Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Ze spelen gewoon zonder middenveldquote:
Als ik dood ben mogen ze me gebruiken om het leven van een ander te verbeteren. Ik merk er dan toch niks van... het wordt discreet weggehaaldquote:
je moeder was 20 jaar geleden ook nog knapquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:25 schreef Badr_Harry het volgende:
Best triest eigenlijk.. 20 jaar terug winnaar en nu voorronde zo spelen
Milan zou meteen tekenenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:25 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik had je op deze dag een leukere wedstrijd gegund.quote:
Als iemand die ik ken en waar ik om geef een orgaan nodig zou hebben wat ik zonder doodgaan af kon geven, zou ik het wel doen. Als ik dood ben, kunnen onbekenden ook de tering krijgen ook. /carequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook niks, dus je bent niet de enige.
Zonde.quote:
Rode Ster Belgrado, in 86 nog winnaar en is nu totaal niks meer van overquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:25 schreef Badr_Harry het volgende:
Ja dit is afzienquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had je op deze dag een leukere wedstrijd gegund.
nou nou nou..quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moeder was 20 jaar geleden ook nog knap
Het zijn blijkbaar regels van de UEFA.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
lelijk die rugnummers van ajax trouwens. Vind ik dan, en wat ik vind is wet.
Kluivert.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KoeKoeK !
Waar kennen we dat puntertje van???
Ga nog eens over 5 minuten.quote:
Zowel die verdediger als de keeper hadden die bal tegen kunnen en moeten houdenquote:
Strookt niet bij Gazaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had Al Ghaza best af mogen geven
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:30 schreef Badr_Harry het volgende:
Wien totaal overklast, kunnen er echt helemaal niks van
HAHAHA ik kom niet meer bij Maniquote:
Ik dacht al dat jij dat een leuke opmerking zou vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HAHAHA ik kom niet meer bij Mani
Illuminadie mag SBS wel?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:32 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat net als sbs het gaat uitzenden, een Nederlandse club wel de voorronde gaat doorkomen van de CL
John de mol > blatterquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:32 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat net als sbs het gaat uitzenden, een Nederlandse club wel de voorronde gaat doorkomen van de CL
okquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef TheGOAT het volgende:
Als el Ghazi dat goed doet staat het 0-2 en is het gelijk over en uit. Maar ik ben oprecht onder de indruk van de felheid van Ajax. En ze tikken goed rond, zeker als ze onder druk staan. Voetballen zich vaak er uit, iets wat de afgelopen jaren vaak geprobeerd werd, maar slechts halfslachtig. Ik denk dat dit team wel eens kan gaan verassen, en zeker met jongens als Sinkgraven, Bazoer, Gudelj en Milik kan ik een mooie basis voor de komende jaren staan. Geen 'talenten' zoals een Kishna, maar goede voetballers die ook kunnen en willen werken en niet bang voor duels zijn. El Ghazi past wat mij betreft perfect in het rijtje Kishna/Boilessen etc.
En dit baseer je allemaal op 30 minuutjes voetbal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef TheGOAT het volgende:
Als el Ghazi dat goed doet staat het 0-2 en is het gelijk over en uit. Maar ik ben oprecht onder de indruk van de felheid van Ajax. En ze tikken goed rond, zeker als ze onder druk staan. Voetballen zich vaak er uit, iets wat de afgelopen jaren vaak geprobeerd werd, maar slechts halfslachtig. Ik denk dat dit team wel eens kan gaan verassen, en zeker met jongens als Sinkgraven, Bazoer, Gudelj en Milik kan ik een mooie basis voor de komende jaren staan. Geen 'talenten' zoals een Kishna, maar goede voetballers die ook kunnen en willen werken en niet bang voor duels zijn. El Ghazi past wat mij betreft perfect in het rijtje Kishna/Boilessen etc.
En dan valt de 1-1 en is alles weer kut.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef TheGOAT het volgende:
Een geit = een geit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef TheGOAT het volgende:
Vriend, ze spelen nu 5 minuten redelijk, maar de rest van de wedstrijd gewoon om te janken hequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef TheGOAT het volgende:
bedankt hansquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef TheGOAT het volgende:
Wat betekent dat precies?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger is de Humberto Tan onder de commentators.
nee, het is godenvoetbal dit. Dat zie je dus helemaal verkeerd tim.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vriend, ze spelen nu 5 minuten redelijk, maar de rest van de wedstrijd gewoon om te janken he
Is ie zwart ja?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger is de Humberto Tan onder de commentators.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dit baseer je allemaal op 30 minuutjes voetbal.
Nee hoor ook op de voorbereiding. Een hongerig Ajax gezien, iets wat al jaren niet meer gebeurd is, ook niet toen ze kampioen werden vond ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dit baseer je allemaal op 30 minuutjes voetbal.
zit er alleen maar omdat ie geestelijke gehandicapt is.quote:
Kan me niet voorstellen dat het iets positief is..quote:
die pot tegen Nordsjaelland was echt goedquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:35 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor ook op de voorbereiding. Een hongerig Ajax gezien, iets wat al jaren niet meer gebeurd is, ook niet toen ze kampioen werden vond ik.
deze lange reacties zijn niet gewenst in dit topicquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:33 schreef TheGOAT het volgende:
Dat hij commentaar geeft alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Leo Oldenburger, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan.quote:
sodemieter op met je lappen tekstquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef TheGOAT het volgende:
En natuurlijk maakt dit team fouten, dat zag je aan Veltman bijvoorbeeld. En er zullen ongetwijfeld verliespartijen komen die niet nodig waren. Maar dat hoort bij een groeiproces. En proces wat deze jongens kunnen doormaken, maar de voorgaande teams niet IMO.
Dat is wel een ongeschreven regel ja, posts langer dan 2 zinnen worden niet gelezen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
deze lange reacties zijn niet gewenst in dit topic
Alleen Sagan mag dat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fluorescerende voetbalschoenen, hoe bedenk je het inderdaad.
Paxgodquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer Pax zegt dat Ajax domineert ontstaat er een kans voor Rapid.
#Illuminati
Sagan heeft tenminste iets gepresteerd in zn leven. Kan je van Nemanja niet zeggen.quote:
erg eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een ongeschreven regel ja, posts langer dan 2 zinnen worden niet gelezen.
Duidelijk, en eens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hij commentaar geeft alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Leo Oldenburger, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan.
Wat vind jij van zijn gehijg over Rapid Wien? Dat is pas doodvermoeiend. Doen alsof je de kenner van Oostenrijks voetbal bent, dan moet je eigenlijk per definitie aan een totempaal op de dam worden vastgebonden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hij commentaar geeft alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Leo Oldenburger, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan.
* Die kon er zomaar in.quote:
Rapid Wien zoekt graag de ruimtes achter de verdediging!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van zijn gehijg over Rapid Wien? Dat is pas doodvermoeiend. Doen alsof je de kenner van Oostenrijks voetbal bent, dan moet je eigenlijk per definitie aan een totempaal op de dam worden vastgebonden.
Counterend luizenploegje. Defensief van het niveau FC Dordrecht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Rapid stelt niet heel veel voor. Hier moet meer uit te halen zijn.
''In de Oostenrijkse competitie zetten ze normaal wat feller druk''.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rapid Wien zoekt graag de ruimtes achter de verdediging!
Laat defensief iets kunnen klaarbrengen nou net vrij handig zijn als counterploegquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Counterend luizenploegje. Defensief van het niveau FC Dordrecht.
Jammer dat je nou net de ploeg kiest die het laatste officiele duel nog te sterk wasquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch mooi dat je geen kwaliteitsverlies hebt bij een blessurequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
Wij gaan heel hard lachen om Mitchell Dijks dit seizoen.
Ik snapte ook niet waar de angst vandaan kwam.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb ik overigens niet gekeken. Toen keek ik waarschijnlijk naar PEC Zwolle - Feyenoord.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Jammer dat je nou net de ploeg kiest die het laatste officiele duel nog te sterk was
we zijn bang na nederlagen tegen clubjes als Molde, Malmo en Ludogoretsquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet waar de angst vandaan kwam.
Wel nog best wat slordigheidjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |