SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Jeetje, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:05 schreef McNulty het volgende:
Ik lees soms echt met verbazing wat jij hier neerpent. Flabbergasted ben ik soms dan. Mag je gerust weten.
< ik zit best vaak zo je post te lezen. True story.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
< ik zit best vaak zo je post te lezen. True story.
Hey internetmarketeer wat is je niche?quote:
illergale shit bespreken hier op fokquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ff sample sturen naar postbusadres.
(hahaha leuk om te vrage wille ze nooit zegge)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga toch niet zeggen in welke niche ik zit
of jouquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je beter kan vragen of ze jou wil pity fucken dima.
Stel je hebt een sexdate(zc) gehad, ga je dan binnen 72 uur met je vriend naar bed of wacht je even af?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je beter kan vragen of ze jou wil pity fucken dima.
Ik heb geen sexdates dus die vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel je hebt een sexdate(zc) gehad, ga je dan binnen 72 uur met je vriend naar bed of wacht je even af?
Ok maar je bent dus met iemand anders naar bed geweest dan je vriend. Even uit nieuwschierigheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb geen sexdates dus die vraag kan ik niet beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |