SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Jeetje, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:05 schreef McNulty het volgende:
Ik lees soms echt met verbazing wat jij hier neerpent. Flabbergasted ben ik soms dan. Mag je gerust weten.
< ik zit best vaak zo je post te lezen. True story.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
< ik zit best vaak zo je post te lezen. True story.
Hey internetmarketeer wat is je niche?quote:
illergale shit bespreken hier op fokquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ff sample sturen naar postbusadres.
(hahaha leuk om te vrage wille ze nooit zegge)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga toch niet zeggen in welke niche ik zit
of jouquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je beter kan vragen of ze jou wil pity fucken dima.
Stel je hebt een sexdate(zc) gehad, ga je dan binnen 72 uur met je vriend naar bed of wacht je even af?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je beter kan vragen of ze jou wil pity fucken dima.
Ik heb geen sexdates dus die vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel je hebt een sexdate(zc) gehad, ga je dan binnen 72 uur met je vriend naar bed of wacht je even af?
Ok maar je bent dus met iemand anders naar bed geweest dan je vriend. Even uit nieuwschierigheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb geen sexdates dus die vraag kan ik niet beantwoorden.
Ok, ook al heb je een douche. Laat ik het anders zeggen, je gaat liefde bedrijven met iemand anders dan je vriend. Laat je vriend dan gelijk dezelfde avond erop of wacht je even paar dagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Fripsel het volgende:
Een sexdate is als je puur afspreekt voor de seks. En dat doe ik niet. En nee ik heb geen uren termijn. Ik heb een douche
Ik heb geen minimaal tijdsbestek dat er tussen moet zitten nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok, ook al heb je een douche. Laat ik het anders zeggen, je gaat liefde bedrijven met iemand anders dan je vriend. Laat je vriend dan gelijk dezelfde avond erop of wacht je even paar dagen.
ok thx. was gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb geen minimaal tijdsbestek dat er tussen moet zitten nee.
Wil jij dat aub doen, ik heb nog nooit een stengeltje mogen bewonderen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie maakt tribute?
inb4 McNulty en/of Montelly
Okay brbquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil jij dat aub doen, ik heb nog nooit een stengeltje mogen bewonderen.
Zeker. Even draagarmpje vervangen vandaag maar dat mag een keer na 20 jaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Hee vmsbaas
Hoe is t met je Honda? Nog piekfijn in orde?
Bang dat iemand anders met je idee aan de haal gaat?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga toch niet zeggen in welke niche ik zit
hola melkquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Rijs en schijn gymbroeders!!
( iemand moet het doen he )
Lekker manquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeker. Even draagarmpje vervangen vandaag maar dat mag een keer na 20 jaar.
Goede ama gister ethan.quote:
Double-wishbone ophangingquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeker. Even draagarmpje vervangen vandaag maar dat mag een keer na 20 jaar.
Fixed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga toch niet zeggen in welke nichet ik zit
quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:50 schreef no1uknow het volgende:
ayyyy
https://www.facebook.com/plsbeinlondon/videos/844016782351191/
Is even wennen, he: een vrouw met een mening.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:05 schreef McNulty het volgende:
Ik lees soms echt met verbazing wat jij hier neerpent. Flabbergasted ben ik soms dan. Mag je gerust weten.
wtf dudequote:Op woensdag 29 juli 2015 08:50 schreef no1uknow het volgende:
ayyyy
Bestaat dat nog, Tinder?quote:
Gezien de reacties hierboven klik ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:50 schreef no1uknow het volgende:
ayyyy
Inb4 pauper die geen geld voor Apple heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hey ik wil een Chromebook kopen. Wie kan mij hier meer over vertellen?
c_cquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hey ik wil een Chromebook kopen. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Lolquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Inb4 pauper die geen geld voor Apple heeft.
Vanuit de Marqt zeker waar je op je fixie de biologische piepers koopt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol
Gepost van een 13" MacBook Pro Retina.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Vanuit de Marqt zeker waar je op je fixie de biologische piepers koopt.
Klopt. Flesje Aloe Vera erbijquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Vanuit de Marqt zeker waar je op je fixie de biologische piepers koopt.
is ook niet grappig, slechts een matige WK pogingquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:28 schreef Eleiko het volgende:
En ik ben natuurlijk weer de enige die mijn eigen post (#56) grappig vind.
hey corrie het moet vindt zijn want het verwijst naar de enige en niet naar ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:28 schreef Eleiko het volgende:
En ik ben natuurlijk weer de enige die mijn eigen post (#56) grappig vind.
Fixed. Tx.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:44 schreef seto het volgende:
[..]
hey corrie het moet vindt zijn want het verwijst naar de enige en niet naar ik
Meestersdictee.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Meestersdictee.
En ook jij vergeet de punt, bro.
En de hoofdletter aan het begin van de zin.
lolquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Meestersdictee.
En ook jij vergeet de punt, bro.
En de hoofdletter aan het begin van de zin.
quote:
Dat is niet bepaald breaking news.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:05 schreef seto het volgende:
lol clumsy echt voor schut
geen leven ofzo haha
Leuk 1 woords garpjequote:
quote:
doe jy ook keyword analyse?quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:06 schreef Ethanolic het volgende:
vertel me meer hierover
percentages
aantal tekens per post
postdichtheid
aantal klinkers
aantal 'lol'
aantal 'ernstige ziekte'
Coriander pls. Je begrijpt de context van mijn post niet eens man.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is even wennen, he: een vrouw met een mening.
Gelukkig heb je maar een meer zoveel postsquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:51 schreef seto het volgende:
ben ik het echt 100% mee eens gekoeld
no offenc
smegmanus betaalt mij per post om het niveau hier een beetje hoog te houdenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gelukkig heb je maar een meer zoveel posts
Probeer je nu weer duidelijk te maken dat je een lange Aziaat bent?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:20 schreef seto het volgende:
[..]
smegmanus betaalt mij per post om het niveau hier een beetje hoog te houden
Hou je tenminste nog iets omhoog.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:20 schreef seto het volgende:
[..]
smegmanus betaalt mij per post om het niveau hier een beetje hoog te houden
Alsof die bestaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Probeer je nu weer duidelijk te maken dat je een lange Aziaat bent?
Haha echt een amazing storyquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een lul eigenlijk hè, die Awesome. Pakte 2 weken om zich solidair te tonen met Etha maar flikte toen iets waardoor er twee weken bijkwamen.
Reeeeestinpieeeeeeeeeeeceeeeee
kun je mij daar meer over vertellenquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Ethanolic het volgende:
Uit solidariteit heb ik Ossums solidariteitsban beloond met een stripje methylfenidaat 10mg.
Ossum had ff een break nodigquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:07 schreef Questular het volgende:
Je laten bannen is toch gewoon achterlijk?
Gewoon aan een modje vragen of je een vrijwillige ban mag.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:07 schreef Questular het volgende:
Je laten bannen is toch gewoon achterlijk?
Wel kilometervergoeding?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm kreeg net een mailtje van een fissa uitzendbureau! Ze werken voornamelijk in Amsterdam, Den haag, Gooi. Ik heb een reistijd van 45-60 min. Reistijd en reiskosten worden niet vergoed. What do? Dunno hoe het zit met parkeergelegenheid, als parkeerkosten er ook nog eens bijkomen..
19 cent per kilometer die je doorgaans bij een normale baan krijgt is ook lang niet dekkend. Althans, niet als je iets groters rijdt dan een brommobiel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Niet doen danMet dat uurtarief ben je waarschijnlijk 2 uur aan het werken om alleen je reiskosten te verdienen.
Klopt, niet dekkend. Dat is iets anders dan niets krijgen. 19 cent/km is ongeschreven regel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
19 cent per kilometer die je doorgaans bij een normale baan krijgt is ook lang niet dekkend.
Haha, ik heb wel eens zoiets gedaan voor het Parool in Amsterdam. Klotewerk, maar wel 1 dag dikke sales gemaakt. De zaterdag daarna belde JB of ik wilde komen en gelijk ontslag genomen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn zeker van die promotiebaantjes als peppermindz enzo? Dat is altijd van dat schrale gedoe man. Het volk dat daar werkt ook. Inb4 Fanta.
Lange dagen kunnen het natuurlijk wel waard maken. Ja je hebt een lange reistijd en je hebt gemaakte reiskosten maar zolang je niks anders vind is het nog altijd beter dan niks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ken er 2 mensen die er werken en als ze werken maken ze wel langen dagen, 12 uur enzo
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Lange dagen kunnen het natuurlijk wel waard maken. Ja je hebt een lange reistijd en je hebt gemaakte reiskosten maar zolang je niks anders vind is het nog altijd beter dan niks.
Whaha zo kut lijkt me dat hequote:Op woensdag 29 juli 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, ik heb wel eens zoiets gedaan voor het Parool in Amsterdam. Klotewerk, maar wel 1 dag dikke sales gemaakt. De zaterdag daarna belde JB of ik wilde komen en gelijk ontslag genomen.Klotewerk.
Ja echt popi jopi volk allemaal. 's Ochtends keihard schreeuwen 'JA WE GAAN ER VANDAAG GODVERDOMME KEIHARD VOOR, JIJ VANDAAG 3, JIJ 8 EN JIJ 10!!'quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha zo kut lijkt me dat healtijd die mensen idd, van VI stonden ze er ook vaak en van ECI toen dat nog bestond.
whehe ik ken zo'n gast die dit doetquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja echt popi jopi volk allemaal. 's Ochtends keihard schreeuwen 'JA WE GAAN ER VANDAAG GODVERDOMME KEIHARD VOOR, JIJ VANDAAG 3, JIJ 8 EN JIJ 10!!'
En als iemand dan niet genoeg sales had, vroegen ze aan het einde van de dag echt zo van 'Ja jongen, wat ging er mis vandaag? Vind je dit werk nog wel leuk? Je kunt er zo mee stoppen hoor.'
Die feestjes jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha echt? LolEn daarna moet je ook met je collegas gaan drinken en uit eten voor de teambuilding toch? Heb je een hele dag gewerkt zit je nog steeds een paar uur tussen dat volk.
Wat heb je te verliezen? Zonder reiskosten moet je wel voldoende verdienen wil je het waard kunnen maken. Al helemaal als het zo'n multiple locatie baan wordt. Uurtje hier, uurtje daar. Dadelijk ben je 15 uur onderweg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:29 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zit nu idd al weken aan mn pik te trekken, had nog baantje aangeboden gekregen als orderpicker maar geen zin in dat werk, schiet er niks mee op. in horeca kan ik misschien nog aan mn social skills werken, als dit niet werkt ben ik hopeloos en ga ik kluizenaarsleven leiden
miss moet ik gewoon brutaal zijn en reiskostenvergoeding vragen? maar dan loop ik weer kans dat ze me afwijzen..... pffrfrrfrf
Ga gewoon orderpicken gast, wat boeit nou welk tijdelijk werk je doetquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:29 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zit nu idd al weken aan mn pik te trekken, had nog baantje aangeboden gekregen als orderpicker maar geen zin in dat werk, schiet er niks mee op. in horeca kan ik misschien nog aan mn social skills werken, als dit niet werkt ben ik hopeloos en ga ik kluizenaarsleven leiden
miss moet ik gewoon brutaal zijn en reiskostenvergoeding vragen? maar dan loop ik weer kans dat ze me afwijzen..... pffrfrrfrf
nee dat is het niet, je geeft wekelijks aan op welke locatie je wil gaan werkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Zonder reiskosten moet je wel voldoende verdienen wil je het waard kunnen maken. Al helemaal als het zo'n multiple locatie baan wordt. Uurtje hier, uurtje daar. Dadelijk ben je 15 uur onderweg.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dat ook twee jaar gedaan na schooltijd. En later nog bij de Hanos voor een tijd. Wel leuk om te doen opzich, alleen sterft mijn hak af na een hele dag lopen.
Zolang het geen multiple locatie onzin is, why not toch? Praktisch iedereen begint ergens, gewoon doen. Later vertel jij je kleinkinderen dat jij door weer en wind hebt moeten gaan, om aan je gains te kunnen werken. Daarna laat je hen de tuin harken voor 10 cent/uur zonder dat zij durven te klagen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik 19ct per km vergoed zou krijgen dan zou ik iets van 13 euro krijgen, uurtje en een beetje werken daarvoor opzich is wel te doen als je lange dagen maakt
Whaha ik weet niet wat het is, misschien loop ik verkeerd. Maar na een hele dag lopen/staan zijn m'n hakken kapot. Op festivals heb ik er ook altijd ziek erge last van.quote:
MS surface met W10.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zolang het geen multiple locatie onzin is, why not toch? Praktisch iedereen begint ergens, gewoon doen. Later vertel jij je kleinkinderen dat jij door weer en wind hebt moeten gaan, om aan je gains te kunnen werken. Daarna laat je hen de tuin harken voor 10 cent/uur zonder dat zij durven te klagen.
Inb4 goed verhaal
Iemand nog tablets die zij aanbevelen? Doel is met name (bekijken van) spreadsheets en pdfs, af en toe een tvserie of film of iets. Gaat met name om trein/autogebruik. Geen Apple.
Goed!quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm kreeg net een mailtje van een fissa uitzendbureau! Ze werken voornamelijk in Amsterdam, Den haag, Gooi. Ik heb een reistijd van 45-60 min. Reistijd en reiskosten worden niet vergoed. What do? Dunno hoe het zit met parkeergelegenheid, als parkeerkosten er ook nog eens bijkomen..
M.a.w.: kun je wel een rijke vrouw aan de haak slaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
nee is gewoon op partijen en (besloten) feestjes, tuinfeestjes enzo
beetje lopen met dienbladen glazen runnen barwerkzaamheden
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:32 schreef Dimachaerus het volgende:
volgende week horeca training en tevens selectieprocedure
ben benieuwd
strak shirt aan zodat je guns en pecs er goed in uitkomenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:32 schreef Dimachaerus het volgende:
volgende week horeca training en tevens selectieprocedure
ben benieuwd
Chromebook TB2quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zolang het geen multiple locatie onzin is, why not toch? Praktisch iedereen begint ergens, gewoon doen. Later vertel jij je kleinkinderen dat jij door weer en wind hebt moeten gaan, om aan je gains te kunnen werken. Daarna laat je hen de tuin harken voor 10 cent/uur zonder dat zij durven te klagen.
Inb4 goed verhaal
Iemand nog tablets die zij aanbevelen? Doel is met name (bekijken van) spreadsheets en pdfs, af en toe een tvserie of film of iets. Gaat met name om trein/autogebruik. Geen Apple.
Ik heb van m'n 16e tot m'n 19e in een restaurant gewerkt en was srs het beste bijbaantje wat ik gehad heb. Maar was wel in de keuken. Wel zwart werk.quote:
Ik heb andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:55 schreef seto het volgende:
niet luisteren naar clumsy zij gebruikt hola (lol)
Jij hebt je portie onweer vanmorgen al gehad, sis.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier schijnt het zonnetje gewoon. Heb je god boos gemaakt?
Plaatselijke Chinees of van der Valk?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb van m'n 16e tot m'n 19e in een restaurant gewerkt en was srs het beste bijbaantje wat ik gehad heb. Maar was wel in de keuken. Wel zwart werk.
Vast wel!! Maar het zonnetje schijnt alweerquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier schijnt het zonnetje gewoon. Heb je god boos gemaakt?
Lol zou er nog eerder mn reet mee afvegen dan aan zo'n figuur lenenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:50 schreef Eleiko het volgende:
Iemand nog geld over?
WGR / advies lenen geld binnen 72 uur!
ik ga lightblauw stretch S overhemd icm wit tanktop alle knopjes voorzijde open, dark jeans rode janoski of grijze all starsquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:41 schreef Beach het volgende:
[..]
strak shirt aan zodat je guns en pecs er goed in uitkomen
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Cor bied jij ook gratis onderdak aan meisjes van 13 die hun ouders zat zijn?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga lightblauw stretch S overhemd icm wit tanktop alle knopjes voorzijde open, dark jeans rode janoski of grijze all stars
wel je borst scherenquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga lightblauw stretch S overhemd icm wit tanktop alle knopjes voorzijde open, dark jeans rode janoski of grijze all stars
Maar de vraag blijft, welke fripsel versie heeft weissman aan zijn lans gespietst ..quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:47 schreef Questular het volgende:
Grieks restaurant van zn familie uiteraard
De vraag blijft ook wie Weissman allemaal nog meer aan zijn lans gespietst heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar de vraag blijft, welke fripsel versie heeft weissman aan zijn lans gespietst ..
Want ze heeft nogal progressie gemaakt de afgelopen maanden!!
Dolfje weerwolfjequote:Op woensdag 29 juli 2015 16:09 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn borsthaar komt gewoon boven m'n t-shirt uit. Met of zonder v-hals.
Nou dat zou me dan weer geen kut boeienquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De vraag blijft ook wie Weissman allemaal nog meer aan zijn lans gespietst heeft.
Definieer geregeld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:47 schreef fathank het volgende:
Iemand hier wel eens een fokker (m/v) geregeld? Of blijft t bij dm'en?
Behalve etha/jb.
Fysieke afspraak met uitgewisselde lichaamssappenquote:
Niet weten dat ik een MBPro voor c_c gekocht hebquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Een Chromebook voor iemand kopen telt niet, Cor.
Jahoor, dat mocht ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:59 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je je schwanz ook in haar liefdesgrotje mogen steken?
Anders telt het dus nog niet.
ja bijna seksdate met kpd posterquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:47 schreef fathank het volgende:
Behalve etha/jb.
En wat heb je hier van geleerd?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja bijna seksdate met kpd poster
maar chickend out ik
maanden later uit wanhoop nog contact gezocht maar ze wilde niet meer![]()
Dus jij hebt een beetje dickpics gestuurd naar een chick die je niet kent?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar chickend out ik
neequote:Op woensdag 29 juli 2015 17:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus jij hebt een beetje dickpics gestuurd naar een chick die je niet kent?
Weissman wel denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:47 schreef fathank het volgende:
Behalve etha/jb.
Meerdere, heb ik begrepen.quote:
Je kan eerlijk tegen ons zijn dima!quote:
naja ik vond dr gezicht niet zo :$quote:
beetje social engineering enzulksquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je kan eerlijk tegen ons zijn dima!
Wat voor vieze plaatjes heb je dr gestuurd?
Jij krijgt echt nog wel een kans, don't worry.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik vond dr gezicht niet zo :$
nu wel spijt
volgende keer gewoon doen mocht ik ooit nog een keer kans krijgen van iemand
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:02 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf dude
Beetje jammer dat deze troep dan wel weer openbaar te zien is. Voor de meeste facebookmeuk moet je inloggen voordat je 't kan bekijken.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gezien de reacties hierboven klik ik niet.
Ik en JB.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:47 schreef fathank het volgende:
Behalve etha/jb.
Liever spijt dat je het wel hebt gedaan dan spijt dat je het niet hebt gedaan ja togquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef seto het volgende:
spijt hebben dat je geen seks hebt gehad met iemand waar je je niet tot aangetrokken voelde, okay
Een kans krijgen klinkt zo als sad face met puppy eyes die je smekend aankijken. Niet erg sexyquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu wel spijt
volgende keer gewoon doen mocht ik ooit nog een keer kans krijgen van iemand
Moet je wel van anaal houdenquote:
<insert buitenproportionele persoonlijke aanval>quote:
A-quote:
menquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af, Cor. Echt een super interessant onderwerp.
kijk deuce hij hoefde zijn wortel tenminste niet te laten zienquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar chickend out ik
feces pratende henkietrollquote:
gewoon Truffle Butter makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
liefst wel al moet je alle holtes benutten vind ik
Alsof ik dat aan zou bieden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jahoor, dat mocht ook.
Alleen niet gedaan.
Jij zit altijd maar domme eisen te stellen terwijl je niks te willen hebt, hoop dat je dat hiervan geleerd hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Echt keihard, deze dame. Als ze single was dan wist ik het wel. :$ :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zit altijd maar domme eisen te stellen terwijl je niks te willen hebt, hoop dat je dat hiervan geleerd hebt.
Domme eisen? zoals?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zit altijd maar domme eisen te stellen terwijl je niks te willen hebt, hoop dat je dat hiervan geleerd hebt.
Maak eens zo'n lekkere vulgaire opmerking zodat ik in shock naar mijn beeldscherm kan kijken, vol ongeloof, dat een fokster zo'n ongelooflijke dirthy mouth kan hebben. Bonus punten als je er ook wat self-deprecating humor in de mix weet te gooien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan zou bieden.
Alsof jij zou weigeren.
zit niet in mequote:Op woensdag 29 juli 2015 17:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een kans krijgen klinkt zo als sad face met puppy eyes die je smekend aankijken. Niet erg sexycreëer de kans voor jezelf.
Mijn theorie is eigenlijk dat wanneer hij een keer betekenisloze seks heeft hij het niks vindt. Gewoon doordat het in zijn hoofd allemaal heel gecompliceerd en overgeanalyseerd is kan hij niet genieten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt keihard, deze dame. Als ze single was dan wist ik het wel. :$ :$
Weet ik veel, geen zin om iets op te zoeken.quote:
HE FRIP IK RAM MIJN PIEMOL IN JE KONT?1?!?!!?!1quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een kans krijgen klinkt zo als sad face met puppy eyes die je smekend aankijken. Niet erg sexycreëer de kans voor jezelf.
Samen met Weiss, hij kan je gids zijn, hij kent de tunnels op zijn duimpje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe die Fripsel gewoon. Hoorde dat het sletje is
Sure want dat is hoe je dat doetquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
HE FRIP IK RAM MIJN PIEMOL IN JE KONT?1?!?!!?!1
[ afbeelding ]
Is Weiss zo'n type?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sure want dat is hoe je dat doetmannen
het zit ook in jou dima het zal alleen niet in de vorm van een dominant alpha mannetje tijdens het stappen zijn die je liever kwijt dan rijk bent.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
Sure want dat is hoe je dat doetmannen
het zit ook in jou dima het zal alleen niet in de vorm van een dominant alpha mannetje tijdens het stappen zijn die je liever kwijt dan rijk bent.
daar komt het uiteindelijk wel op neer al zeg je dat nooit zo natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
HE FRIP IK RAM MIJN PIEMOL IN JE KONT?1?!?!!?!1
wie is ditquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:08 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Zimra is ook #fitdutchie geworden
Zit er niet in deuce. Post jij nog progressiepics?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
Hey JB
Wanneer laat je Etha eens pics van jou showen?
No Cor.
Godverdomme wat een tetten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee nee playmate en 'tv-personality', ze deed ook items voor PowNews, zat in expeditie Robinson
[ afbeelding ]
ohquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Volgens Wikipedia is ze "verslaggeefster" voor GeenStijl.
oh nu wordt het interessantquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee nee playmate en 'tv-personality', ze deed ook items voor geenstijl, zat in expeditie Robinson
[ afbeelding ]
O. Ik zal niet liegen, dit vind ik een beetje jammer om te lezen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zit er niet in deuce. Post jij nog progressiepics?
Jmmrquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:08 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Zimra is ook #fitdutchie geworden
ehhh ben je dan niet een beetje laat begonnen voor de zomer?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O. Ik zal niet liegen, dit vind ik een beetje jammer om te lezen.
Nee, ik ben net een maandje aan het cutten. Ik zou op dit moment echt voor schut staan naast Etha's solide 8pack.
Ze is nu niet bijzonder meer. Gewoon standaard Nederlands meisje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook wel eigenlijk
inb4 jarlourse dikke wijfe
Ik hoef niet te showen op het strand.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ehhh ben je dan niet een beetje laat begonnen voor de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Waar zijn d'r tieten heen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is nu niet bijzonder meer. Gewoon standaard Nederlands meisje.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:47 schreef fathank het volgende:
Behalve etha/jb.
Wtf is zij?! 1.20??quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die heeft ze nog wel hoor
[ afbeelding ]
Alleen nu op een kleiner lijfje
Ah, de afgewezen dame in kwestie meldt zich.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Godnondeju. Ik ga even lekker slagroom kloppen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die heeft ze nog wel hoor
[ afbeelding ]
Alleen nu op een kleiner lijfje
Ik heb geen KPD toegang.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ah, de afgewezen dame in kwestie meldt zich.
Lelijk ding, voor en na.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee nee playmate en 'tv-personality', ze deed ook items voor geenstijl, zat in expeditie Robinson
[ afbeelding ]
origineel of generiek?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wil iemand 4 doosjes prozac hebben?
Stuur even DM naar Etha.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens discuss ff, ben hier wel benieuwd naarquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Zou je als je je rug goed traint minder risico lopen op rugklachten door grote boobs?
Als het helpt tegen een stijve nek en immense hoofdpijn : lekker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijkt mij wel. Is wellicht wel een beetje broscience.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Zou je als je je rug goed traint minder risico lopen op rugklachten door grote boobs?
ja hehe dat is logischquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Iemand hier met dikke tieten die dit kan bevestigen/ontkennen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jongens discuss ff, ben hier wel benieuwd naar
Zimra in dit filmpje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik denk niet dat je dat zo 1 op 1 kan vergelijken hoor magoed ben ook geen fysio verderquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
zo krijg je ook eerder knieklachten als je beenspieren onontwikkeld zijn
Gewricht wordt bij elkaar gehouden door de spieren er omheen. Dat is mijn visie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dat zo 1 op 1 kan vergelijken hoor magoed ben ook geen fysio verder
Bedankt deuce.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Ossum echt leuk plaatje van Gohan.
Kijk je ook DBZ?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhmmmmmmmm dit was mijn comeback topic maar ok
[ afbeelding ]
welkom terug ofzo
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey JB,
hoelang zijn wij nu al vrienden?
Hij is wel ecto.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:19 schreef Awesome_ het volgende:
Voel me hier ook de vinny chase met zijn click hahah
Alles mag, ze kunnen helemaal niets.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je niks meer mag in de gym nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |