Ja. Weet niet of het dezelfde is (er zijn er wel meer) maar ja.Ze hadden ook cajunhamburgers, ribbetjes, speklappen en zulks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van die toko met zo'n grote bbq wagen toevallig?? Die staat al een jaar of 2 ook op LL.. niet zo lekker als zelfgemaakt, maar dikke prima die broodjes![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Weet niet of het dezelfde is (er zijn er wel meer) maar ja.Ze hadden ook cajunhamburgers, ribbetjes, speklappen en zulks.
De pork was errug lekker. Goede coleslaw en saus ook.
Ik deed dat net ook bij m'n lunch (roggebrood, roomkaas, gerookte zalm) maar het mislukte.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik heb nu al trek in Lowlands
![]()
Ik doe nu trouwens een poging mijn salade langzaaaaam op te eten ipv het naar binnen te schrokken omdat het zo lekker is![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik deed dat net ook bij m'n lunch (roggebrood, roomkaas, gerookte zalm) maar het mislukte.
25 minuten?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ik heb het naar 25 minuten weten te rekken![]()
quote:
klinkt goed!quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag baby gem, geraspte (rauwe) wortel, biet en komkommer, lenteui en twee zachtgekookte eitjes.
En bizar simpele dressing van sojasaus, rijstazijn en beetje olie. Wad al meer dan lekker, dus maar zo gelaten.
Juist salades duren bij mij ook langquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
25 minuten?Over een salade?
![]()
Ik had net een pistoletje gezond en nu zit ik volLijntechnisch gezien gaat het allemaal nog niet zo goed, maar heb wel alweer twee dagen zelf gekookt ipv afhaalmeuk
. De eerste stap en zo.....
komkommerchips, wat is dat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Slechte dag.
O twee boterhammen beenham
T boterham pindakaas
L twee boterhammen ham
T komkommerchips
D twee boterhammen ham
Wel 6 km gewandeld, maar ja, dat zet ook geen zoden aan de dijk. Morgen weer beter.
Chili com carne met appelmoes?Is dat serieus lekker?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik doe altijd wel een half uur over een saladeMaar ik eet dan ook erg traag.
Vandaag een mindere dag, al zit ik nog wel goed met de calorieën:
O: Snelle Jelle en kop koffie
L: 5 Vietnamese loempia's met zoetzure saus
T: appel
D: Chili con carne met appelmoes
Yupquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Chili com carne met appelmoes?Is dat serieus lekker?
Komkommer schaven, eetlepel balsamico, theelepel zout, 90 minuten in de oven op 70 graden.quote:
Weinig calorieën bedoel je? Het vult wel goed in ieder gevalquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Morgen ga ik het zonder appelmoes eten.
Zit wel weinig in trouwens.
Oeh dat klinkt lekker, ga ik eens proberen!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Komkommer schaven, eetlepel balsamico, theelepel zout, 90 minuten in de oven op 70 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep,quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weinig calorieën bedoel je? Het vult wel goed in ieder geval
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
O: overnight oats
T: klein stukje taart.
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei. 1 met pindakaas. stuk komkommer.
T: aardbeien, bites (iets met paranoten, cranberries en mango)
D: Wokgroenten, stukjes quorn en noodles
S: Bootcamp
T: 2 Dadels.verstandige zet douche-eendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een rare dag...
O: koffie verkeerd, stukje kruidkoek met kaas
L: 2 witte pistolets, 1 met hagelslag, 1 met cervelaatworst, mosterd.
T: 1/2 puddingkruimelvlaaitje
D: tortellini met spinazie-kaassaus
T: kersenyoghurtsmoothie, kir
S: 11.500 stappenYou can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |