Gaat zeker gebeuren, vannacht nog gedroomd dat de Cil een penalty stopte in zijn Ajax tenue, tegen een team in groene shirts. Wist 10 minuten geleden niet welke kleuren Rapid Wien draagt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef krokdown het volgende:
[..]
Nee joh, komt allemaal goed! 0-3 waarbij baaszoer weer de uitblinker is. cilgod stopt nog wel een of twee mogelijke doelpunten om vervolgens nog een penal te stoppen.
Als je consequent spelers op een verkeerde plek zit en al jaren zaadvoetbal laat zien zonder dat er verandering in komt ben je niet zo'n hele goede trainer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk, beetje hetzelfde als Bergkamp. Betere trainer dan coach lijkt mij.
Ik zei ook niet dat hij een goede trainer is. Ik zei dat hij verstand van voetbal heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je consequent spelers op een verkeerde plek zit en al jaren zaadvoetbal laat zien zonder dat er verandering in komt ben je niet zo'n hele goede trainer.
Goed verhaal dit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:53 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Gaat zeker gebeuren, vannacht nog gedroomd dat de Cil een penalty stopte in zijn Ajax tenue, tegen een team in groene shirts. Wist 10 minuten geleden niet welke kleuren Rapid Wien draagt.
grgr Helderziend lampje
Dat je kampioen wordt ligt er gewoon aan dat ons team samen met PSV het beste materiaal van de Eredivisie heeft, en PSV op afgelopen seizoen na vaak faalde.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wordt niet voor niets vier keer kampioen met een steeds zwakkere selectie. Misschien is het ook wel gewoon een hele goede staf plus zwakke concurrentie.
In elk geval kan hij duidelijk niet met dit soort spelers omgaan. Kishna is de Nederlandse competitie al uitgejaagd (ongetwijfeld heeft Raiola goed zitten stoken) en Zivkovic is zo teleurgesteld dat het me niet verbaast als die alsnog vertrekt als De Boer coach blijft.
Als je 4x achter elkaar kampioen wordt ben je in mijn ogen gewoon een goede trainert hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij een goede trainer is. Ik zei dat hij verstand van voetbal heeft.
Nogmaals, ik zei helemaal niet dat hij een goede trainer is, laat staan een hele goede trainer. Lees anders gewoon wat er staat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je kampioen wordt ligt er gewoon aan dat ons team samen met PSV het beste materiaal van de Eredivisie heeft, en PSV op afgelopen seizoen na vaak faalde.
Als hij echt een hele goede trainer was geweest had het spel beter geweest, progressie erin en hadden we veel meer punten gehaald
Waaruit blijkt dat dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij een goede trainer is. Ik zei dat hij verstand van voetbal heeft.
Maar ook dat je totaal niet weet hoe je zo'n jongen moet raken. Je weet toch dat sommige jongen af en toe wat positieve aandacht nodig hebben en sommige wat negatieve.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook al vind ik Kishna een lul qua gedrag, er staan zorgwekkende dingen in het interview.
[..].
Tsjezus wat een janktekst zeg, verschrikkelijk. De Boer is groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk BOEHOEHOE.quote:
Dat zou zomaar eens kunnen, maar daar gaan we uiteraard niet van uit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:59 schreef Houniet het volgende:
We kunnen nog wel eens op de billetjes krijgen vanavond.
Dan gaan we met zijn allen in dit topic wenen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:59 schreef Houniet het volgende:
We kunnen nog wel eens op de billetjes krijgen vanavond.
Hoezo janktekst?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op zeg, Kishna. Bij een klein beetje tegensla
[..]
Tsjezus wat een janktekst zeg, verschrikkelijk. De Boer is groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk BOEHOEHOE.
Ondanks het talent wat hij had kan je als Ajax blij zijn dat je zo'n onruststoker kwijt bent.
Ben overigens ook benieuwd hoe hij hiermee om gaat bij Lazio. Die hebben genoeg vleugelspelers welke beter zijn dan Kishna.... zal niet makkelijk worden voor hem om basisspeler te worden. Kijken of hij in Italie ook zo gaat huilen.
En ik dacht dat wij de enige waren met een demagoog in huis.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, dat is een Barneygifje waard.
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat dit niet waar is? Dus alles wat een op wraak beluste Kishna zegt in dat artikel moeten we maar voor waarheid aannemen? Ajax laat hem niet voor niets zo makkelijk vertrekken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo janktekst?Als een coach tegen de media zegt dat je niet fit bent - wat niet waar is - en verder nauwelijks iets laat weten is dat toch gewoon kut?
Dat gezeur over Kishna als onruststoker ook altijd... Die gast heeft gewoon een verneukte werkmoraal door totaal verkeerde begeleiding. Of was hij in de jeugd ook al zo "lastig"?
Er zal best een kern van waarheid inzitten. In elk geval hoe Kishna het ervaardequote:Op woensdag 29 juli 2015 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dit niet waar is? Dus alles wat een op wraak beluste Kishna zegt in dat artikel moeten we maar voor waarheid aannemen? Ajax laat hem niet voor niets zo makkelijk vertrekken.
Als ik dat stukje lees moet ik meteen denken aan laplul Bakalli.
Al vind ik dat verhaal over die warming-up vrij ongeloofwaardig maar zo ieder zijn ideeën.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal best een kern van waarheid inzitten. In elk geval hoe Kishna het ervaarde
Kishna is niet helemaal lekker in z'n hoofd met z'n overschat zelfbeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal best een kern van waarheid inzitten. In elk geval hoe Kishna het ervaarde
Dit gaat vanavond de meest gequote post van dit topic worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:53 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Gaat zeker gebeuren, vannacht nog gedroomd dat de Cil een penalty stopte in zijn Ajax tenue, tegen een team in groene shirts. Wist 10 minuten geleden niet welke kleuren Rapid Wien draagt.
grgr Helderziend lampje
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kishna is niet helemaal lekker in z'n hoofd met z'n overschat zelfbeeld.
Ga je op de filosofische tour?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Omdat dat met zijn knieën jááren geleden speelde en hij sindsdien voor zover ik zo snel kan vinden maar één keer geblesseerd is geweest, in maart 2014.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dit niet waar is? Dus alles wat een op wraak beluste Kishna zegt in dat artikel moeten we maar voor waarheid aannemen? Ajax laat hem niet voor niets zo makkelijk vertrekken.
Als ik dat stukje lees moet ik meteen denken aan laplul Bakalli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |