Leuk filmpje op het Marc Nettomars account op Facebook daaroverquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Raiola heeft een hekel aan Ajax en alles
quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk filmpje op het Marc Nettomars account op Facebook daarover
Maar is het soms een calimerofilmpje ? huil huil Raiola is het kwaad huil huilquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nergens zo makkelijk mensen te trollen als daar
Raiola die Italiaans praat en dan met hele geestige ondertitelingquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar is het soms een calimerofilmpje ? huil huil Raiola is het kwaad huil huil
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik op 50%
We halen het. Of we halen het niet.
... Of Ajaxquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:25 schreef -Schorpioen- het volgende:
Rapid gaat vanavond vanaf 21:05 met de billen bloot.
21:05quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:15 schreef RijstNatie het volgende:
hoe laat begint de vernedering vanavond??
Vier toptalenten uit die B-lichting weg nu. Het is werkelijk een gotspe dat jeugdvoetbal nu ook al door het geld geregeerd lijkt te gaan worden. Geld verkracht het voetbal tot diep in de endeldarm.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Kleine, technisch vaardige spits. Kan mij niet voorstellen dat hij doorbreekt daar.
Zonde.
Ik quote deze even voor vanavond.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Man man man, seizoen is nog niet begonnen en we gaan al beginnen met doemdenken..
Nee, Ajax gaat hier vanavond gewoon uitstekend spelen en winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |