quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Alberto moet volgend jaar gewoon voor Tour en Vuelta gaan.
Wordt 1 grote orgie dus in de TDF.twitter:olegtinkov twitterde op zondag 16-08-2015 om 13:52:48Sure Alberto won't race Vuelta and Giro next year. We'll be back next #TDF and fuck them all.They all know who is the boss of the business reageer retweet
quote:2015 Tour de France winner Chris Froome will lead the team for the final Grand Tour of the season alongside Sergio Henao, Mikel Nieve, Vasil Kiryienka, Christian Knees, Ian Boswell, Salvatore Puccio, Nicolas Roche and Geraint Thomas.
In beeld :quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Movistar komt met een voor Movistarbegrippen waardeloze ploeg.
Valverde
Quintana
Amador
Ventoso
Sutherland
Rojas
Visconti
Moreno
Erviti
Zoveel sterke klimmers in je ploeg hebben en dan jongens als Ventoso en Moreno meenemen.Sutherland blijft ook een rare aankoop.
twitter:LisandroAbel twitterde op maandag 17-08-2015 om 12:36:38Alex Cano, Fabio Duarte, Duque, Pedraza, C. Quintero, B. Ramírez, Rubiano, Rodolfo Torres y Juan Valencia, Team Colombia en Vuelta a Espańa reageer retweet
Leuk voor je. Maak anders een topic aan voor je spelletjes zodat het hier over wielrennen kan blijven gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Nou jongens daar gaat die dan maar weer.
Scorito:
http://www.scorito.com/cy(...)6f-9522-413ebbe09334
Cyclingmaster:
http://cyclingmaster.nl/subleague.php?id=10
naam: FOK! Vuelta Subleague 2015
ww: Miguel
Thomas Geraint kan mooi beuken in etappe 11.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat de Angliru er niet in zit, had Thomas wel willen zien soleren.
Dit gaat al jaren prima samen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maak anders een topic aan voor je spelletjes zodat het hier over wielrennen kan blijven gaan.
Ik hoor er nooit iemand over, en het gaat er hier ook nauwelijks over. Ik post alleen even de poultjes hier zodat iedereen ze weer kan vinden/quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, het is al jaren ontzettend irritant.
Ik weet niet of je de afgelopen Tour De France hebt gevolgd maar elke dag was het wel weer raak met mensen die eerst zo nodig moesten posten wie ze in hun spelletje hebben opgenomen en vervolgens na de eerste kopgroep moesten janken over welke mensen ze niet hadden opgenomen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor er nooit iemand over, en het gaat er hier ook nauwelijks over. Ik post alleen even de poultjes hier zodat iedereen ze weer kan vinden/
quote:Martijn Keizer
Bert Jan Lindeman
Timo Roosen
Mike Teunissen
Maarten Tjallingii
Dennis van Winden
Tom van Asbroeck
Maarten Wynants
George Bennett
Beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef IbanMayo het volgende:
Zit Sutherland bij Movistarwtf.
De Godenselectie van Lotto Djumbo dan:
[..]
Tijdens de Giro had iedereen afgesproken dat er tijdens de koers niet gepraat werd over poultjes, dat werkte prima. De Vuelta is nog kleinschaliger dus ik verwacht dat die regel weer prima kan werken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de afgelopen Tour De France hebt gevolgd maar elke dag was het wel weer raak met mensen die eerst zo nodig moesten posten wie ze in hun spelletje hebben opgenomen en vervolgens na de eerste kopgroep moesten janken over welke mensen ze niet hadden opgenomen.
Kansloos gedoe dat.
Waarom niet gewoon een apart spelletjestopic openen?
Gvd manquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef IbanMayo het volgende:
Zit Sutherland bij Movistarwtf.
De Godenselectie van Lotto Djumbo dan:
[..]
Tijdens de Tour liepen er aparte topics voor de verschillende spellen, omdat het tijdens de Tour veel massaler is. Daar hoorde het dan ook niet in de etappetopics en zou kritiek terecht zijn geweest. Tijdens een Vuelta (of Giro) worden er gemiddeld minder posts aan besteed dan jij tijdens de achttiende etappe van de afgelopen Tour de France aan een Sporza-stream besteed hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de afgelopen Tour De France hebt gevolgd maar elke dag was het wel weer raak met mensen die eerst zo nodig moesten posten wie ze in hun spelletje hebben opgenomen en vervolgens na de eerste kopgroep moesten janken over welke mensen ze niet hadden opgenomen.
Kansloos gedoe dat.
Waarom niet gewoon een apart spelletjestopic openen?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijdens de Tour liepen er aparte topics voor de verschillende spellen, omdat het tijdens de Tour veel massaler is. Daar hoorde het dan ook niet in de etappetopics en zou kritiek terecht zijn geweest. Tijdens een Vuelta (of Giro) worden er gemiddeld minder posts aan besteed dan jij tijdens de achttiende etappe van de afgelopen Tour de France aan een Sporza-stream besteed hebt.
Mijn mening is dan ook dat dit niet storend is, en voor mijn mening geldt het volgende:
En hier zal ik me ook bij aansluiten. Denk niet dat het erg storend is als er een beetje over de poultjes gepraat wordt, als het maar met mate gebeurt. Wat dan natuurlijk niet de bedoeling is, is dat er een hele lading (huil-)reacties komt omdat jouw team het niet lekker doet of dat je het helemaal fout hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijdens de Tour liepen er aparte topics voor de verschillende spellen, omdat het tijdens de Tour veel massaler is. Daar hoorde het dan ook niet in de etappetopics en zou kritiek terecht zijn geweest. Tijdens een Vuelta (of Giro) worden er gemiddeld minder posts aan besteed dan jij tijdens de achttiende etappe van de afgelopen Tour de France aan een Sporza-stream besteed hebt.
Mijn mening is dan ook dat dit niet storend is, en voor mijn mening geldt het volgende:
Ik vind het wel vervelend, en was er daarom een paar weken terug in Feedback over begonnen. Tijdens de Giro heb ik er ook wel eens een opmerking over gemaakt. Dus de stelling van Mani89 dat hij er nooit iemand over hoort, klopt niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hier zal ik me ook bij aansluiten. Denk niet dat het erg storend is als er een beetje over de poultjes gepraat wordt, als het maar met mate gebeurt. Wat dan natuurlijk niet de bedoeling is, is dat er een hele lading (huil-)reacties komt omdat jouw team het niet lekker doet of dat je het helemaal fout hebt.
WEST en ik zullen niet alles helemaal kunnen volgen (is ook knap lastig met live topics), dus als er iets is waar je het absoluut niet mee eens bent druk je op de [ afbeelding ] en zal er zo snel mogelijk op gereageerd worden.
Als er behoefte naar is, kan er een apart topic geopend worden, maar als ik alles zo teruglees lijkt het me dat dit nu niet het geval is.
Voor verdere discussies hierover wijs ik je door naar de feedback: SPT / [SPT] Feedback. Met de held Arcee voor de cijfers.
Laten we er dan gezamenlijk op toezien dat het niet de overhand gaat nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het wel vervelend, en was er daarom een paar weken terug in Feedback over begonnen. Tijdens de Giro heb ik er ook wel eens een opmerking over gemaakt. Dus de stelling van Mani89 dat hij er nooit iemand over hoort, klopt niet.
Overigens maakt het met tijdens een etappe niet zoveel uit, dat is toch allemaal geneuzel wat nergens over gaat. Juist na een etappe of voor de koers is het irritant.
Haha, vooral dat laatste deel is natuurlijk volledig onwaar. En we moeten er wel gezamenlijk op toezien, de mods volgen de topics niet/nauwelijks. Dat geven ze van tevoren al aan, dat is dan wel weer praktisch.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:57 schreef danos het volgende:
Die pools horen toch een beetje bij de voorpret, tijdens de ronde zelf voor je er nauwelijks wat over.
quote:ORICA-GreenEDGE at the Vuelta a Espana (22 August to 13 September):
Esteban Chaves (COL, 25, 2nd appearance)
Mitch Docker (AUS, 28, 4th appearance
Caleb Ewan (AUS, 21, 1st appearance)
Simon Gerrans (AUS, 35, 4th appearance)
Mathew Hayman (AUS, 37, 3rd appearance)
Damien Howson (AUS, 23, 1st appearance)
Daryl Impey (RSA, 30, 1st appearance)
Jens Keukeleire (BEL, 26, 1st appearance)
Cameron Meyer (AUS, 27, 3rd appearance)
Dat is een leugen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:11 schreef Alpinist het volgende:
Ach zolang het maar over wielrennen gaat toch? We zitten nu toch in een week zonder koers, dus wordt de vuelta maar voorbeschouwd. Als we het hier morgen maar niet over de US Open gaan hebben vind ik alles goed.
En Mani89, de dvd is je gegund!
In de Tour viel het zwaar mee, tenminste, in de live-topics, toch? Bovendien, dan zie je 3 posts en dan lees je weer verder toch? Ik snap het moeilijke gedoe niet zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is een leugen.
Tijdens de Tour vond ik het af en toe best irritant dan geneuzel over pooltjes.
Maakt me verder ook niet veel uit, anders had ik wel eerder geklaagd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de Tour viel het zwaar mee, tenminste, in de live-topics, toch? Bovendien, dan zie je 3 posts en dan lees je weer verder toch? Ik snap het moeilijke gedoe niet zo.
Ik vind ook niet alle posts in een topic leuk. Is dat erg? Moet iedere user iedere post op ieder moment leuk/belangrijk vinden? Dat het nog minder kan qua pooltjes geleuter, soit, maar iedereen tevreden houden krijg je doodsaaie topics van.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het wel vervelend, en was er daarom een paar weken terug in Feedback over begonnen. Tijdens de Giro heb ik er ook wel eens een opmerking over gemaakt. Dus de stelling van Mani89 dat hij er nooit iemand over hoort, klopt niet.
Overigens maakt het met tijdens een etappe niet zoveel uit, dat is toch allemaal geneuzel wat nergens over gaat. Juist na een etappe of voor de koers is het irritant.
Ok, vandaag een koers in Zottegem, en vrijdag de Arnhem Veenendaal classic. Maar inderdaad, het geneuzel hoeft van mij ook niet. Als je serieus speelt hou je toch je troeven voor je, en die mensen die allemaal tips vragen voor werkpoultjes omdat ze er zelf geen verstand van hebben. Tsja, met andermans veren pronken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is een leugen.
Tijdens de Tour vond ik het af en toe best irritant dan geneuzel over pooltjes.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben tijdens de vuelta deels op vakantie in frankrijk maar met belgische tv. Ik neem aan dat sporza de etappe dagelijk grotendeels uitzend?
Dat is nou juist het punt. Die spelletjes hebben niets met wielrennen te maken. Dat lijkt misschien zo maar het is niet zo. En dat maakt het zo storend, tenminste als het dag in dag uit er over gaat, zoals bij de TdF bijna altijd het geval is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:11 schreef Alpinist het volgende:
Ach zolang het maar over wielrennen gaat toch?
Ja, al is er in de Vuelta altijd pas vanaf 16.00 beeld, volgens mij. Waardoor we in het verleden al eens de mooiste momenten in de hele ronde hebben gemist (de actie van Heras in 2005 en de actie van Contador in 2012 bijvoorbeeld)..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben tijdens de vuelta deels op vakantie in frankrijk maar met belgische tv. Ik neem aan dat sporza de etappe dagelijk grotendeels uitzend?
dat zijn pas goede beelden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef DeeBee het volgende:
Gaat Superman echt niet starten?
Cavaliers gaat Vino persoonlijk in elkaar timmeren denk ik!
Oei Sagan start ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:26 schreef Max23 het volgende:
Ik zie Van Poppel wel een sprint winnen
Bouhanni lijkt me de enige die duidelijk beter is, maar die verpest het altijd wel een paar keer.
Degenkolb ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |