Ik hoop op een grote overwinning, maar denk een gelijkspelquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop een kleine overwinning maar denk een gelijkspel.
Op de een of andere manier komen die Feyenoorders die hier trollen nooit helemaal uit de verf.quote:
Wat aandoenlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/toenfeyenoordvoorhetlaatstkampioenwerd
Jij komt hier helemaal heen om te trollen, je zal er maar druk mee zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk.
Je zal daar maar druk mee zijn elke dag
Totaal niet.quote:
Vraag mij af hoe dat zou komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komen die Feyenoorders die hier trollen nooit helemaal uit de verf.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet.
Jullie selectie is gewoon matig te noemen mijn joodse collegae zijn het daar zelfs volmondig mee eens.
*jouwquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe dat zou komen.
Elan wat is jou gevoel hierbij?
Is dit echt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Je kan wel merken dat het voetbal weer gaat beginnen, zelfs GGMM is precies op tijd wedergekeerd.
wie is wij?quote:
Samen gezellig pallets sorteren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet.
Jullie selectie is gewoon matig te noemen mijn joodse collegae zijn het daar zelfs volmondig mee eens.
quote:'Voor mijn gevoel heb ik nooit een echte kans gekregen bij Ajax'
Woensdag, 29 juli 2015 om 13:38
Richairo Zivkovic maakte vorig jaar de overstap van FC Groningen naar Ajax en kreeg destijds duidelijk te horen dat hij zou worden gehaald als derde spits, achter Kolbeinn Sigthķrsson en de later aangetrokken Arek Milik. Zivkovic had verwacht dat hij wel een kans zou krijgen in het eerste elftal wanneer deze spitsen niet inzetbaar zouden zijn, maar dat bleek niet het geval.
/
Zivkovic maakte zijn minuten in Jong Ajax en zag op een gegeven moment zelfs middenvelder Lasse Schöne in de punt van de aanval spelen bij het eerste elftal. “Dan denk je ‘ik kan doen wat ik wil, maar het heeft toch geen zin’”, zegt Zivkovic in gesprek met Voetbal International. De spits heeft zich nu laten verhuren aan Willem II, waar hij weer wekelijks aan speelminuten in de Eredivisie wil toekomen. Hij voelt het vertrouwen van Jurgen Streppel.
Zivkovic weet dat het er bij een topclub harder aan toe gaat en vindt dat ook logisch. “Toch had ik op wel iets meer krediet gehoopt bij Ajax”, zegt de aanvaller. “Voor mijn gevoel heb ik namelijk nooit echt een kans gehad in Amsterdam. Daarmee bedoel ik: echt een kans. Een wedstrijd of drie achter elkaar in de spits mogen staan bij Ajax 1. Dan had Frank de Boer echt kunnen beoordelen of ik het aan had gekund. Op trainingen kreeg ik de indruk dat ik goed mee kon komen, de trainer kennelijk niet. Dat vind ik wel jammer.”
Beetje de haven schoonvegen enzo je weet toch.quote:
Een punt heeft hij wel dat wanneer hij als derde spits wordt gehaald, maar nog steeds niet speel wanneer 1 en 2 uitgevallen zijn.quote:
Misschien moet je eerst leren spellen voor je een vraag formuleert.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie is wij?
Volgens mij snapte je de vraag niet.
Een 1-1 waar we goed wegkomen door vele verprutste kansen van Rapid Wien. Die wel op voorsprong komen in de eerste 10 minuten, waarna Ajax vlak voor rust gelijkmaakt uit een corner/vrije trap. Na rust nog een storm op ons doel waar Cilgod ons redt. Ondertussen verneuken we nog 1/2 countersquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:49 schreef FritzWepper het volgende:
Wat verwachten en wat hopen we vanavond?
Ik hoop op een 0-2 zodat het zo goed als gespeeld is, en ik denk dat dat ook mogelijk moet zijn als ze het koppie erbij houden. Maar als ze de lijn van vorig seizoen doortrekken dan gaat het een zware dobber worden.
Gast al je zinnen zijn zonder leestekens, maar nu je mij een fout hebt aangewezen kan je het ineens wel? En ga je er ook nog over door.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst leren spellen voor je een vraag formuleert.
Maar jij bent dus tevreden met de Ajax-selectie zoals hij er nu staat dus? Geen op of aanmerkingen aangaande de kwaliteit of het gebrek daar aan.
Genoteerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:52 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zit te wachten tot de troll weggaat. Kunnen we niet gewoon even stoppen met reageren op hem? Vaak helpt dat.
Probeer het eens inhoudelijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gast al je zinnen zijn zonder leestekens, maar nu je mij een fout hebt aangewezen kan je het ineens wel? en ga je er ook nog over door.
Ga maar weer terug naar het Fey topique
Geen probleem, kan best leuk zijn op z'n tijd. Maar deze troll doet niet eens zijn best en is de aandacht dus niet waard.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Genoteerd.
Excuus, ik verveelde mij.
Het is inderdaad wel een matig tot slechte troll.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Geen probleem, kan best leuk zijn op z'n tijd. Maar deze troll doet niet eens zijn best en is de aandacht dus niet waard.
Stellen dat het beroerd gesteld is met de kwaliteit binnen jullie selectie is gelijk aan trollen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Geen probleem, kan best leuk zijn op z'n tijd. Maar deze troll doet niet eens zijn best en is de aandacht dus niet waard.
Als je, als 19-jarige, na een halfjaar al ''ik kan doen wat ik wil, maar het heeft toch geen zin'' denkt heb je ook wel echt een fenomenale instellingquote:
Ik doe mijn best.quote:
En dan in Amsterdam met de billen dichtgeknepen zitten, laat het niet zo'n avond worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een 1-1 waar we goed wegkomen door vele verprutste kansen van Rapid Wien. Die wel op voorsprong komen in de eerste 10 minuten, waarna Ajax vlak voor rust gelijkmaakt uit een corner/vrije trap. Na rust nog een storm op ons doel waar Cilgod ons redt. Ondertussen verneuken we nog 1/2 counters
Nee joh, komt allemaal goed! 0-3 waarbij baaszoer weer de uitblinker is. cilgod stopt nog wel een of twee mogelijke doelpunten om vervolgens nog een penal te stoppen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:58 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En dan in Amsterdam met de billen dichtgeknepen zitten, laat het niet zo'n avond worden.
Nee zal waarschijnlijk deze opstelling worden:quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Speelt Heitinga vanavond? Dan zet ik mijn centen vast op Rapid met dat snelle spitsje!
in godsnaam geen penal stoppen, dan is hij zeker weg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef krokdown het volgende:
[..]
Nee joh, komt allemaal goed! 0-3 waarbij baaszoer weer de uitblinker is. cilgod stopt nog wel een of twee mogelijke doelpunten om vervolgens nog een penal te stoppen.
Ach dan hebben we in elk geval volgende week ook nog een spannend potje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:58 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En dan in Amsterdam met de billen dichtgeknepen zitten, laat het niet zo'n avond worden.
jappie blijft gewoon joh. Niet zo druk maken gappie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in godsnaam geen penal stoppen, dan is hij zeker weg.
behalve als hij echt beslissend is
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:03 schreef krokdown het volgende:
[..]
jappie blijft gewoon joh. Niet zo druk maken gappie.
Ach anders kreeg je dat gezeik met die gozer als hij net 5 leuke potjes had gespeeld in Ajax 1, zie Kishna.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las dat er weer een van de jeugdspelers naar Engeland is vertrokken.
Blijft zo zonde. Vooral omdat je als Ajax zijnde met lege handen achter blijft.
We zullen zien. ik zie godelj ook wel minuten krijgen vanavond samen met iron mike (als breekijzer natuurlijk).quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt apart toch, je haalt al niet zoveel en dan stel je ze ook nog eens niet op.
Heitinga alleen gehaald voor de kleedkamerquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt apart toch, je haalt al niet zoveel en dan stel je ze ook nog eens niet op.
Maar het doet je wel pijn he, al 16 jaar geen kampioenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk.
Je zal daar maar druk mee zijn elke dag
Jammer dat we die bolle Italiaan niet kunnen weren van de club.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders kreeg je dat gezeik met die gozer als hij net 5 leuke potjes had gespeeld in Ajax 1, zie Kishna.
dit indd. 3 uur geleden bij het stadion aangekomen. iedereen heeft er zin in!quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef Rabieluh het volgende:
Voetbal wat er toe doet, heb er zin in. Slachten die Wenen.
Is het eigenlijk uitverkocht vanavond?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef krokdown het volgende:
[..]
dit indd. 3 uur geleden bij het stadion aangekomen. iedereen heeft er zin in!
Lijkt net alsof sommige hoofden erop gesoept zijn.quote:
Kwestie van tijd voor hij weer wat talentjes ronselt op de Toekomst.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat we die bolle Italiaan niet kunnen weren van de club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |