quote:Ik ben afgelopen maand op vakantie geweest in de USA en mijn vriendin had daar twee paar converse gekocht in 1 van de outlets die het land rijk is. Op de laatste dag sloeg het noodlot echter toe en werd de ruit van de auto ingeslagen en de rugzak met o.a. de nieuwe schoenen eruit gestolen. Behoorlijk vervelend natuurlijk. Nu wil ik haar eigenlijk verrassen door de schoenen opnieuw aan te schaffen, ik ben al aan het zoeken geweest op het internet, maar 1 van de 2 paren is gewoon niet vindbaar. Het andere paar heb ik inmiddels gevonden en kan ik nog via o.a. Amazon verkrijgen.
Nu had ik gehoopt dat er hier meer liefhebbers van Converse schoenen rondlopen en mogelijk weten welk model ik bedoel. Het gaat om een laag Chuck Taylor All Stars model waarbij de buitenkant grijs/bruin achtig is (Charcoal?) en de andere kant van de schoen is zwart. De schoen is over de gehele lengte verdeeld in twee kleuren waarbij de achterkant donkergrijs. De tweede schoen is precies in spiegelbeeld qua kleuren en opzet.
Ik had Converse USA ook al gemailed, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Dus mocht iemand weten welk paar schoenen ik bedoel of ze zelf in bezit hebben, ik zou heel graag een foto willen hebben of - nog beter - het sku nummer van de schoen zodat ik verder kan zoeken op internet.
Bij voorbaat al dank voor de hulp!
Legit, maar weinig betrouwbaar.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand bekend met deze site?
http://www.mandmdirect.nl/02/stp/hoetebestellen
Of is dit weer een scam?
Ik heb het erop gewaagd. Adidas Superstars voor 67,95 inclusief verzendkosten. Ze zijn al onderweg ook.quote:
wasmachinequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:54 schreef Djurres het volgende:
Hoe houden jullie je sneakers schoon?
Ik heb nu van die asics kayano's, netjes ingespoten e,d maar zowat niet meer netjes schoon te krijgen. Doe ik toch wel vrij regelmatig, na een keer of 2/3 dragen..
Alleen aantrekken als het buiten droog is, niet mee door gras/zand/bagger lopen en eventuele vlekjes meteen schoonmaken. Of beaters dragen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:54 schreef Djurres het volgende:
Heb eens witte zolen van nike cortez met chloorwater schoongemaakt. leek wel vuil aftestoten daarna.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:54 schreef Djurres het volgende:
Ik heb nu van die asics kayano's, netjes ingespoten e,d maar zowat niet meer netjes schoon te krijgen. Doe ik toch wel vrij regelmatig, na een keer of 2/3 dragen..
Ik had laatst dezelfde vraag; ligt aan het model. Check de fittingroom app.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:12 schreef poiuytr het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de maten van Adidas vs Nike vallen over het algemeen? Heb de Adidas original (wit) in US11.5 zullen de nikes ongeveer dezelfde maat hebben of vallen deze over het algemeen kleiner/ groter?
Goeie app, thanks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:25 schreef CklokC het volgende:
[..]
Ik had laatst dezelfde vraag; ligt aan het model. Check de fittingroom app.
Dus eh nee?quote:Op zondag 6 september 2015 01:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn Pools is een beetje roestig
Ik zag alleen zloty's en ik heb geen idee hoeveel zloty een euro is. Ben mobiel, dus had ook geen zin on op onderzoek uit te gaan. Sorryquote:Op zondag 6 september 2015 11:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dus eh nee?
Hebben daar zeg maar net de AM1s die ik wil voor 110 met verzending.
Hmm ja wil ook geen speciale colourway ofzo:quote:Op zondag 6 september 2015 12:43 schreef Atta-boy het volgende:
Google zegt het. Je kan de taal ook omzetten naar engels dan krijg je prijzen in pond.
Vind het wel raar dat de helft van de nieuwe dingen meteen al 20% korting heeft.
Gekocht met korting? Zo ja, waar?quote:
Nope, gewoon normale prijs (¤100).quote:Op zondag 6 september 2015 14:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Gekocht met korting? Zo ja, waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |