Haha!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:14 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op de marketingafdeling van de Lidl heeft zijn werk niet gedaan.
Dat is vrij pittig idd. Niet teveel over nadenken, want dan krijg je binnenkort pilletjes tegen psychosesquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Een stuk of 12 van deze vragen in een enquete van het Nipo
[ afbeelding ]
Ik wist echt niet wat ik moest kiezen
Geen van deze natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Een stuk of 12 van deze vragen in een enquete van het Nipo
[ afbeelding ]
Ik wist echt niet wat ik moest kiezen
Voor Christenen niet, hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: beter dan 'lijden'.
Hier zit wel een fout in: http://www.aquariologie.be/musique/Nederlands.mp3quote:Op donderdag 24 september 2015 12:53 schreef Gebruikersna het volgende:
http://www.aquariologie.be/
De site van het Aquarium van Brussel. Die pagina heeft geen tekst nodig om te fout voor woorden te zijn. Iets met 1996 en zo.
Ik was eigenlijk dermate gechoqueerd dat anno 2015 een bedrijf als een dierentuin nog zoiets als site durft te voeren, dat ik niet eens meer naar de tekst gekeken had.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier zit wel een fout in: http://www.aquariologie.be/musique/Nederlands.mp3
"tevens ook"
Ze hadden toch meteen 'oven' kunnen typen?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:14 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op de marketingafdeling van de Lidl heeft zijn werk niet gedaan.
Wel handigquote:Op zondag 20 september 2015 22:19 schreef Postbus100 het volgende:
Fijn dat ze ook in Amersfoort bezorgen!
[ afbeelding ]
Ik heb gehoord dat er ook heel veel grapjassen tussen zitten die zulke fouten bewust makenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:15 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen op twitter
Ik tel er slechts 19 (inclusief spatie- en kommafouten).quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:47 schreef MissEnergy het volgende:
Afgelopen zaterdag viel mij een eerste spelfout op bij de visgerechten, toen ik kritisch verder ging lezen werd ik er niet blijer op... Ik ben uiteindelijk gestopt met tellen hoeveel fouten er in staan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy!
Irish coffee is natuurlijk met whiskey en niet met whisky.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:47 schreef MissEnergy het volgende:
Afgelopen zaterdag viel mij een eerste spelfout op bij de visgerechten, toen ik kritisch verder ging lezen werd ik er niet blijer op... Ik ben uiteindelijk gestopt met tellen hoeveel fouten er in staan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy!
Ik zie de fout niet?quote:
Ik vind "kabbeljouw" toch wel de mooiste.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:47 schreef MissEnergy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy!
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 30 september 2015 15:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
de kok, die beter kan koken dan schrijven.
Door andere dooddoeners.quote:
Ó ja, tuurlijkquote:
Waar ben jij trouwens moderator van ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:55 schreef Copycat het volgende:
U zit in bezoekersbatch 1, en u in bezoekersbatch 2.
Nobody knows... men gedoogt haar. Da's makkelijker dan haar vertellen dat ze stiekem helemaal geen mod is! R&P dacht ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:04 schreef Treinhomo het volgende:
Waar ben jij trouwens moderator van ?
Kon niks vinden in [MED].
ROLquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waar ben jij trouwens moderator van ?
Kon niks vinden in [MED].
Los van het spatiegebruik, doet hij precies fout wat hij afkeurt: teveel herhalingquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
De nieuwsbrief van detacheringsbedrijf KP&T waarbij ene Niek ten Tusscher uitlegt hoe je een motivatiebrief schrijft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Nobody knows... men gedoogt haar. Da's makkelijker dan haar vertellen dat ze stiekem helemaal geen mod is! R&P dacht ik
Te veel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Los van het spatiegebruik, doet hij precies fout wat hij afkeurt: teveel herhaling
Reiten wordt in het Duits uitsluitend gebruikt voor het rijden op paarden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Verboden vogels te berijden?
Er staat trouwens ook nog een foutje in de NL vertaling maar ik denk niet dat dat leesbaar is
Leider nicht ganz richtigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:16 schreef Eejit het volgende:
Reiten wordt in het Duits uitsluitend gebruikt voor het rijden op paarden.
Maar uiteraard gaat het bij dit bordje wel om paardenquote:Reiten bezeichnet die Fortbewegungsart des Menschen auf dem Rücken eines Tieres. Gemeint ist hierbei heute meist das Reiten eines Pferdes, genauso gut kann es sich jedoch um jedes andere Tier handeln
Rijen barbequeues...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:48 schreef Turbomuis het volgende:
Hier moet ik echt een beetje van huilen
[ afbeelding ]
(op het raam van een keukenapparatuurwinkel)
Die gadgets kunnen steeds meer! Nog even en je kan zelf je eigen eiland opbaggeren uit de oceaan met 1 druk op de knop!quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
In het nieuwste blaadje van de Mediamarkt wordt een houdertje met antisliblaag aangeprezen.
[ afbeelding ]
De echte doethetzelvert ken niet zonder de gammaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:52 schreef Felixa het volgende:
In een tv-reclame van Blokker: "Wilt iemand nog koffie?"
Eeh, ja, wat zie ik over het hoofd?quote:
Instanbulquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, ja, wat zie ik over het hoofd?
Ze gebruiken de plaatsnaam drie keer in het artikel. Twee keer iNstanbul ipv istanbul. Elke spellingscontrole ter wereld ziet die fout toch gewoon?quote:
Ach ze zeggen ook "de T-shirt".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:43 schreef Gebruikersna het volgende:
Op de site van de NCRV staat 'ik wordt'. Kan geen screenshot posten want mobiel.
Het is dus nog niet eens zeker dat je kans maakt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ach ze zeggen ook "de T-shirt".
Vul je gegevens in en misschien maak jij kans op de De Slimste Mens T-shirt.
Klopt. Buiten dat is Istanboel in de Nederlandse spelling gebruikelijker zoals we Parijs schrijven en zeggen ipv Paris.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:50 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ze gebruiken de plaatsnaam drie keer in het artikel. Twee keer iNstanbul ipv istanbul. Elke spellingscontrole ter wereld ziet die fout toch gewoon?
Nee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het is dus nog niet eens zeker dat je kans maakt?
Die is eigenlijk voor Ruggespraakquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:19 schreef maily het volgende:
Gemeente Steenbergen houdt enquête over vluchtelingen onder inwoners.
Laatst ook bij rtl boulevard.quote:
Sommige mensen denken alles beter te wetenquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:57 schreef marcel.nl het volgende:
Ik weet, er is een marktplaatsrubriek, daar plaatste ik hem al
Maar deze wil ik jullie ook niet onthouden:
Het staat op de doos, je ziet hoe het wordt geschreven in de categorie van marktplaats waarin je het plaatst, en toch.....![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het weer eens niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:11 schreef fanneke het volgende:
Zelfs heel simpel Engels blijkt soms te moeilijk.
[ afbeelding ]
31thquote:
Dat zou best wel eens kunnen. Maar wat heeft de NS daarmee te maken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:06 schreef raptorix het volgende:
""For example NS already mentioned that 20% of their customers do not have sex.""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |