Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg er echt helemaal niks van mee anders.
Dit. Zelfs op sociale media niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg er echt helemaal niks van mee anders.
Homo's mogen dus geen pride organiseren of een top100 volgens jou?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:08 schreef Roellie80 het volgende:
De doelstelling van de gay community is altijd geweest om een gelijke behandeling te hebben als de hetero's.
Ik denk dat ik daar niet meer aan voldoe inderdaad. RIP.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dus of ik, of jullie zijn geen echte zolderkamer autisten
Er is toch ook geen Hetero Pride of de Hetero Top 100?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Homo's mogen dus geen pride organiseren of een top100 volgens jou?
Volgens mij begrijp je gelijke behandeling niet helemaal
Je bent vrij er een te organiserenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:35 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Er is toch ook geen Hetero Pride of de Hetero Top 100?
Wtf man ben je aan het overlopen naar de hipstercommunity?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niet meer aan voldoe inderdaad. RIP.
Ik zit helaas tegenwoordig in de woonkamer te FOK!ken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
Wtf man ben je aan het overlopen naar de hipstercommunity?
gvd.. 't moet toch ook niet gekker wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit helaas tegenwoordig in de woonkamer te FOK!ken.
FOK!kers nemen de wereld over.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
gvd.. 't moet toch ook niet gekker worden
Straks gaan FOK!kers nog buiten fokken... waar zijn we dan helemaal mee bezig?!
Elke dag is hetero pride. Overal om ons heen. Maar dat is zo doodgewoon dat het je niet opvalt. Elke film op TV, elk boek, elk magazine, elke serie, elke reclame... ALLES om je heen in deze maatschappij is gericht op hetero's. Tja, nieuwsflits: zo'n 10% van de bevolking is gewoon geen hetero. Mogen die dan misschien ook een dag een feestje vieren zonder het risico te lopen dat ze door relhetero's in elkaar geslagen worden?quote:
Anders zijn en toch gelijk behandeld willen worden. Hoe halen we het in ons hoofd inderdaad? Alle minderheden zijn anders. En die hebben allemaal hun eigen feestje, waar je ook welkom bent als je niet tot die minderheid behoort maar ook weg kunt blijven als je dat wel doet. Topics als deze tonen mooi aan hoe nodig dit soort evenementen nog zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:08 schreef Roellie80 het volgende:
klacht: Als normaal behandeld willen worden maar er abnormaal veel aandacht aan geven
Twijfel je aan jouw seksualiteit? Voel je je een beetje onzeker met alle aandacht voor homo's?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:08 schreef Roellie80 het volgende:
Je word ermee doodgegooid. Overal is het gay-week, gay-pride, de homo top 100, op facebook moet iedereen ineens z'n regenboogfilter over z'n profielfoto doen en ga zo maar door.
De doelstelling van de gay community is altijd geweest om een gelijke behandeling te hebben als de hetero's. Waarom dan zoveel overdreven aandacht voor de homosexuelen, we hebben toch ook geen hetero-pride?
klacht: Als normaal behandeld willen worden maar er abnormaal veel aandacht aan geven
Op een boot halfnaakt zwaaien met dildo's op plekken waar kinderen het kunnen zien is naar mijn mening niet vragen om acceptatie.quote:
Aldus bruinwerker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:40 schreef bruinwerker het volgende:
ik vind de gay pride altijd wel een leuk feestje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |