quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar hij leed non-stop balverlies en dat zorgde gewoon voor teveel tegendoelpunten. Niet tegen tong vertellen hoor.
Eerste acht wedstrijden scoorde hij vijf keer. Maar toen kwam Kazim als basisspeler en kwam Te Vrede af en toe nog in de 70e minuut het veld binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar hij leed non-stop balverlies en dat zorgde gewoon voor teveel tegendoelpunten. Niet tegen tong vertellen hoor.
Zonde kloppen ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:12 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Eerste acht wedstrijden scoorde hij vijf keer. Maar toen kwam Kazim als basisspeler en kwam Te Vrede af en toe nog in de 70e minuut het veld binnen.
Natuurlijk, maar dat wil geen enkele trainer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar te weinig tijd is geen argument, de transfermarkt is tot 1 september open. Desnoods ga je met je huidige aanvallers de eerste 3 of 4 wedstrijden in.
twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 09:33:01Surprising move. Not many people at Feyenoord are truly convinced in his qualities. What I'm hearing is that the clubs investors (VVF) have reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 09:33:33been pushing director Martin van Geel to chase Kramer, even though Van Geel himself doesn't seem convinced about Kramer's qualities. reageer retweet
Als het klopt wat betreft de VvF dan zou dat een kwalijke zaak zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat wil geen enkele trainer.
Trouwens:twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 09:33:01Surprising move. Not many people at Feyenoord are truly convinced in his qualities. What I'm hearing is that the clubs investors (VVF) have reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 09:33:33been pushing director Martin van Geel to chase Kramer, even though Van Geel himself doesn't seem convinced about Kramer's qualities. reageer retweet
Beter pushen ze voor exit Kazimquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het klopt wat betreft de VvF dan zou dat een kwalijke zaak zijn.
Van Geel moet ook niet z'n oren laten hangen naar de VvF, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want dat ze een bepaalde macht vertegenwoordigen is duidelijk.
Overigens snap ik dan de houding van de VvF niet. Want als de technische staf niet op een speler zitten te wachten zal die hoe dan ook niet op veel speeltijd hoeven rekenen.
De VvF bepaald en dat zal niet veranderen zolang zij er zitten. Ik zal ook niet raar opkijken als Van Geel dit seizoen nog in de ban wordt gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het klopt wat betreft de VvF dan zou dat een kwalijke zaak zijn.
Van Geel moet ook niet z'n oren laten hangen naar de VvF, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want dat ze een bepaalde macht vertegenwoordigen is duidelijk.
Overigens snap ik dan de houding van de VvF niet. Want als de technische staf niet op een speler zitten te wachten zal die hoe dan ook niet op veel speeltijd hoeven rekenen.
Of zelf de handdoek gooit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
De VvF bepaald en dat zal niet veranderen zolang zij er zitten. Ik zal ook niet raar opkijken als Van Geel dit seizoen nog in de ban wordt gedaan.
Vraag het aan Van den Herikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
De VvF bepaald en dat zal niet veranderen zolang zij er zitten. Ik zal ook niet raar opkijken als Van Geel dit seizoen nog in de ban wordt gedaan.
Kazim-Kramer-Kuytquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedere dag check ik dit topic opnieuw in de hoop dat Immers eindelijk weg is # hoop doet leven
Zit één persoon achter voor zover ik weet. En volgens mij is het dezelfde persoon die dit blog bijhoudt: https://levenmetfeyenoord.wordpress.com/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef Elan het volgende:
Wie zit achter dat Kuiptalk account en waarom posten ze in het Engels?
Oké maar wel serieus te nemen, zulke inside info over de onderlinge verhoudingen tussen De Vrienden en directie krijg je niet zomaar ff .quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit één persoon achter voor zover ik weet. En volgens mij is het dezelfde persoon die dit blog bijhoudt: https://levenmetfeyenoord.wordpress.com/
Kan ook gewoon een gerucht zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké maar wel serieus te nemen, zulke inside info over de onderlinge verhoudingen tussen De Vrienden en directie krijg je niet zomaar ff .
Volgens mij niet. Markla94 twittert veel op persoonlijke titel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit één persoon achter voor zover ik weet. En volgens mij is het dezelfde persoon die dit blog bijhoudt: https://levenmetfeyenoord.wordpress.com/
Ik ben er vrij zeker van dat hij het is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Markla94 twittert veel op persoonlijke titel.
Ik ken hem niet heel goed, maar weet wel dat het iemand is die nauw betrokken is rondom Feyenoord. Zit ook in de supportersraad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké maar wel serieus te nemen, zulke inside info over de onderlinge verhoudingen tussen De Vrienden en directie krijg je niet zomaar ff .
Hij is wel vrij goed geïnformeerd meestal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Technisch uitmuntend.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kazim-Kramer-Kuyt is wel echt een horror aanval.
Haha houthakker en co.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat zou dan zomaar eens de basis kunnen worden ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuyt 15 goals is totaal niet realistisch. Z'n productiviteit is heel wat afgenomen. Dat merkte je wel in de oefenwedstrijdenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou dan zomaar eens de basis kunnen worden ja.
Realistisch gezien goed voor 30 tot 40 doelpunten gezamenlijk lijkt mij.
Kazim 10 tot 12 doelpunten (scoorde vorig seizoen 12 keer in 26 wedstrijden), Kramer bij een ploeg als Feyenoord 10 tot 15 doelpunten en Kuyt 10 tot 15 doelpunten.
Hoeveel scoorde onze aanvalslinie vorig seizoen?
Als we met die aanval gaan spelen moet je Immers er ook bij in gooien. De meest nonvoetballende voorste linie. Ooit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou dan zomaar eens de basis kunnen worden ja.
Realistisch gezien goed voor 30 tot 40 doelpunten gezamenlijk lijkt mij.
Kazim 10 tot 12 doelpunten (scoorde vorig seizoen 12 keer in 26 wedstrijden), Kramer bij een ploeg als Feyenoord 10 tot 15 doelpunten en Kuyt 10 tot 15 doelpunten.
Hoeveel scoorde onze aanvalslinie vorig seizoen?
Daar hebben we er ook zoveel van gespeeld...........quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuyt 15 goals is totaal niet realistisch. Z'n productiviteit is heel wat afgenomen. Dat merkte je wel in de oefenwedstrijden
Nee klopt hij scoorde bij Fener en Liverpool aan de lopende band sorry kloptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar hebben we er ook zoveel van gespeeld...........
Dat is waar ookquote:. Afgelopen winter wilde Wigan Athletic nog 8 ton voor hem betalen, maar de Rotterdammers hielden hem aan zijn contract. Daarna kwam hij nauwelijks meer in actie.
Dat zou ik helemaal met je eens zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:39 schreef GGMM het volgende:
Ik zou Kramer een bijzonder matige aankoop vinden.
Hij past prima in het rijtje voorhoede spelers dat we nu hebben, dus er raar van op kijken doe ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:39 schreef GGMM het volgende:
Denk dat het er dan uiteindelijk op zal uitdraaien dat Kuyt de vaste spits wordt, Bilal op rechts en bijv. Boetius op links. Meer dan pinch-hitter zie ik Kramer niet worden op de wat langere termijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:36 schreef Slobeend het volgende:
Ervan uitgaande dat Kramer en Kuyt dan altijd spelen, mogen Bilal, Kazim, Boetius, Achahbar, Manu en Sleegers het uitvechten voor de linksbuiten plek![]()
Beter blijft Kramer gewoon weg.
Dat gassie is een Leids studentje van net 20, lijkt me nou niet dat die erg is ingevoerd in de krachtsverhoudingen tussen RvC en VVF, maar alles kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat hij het is.
[..]
Ik ken hem niet heel goed, maar weet wel dat het iemand is die nauw betrokken is rondom Feyenoord. Zit ook in de supportersraad.
Denk niet dat Boetius niet veel gaat spelen als hij niet bijtekentquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk dat het er dan uiteindelijk op zal uitdraaien dat Kuyt de vaste spits wordt, Bilal op rechts en bijv. Boetius op links. Meer dan pinch-hitter zie ik Kramer niet worden op de wat langere termijn.
Amsterdammerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:55 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die Vejinovic is echt een toffe gast, echt zeldzaam hoe oprecht hij is
Happel vindt dat niet leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:33 schreef Class het volgende:
[..]
4 van de 11 komen straks uit de Ajax jeugd
Ik ook.. vooral ook zo fantasieloos.. Als hij er 20 in legt ben ik de eerste om zijn voeten te kussen maar Kramer past in het rijtje Immers en Kazim.. spelers die pijn doen aan je ogenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:39 schreef GGMM het volgende:
Sterk artikel:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Pelle was 28 toen hij dat deedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sterk artikel:
https://levenmetfeyenoord(...)-feyenoord/#more-614
Geeft inderdaad ook wel mijn gevoel bij die jongen weer. Hij is al 27 man, als je dan voor het eerst in de Eredivisie meer dan 10 goaltjes maakt
Ik schat hem in als een net-iets-betere 'stormram' dan Te Vrede. En zeker geen (potentieel) basismateriaal.
Trieste zaak toch. Zal Fredtjss wel weer tegen hebben gehouden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar ook
#BESTUURTEGENDEMUUR
Een uitzondering, ongelofelijk dat hij het niet eerder heeft gered, want Pellè is technisch FANTASTISCH.quote:
Ze hebben geen behoefte aan Te Vrede (snap ik, die jongen kan er niks van). Dus dan kunnen we hem gelukkig niet halenquote:De algemeen directeur van ADO Den Haag Jan Willem Wigt is niet te spreken over de wijze waarop Feyenoord aan Michiel Kramer trekt. De geruchten dat de Rotterdammers de spits dolgraag willen overnemen van ADO gonzen al langere tijd. De club wordt echter niet concreet en daar baalt Wigt flink van.
,,Feyenoord heeft zich niet gemeld voor Kramer. Die jongen wordt helemaal gek gemaakt. Er gebeurt concreet niets. Ik vind dat niet netjes van Feyenoord. Als je hem wil hebben, laat dat dan blijken. Het is zo'n grote club. Dat irriteert me."
De algemeen directeur liet een paar dagen geleden aan deze krant weten dat ADO op korte termijn duidelijk verschaft over de situatie rondom Kramer. Dat doet Wigt bij deze. ,,We zijn er klaar mee en ons standpunt moge duidelijk zijn: we willen Kramer houden. Hij heeft nog een contract voor één jaar en dat willen we verlengen als de storm is gaan liggen."
Desalniettemin kan Wigt een snelle transfer van Kramer niet uitsluiten. ,,Nouja, je weet hoe het werkt. Als het een hele goede deal is voor alle partijen, dan valt het misschien te bespreken."
Feyenoord zou in een deal met ADO Mitchell te Vrede graag betrekken. Wigt ziet dat niet zitten. ,,Dat is niet onze eerst optie. Zeker niet."
Kramer heeft wel een betere techniek en is wel sneller dan Te Vrede en Immers in ieder geval. Ik denk wel dat Kramer enigzins wordt onderschat (al heb ik ook mijn twijfels over zijn toegevoegde waarde hoor, maar het kan goed uitpakken).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook.. vooral ook zo fantasieloos.. Als hij er 20 in legt ben ik de eerste om zijn voeten te kussen maar Kramer past in het rijtje Immers en Kazim.. spelers die pijn doen aan je ogen
Dat het niet hun eerste optie is betekent wat anders dan dat ze helemaal geen interesse hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze hebben geen behoefte aan Te Vrede (snap ik, die jongen kan er niks van). Dus dan kunnen we hem gelukkig niet halen
Dat vrees ik ook. Al kan het een aardige back-up zijn, beter dan Te Vrede denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat het niet hun eerste optie is betekent wat anders dan dat ze helemaal geen interesse hebben.
Verder zijn die citaten schijnbaar enkele dagen oud.
Ik denk dat Feyenoord momenteel serieus werk aan het maken is van de komst van Kramer.
Ik denk dat je met Immers, Kazim (zeker op de flank), en Kramer alle drie tegelijk in een elftal echt te weinig reele kansen gaat creeren. Kazim of Kramer moet echt gaan banken dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kramer heeft wel een betere techniek en is wel sneller dan Te Vrede en Immers in ieder geval. Ik denk wel dat Kramer enigzins wordt onderschat (al heb ik ook mijn twijfels over zijn toegevoegde waarde hoor, maar het kan goed uitpakken).
Maar stel, dit wordt de basisopstelling: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Van der Heijden, Immers, Vejinovic, Toornstra, Kazim Richards, Kramer en Kuyt
Hoe pijnlijk ook aan je ogen, ik denk wel dat er meer 'dynamiek' kan ontstaan en als je pessimistisch inschat dan leggen Kazim, Kramer en Kuyt er per persoon 10 in het netje, Immers is ook goed voor 10 doelpunten, Toornstra een stuk of 8 en Vejinovic een stuk of 7 als hij onze penalties gaat nemen en een paar vrije trappen raakschiet.
Dan gaan we er qua scorend vermogen in ieder geval wel iets op vooruit. Ervan uitgaande dat een paar verdedigers en invallers nog een enkel doelpuntje meepikken en ik naar mijn mening voorzichtig heb ingeschat qua doelpunten van onze aanvallers.
Meer dynamiek? Wedden dat die gasten elkaar alleen maar in de weg lopen. Net als Te Vrede en Kazim dat afgelopen seizoen wel eens deden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kramer heeft wel een betere techniek en is wel sneller dan Te Vrede en Immers in ieder geval. Ik denk wel dat Kramer enigzins wordt onderschat (al heb ik ook mijn twijfels over zijn toegevoegde waarde hoor, maar het kan goed uitpakken).
Maar stel, dit wordt de basisopstelling: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Van der Heijden, Immers, Vejinovic, Toornstra, Kazim Richards, Kramer en Kuyt
Hoe pijnlijk ook aan je ogen, ik denk wel dat er meer 'dynamiek' kan ontstaan en als je pessimistisch inschat dan leggen Kazim, Kramer en Kuyt er per persoon 10 in het netje, Immers is ook goed voor 10 doelpunten, Toornstra een stuk of 8 en Vejinovic een stuk of 7 als hij onze penalties gaat nemen en een paar vrije trappen raakschiet.
Dan gaan we er qua scorend vermogen in ieder geval wel iets op vooruit. Ervan uitgaande dat een paar verdedigers en invallers nog een enkel doelpuntje meepikken en ik naar mijn mening voorzichtig heb ingeschat qua doelpunten van onze aanvallers.
Je vergeet Gustafson. Die wordt eerste jaar op de tribune gegooid?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Immers, Kazim (zeker op de flank), en Kramer alle drie tegelijk in een elftal echt te weinig reele kansen gaat creeren. Kazim of Kramer moet echt gaan banken dan.
Ik geloof overigens ook niet dat Gio Bilal ineens uit de basis gooit, nu die net wat lekkerder in zijn spel komt...
Ik geloof dan meer in je eerdere basiself:
Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Van der Heijden, El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra, Bilal, Kramer en Kuyt
Bank: Hahn, Wilkshire, Botteghin, Immers, Sleegers, Achahbar, Kazim.
Buiten de boot/ worden verkocht:
Te Vrede, Boetius, Vilhena, Manu, Nelom
Knulletje van 20. Is met het oog op de toekomst gehaald lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vergeet Gustafson. Die wordt eerste jaar op de tribune gegooid?Zou wel typisch Feyenoord zijn verder
20 is gewoon al leeftijd voor basisplek hoor als je goed bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Knulletje van 20. Is met het oog op de toekomst gehaald lijkt mij.
Alsof Feyenoord geen 1,5 miljoen kan betalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze hebben geen behoefte aan Te Vrede (snap ik, die jongen kan er niks van). Dus dan kunnen we hem gelukkig niet halen
quote:ADO Den Haag ergert zich aan de manier waarop Feyenoord weer toenadering zoekt tot Michiel Kramer. Mede daarom is de club niet van plan mee te werken aan een transfer.
Feyenoord werd dit jaar al verschillende keren aan Kramer gelinkt, belde enkele weken geleden af, maar blaast de interesse nu tóch weer nieuw leven in. Jan Willem Wigt, algemeen directeur van ADO, is het spuugzat dat Feyenoord volgens hem maar niet concreet wordt.
"Feyenoord heeft zich niet gemeld voor Kramer. Die jongen wordt helemaal gek gemaakt", zegt de bestuurder tegen het Algemeen Dagblad. "Er gebeurt concreet niets. Ik vind dat niet netjes van Feyenoord. Als je hem wil hebben, laat dat dan blijken. Het is zo'n grote club. Dat irriteert me."
Feyenoord hoeft wat Wigt betreft niet meer aan te kloppen. "We zijn er klaar mee en ons standpunt moge duidelijk zijn: we willen Kramer houden", herhaalt hij. "Kramer heeft nog een contract voor één jaar en dat willen we verlengen als de storm is gaan liggen."
Intussen is niet alleen Feyenoord in de markt voor Kramer. Een zware delegatie van Celtic brengt vrijdagavond een bezoek aan de oefenwedstrijd tussen ADO Den Haag en Real Mallorca.
Gaat om de salarisruimte, als het goed is moet er nu eerst iemand weg voordat er weer iemand komt (tenzij uitzonderlijk) Anders hebben we ook 5 spitsenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord geen 1,5 miljoen kan betalen.
Het is een grote club, maar de mensen die het besturen zijn een stel amateurs. Daar wringt de schoen.quote:
Alleen zeurt die algemeen directeur over geruchten in de media. Daar kan Feyenoord niks aan doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een grote club, maar de mensen die het besturen zijn een stel amateurs. Daar wringt de schoen.
Vinger.plek.zeer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het lachwekkend, eerst Botteghin, die je ook al veel eerder vast kunt leggen (los van het feit of ik of wie dan ook hem goed genoeg voor Feyenoord vind) en nu ineens Kramer. Het is ook niet zo dat er een spits vertrokken is dat je 'm nu pas wil, nee, gewoon totaal niet doordacht beleid. Er is geen touw aan vast te knopen.
quote:UPDATE 14:30 | Feyenoord heeft zich bij ADO Den Haag gemeld voor spits Michiel Kramer, dat bevestigt John Metgod zojuist tegenover RTV Rijnmond. "Feyenoord heeft zich gemeld, maar Kramer maakt het seizoen af in Den Haag."
Net als bij Botteghin onderhandelingstactiek om het onderste uit de kan te halen.quote:
Ja, Vejinovic is de enige goeie transfer. Daar kreeg ik ook wel hoop door dat het wel goed zou komen met van Geel/de club. Daarna is het weer typisch hetzelfde beleid als vorig jaar; too little too late.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vinger.plek.zeer.
Edit: al waren ze met Vejinovic wel weer op tijd
Ja, die kwam goed(koop) EN op tijd. Blijkbaar iets eenmaligs.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Vejinovic is de enige goeie transfer. Daar kreeg ik ook wel hoop door dat het wel goed zou komen met van Geel/de club. Daarna is het weer typisch hetzelfde beleid als vorig jaar; too little too late.
Waarom is het altijd alleen de TD die van alles de schuld krijgt en blijft de rest buiten beeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een grote club, maar de mensen die het besturen zijn een stel amateurs. Daar wringt de schoen.
Ik heb het over mensen, hè. Niet over een persoon.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom is het altijd alleen de TD die van alles de schuld krijgt en blijft de rest buiten beeld?
Dat is het meest concrete dat wij als buitenstaanders meekrijgen. Lijkt me ten minste dat de TD voor de scouting/jeugdopleiding/aankoop spelers de hoofdverantwoordelijke is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom is het altijd alleen de TD die van alles de schuld krijgt en blijft de rest buiten beeld?
Gudde werkt aan het nieuwe stadion natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is het meest concrete dat wij als buitenstaanders meekrijgen. Lijkt me ten minste dat de TD voor de scouting/jeugdopleiding/aankoop spelers de hoofdverantwoordelijke is.
Nu ik daar zo over nadenk, we hebben nog een marketing man, die doet de sponsorcontracten... Maar wat doet Gudde dan eigenlijk nog, behalve financiën en stadions laten falen?
Je vergeet nog dat je niets weet over Gustafsson.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Vejinovic is de enige goeie transfer. Daar kreeg ik ook wel hoop door dat het wel goed zou komen met van Geel/de club. Daarna is het weer typisch hetzelfde beleid als vorig jaar; too little too late.
Oja, daar hebben we ook nog geld aan uitgegeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat je niets weet over Gustafsson.
Als hij daar fulltime mee bezig is, had hij er zelf al 1 kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Gudde werkt aan het nieuwe stadion natuurlijk.
Oh ja, middenvelder nummer 1315135. Maargoed, die snap ik nog wel, maar was niet persé nu al nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het probleem zeker niet dat ze te laat zijn. Er is niemand vertrokken op Clasie na en we hebben al 4 spelers aangetrokken en de 5e en 6e zijn in aantocht. Het seizoen is nog steeds niet begonnen. Vergeet niet dat vorig seizoen de aankopen pas na 7 officiële wedstrijden binnen kwamen wandelen. Schandalig was dat!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn. Maar Gio gaat zich vast houden aan 4-3-3.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gwn tweespitsensysteem gaan spelen met Kuyt en Achahbar
Achahbar heeft laten zien dat hij het kan in de beperkte tijd die hij gekregen heeft
maar je moet natuurlijk niet van hem vragen dat hij als aanspeelpunt moet fungeren in een 4-3-3 systeem
Te laat met verkopen wel, wellicht daardoor met aankopen ook. Maar nadat je het geld van Clasie binnen had, kon er toch gewoon direct een spits voor 4,0-4,5 miljoen worden aangetrokken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind het probleem zeker niet dat ze te laat zijn. Er is niemand vertrokken op Clasie na en we hebben al 4 spelers aangetrokken en de 5e en 6e zijn in aantocht. Het seizoen is nog steeds niet begonnen. Vergeet niet dat vorig seizoen de aankopen pas na 7 officiële wedstrijden binnen kwamen wandelen. Schandalig was dat!!!
Maar Kramer vind ik wel écht een paniekaankoop. De VvF willen scorend vermogen, MvG weet niks te vinden en krijgt zijn faalspitsen Kazim en Te Vrede niet kwijt. Dan maar een goedkope middelmatige spits van een degradatiekandidaat kopen. Gooi je geld dan gewoon in de Maas en geef wat aan Excelsior. Gewoon, om ze te helpen.
Ze hadden gewoon Te Vrede en Kazim eerder moeten verkopen(Te Vrede afgelopen januari al), en een echte kwaliteits-spits moeten aantrekken. Van Wolfwinkel, Zapata.. In die richting. Niet deze garnalenpeller.
iedereen kan zien dat we daar de spelers niet voor hebben maar dat systeem is heilig verklaart of zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn. Maar Gio gaat zich vast houden aan 4-3-3.
Ik ben in ieder geval wel voorstander van Achahbar inderdaad. In 4-3-3 kan hij denk ik ook wel goed terecht, als hij dicht op Kuyt speelt en met hem van positie wisselt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gwn tweespitsensysteem gaan spelen met Kuyt en Achahbar
Achahbar heeft laten zien dat hij het kan in de beperkte tijd die hij gekregen heeft
maar je moet natuurlijk niet van hem vragen dat hij als aanspeelpunt moet fungeren in een 4-3-3 systeem
Gezeur over Kramer kan ik me nog voorstellen, maar verder is het gewoon het eeuwige gejankbal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kramer maakt ons kampioen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gezeur over Kramer kan ik me nog voorstellen, maar verder is het gewoon het eeuwige gejankbal.
Kuyt is een begrijpelijke transfer, Vejinovic een goede aanwinst, Van der Heijden is gewoon een goede om transfervrij binnen te halen en ook Botteghin zou een goede breedte versterking zijn.
Maar het is het eeuwige gejank over "middelmaat". Dezelfden die Warner Hahn al afschreven toen hij nog bij Dordrecht zat maar naar ons zou komen, of die Ruud Vormer middelmaat vonden, maar die nu belangrijk is bij Club Brugge bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |