Ik ben afgelopen maand op vakantie geweest in de USA en mijn vriendin had daar twee paar converse gekocht in 1 van de outlets die het land rijk is. Op de laatste dag sloeg het noodlot echter toe en werd de ruit van de auto ingeslagen en de rugzak met o.a. de nieuwe schoenen eruit gestolen. Behoorlijk vervelend natuurlijk. Nu wil ik haar eigenlijk verrassen door de schoenen opnieuw aan te schaffen, ik ben al aan het zoeken geweest op het internet, maar 1 van de 2 paren is gewoon niet vindbaar. Het andere paar heb ik inmiddels gevonden en kan ik nog via o.a. Amazon verkrijgen.
Nu had ik gehoopt dat er hier meer liefhebbers van Converse schoenen rondlopen en mogelijk weten welk model ik bedoel. Het gaat om een laag Chuck Taylor All Stars model waarbij de buitenkant grijs/bruin achtig is (Charcoal?) en de andere kant van de schoen is zwart. De schoen is over de gehele lengte verdeeld in twee kleuren waarbij de achterkant donkergrijs. De tweede schoen is precies in spiegelbeeld qua kleuren en opzet.
Ik had Converse USA ook al gemailed, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Dus mocht iemand weten welk paar schoenen ik bedoel of ze zelf in bezit hebben, ik zou heel graag een foto willen hebben of - nog beter - het sku nummer van de schoen zodat ik verder kan zoeken op internet.
Bij voorbaat al dank voor de hulp!