud, Tanner
Matig team. Het gemis van Frank is natuurlijk groot. Had Van Genechten eigenlijk ook wel verwacht.
Nee, ze geven beiden aan helemaal gesloopt te zijn door de Tour. Dus dat heeft helemaal geen zin.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer eigenlijk dat de Nederlandse toppers eigenlijk de enigen die denken dat ze de dubbel tour-vuelta niet aankunnen. Gesink heeft dit hele voorjaar nauwelijks gereden, zou de combi makkelijk moeten aankunnen als n froome, nibali of quintana dat ook kan. Idem voor Molkema.
Ze zullen van Asbroeck wel de kans willen geven, zeker omdat Hofland de Giro al heeft gereden. Hofland gaat nu Hamburg en Plouay winnenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef hhh38 het volgende:
Waarom rijdt Hofland de Vuelta eigenlijk niet? Die zou nog wel een ritje kunnen pakken voor TLJ.
Waarom kunnen froome en co wel nog dan? Die zijn net zo goed kapot toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ze geven beiden aan helemaal gesloopt te zijn door de Tour. Dus dat heeft helemaal geen zin.
Ik denk dat die Froome en co een veel hoger niveau benaderen en dat zij ook meer kunnen verteren. Gesink en Mollema hebben naar het uiterste kunnen gepresteerd tijdens de Tour, er zat niet meer inquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom kunnen froome en co wel nog dan? Die zijn net zo goed kapot toch?
Nou ja, blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me af of die ook echt allemaal een goed klassement gaan rijden in de Vuelta. Zou me niks verbazen als enkel Valverde overblijft bovenin van de renners die Tour/Vuelta doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie gaat de Vuelta dan winnen? Pozzovivo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me af of die ook echt allemaal een goed klassement gaan rijden in de Vuelta. Zou me niks verbazen als enkel Valverde overblijft bovenin van de renners die Tour/Vuelta doen.
Meer dan uitrijden zie ik ook niet gebeuren idd, jammer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:02 schreef Cavaliers het volgende:
Dat worden wel erg veel koersdagen voor Meintjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |