quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Alberto moet volgend jaar gewoon voor Tour en Vuelta gaan.
Wordt 1 grote orgie dus in de TDF.twitter:olegtinkov twitterde op zondag 16-08-2015 om 13:52:48Sure Alberto won't race Vuelta and Giro next year. We'll be back next #TDF and fuck them all.They all know who is the boss of the business reageer retweet
quote:2015 Tour de France winner Chris Froome will lead the team for the final Grand Tour of the season alongside Sergio Henao, Mikel Nieve, Vasil Kiryienka, Christian Knees, Ian Boswell, Salvatore Puccio, Nicolas Roche and Geraint Thomas.
In beeld :quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Movistar komt met een voor Movistarbegrippen waardeloze ploeg.
Valverde
Quintana
Amador
Ventoso
Sutherland
Rojas
Visconti
Moreno
Erviti
Zoveel sterke klimmers in je ploeg hebben en dan jongens als Ventoso en Moreno meenemen.Sutherland blijft ook een rare aankoop.
twitter:LisandroAbel twitterde op maandag 17-08-2015 om 12:36:38Alex Cano, Fabio Duarte, Duque, Pedraza, C. Quintero, B. Ramírez, Rubiano, Rodolfo Torres y Juan Valencia, Team Colombia en Vuelta a Espańa reageer retweet
Leuk voor je. Maak anders een topic aan voor je spelletjes zodat het hier over wielrennen kan blijven gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Nou jongens daar gaat die dan maar weer.
Scorito:
http://www.scorito.com/cy(...)6f-9522-413ebbe09334
Cyclingmaster:
http://cyclingmaster.nl/subleague.php?id=10
naam: FOK! Vuelta Subleague 2015
ww: Miguel
Thomas Geraint kan mooi beuken in etappe 11.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:32 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat de Angliru er niet in zit, had Thomas wel willen zien soleren.
Dit gaat al jaren prima samen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maak anders een topic aan voor je spelletjes zodat het hier over wielrennen kan blijven gaan.
Ik hoor er nooit iemand over, en het gaat er hier ook nauwelijks over. Ik post alleen even de poultjes hier zodat iedereen ze weer kan vinden/quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, het is al jaren ontzettend irritant.
Ik weet niet of je de afgelopen Tour De France hebt gevolgd maar elke dag was het wel weer raak met mensen die eerst zo nodig moesten posten wie ze in hun spelletje hebben opgenomen en vervolgens na de eerste kopgroep moesten janken over welke mensen ze niet hadden opgenomen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor er nooit iemand over, en het gaat er hier ook nauwelijks over. Ik post alleen even de poultjes hier zodat iedereen ze weer kan vinden/
quote:Martijn Keizer
Bert Jan Lindeman
Timo Roosen
Mike Teunissen
Maarten Tjallingii
Dennis van Winden
Tom van Asbroeck
Maarten Wynants
George Bennett
Beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef IbanMayo het volgende:
Zit Sutherland bij Movistarwtf.
De Godenselectie van Lotto Djumbo dan:
[..]
Tijdens de Giro had iedereen afgesproken dat er tijdens de koers niet gepraat werd over poultjes, dat werkte prima. De Vuelta is nog kleinschaliger dus ik verwacht dat die regel weer prima kan werken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de afgelopen Tour De France hebt gevolgd maar elke dag was het wel weer raak met mensen die eerst zo nodig moesten posten wie ze in hun spelletje hebben opgenomen en vervolgens na de eerste kopgroep moesten janken over welke mensen ze niet hadden opgenomen.
Kansloos gedoe dat.
Waarom niet gewoon een apart spelletjestopic openen?
Gvd manquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef IbanMayo het volgende:
Zit Sutherland bij Movistarwtf.
De Godenselectie van Lotto Djumbo dan:
[..]
Tijdens de Tour liepen er aparte topics voor de verschillende spellen, omdat het tijdens de Tour veel massaler is. Daar hoorde het dan ook niet in de etappetopics en zou kritiek terecht zijn geweest. Tijdens een Vuelta (of Giro) worden er gemiddeld minder posts aan besteed dan jij tijdens de achttiende etappe van de afgelopen Tour de France aan een Sporza-stream besteed hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de afgelopen Tour De France hebt gevolgd maar elke dag was het wel weer raak met mensen die eerst zo nodig moesten posten wie ze in hun spelletje hebben opgenomen en vervolgens na de eerste kopgroep moesten janken over welke mensen ze niet hadden opgenomen.
Kansloos gedoe dat.
Waarom niet gewoon een apart spelletjestopic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |