abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_154742205
registreer om deze reclame te verbergen
CLGMhYjUcAAoJsV.jpg

donderdag 6 augustus 2015

9 am PDT = 18:00 Nederlandse tijd 14.gif
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2015 @ 20:50:32 #2
287925 crew  2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154742755
Al wat informatie bekend?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154742890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Al wat informatie bekend?
Het is de 6e expansion
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2015 @ 21:07:54 #4
287925 crew  2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154743488
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het is de 6e expansion
Kijken of spelers weer een jaar+ de laatste patch moeten spelen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154745122
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kijken of spelers weer een jaar+ de laatste patch moeten spelen.
Denk het niet
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:45:06 #6
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154750370
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Denk het niet
Ik hoop het niet, maar neem toch maar aan dat we hem voorlopig nog niet te zien zullen krijgen. Misschien volgend jaar zomer?

Ben benieuwd wat voor verhaallijn we dan krijgen. EN hoe duur de expansions gaan worden als ze elkaar sneller gaan opvolgen. Ben bang dat ze hetzelfde zullen gaan cashen!
pi_154750571
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, maar neem toch maar aan dat we hem voorlopig nog niet te zien zullen krijgen. Misschien volgend jaar zomer?

Ben benieuwd wat voor verhaallijn we dan krijgen. EN hoe duur de expansions gaan worden als ze elkaar sneller gaan opvolgen. Ben bang dat ze hetzelfde zullen gaan cashen!
Volgend jaar zomer? Dan hadden ze net zo goed kunnen wachten tot Blizzcon.

Q1 2016 en super optimistisch Q4 2015
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:54:45 #8
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154750808
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Volgend jaar zomer? Dan hadden ze net zo goed kunnen wachten tot Blizzcon.

Q1 2016 en super optimistisch Q4 2015
Wat dnek jij dan? In 4 maanden al? Zelfs het PVP seizoen is pas net gestart

Of de exp moet niet veel bijzonders / groots bevatten :P
pi_154751004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wat dnek jij dan? In 4 maanden al? Zelfs het PVP seizoen is pas net gestart

Of de exp moet niet veel bijzonders / groots bevatten :P
Dat is super optimistisch maar het zou kunnen. Blizzard heeft overduidelijk de afgelopen tijd niet aan WoD gewerkt en er is in januari eens gezegd door een Blizzard dev dat 7.0 al vrijwel feature complete was.

Als ze deze expansion met deze content een jaar laten duren is wow dood
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:59:48 #10
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154751035
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat is super optimistisch maar het zou kunnen. Blizzard heeft overduidelijk de afgelopen tijd niet aan WoD gewerkt en er is in januari eens gezegd door een Blizzard dev dat 7.0 al vrijwel feature complete was.

Als ze deze expansion met deze content een jaar laten duren is wow dood
True, tussen Pandaria en WoD voelde het al als jaaaaaaren :') En ben ik er bijna een jaar tussenuit geweest omdat ik me dood verveelde :D

Ben alleen beetje afwachtend wat ze dan uitbrengen. Is het van degelijke kwaliteit (qua verhaallijn en logics, of afraffelen)
pi_154751109
Grappig dat ze in hal 7.1 staan. Toeval? :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154754048
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Grappig dat ze in hal 7.1 staan. Toeval? :P
snap hem niet :@
pi_154755986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 01:54 schreef Syphixx het volgende:

[..]

snap hem niet :@
De volgende expansion heeft versienummer 7

Toeval ja :+
pi_154756050
hype!

oh wacht het gaat toch weer tegenvallen :')

maar alsnog ben ik hyped! :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 juli 2015 @ 06:30:14 #15
287925 crew  2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154756056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 06:25 schreef topdeck het volgende:
hype!

oh wacht het gaat toch weer tegenvallen :')

maar alsnog ben ik hyped! :')
Herkenbaar. :') Hoewel ik WoD helemaal niet heb gespeeld.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154757087
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 06:25 schreef topdeck het volgende:
hype!

oh wacht het gaat toch weer tegenvallen :')

maar alsnog ben ik hyped! :')
Ik heb ook 100% dit :P

Betwijfel zelfs of ik hem wel ga kopen, maar toch hyped :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:15 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Betwijfel zelfs of ik hem wel ga kopen
:') laten we gewoon eerlijk tegen onszelf zijn
pi_154757387
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:38 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:') laten we gewoon eerlijk tegen onszelf zijn
;( Ja, ik vrees het ook ja
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757394
#Hyped, hopelijk zetten ze de trend van WoD door, vind dit n van de betere expansions.
En kopen doe ik het toch wel.
pi_154757576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:40 schreef Lhyanna het volgende:
#Hyped, hopelijk zetten ze de trend van WoD door, vind dit n van de betere expansions.
En kopen doe ik het toch wel.
Dus er zijn mensen die wel tevreden zijn met WoD :o

Toen het aangekondigd werd was ik ook erg enthousiast, maar vind het nu eigenlijk over de grote linie toch wel een erg magere expansion. Dat hele garrison gebeuren is eigenlijk voornamelijk irritant. De professions zijn ook niet meer wat het geweest is. En over het algemeen gewoon weinig end-game content.

De raids zijn wel oke, daarover weinig te klagen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dus er zijn mensen die wel tevreden zijn met WoD :o

Toen het aangekondigd werd was ik ook erg enthousiast, maar vind het nu eigenlijk over de grote linie toch wel een erg magere expansion. Dat hele garrison gebeuren is eigenlijk voornamelijk irritant. De professions zijn ook niet meer wat het geweest is. En over het algemeen gewoon weinig end-game content.

De raids zijn wel oke, daarover weinig te klagen.
Ik vind de garrison net wel gaaf. Professions interesseerde me nooit, high-end raiden deed ik niet meer sinds TBC, waardoor ik best blij ben met het group systeem(was er natuurlijk al met SoO, maar MoP trok mijn aandacht niet lang genoeg). Zodra ik weer tijd heb zal ik vast alle raids weer op HC gaan doen (Ok, niet echt spannend natuurlijk, maar voor iemand die geen tijd heeft om in een guild te zitten is het net aan moeilijk genoeg en toch te doen). Verder vind ik de setting geweldig, hopelijk nemen ze de sfeer mee naar de volgende expansion. PvP vind ik ook aardig gebalanced, alhoewel ik vorig seizoen ook weer niet te lang gespeeld heb en ook nu nog niet PvP op niveau.

Verder klopt het wel dat er weinig te doen is voor hardcore spelers. Maar dat vond ik al vanaf WotLK.
pi_154757754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:00 schreef Lhyanna het volgende:
Verder vind ik de setting geweldig, hopelijk nemen ze de sfeer mee naar de volgende expansion.
Ik kan geen orcs meer zien na MoP en WoD :'(
Maar ik vrees dat je wel je zin krijgt, ze hebben ooit gezegd dat het verhaal van de huidige expansion rechtstreeks doorgetrokken kon worden van WoD. Grote kans dat het over de Legion zal gaan dus.

quote:
Verder klopt het wel dat er weinig te doen is voor hardcore spelers. Maar dat vond ik al vanaf WotLK.
Wel mee eens ja.
Sindskort ook niet echt een hardcore speler meer (goede combinatie van een baby + weinig content :D ). Log nu 1 keer per dag in voor wat kleine dingetjes, en raid nog 2 a 3 keer per week. En dan is het allemaal nog wel leuk. Als ik meer dan dat speel merk ik dat ik me eigenlijk voornamelijk zit te vervelen in mn garrison :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154757883
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:05 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik kan geen orcs meer zien na MoP en WoD :'(
Maar ik vrees dat je wel je zin krijgt, ze hebben ooit gezegd dat het verhaal van de huidige expansion rechtstreeks doorgetrokken kon worden van WoD. Grote kans dat het over de Legion zal gaan dus.

Orcs mogen van mij ook wel afgelopen zijn (Al vind ik Gul'dan echt een baas). Burning legion verhaal is nog veel groter dan alleen orcs, kan nog genoeg aan gebeuren.

quote:
[..]

Wel mee eens ja.
Sindskort ook niet echt een hardcore speler meer (goede combinatie van een baby + weinig content :D ). Log nu 1 keer per dag in voor wat kleine dingetjes, en raid nog 2 a 3 keer per week. En dan is het allemaal nog wel leuk. Als ik meer dan dat speel merk ik dat ik me eigenlijk voornamelijk zit te vervelen in mn garrison :P
Yup, daar heb ik ook last van. Plus het feit dat al m'n vrienden weer gestopt zijn en ik dus weer 'gedwongen' word om met randoms te spelen, zorgt er voor dat ik voor het eerst deze expansion m'n betaling stop wil zetten.
pi_154758274
Ik ben wel benieuwd naar hetgeen ze willen gaan doen met de volgende expansion. Want qua progressie van de verhaallijn was deze met name een beetje raar..

Er zijn een hoop dingen die Warlords gelukkig wel goed deed;

- Levelen en questen zat goed in elkaar en was gaaf om te doen. Vooral ook omdat je van zone tot zone ook de progressie zag van bijvoorbeeld een Yrel die je telkens weer tegen kwam in de leveling zones.

- Art team; vormgeving van de verschillende zones en raids is niks op aan te merken.

- Raids; de raids die we hadden zaten goed in elkaar, het grotendeels zelf kunnen bepalen van welke boss je gaat doen is erg tof. (Gaan we na Kargath naar de Butcher, of toch Brackenspore etc)

En toch ook dingen die het minder goed deed; weinig world content. Geen reden om nog dungeons te doen nadat je eenmaal wat gear hebt (hiervoor had je in ieder geval nog justice en valor points die je zo kon verdienen, kon je weer heirlooms van kopen etc).

Garrisons, hoewel cool voor een expansion, mogen van mij weer verdwijnen; of in ieder geval anders. Gewoon 1 city hub waarin je een hoop kan vinden met daarin een gebouw voor je eigen dingen; profession tables, kamer met je pristine archeology solves en dat soort dingen. Maar de rest doe je gewoon in de wereld waar je ook anderen tegenkomt.

Hoe dan ook, toch wel benieuwd naar hetgeen ze volgende week gaan aankondigen.
pi_154758957
De zones en questlines, bonus objectives, treasures, vignettes en cinematics zijn in WoD wel erg tof. Raids zijn wat mij betreft ook de beste raids ooit qua mechanics en ontwerp etc.

Garrisons zijn op zich ook wel "leuk" alleen het is een beetje t. Het was beter geweest als het garrison voor je gehele faction was waar je bijvoorbeeld gezamelijk progress maakte in het uitbreiden er van. Eventueel met een eigen persoonlijke zone die phased was maar waar alle profession buildings e.d. gewoon gedeeld waren met andere spelers zodat je niet de gehele expansion in je eentje voor je mission table staat maar ook nog het gevoel krijgt dat je een MMO speelt met heel veel andere mensen.

Missions zijn eigenlijk het grootste probleem van het garrison. De rewards zijn t goed en te veel voor wat klikken in een menu. Ze hadden in plaats daarvan beter random daily rewards kunnen doen die bijvoorbeeld kans hadden beter te worden als je betere followers had maar dan zonder input van players. Dus meer een soort dagelijkse verassing zonder dat je er zelf invloed op had door maar missies te spammen en super geoptimaliseerde followers maken zodat je alle goede missions nooit meer kon falen.

De nieuwe systemen in WoD zijn ook erg goed, group finder is fantastisch en een enorme verbetering vergeleken met addons als oQueue. "Flex" raids voor normal en heroic zijn super tof en fixed 20-man is erg goed geweest voor het perfect tunen van Mythic raids die ook echt de beste en uitdagenste "hard modes" ooit zijn.

Toy box en de heirloom collection zijn ook beide een goede toevoeging alleen heeft het niet echt het probleem van heel veel items in je bags opgelost. Er zijn nu gewoon heel vele nieuwe toys wat ik persoonlijk wel leuk vind om te verzamelen maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds een volledige 28-slot bag vol met on-use items wat niet als toy is geclassificeerd en nog een hoop in de bank.

De nieuwe player-models zijn ook stuk voor stuk erg goed gelukt en daar is erg veel werk in gaan zitten. Een compleet nieuwe player race maken is al erg veel werk voor alle animaties die het moet hebben en gear die er goed op moet passen. En dan moest het ook nog eens allemaal nog steeds aanvoelen zoals de oude races al 10 jaar waren wat nog eens extra moeilijk is. En dat voor 10 verschillende rassen.

Het is jammer dat qua content deze expansion behalve raids gewoon weinig te bieden heeft. Ze hebben erg veel werk gestoken in Ashran waar ik voordat WoD uit was erg enthousiast over was maar wat is uitgelopen op een fiasco.

In andere expansions vond ik het nog wel leuk om af-en-toe wat alts te levelen maar ik kijk nu zo erg op om een alt te spelen en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen met het garrison dat ik het dan maar gewoon niet doe. Als het dan een persoonlijk garrison moet zijn maak het dan in ieder geval account-wide.

De "Garrison Campaign" is ook een leuk idee wat alleen in de volgende expansion wel iets beter uitgewerkt mag worden. Een doorlopende max-level (non daily) questline die elke week een nieuw stuk verhaal verteld is erg leuk en laat spelers ook terugkomen.

Hopelijk hebben te echt met man en macht gewerkt aan de volgende expansion en heeft die veel meer te bieden.

Ik vind het ook zo jammer dat dungeons tegenwoordig niks meer bieden. Raiden is wel leuk maar kost ook veel tijd. 5-mans die gewoon tof en uitdagend zijn (zoals Zul'Gurub en Zul'Aman in Cataclysm) zijn gewoon leuke content. En dan gewoon elke patch een paar nieuwe dungeons met leuke rewards. Ik vond de drie dungeons in 4.3 ook leuk om te doen.

En in plaats van Mythic dungeons net als Challenge Mode niet via LFG bechikbaar te maken mag van mij ook anders. Voor Heroic heb je Proving Grounds silver nodig, doe dan voor Mythic gold. Dat Proving Grounds helpt echt, pas tijdens Timewalking kwam ik ineens alle verschikkelijke spelers tegen die ik de gehele expansion had ontweken omdat die gewoon de Proving Grounds niet konden halen en heroics niet in kwamen.

Dikke lap text en kan nog wel een paar A4''tjes volschrijven maar ja :')
pi_154759000
Ik hoop in iedere geval op nieuwe classes en dat je gewoon kan vliegen op het maximale level zonder achievments oid.
pi_154759097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop in iedere geval op nieuwe classes en dat je gewoon kan vliegen op het maximale level zonder achievments oid.
Ik vind de voorwaarde dat je alle zone-content hebt gedaan eigenlijk wel een goede om flying te unlocken. De reputations zijn w.m.b. wat te veel om te vragen maar questlines en exploration compleet is prima.

Heb zelf ook nooit geen probleem gehad met enkel ground mounts in het begin, vond het wel tof en als je dan ineens een keer je garrison uit komt dan kom je wel ineens andere mensen tegen in plaats van dat ze allemaal in de lucht zijn.

Het unlocken van vliegen heeft wel t lang geduurd en nooit meer vliegen is niet iets wat ik wilde maar het uitschakelen ervan in het begin was en ben ik het wel mee eens.
pi_154759185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop in iedere geval op nieuwe classes en dat je gewoon kan vliegen op het maximale level zonder achievments oid.
Ik ben eigenlijk best blij dat we niet konden vliegen.
pi_154759191
Oja, heb net een uur geleden m'n ADD medicatie ingenomen. Vandaar de lap text besef ik me net :')
pi_154759258
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef TwyLight het volgende:
Oja, heb net een uur geleden m'n ADD medicatie ingenomen. Vandaar de lap text besef ik me net :')
Wel een lap tekst waar ik me bijna compleet bij aansluit. Alleen Garrisons vind ik zo wel bijna goed geregeld(Guild garrisons zou ik nog wel in kunnen komen, alleen wordt dat lastig balancen tussen kleine, grote, hardcore en gewoon vrienden-guilds). Faction wide Garrisons zou ik echt ontzettend kut vinden.
pi_154759597
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:20 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik vind de voorwaarde dat je alle zone-content hebt gedaan eigenlijk wel een goede om flying te unlocken. De reputations zijn w.m.b. wat te veel om te vragen maar questlines en exploration compleet is prima.

Heb zelf ook nooit geen probleem gehad met enkel ground mounts in het begin, vond het wel tof en als je dan ineens een keer je garrison uit komt dan kom je wel ineens andere mensen tegen in plaats van dat ze allemaal in de lucht zijn.

Het unlocken van vliegen heeft wel t lang geduurd en nooit meer vliegen is niet iets wat ik wilde maar het uitschakelen ervan in het begin was en ben ik het wel mee eens.
Vond het systeem van MoP prima eigenlijk.
pi_154760684
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:13 schreef TwyLight het volgende:
De zones en questlines, bonus objectives, treasures, vignettes en cinematics zijn in WoD wel erg tof. Raids zijn wat mij betreft ook de beste raids ooit qua mechanics en ontwerp etc.

Garrisons zijn op zich ook wel "leuk" alleen het is een beetje t. Het was beter geweest als het garrison voor je gehele faction was waar je bijvoorbeeld gezamelijk progress maakte in het uitbreiden er van. Eventueel met een eigen persoonlijke zone die phased was maar waar alle profession buildings e.d. gewoon gedeeld waren met andere spelers zodat je niet de gehele expansion in je eentje voor je mission table staat maar ook nog het gevoel krijgt dat je een MMO speelt met heel veel andere mensen.

Missions zijn eigenlijk het grootste probleem van het garrison. De rewards zijn t goed en te veel voor wat klikken in een menu. Ze hadden in plaats daarvan beter random daily rewards kunnen doen die bijvoorbeeld kans hadden beter te worden als je betere followers had maar dan zonder input van players. Dus meer een soort dagelijkse verassing zonder dat je er zelf invloed op had door maar missies te spammen en super geoptimaliseerde followers maken zodat je alle goede missions nooit meer kon falen.

De nieuwe systemen in WoD zijn ook erg goed, group finder is fantastisch en een enorme verbetering vergeleken met addons als oQueue. "Flex" raids voor normal en heroic zijn super tof en fixed 20-man is erg goed geweest voor het perfect tunen van Mythic raids die ook echt de beste en uitdagenste "hard modes" ooit zijn.

Toy box en de heirloom collection zijn ook beide een goede toevoeging alleen heeft het niet echt het probleem van heel veel items in je bags opgelost. Er zijn nu gewoon heel vele nieuwe toys wat ik persoonlijk wel leuk vind om te verzamelen maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds een volledige 28-slot bag vol met on-use items wat niet als toy is geclassificeerd en nog een hoop in de bank.

De nieuwe player-models zijn ook stuk voor stuk erg goed gelukt en daar is erg veel werk in gaan zitten. Een compleet nieuwe player race maken is al erg veel werk voor alle animaties die het moet hebben en gear die er goed op moet passen. En dan moest het ook nog eens allemaal nog steeds aanvoelen zoals de oude races al 10 jaar waren wat nog eens extra moeilijk is. En dat voor 10 verschillende rassen.

Het is jammer dat qua content deze expansion behalve raids gewoon weinig te bieden heeft. Ze hebben erg veel werk gestoken in Ashran waar ik voordat WoD uit was erg enthousiast over was maar wat is uitgelopen op een fiasco.

In andere expansions vond ik het nog wel leuk om af-en-toe wat alts te levelen maar ik kijk nu zo erg op om een alt te spelen en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen met het garrison dat ik het dan maar gewoon niet doe. Als het dan een persoonlijk garrison moet zijn maak het dan in ieder geval account-wide.

De "Garrison Campaign" is ook een leuk idee wat alleen in de volgende expansion wel iets beter uitgewerkt mag worden. Een doorlopende max-level (non daily) questline die elke week een nieuw stuk verhaal verteld is erg leuk en laat spelers ook terugkomen.

Hopelijk hebben te echt met man en macht gewerkt aan de volgende expansion en heeft die veel meer te bieden.

Ik vind het ook zo jammer dat dungeons tegenwoordig niks meer bieden. Raiden is wel leuk maar kost ook veel tijd. 5-mans die gewoon tof en uitdagend zijn (zoals Zul'Gurub en Zul'Aman in Cataclysm) zijn gewoon leuke content. En dan gewoon elke patch een paar nieuwe dungeons met leuke rewards. Ik vond de drie dungeons in 4.3 ook leuk om te doen.

En in plaats van Mythic dungeons net als Challenge Mode niet via LFG bechikbaar te maken mag van mij ook anders. Voor Heroic heb je Proving Grounds silver nodig, doe dan voor Mythic gold. Dat Proving Grounds helpt echt, pas tijdens Timewalking kwam ik ineens alle verschikkelijke spelers tegen die ik de gehele expansion had ontweken omdat die gewoon de Proving Grounds niet konden halen en heroics niet in kwamen.

Dikke lap text en kan nog wel een paar A4''tjes volschrijven maar ja :')
Zie mijn reactie op GoT. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 juli 2015 @ 12:49:06 #33
287925 crew  2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154760929
Goede post Twy, weinig mis mee.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154761470
Al die kruisbestuiving hier met GoT ook ;) *loopt daar ook rond*

Ik denk dat er best een algehele tendens is over WoD qua wat men goed en minder goed vond. De grote vraag nu is natuurlijk; hebben ze ervan geleerd? :)

Ik hoop voor de volgende expansion in ieder geval op wat nieuwe battlegrounds of iets dergelijks voor PvP in plaats van weer een nieuwe Ashran omgeving..

En hopelijk niet al te veel burning legion Fel groen overal weer xD
pi_154761508
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:13 schreef TwyLight het volgende:
De zones en questlines, bonus objectives, treasures, vignettes en cinematics zijn in WoD wel erg tof. Raids zijn wat mij betreft ook de beste raids ooit qua mechanics en ontwerp etc.

Garrisons zijn op zich ook wel "leuk" alleen het is een beetje t. Het was beter geweest als het garrison voor je gehele faction was waar je bijvoorbeeld gezamelijk progress maakte in het uitbreiden er van. Eventueel met een eigen persoonlijke zone die phased was maar waar alle profession buildings e.d. gewoon gedeeld waren met andere spelers zodat je niet de gehele expansion in je eentje voor je mission table staat maar ook nog het gevoel krijgt dat je een MMO speelt met heel veel andere mensen.

Missions zijn eigenlijk het grootste probleem van het garrison. De rewards zijn t goed en te veel voor wat klikken in een menu. Ze hadden in plaats daarvan beter random daily rewards kunnen doen die bijvoorbeeld kans hadden beter te worden als je betere followers had maar dan zonder input van players. Dus meer een soort dagelijkse verassing zonder dat je er zelf invloed op had door maar missies te spammen en super geoptimaliseerde followers maken zodat je alle goede missions nooit meer kon falen.

De nieuwe systemen in WoD zijn ook erg goed, group finder is fantastisch en een enorme verbetering vergeleken met addons als oQueue. "Flex" raids voor normal en heroic zijn super tof en fixed 20-man is erg goed geweest voor het perfect tunen van Mythic raids die ook echt de beste en uitdagenste "hard modes" ooit zijn.

Toy box en de heirloom collection zijn ook beide een goede toevoeging alleen heeft het niet echt het probleem van heel veel items in je bags opgelost. Er zijn nu gewoon heel vele nieuwe toys wat ik persoonlijk wel leuk vind om te verzamelen maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds een volledige 28-slot bag vol met on-use items wat niet als toy is geclassificeerd en nog een hoop in de bank.

De nieuwe player-models zijn ook stuk voor stuk erg goed gelukt en daar is erg veel werk in gaan zitten. Een compleet nieuwe player race maken is al erg veel werk voor alle animaties die het moet hebben en gear die er goed op moet passen. En dan moest het ook nog eens allemaal nog steeds aanvoelen zoals de oude races al 10 jaar waren wat nog eens extra moeilijk is. En dat voor 10 verschillende rassen.

Het is jammer dat qua content deze expansion behalve raids gewoon weinig te bieden heeft. Ze hebben erg veel werk gestoken in Ashran waar ik voordat WoD uit was erg enthousiast over was maar wat is uitgelopen op een fiasco.

In andere expansions vond ik het nog wel leuk om af-en-toe wat alts te levelen maar ik kijk nu zo erg op om een alt te spelen en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen met het garrison dat ik het dan maar gewoon niet doe. Als het dan een persoonlijk garrison moet zijn maak het dan in ieder geval account-wide.

De "Garrison Campaign" is ook een leuk idee wat alleen in de volgende expansion wel iets beter uitgewerkt mag worden. Een doorlopende max-level (non daily) questline die elke week een nieuw stuk verhaal verteld is erg leuk en laat spelers ook terugkomen.

Hopelijk hebben te echt met man en macht gewerkt aan de volgende expansion en heeft die veel meer te bieden.

Ik vind het ook zo jammer dat dungeons tegenwoordig niks meer bieden. Raiden is wel leuk maar kost ook veel tijd. 5-mans die gewoon tof en uitdagend zijn (zoals Zul'Gurub en Zul'Aman in Cataclysm) zijn gewoon leuke content. En dan gewoon elke patch een paar nieuwe dungeons met leuke rewards. Ik vond de drie dungeons in 4.3 ook leuk om te doen.

En in plaats van Mythic dungeons net als Challenge Mode niet via LFG bechikbaar te maken mag van mij ook anders. Voor Heroic heb je Proving Grounds silver nodig, doe dan voor Mythic gold. Dat Proving Grounds helpt echt, pas tijdens Timewalking kwam ik ineens alle verschikkelijke spelers tegen die ik de gehele expansion had ontweken omdat die gewoon de Proving Grounds niet konden halen en heroics niet in kwamen.

Dikke lap text en kan nog wel een paar A4''tjes volschrijven maar ja :')
Volledig mee eens :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_154762046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:10 schreef icemotion het volgende:
Al die kruisbestuiving hier met GoT ook ;) *loopt daar ook rond*

Ik denk dat er best een algehele tendens is over WoD qua wat men goed en minder goed vond. De grote vraag nu is natuurlijk; hebben ze ervan geleerd? :)

Ik hoop voor de volgende expansion in ieder geval op wat nieuwe battlegrounds of iets dergelijks voor PvP in plaats van weer een nieuwe Ashran omgeving..

En hopelijk niet al te veel burning legion Fel groen overal weer xD
Nieuwe battlegrounds gaat wel echt lastig worden. Het gaat snel als een leuk extraatje voelen, denk ik(Deepwind vind ik ook niks anders dan EotS). Af en toe leuk natuurlijk, een andere setting, maar het gaat weinig vernieuwends toevoegen.

Meer van hetzelfde voegt dus geen extra content toe. En als ik nu goed terugdenk aan de vorige expansions: De enige reden dat ik nu minder te doen heb, is omdat ik structureel te weinig speel. Als ik de komende week fulltime zou kunnen spelen en de week erna weer niet, ga ik niet op zoek naar nieuwe arena partners/raiding guild. Maar ik vind er nu ook geen klap aan om iets meer te gaan spelen, omdat mijn huidige WoW-vrienden ook allemaal niet meer spelen. Vernieuwende solo content , daar is al zo veel geprobeerd. Uiteindelijk is het extreem lastig om nieuwe content toe te voegen die concurreert met de huidige opzet. Nog veel moeilijker is om een compleet nieuwe dimensie aan het spel toe te voegen.
pi_154763752
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef TwyLight het volgende:
Oja, heb net een uur geleden m'n ADD medicatie ingenomen. Vandaar de lap text besef ik me net :')
Twy, ik ben het gewoon voor de volle 100% met je lap tekst eens :o
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154765010
Ik kan wel een paar dingen verzinnen hoor.

In plaats van een "legendary" questline waar je 128 runes, 3 tablets en 33 tomes moet verzamelen een mix tussen de Garrison Campaign en een class-specific quest zoals green fire voor Warlocks.
Elke week een nieuw deel waar je steeds nieuwe "technieken" leert die je spells upgraden (enkel cosmetisch) en waar je uiteindelijk leert een "Master Priest" o.i.d. te worden. Eventueel met class specifieke speciale transmog items die ze toen eens hebben laten zien zoals een quiver voor hunters.
Ze maken zulke goede verhaallijnen en queslines tegenwoordig, laat ze dat doortrekken naar max-level en niet dat idiote gedoe van "haal even 27 stenen uit die raid gedurende de komende 6 weken"
Aan het einde van de expansion zou je dan een legendary class item kunnen krijgen zoals de class trinkets nu maar dan echt tof

En voor PvP een soort "hit list". Een lijst met spelers waar een reward op staat. Je moet je dan wel opgeven voor het systeem maar zodra je dat hebt gedaan doe je mee. Het systeem volgt dan automatisch wie een persoon doodt die op de hitlist staat en de gene die de killing blow heeft wordt dan zelf steeds meer waard. Als jij dus telkens iedereen op loopt te zoeken die op de hitlist staat dan komt er een steeds grotere reward op jou te staan en krijg je binnen de kortste keren een hoop vijanden en moet je altijd over je schouder kijken. Eventueel met mogelijkheid voor spelers om handmatig een reward op iemand te zetten of te verhogen als je je vriend wil pesten of iemand erg haat :P
Je kan uit de lijst maar dan kan je zelf ook geen rewards verdienen door anderen te doden.
Eventueel met speciale titles bij x-aantal kills. "Contract Killer %n" hoe vet is dat.

En gewoon nieuwe dungeons bij patches. De dungeons tijdens launch zijn leuk maar ook vrijwel direct irrelevant. Ik wil net als vroeger weer gewoon dungeons die horen bij een raid zoals tijdens Icecrown en Dragon Soul. Laten ze dan ook gelijk maar Valor en Justice terug introduceren en gear wat iets onder raid gear kwaliteit is beschikbaar maken voor die currency. Dan hebben de "casuals" ook iets om naar toe te werken door gewoon dungeons te doen en niet een eindeloze grind voor apexis crystals om "baleful" gear met random stats te kopen en upgraden wat iedereen haat.

Nieuwe battleground is altijd leuk (mits hij ook leuk is en niet zoals Isle of Conquest :')). De battlegrounds van MoP zijn best tof.

Of Invasions, net als in je Garrison maar dan in de main city waar iedereen is en zonder dat je eerst een quest moet accepteren. Korte aankondiging 2 minuten van te voren en dan dikke hordes mobs die de stad binnen komen. Hoe langer je het volhoudt hoe hoger de rewards. Soms met dikke bazen enzo. Drakes die gebouwen in de fik zetten die je moet blussen anders verlies je punten. Als je afk in de stad bent en je geen content opzoekt brengen we de content wel naar je toe :+ van je luie reet :P
pi_154765146
mLKHapY.gif
pi_154765300
Twy for wow dev pls. *O*
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_154765984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef TwyLight het volgende:

En voor PvP een soort "hit list". Een lijst met spelers waar een reward op staat. Je moet je dan wel opgeven voor het systeem maar zodra je dat hebt gedaan doe je mee. Het systeem volgt dan automatisch wie een persoon doodt die op de hitlist staat en de gene die de killing blow heeft wordt dan zelf steeds meer waard. Als jij dus telkens iedereen op loopt te zoeken die op de hitlist staat dan komt er een steeds grotere reward op jou te staan en krijg je binnen de kortste keren een hoop vijanden en moet je altijd over je schouder kijken. Eventueel met mogelijkheid voor spelers om handmatig een reward op iemand te zetten of te verhogen als je je vriend wil pesten of iemand erg haat :P
Je kan uit de lijst maar dan kan je zelf ook geen rewards verdienen door anderen te doden.
Eventueel met speciale titles bij x-aantal kills. "Contract Killer %n" hoe vet is dat.

Dit is iets wat al sinds vanilla op WoW forums geplaatst wordt. Kan me herinneren dat we dat op onze server ook een keer ingevoerd hadden. 2 dingen die het geen succes maakte: Alleen mensen op het forum wisten ervan. Mensen die niet meelazen op zo'n hitlijst zetten had dus geen zin. En we hadden nogal een levendige server die aan beide kanten een vrij grote gank&camp guild hadden. Daardoor raakte de hitlijst vol met targets die niet killen waren. Beide guilds hanteerden een strikte policy, om guildies te beschermen en desnoods na een paar maanden alsnog wraak te nemen. Werd je gevonden was het spel soms uren onspeelbaar, tenzij je een rogue/druid was. (En op een gegeven moment waren we het van alle kanten zo beu om die jankverhalen over ganken te lezen, dat niemand er meer aandacht aan gaf)

Wel een coole tijd als ik er aan terug denk, alhoewel dat ook nostalgie kan zijn.
pi_154766074
Ja zoiets moet ook echt in de game client geimplementeerd zijn wil het een kans hebben om echt te werken. Via een forum of een addon die de helft niet heeft zal het niet echt werken
pi_154766215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:46 schreef TwyLight het volgende:
Ja zoiets moet ook echt in de game client geimplementeerd zijn wil het een kans hebben om echt te werken. Via een forum of een addon die de helft niet heeft zal het niet echt werken
Plus, flying mounts kunnen het aardig verzieken. En zoning. En als een miet in je hoofdstad/garrison blijven hangen. Blijft wel echt een meesterlijk vet idee.

Misschien zoiets implementeren in de opvolger van Ashran. En het ook echt de moeite waard maken om die zone in te gaan als je gewoon je dagelijkse ding doet(Wel optioneel natuurlijk, niet iedereen wilt gedwongen worden om te pvpen). Soort van uber-zone waar je alle dailies, of rep grinds/whatever ze nu weer gaan verzinnen, kan doen, die je ook in andere zones zou kunnen doen. Eventueel free for all, zodat je ook je eigen faction kan zieken(maar dat zal wel weer niet vanwege het feit dat te veel mensen zich als een idioot gedragen online)
pi_154766571
Als je je hebt "aangemeld" voor het systeem zie je de prijs die op spelers staat boven hun nameplates. En je kan een item krijgen waarmee je iemand in je eigen faction kan aanvallen maar zodra je het gebruikt wordt alleen diegene voor jou hostile maar jij wordt voor iedereen in je faction hostile tot je de bounty naar de "contracts" npc hebt gebracht. Anderen kunnen het dus ook nog afpakken dan
pi_154766893
Hmm ik ga toch even schieten op je ideetjes.. want ik zie nog wel wat issues. Maar zeker geen slechte ideeen.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan wel een paar dingen verzinnen hoor.

In plaats van een "legendary" questline waar je 128 runes, 3 tablets en 33 tomes moet verzamelen een mix tussen de Garrison Campaign en een class-specific quest zoals green fire voor Warlocks.
Elke week een nieuw deel waar je steeds nieuwe "technieken" leert die je spells upgraden (enkel cosmetisch) en waar je uiteindelijk leert een "Master Priest" o.i.d. te worden. Eventueel met class specifieke speciale transmog items die ze toen eens hebben laten zien zoals een quiver voor hunters.
Ze maken zulke goede verhaallijnen en queslines tegenwoordig, laat ze dat doortrekken naar max-level en niet dat idiote gedoe van "haal even 27 stenen uit die raid gedurende de komende 6 weken"
Aan het einde van de expansion zou je dan een legendary class item kunnen krijgen zoals de class trinkets nu maar dan echt tof
Een nadeel hieraan IMHO is dat het allemaal solo te doen is dan. Terwijl WoW nog altijd een MMO is. Dus ik zou altijd wel elementen behouden waarbij je toch 'gedwongen' wordt om te gaan raiden als je er iets speciaals voor wil krijgen.

Mijn favoriete legendary questline so far is de caster staff in Firelands. Een beetje grinden qua boss-loots. Deels solo scenario's onder andere in Northrend. Een deel dat je moet doen in de raid waarbij je iets speciaals moet doen om je objective te halen. (Loot 3 fragments, maak het crystal, leg het op de grond vlak voor ability x, raap het weer op). Etc. Ben nu ook bezig met de Shadowmourne, deze heeft dat voor een deel ook zoals de blood infusion etc)

Het belangrijkste verschil van deze legendaries is dat je niet constant aan een grote grind vastzit. Beetje grinden, solo quest, alternative objective halen in dezelfde raid, solo quest, weer wat grinden. Meer afwisseling, langere levensduur van de raid en pretty awesome storytelling.

Een van de dingen die me wel aanspreekt is dat je met jouw idee eigenlijk wekelijks een stukje story progression krijgt.. op dit moment in WoD is het gewoon 'stukje story'.. 6 weken grinden.. mini stukje story.. waardoor het niet echt leeft.

quote:
En voor PvP een soort "hit list". Een lijst met spelers waar een reward op staat. Je moet je dan wel opgeven voor het systeem maar zodra je dat hebt gedaan doe je mee. Het systeem volgt dan automatisch wie een persoon doodt die op de hitlist staat en de gene die de killing blow heeft wordt dan zelf steeds meer waard. Als jij dus telkens iedereen op loopt te zoeken die op de hitlist staat dan komt er een steeds grotere reward op jou te staan en krijg je binnen de kortste keren een hoop vijanden en moet je altijd over je schouder kijken. Eventueel met mogelijkheid voor spelers om handmatig een reward op iemand te zetten of te verhogen als je je vriend wil pesten of iemand erg haat :P
Je kan uit de lijst maar dan kan je zelf ook geen rewards verdienen door anderen te doden.
Eventueel met speciale titles bij x-aantal kills. "Contract Killer %n" hoe vet is dat.
Enkele individuele spelers moeten zoeken voor een kill klinkt als een gaaf idee, maar hoe praktisch is het echt? Oh ik sta met een hoog bedrag op de hitlist- ik blijf in mn capital city en ga alleen instances in tot het wat rustiger is..

Daarnaast denk ik nu aan de achievements zoals die met de world events; turkey shoot <ras>-<class> waarbij je vaak al lang genoeg aan het zoeken bent tot je gevonden hebt wat je zocht. (Zelfs met hulp van alts aan de andere factie waarmee je via de "who" search kan zien wie waar is)

Het idee is cool, maar ik heb heel erg mn twijfels bij de haalbaarheid ervan.

quote:
En gewoon nieuwe dungeons bij patches. De dungeons tijdens launch zijn leuk maar ook vrijwel direct irrelevant. Ik wil net als vroeger weer gewoon dungeons die horen bij een raid zoals tijdens Icecrown en Dragon Soul. Laten ze dan ook gelijk maar Valor en Justice terug introduceren en gear wat iets onder raid gear kwaliteit is beschikbaar maken voor die currency. Dan hebben de "casuals" ook iets om naar toe te werken door gewoon dungeons te doen en niet een eindeloze grind voor apexis crystals om "baleful" gear met random stats te kopen en upgraden wat iedereen haat.
Nieuwe dungeons is meer goed; valor en justice ben ik stiekem wel blij mee dat t weg is. Baleful gear; niks mis mee. Prima methode om later in de expansion alts mee te gearen of om, als je wat weinig hebt kunnen spelen, weer op een gear niveau te komen zodat je weer met je vrienden mee kan naar raids toe. Baleful gear is een catch up mechanisme, niet 'the way to gear'

Dat dergelijke baleful tokens ook uit nieuwe dungeons zou kunnen droppen is natuurlijk ook prima n optie. Meerdere wegen die naar Rome leiden om zo je gear wat up to speed te krijgen.

quote:
Nieuwe battleground is altijd leuk (mits hij ook leuk is en niet zoals Isle of Conquest :')). De battlegrounds van MoP zijn best tof.
Nothing to add here, er is nog genoeg te verzinnen qua battlegrounds lijkt me.

quote:
Of Invasions, net als in je Garrison maar dan in de main city waar iedereen is en zonder dat je eerst een quest moet accepteren. Korte aankondiging 2 minuten van te voren en dan dikke hordes mobs die de stad binnen komen. Hoe langer je het volhoudt hoe hoger de rewards. Soms met dikke bazen enzo. Drakes die gebouwen in de fik zetten die je moet blussen anders verlies je punten. Als je afk in de stad bent en je geen content opzoekt brengen we de content wel naar je toe :+ van je luie reet :P
Mensen belonen voor niks doen lijkt me een slecht idee; dan gaan ze juist op hun luie reet zitten te wachten tot de loot in hun schoot valt. In plaats van met zn allen in een garrison te luieren zitten ze dan te lanterfanten in hun main city.

Just my 2 cents on all of this.

Maar wel goede ideeen an zich. Doet me denken aan de videos van oa Lazy Peon: If I was in charge of WoW.

Ik ga zelf ook eens nadenken over wat ik zou doen ;)
pi_154767846
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:19 schreef icemotion het volgende:
Mijn favoriete legendary questline so far is de caster staff in Firelands. Een beetje grinden qua boss-loots.
Een beetje grinden? Die firelands legendary staff is 1 grote grindfest. Oke, er zitten stukken verhaallijn in, maar tis ook veel grinden. Maar liefst 3x moet je meuk verzamelen:
- 25 Eternal Ember, geen 100% droprate, max 6 per Firelands run. Dus minimaal 5 x firelands doen.
- 1000 Seething Cinder, dropt gemiddeld 50 stuks per boss in 25 man heroic. 350 stuks per run als je guild volledig in staat was om heroic = 3 runs in totaal minimaal
- 250 Siphon Essence, ongeveer 10-11 per boss, max 66 per firelands run. Dat is nog eens minimaal 4x firelands doen.

Voor deze 3 quests moest je dus al minimaal 12 runs doen in de meest optimale situatie. Niet echt ideaal en ook een grote grind. Dus ik vind dit niet de beste legendary questline. Dat is voor mij Shadowmourne omdat die eigenlijk maar 1 grind stukje had (Die primal dingen kon je ook kopen als het echt moest).
pi_154769105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:50 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Een beetje grinden? Die firelands legendary staff is 1 grote grindfest. Oke, er zitten stukken verhaallijn in, maar tis ook veel grinden. Maar liefst 3x moet je meuk verzamelen:
- 25 Eternal Ember, geen 100% droprate, max 6 per Firelands run. Dus minimaal 5 x firelands doen.
- 1000 Seething Cinder, dropt gemiddeld 50 stuks per boss in 25 man heroic. 350 stuks per run als je guild volledig in staat was om heroic = 3 runs in totaal minimaal
- 250 Siphon Essence, ongeveer 10-11 per boss, max 66 per firelands run. Dat is nog eens minimaal 4x firelands doen.

Voor deze 3 quests moest je dus al minimaal 12 runs doen in de meest optimale situatie. Niet echt ideaal en ook een grote grind. Dus ik vind dit niet de beste legendary questline. Dat is voor mij Shadowmourne omdat die eigenlijk maar 1 grind stukje had (Die primal dingen kon je ook kopen als het echt moest).
2 grind stukken, had ook nog eens 1000 souls nodig, en dus 1000 kills in ICC. Al is dat inmiddels een stuk minder geloof ik.
pi_154770835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:50 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Een beetje grinden? Die firelands legendary staff is 1 grote grindfest. Oke, er zitten stukken verhaallijn in, maar tis ook veel grinden. Maar liefst 3x moet je meuk verzamelen:
- 25 Eternal Ember, geen 100% droprate, max 6 per Firelands run. Dus minimaal 5 x firelands doen.
- 1000 Seething Cinder, dropt gemiddeld 50 stuks per boss in 25 man heroic. 350 stuks per run als je guild volledig in staat was om heroic = 3 runs in totaal minimaal
- 250 Siphon Essence, ongeveer 10-11 per boss, max 66 per firelands run. Dat is nog eens minimaal 4x firelands doen.

Voor deze 3 quests moest je dus al minimaal 12 runs doen in de meest optimale situatie. Niet echt ideaal en ook een grote grind. Dus ik vind dit niet de beste legendary questline. Dat is voor mij Shadowmourne omdat die eigenlijk maar 1 grind stukje had (Die primal dingen kon je ook kopen als het echt moest).
Shadowmourne heeft ook 3 stukken waarvoor je meerdere runs nodig hebt; Primal dingen, souls en 50 shards.

En toch hebben ze meer afwisseling dan wat we nu hebben.
pi_154771845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik kan geen orcs meer zien na MoP en WoD
_O- mijn vriend zit net op de bank te ranten over de orcs en dat hij orcs spuugzat is en dat de film ook al over orcs gaat en dat hij iemand gaat wurgen als de volgende expansion wr over orcs gaat _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154771923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- mijn vriend zit net op de bank te ranten over de orcs en dat hij orcs spuugzat is en dat de film ook al over orcs gaat en dat hij iemand gaat wurgen als de volgende expansion wr over orcs gaat _O-
Oh hier herken ik mezelf absoluut niet in. :+ (Al zien ze er tot nu toe helemaal niet uit als echte orcs in die stukjes die ik online gezien heb)

Hopelijk leest mn vrouw hier niet mee O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')