Is er al geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Kenny Tete ook die pizzabakker als zaakwaarnemer heeft. Zal je zien dat daar ook gezeik mee komt zo
4 al? Wie dan allemaal en waar naar toe?quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vier toptalenten uit die B-lichting weg nu. Het is werkelijk een gotspe dat jeugdvoetbal nu ook al door het geld geregeerd lijkt te gaan worden. Geld verkracht het voetbal tot diep in de endeldarm.
Hopelijk kan deze trend gekeerd worden. Nog maar even genieten van de doorstroming van de vorige A-lichting, het kan het laatste Europese topteam van Ajax zijn geweest.
Wat denk jij van de A1 van dit jaar Jordi?
Kishna moest een keer op het bankie en sindsdien is het niet meer goed gekomen. Nou, dat soort lui ben je beter kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef PeeJie_ het volgende:
N.a.v. het interview met de verklaring van Kishna, fout bij de boer, Kishna of beiden? Naar mijn idee moet / kan je je als speler door hard werken, motivatie en hier en daar je eigen inbreng het eea wel zelf in de hand houden. Al vraag ik me wel af wat er van een geweldenaren zoals Suarez en Ibrahimovic terecht was gekomen als deze onder de Boer hadden gespeeld.
Dilrosun (Man City), Peeters (Real Madrid), Timothy Fosu Mensah (Man Utd)quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:26 schreef truedestiny het volgende:
[..]
4 al? Wie dan allemaal en waar naar toe?
Mooi kut dat je de 16-jarige spelers ook al verliest aan de grote clubs.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:46 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Dilrosun (Man City), Peeters (Real Madrid), Timothy Fosu Mensah (Man Utd)
Maar ik moet zeggen dat ik van deze 4 alleen van Mensah echt baal, dat was echt een toptalent. De rest had het kunnen maken, maar geen buitencategorie talenten.
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 29-07-2015 om 12:00:48Hoi @paulvdmeulen de verwachting is dat Fischer en Cillessen allebei gewoon in basis #Ajax staan#rapaja reageer retweet
Rapid oprollen!quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 29-07-2015 om 12:00:48Hoi @paulvdmeulen de verwachting is dat Fischer en Cillessen allebei gewoon in basis #Ajax staan#rapaja reageer retweet
Woohoo, zin in.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die oosterrijkers gaan voetballes krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Blessures waren een rookgordijn. It is on.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
PRAISE THE LORDquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Godzijdankquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen zeggen van Jol wat we willen, maar hij zou zich nooit wat aantrekken van Suarez zijn moeilijke karakter, dat kan je van Frank niet zeggen. Frank is toch een beetje een square dan. Jol werd door dit soort jongens gerespecteerd omdat hij ook gewoon in campingsmoking langs het veld stond. Go figure.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Al vraag ik me wel af wat er van een geweldenaren zoals Suarez en Ibrahimovic terecht was gekomen als deze onder de Boer hadden gespeeld.
Dit ja, hopelijk veel passes die een linie overslaan, zodat de druk van het middenveld af gaatquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik hoop zo op een scherp Ajax met goede passes (die aankomen) en lef, dan wordt het geen probleem vanavond...
Bij Ibra? Hetzelfde als bij Co. Bij Suarez? Dat lijkt me totaal geen lastige jongen, daarnaast. Iedereen die iedere wedstrijd wel scoort haal je er nooit uit, wat voor gevecht je ook hebt met diegene.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
We kunnen zeggen van Jol wat we willen, maar hij zou zich nooit wat aantrekken van Suarez zijn moeilijke karakter, dat kan je van Frank niet zeggen. Frank is toch een beetje een square dan. Jol werd door dit soort jongens gerespecteerd omdat hij ook gewoon in campingsmoking langs het veld stond. Go figure.
Frank haalde toen wel el hamdaoui er uit, dat heeft absoluut goals gekost, hoewel het voor het seizoen uiteindelijk niet zoveel uitmaakte. Ik denk dat Frank zelfs Messi nog wisselt, als hij niet op tijd bij het ontbijt aanschuift.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Bij Ibra? Hetzelfde als bij Co. Bij Suarez? Dat lijkt me totaal geen lastige jongen, daarnaast. Iedereen die iedere wedstrijd wel scoort haal je er nooit uit, wat voor gevecht je ook hebt met diegene.
En terecht, zeker bij herhaaldelijk gedrag. Moet je bij geen enkele baan proberen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Frank haalde toen wel el hamdaoui er uit, dat heeft absoluut goals gekost, hoewel het voor het seizoen uiteindelijk niet zoveel uitmaakte. Ik denk dat Frank zelfs Messi nog wisselt, als hij niet op tijd bij het ontbijt aanschuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |