Maar ik had het over dat typische Marokkaanse gedrag van hem. Het is toch vaak zo dat ze zo doen? Dat bedoelde ik meer met dat volk. Ik weet heus wel dat niet elke Marokkaan slecht is maar ik had het meer over zulke.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Dat volk' = generalisatie = verwijderd.
Ok, die nuance werd niet echt duidelijk in je post.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:44 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Maar ik had het over dat typische Marokkaanse gedrag van hem. Het is toch vaak zo dat ze zo doen? Dat bedoelde ik meer met dat volk. Ik weet heus wel dat niet elke Marokkaan slecht is maar ik had het meer over zulke.
Sorry zal er dan wat beter op lettenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, die nuance werd niet echt duidelijk in je post.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Sorry zal er dan wat beter op letten
Fixed.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:23 schreef Arcee het volgende:
NWS / Mens heeft zijn jaarlijkse voorraad natuurlijke bronnen verbruikt
NWS / Mens heeft zijn jaarlijkse voorraad natuurlijke bronnen verbruikt #2
Reeks en #2 voor die laatste graag.
Deed hem net op slot... kwestie van ff geen zin hebben om te kijken dan je neus lang is denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:08 schreef Disana het volgende:
NWS / Spanningen op het Koreaanse schiereiland
NWS / Noord-Korea bereidt zich voor op oorlog met Zuid-Korea
Is hier een overlap?
Dat is wel vaker zo. Dank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deed hem net op slot... kwestie van ff geen zin hebben om te kijken dan je neus lang is denk ik
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:51 schreef regiliopeace het volgende:
NWS / Zelfs Nijntje slachtoffer van vandalisme
TS opent een topic, haalt irrelevante herinneringen op, en weet wie de daders zijn maar wil er niets over zeggen. Als ik daar naar vraag krijg ik een hoop wartaal voor terug. Gelieve TS tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Hier kan ik helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:51 schreef regiliopeace het volgende:
Gelieve TS tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Je was niet de enige.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:52 schreef tong80 het volgende:
Holy Fuck.![]()
Dit was m'n laatst geopende topic in NWS....
Hou alles lekker centraal jongens.
En met de rest van mijn post?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier kan ik helemaal niks mee.
Gewoon bannen toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier kan ik helemaal niks mee.
Nouja, je krijgt wel antwoord.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
En met de rest van mijn post?
Okay, dan hou ik erover op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, je krijgt wel antwoord.
Misschien een iets ander antwoord dan gehoopt, maar toch.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:52 schreef tong80 het volgende:
Holy Fuck.![]()
Dit was m'n laatst geopende topic in NWS....
Hou alles lekker centraal jongens.
Ik heb jouw stimulerende post niet nodig. Veel succes.quote:
Ik jou gezeur ook niet als je een keer je zin niet krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb jouw stimulerende post niet nodig. Veel succes.
Heb op een ander FOK!-Forum m'n excuses al aangebracht Werd geaccepteerd. Ik wil niet dramatisch doen. Geen Tong-show. Bij deze m'n excuses. Zit om het zacht te zeggen, slecht in m'n vel. En dan ga je dierbarbaren bruskeren. Schaam met dood. Hoop dat je m'n excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik jou gezeur ook niet als je een keer je zin niet krijgt.
Een post van amper 1 dag oud en dan zaniken over "centraliseren"
Dit inderdaad. Japie die weer een topic in NWS komt vergallenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even kijken naar dat BNW geneuzel in het thalys topic? Binnen een paar posts is het hele topic alweer om zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |