Zo 2011, dus onder een spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)essen-in-Vegas.dhtml
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo 2011, dus onder een spoiler.Oh datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)essen-in-Vegas.dhtmlIk dacht dat er weer iets nieuws boven water was gekomen... dit is toen toch al uitgebreid besproken hier. Jeee, dat dat alweer zolang geleden is, waar blijft de tijd..?
Oh, ik las in de hint van Cc dat je eerste gok goed wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh datIk dacht dat er weer iets nieuws boven water was gekomen... dit is toen toch al uitgebreid besproken hier. Jeee, dat dat alweer zolang geleden is, waar blijft de tijd..?
Dat vind ik wel wat ver gaan om eerlijk te zijn. Om dat daadwerkelijk te denken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als het idee uit de koker van Sylvie kwam hoor
ik ook, nou ja verbaast mij eigenlijk niet als dit ook het geval zou zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik las in de hint van Cc dat je eerste gok goed was
HSV leverde afgelopen 2 jaar een wanprestatie. Terecht dat hij daar negatief over is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:31 schreef Idisrom het volgende:
Rafael is plotseling zo negatief over zijn HSV-periode van de laatste twee jaar.
Dunno....maar het zit Jan blijkbaar allemaal erg hoogquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie bedoelt hijmet de 38-toeschouwers-trekkende querulant, eigenlijk?
Ik vermoed ene QG.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dunno....maar het zit Jan blijkbaar allemaal erg hoog
Als Jan Dijkgraaf, die beweert dat hij het programma ´Echte Jannen´ met Jan Roos een genot vond om te presenteren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Greys het volgende:
https://myjour.com/a/briefje-van-jan/aan-sabia-engizek
Aan Sabia Engizek
1 augustus 2015 08:27 | Briefje van Jan
door Jan Dijkgraaf
Lieve Saab,
Je Twitter-account is gehackt. Iemand schreef er gisteren op dat je met rust gelaten wilt worden door de pers.
Die hacker moet een beetje een sukkel zijn, want zo trapt niemand er in natuurlijk.
Jij die met rust gelaten wilt worden door de pers.. Hahahahahahahahahahaha!
Dat is zoiets als Bert Koenders die belooft dat de daders van de aanslag op de MH17 worden gepakt. Als Gordon die iemand met wie hij één avondje coke gesnoven heeft níet de liefde van zijn leven noemt. Als Máxima die vooral viel voor het uiterlijk en het gevoel voor humor van Willem-Alexander en er pas later achter kwam dat die gozer wel een paar centen te makken had. Als Marga Bult die boos is. Als Ronald de Boer die denkt dat zijn volgende (zesde!) kind wel een zoon wordt. Als Bonnie St. Claire die zegt dat ze gestopt is met drinken. Als Mark Rutte die een verkiezingsbelofte houdt. Als Geert Wilders die een moslima knuffelt. Als de querulant over wie Rob Hoogland en ik gezworen hebben dat we zijn naam nooit meer zullen noemen die meer dan 38 betalende toeschouwers trekt bij een hobbyprojectje. Als Frans Timmermans die niet tevreden lacht naar elke spiegel. Als Sylvie Meis die zelf een boterhammetje smeert voor Damián. Als...
Nou ja, je snapt ‘m.
Kus!
JanD
PS. Alleen een kus hè, want ik ben niet rijk en al helemaal niet zo dom als je vorigen..
En hij vond het samen met Rob Hoogland!quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dunno....maar het zit Jan blijkbaar allemaal erg hoog
Wie is deze nobuddy?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Greys het volgende:
https://myjour.com/a/briefje-van-jan/aan-sabia-engizek
Aan Sabia Engizek
1 augustus 2015 08:27 | Briefje van Jan
door Jan Dijkgraaf
Lieve Saab,
Je Twitter-account is gehackt. Iemand schreef er gisteren op dat je met rust gelaten wilt worden door de pers.
Die hacker moet een beetje een sukkel zijn, want zo trapt niemand er in natuurlijk.
Jij die met rust gelaten wilt worden door de pers.. Hahahahahahahahahahaha!
Dat is zoiets als Bert Koenders die belooft dat de daders van de aanslag op de MH17 worden gepakt. Als Gordon die iemand met wie hij één avondje coke gesnoven heeft níet de liefde van zijn leven noemt. Als Máxima die vooral viel voor het uiterlijk en het gevoel voor humor van Willem-Alexander en er pas later achter kwam dat die gozer wel een paar centen te makken had. Als Marga Bult die boos is. Als Ronald de Boer die denkt dat zijn volgende (zesde!) kind wel een zoon wordt. Als Bonnie St. Claire die zegt dat ze gestopt is met drinken. Als Mark Rutte die een verkiezingsbelofte houdt. Als Geert Wilders die een moslima knuffelt. Als de querulant over wie Rob Hoogland en ik gezworen hebben dat we zijn naam nooit meer zullen noemen die meer dan 38 betalende toeschouwers trekt bij een hobbyprojectje. Als Frans Timmermans die niet tevreden lacht naar elke spiegel. Als Sylvie Meis die zelf een boterhammetje smeert voor Damián. Als...
Nou ja, je snapt ‘m.
Kus!
JanD
PS. Alleen een kus hè, want ik ben niet rijk en al helemaal niet zo dom als je vorigen..
Nee! Blijven delen. Dat die Jan Dijkgraaf suffe stukjes schrijft, maakt het alleen maar vermakelijker!quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:32 schreef Greys het volgende:
God ik zal nog eens een stukje over Sab kopiërenWas even vergeten dat alleen de gewaardeerde hoogstaande teksten van Evert mogen. Sorry hoor popjes!
Nee gewoon blijven doen hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:32 schreef Greys het volgende:
God ik zal nog eens een stukje over Sab kopiërenWas even vergeten dat alleen de gewaardeerde hoogstaande teksten van Evert mogen. Sorry hoor popjes!
Helemaal geen ijsjes met en/of zonder hoorntjes meer zo te horenquote:Sylvie Meis onthult geheim voor slanke lijn
Sylvie Meis moet een hoop doen en laten om haar slanke figuurtje te behouden.
Ze vertelt aan het Duitse tijdschrift Gala hoe een gemiddelde week eruitziet qua voeding en sport.
Sylvie traint twee keer per week met haar personal trainer John Pommerien en gelooft daarbij heilig in elektrostimulatie om haar skeletspieren te trainen. Daarnaast gaat ze nog vijf keer per week alleen aan de slag. "Dan doe ik twintig minuten krachttraining en twintig minuten cardio", legt ze aan het tijdschrift uit.
Maar zichzelf na alle inspanningen belonen met iets lekkers, is uit den boze. "Ik eet zo min mogelijk zoetigheid. Taart en chips zijn taboe. Alleen gezonde koolhydraten mag ik, maar met mate en dan alleen rijst, volkoren en muesli."
Tót ze in een lingeriesetje moet verschijnen voor het ondergoedmerk waar ze het gezicht en lichaam van is, want dan is het ook uit met de gezonde koolhydraten: "Als ik een shoot heb eet ik ook die dingen niet meer." Dan is ze aangewezen op een pannenkoek gemaakt van een banaan met twee hele eieren. Echt genieten, vindt Sylvie. "Daarmee maak je echt een lekkere pannenkoek. Die tip kreeg ik van een vriendin."
Bron de Telegraaf zeker? Alleen daar kunnen ze 'onthullen' dat het 'geheim van de slanke lijn' gewoon niet eten is. Echt hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:10 schreef piglet het volgende:
[..]
Helemaal geen ijsjes met en/of zonder hoorntjes meer zo te horen
De Telegraaf die het weer overgeschreven heeft van het Duitse tijdschrift Galaquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:16 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Bron de Telegraaf zeker? Alleen daar kunnen ze 'onthullen' dat het 'geheim van de slanke lijn' gewoon niet eten is. Echt hoor
Ja, als je het niveau kunt afleiden uit het aantal lettergrepen, dan doet de Telegraaf het nog goed hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:19 schreef piglet het volgende:
[..]
De Telegraaf die het weer overgeschreven heeft van het Duitse tijdschrift Gala
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:10 schreef piglet het volgende:
[..]
Helemaal geen ijsjes met en/of zonder hoorntjes meer zo te horen
Zoveel kinderen staan met peace tekentjes op de foto, niet erg gek tochquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe lang heeft hij geoefend op zijn poses? Het is een kind![]()
Ik kijk niet alleen naar dat tekentje, maar naar de complete houding. Lekker spontaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:05 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zoveel kinderen staan met peace tekentjes op de foto, niet erg gek toch
Dan heb je als krant echt geen flikker te meldenquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:35 schreef NothingHappened het volgende:
Geruzie om moederschap Sylvie Meis
van onze redactie
Sylvie Meis wil weer laten zien hoe gezellig zij het heeft samen met haar zoon, door een gelikte foto de wereld in te slingeren. En dat levert virtueel geruzie op.
Het overduidelijke geposeer met Damián kan niet iedereen waarderen. "Welke moeder zit er zo bij met haar zoon?", luidt een van de commentaren bij de afbeelding. "Maak eens gewoon een kiekje in plaats van een kijk mij een mooi zijn foto. Mooi ben je toch wel". "Een spontane foto zou leuker zijn."
Daar wordt tegen in verweer gegaan door fans van de presentatrice, die het gezeur niet waarderen. "Het zit weer vol met vrouwelijke Nederlandse azijnzeikers hier, die weer vooraan staan om anderen de les te lezen over hoe het moederschap dient te worden ingevuld of zelfs over hoe je op een foto dient te kijken. Ga toch een leven zoeken, saaie jaloerse mutsen." En dat krijgt bijval: "Goed gezegd, iedere ouder doet het op zijn of haar manier."
Barbiepop
"Dat roept ze over zichzelf af, iemand die zo graag in de picture wil staan als een Barbiepop, ja dan krijg je niet alleen positieve reacties. Ziet er niet uit om zo met je zoon aan tafel te zitten, wie zit er zo overdreven en dan altijd die gemaakte blik. Dan denk ik: mens doe eens normaal", wordt er nog tegengesputterd.
Dat Sylvie niet altijd even oprecht is in het delen van kiekjes met de buitenwereld, bracht Privé vorige week naar buiten. Zij liet de nanny van Damián (9) van een foto verdwijnen.
Bij het nieuwe kiekje heeft Sylvie de tekst 'Met mijn liefde, de enige' geplaatst. De kleine diva noemt Damián vaker 'de belangrijkste man in mijn leven' en laat zich nu weer van haar beste kant zien met de zoon die zij kreeg met Rafael van der Vaart. Weekblad Privé heeft onthuld dat Sylvie de voogdij wil over de jongen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)e_inzet_ruzie__.html
Ik zie het niet. Hij draait naar de camera en dat is het dan in mijn ogen :pquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar dat tekentje, maar naar de complete houding. Lekker spontaan.
Huisvrouwen van FOK! in de bocht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Copycat het volgende:
Hoerig, geposeerd, nep en dat zoontje is ook een kutkreng.
Toch?
Absurd dat je zo gekleed gaat tijden vakantie in Ibiza.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dat ze er eigenlijk maar hoerig bij loopt Zo ga je toch niet in een chic restaurant eten? Even daargelaten dat ze het goed kan hebben, je kan toch wel gewoon kleren aan trekken als je uit eten gaat....
Oh, is het op Ibiza. Wist ik niet, ik dacht dat ze gewoon zo uit eten ging naar een restaurant. Vooruit dan..quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Absurd dat je zo gekleed gaat tijden vakantie in Ibiza.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |