SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga tailfox jaloers maken dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Ik ben op dit moment heel gelukkig. Ik heb mijn Surface Pro 3
Geen idee wat het is, maar hopelijk worden jullie heel gelukkig samen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Ik ben op dit moment heel gelukkig. Ik heb mijn Surface Pro 3
Een 2 in 1 laptopquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar hopelijk worden jullie heel gelukkig samen.
Oh ok, leuk, gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar hopelijk worden jullie heel gelukkig samen.
Ja nouquote:
Ik lach je niet uit hoor, ik hou zelf ook al die nieuwe hardware niet meer bij. Ik moest lachen om dat samen gelukkig worden.quote:
Ik snap dat hij het tof vind, maar ik had zo'n touchscreen laptop en het eerste wat ik heb uitgezocht is hoe je dat uitzet, wat een Ebola.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor, ik hou zelf ook al die nieuwe hardware niet meer bij. Ik moest lachen om dat samen gelukkig worden.
Ik moet er ook niks van hebben, ik wacht wel lekker tot dat helemaal goed doorontwikkeld is. Windows10 hoef ik voorlopig ook niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap dat hij het tof vind, maar ik had zo'n touchscreen laptop en het eerste wat ik heb uitgezocht is hoe je dat uitzet, wat een Ebola.
Het is gewoon totaal niet praktisch bij serieuze dingen, sta je bij een klant iets uit te leggen, wijs je het aan op je scherm, of de klant, selecteer je ineens allerlei dingen of gaat het iets anders doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet er ook niks van hebben, ik wacht wel lekker tot dat helemaal goed doorontwikkeld is. Windows10 hoef ik voorlopig ook niet.
Groeten aan je voerbak!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:27 schreef Uccie het volgende:
Ohja even eten maken, heb eindelijk trek.
Tot zo
Ho wacht .. een bedrijf dat niet met Windows XP werkt? Dat is dan wel weer nicequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal niet praktisch bij serieuze dingen, sta je bij een klant iets uit te leggen, wijs je het aan op je scherm, of de klant, selecteer je ineens allerlei dingen of gaat het iets anders doen.
Staat zo onprofessioneel.
Nee, toen 8.1.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ho wacht .. een bedrijf dat niet met Windows XP werkt? Dat is dan wel weer nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |