mja met mobiele upload doet ie de plaatjes dus soms een kwart slag draaienquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Woohoo Ludann! Nice! (ik had 'm natuurlijk al helemaal gezien) maar ik ben blij dat je er blij mee bent
Barrel, ik wil je wel ff helpen? Heb je een linkje naar een plaatje in je album?
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:20 schreef Hilzillah het volgende:
Nog een paar uurtjes Faz! Lig je voor de deur?
ik heb een t&t trouwens. Hebben?
hi is leuk! ( en ik had em ook al helemaal gezien natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:34 schreef mousemicky het volgende:
Jawel, dan ook eindelijk mijn boekje!
http://s1017.photobucket.(...)oads/RR%20Mousemicky
Met de gedichten en het haakpatroon van Kwakzor(dat wordt twee mutsen maken
), een supervet t-shirt-knutselpakket van SQ (en glitters
), een rustpuntje van LuDann en kleurplaten van XM. XM, je gedicht is ook spot-on
, Cake van Away (die ga ik binnenkort maken
) en Barrels Parijs tips
(en glitter-krul-uitsmijter
)
Ik heb mijn eigen pagina's er uit gehaald ivm privacy, en 1 pagina van XM staat op de verkeerde plek, die zat vastgeplakt, en zag ik dus pas later
Super bedankt allemaal, hij is tof geworden!
Ah oke.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De sociologenpuzzel is van MM![]()
ik heb zes pagina's gemaakt, door de verhuisdrukte lukte acht niet... De pagina's van dr voetmassage t/m de bloemkoolcurrysoep...
Je boekje is tof geworden.
Ik heb hier trws wifi dus ik ga proberen of t mobiel lukt!
Oh wat tof! Het grootste gedeelte had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:34 schreef mousemicky het volgende:
Jawel, dan ook eindelijk mijn boekje!
http://s1017.photobucket.(...)oads/RR%20Mousemicky
Met de gedichten en het haakpatroon van Kwakzor(dat wordt twee mutsen maken
), een supervet t-shirt-knutselpakket van SQ (en glitters
), een rustpuntje van LuDann en kleurplaten van XM. XM, je gedicht is ook spot-on
, Cake van Away (die ga ik binnenkort maken
) en Barrels Parijs tips
(en glitter-krul-uitsmijter
)
Ik heb mijn eigen pagina's er uit gehaald ivm privacy, en 1 pagina van XM staat op de verkeerde plek, die zat vastgeplakt, en zag ik dus pas later
Super bedankt allemaal, hij is tof geworden!
ook op mobiel? Ik zag nergens een ordenen optie...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Ik had m natuurlijk al gezien, tof
Je hebt trouwens een overzichtslinkje geplaatst, niet de slideshow link... En je kan je foto's anders ordenen he(oudste eerst). Ik had eerst hetzelfde probleem
Dit is de link naar de slideshow:quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ook op mobiel? Ik zag nergens een ordenen optie...
Zou jij jezelf ook in Ravenclaw geplaatst hebben? of dacht je echt wtf.. WHY?! IK ZOU ECHT INquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
Tadaa! Mobiel toch gelukt! Wel van achter naar voor.
Ik vind t zoooooo tof!!
http://smg.photobucket.co(...)ibrary/Round%20Robin
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:40 schreef mousemicky het volgende:
O, dat weet ik niet op pc staat ie bovenaan bij je albumnaam. Ik zal je iig je slideshow linkje even PM-en
Lama, LuDann was sneller![]()
Tof boekje! Aantal terugkerende thema'squote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
Tadaa! Mobiel toch gelukt! Wel van achter naar voor.
Ik vind t zoooooo tof!!
http://smg.photobucket.co(...)ibrary/Round%20Robin
Ja!!! Ik keurde m echt helemaal goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zou jij jezelf ook in Ravenclaw geplaatst hebben? of dacht je echt wtf.. WHY?! IK ZOU ECHT IN
*ERGENS ANDERS* ZITTEN!!!!
Haha dan wassie dus niet zo denderend gelukt/erg kunstzinnig vrijquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:43 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ook nog foto's vergeten te maken.. bwuh
en nu je het zegt kwak..
ja, jij zit natuurlijk nooit op Facebook ofzo dus dan snap je de grap ook niet. Even niet bij stilgestaan, sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:39 schreef LuDann het volgende:
Dat was SQ, maar ik weet niet wat ze ermee wilde bereiken.
sowieso gezelligquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zijn we samen randdebiel. Gezellig toch.
Wacht maarquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sowieso gezellig
maar bwuh!![]()
bij SQ zie je door de mauw posts de briefjes van 100 niet meer
Ik hoop hetquote:
Ik heb de briefjes her en der verstopt om vriend te foppen, maar wij hebben nooit briefjes van 100, dus hij trapt er niet inquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn van die stomme notitiebriefjes. Ik gebruik die als boodschappenlijstje. En élke keer als ik zo'n briefje uit mijn broekzak trek of ergens op tafel zie liggen maakt mijn hart voor een nanoseconde een blij sprongetjetot ik me besef wat het is
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb de briefjes her en der verstopt om vriend te foppen, maar wij hebben nooit briefjes van 100, dus hij trapt er niet in.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb de briefjes her en der verstopt om vriend te foppen, maar wij hebben nooit briefjes van 100, dus hij trapt er niet in.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn van die stomme notitiebriefjes. Ik gebruik die als boodschappenlijstje. En élke keer als ik zo'n briefje uit mijn broekzak trek of ergens op tafel zie liggen maakt mijn hart voor een nanoseconde een blij sprongetjetot ik me besef wat het is
Zo heb ik 't wel gedaan ja. In de andere groep maakten ze ook wel een serie foto's en maakten daar een slideshow van (kan in photobucket of animoto)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoe maak ik zo'n filmpje? Gewoon bladeren en filmen en dan op Youtube?
Je kunt ook foto's maken, die uploaden via Photobucket en hier een slideshow van maken. Dat is wat de andere meiden hier gedaan hebben volgens mijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoe maak ik zo'n filmpje? Gewoon bladeren en filmen en dan op Youtube?
25 minuten vrolijkheid!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Rady... je filmpje is 25 minutenheb je ook een fotoserie voor me?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:57 schreef LuDann het volgende:
[..]
25 minuten vrolijkheid!Met leuk commentaar en Muse op de achtergrond.
De glitters moesten opquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef Radyhyn het volgende:
Hoi Allemaal,
hierbij het filmpje van mijn RR boekje
(Bij mij staat er 'video niet gevonden' maar als ik erop klik doet hij het wel gewoon.. doet het filmpje het bij jullie ook?)
Op de laatste pagina was mijn batterij op en die komt jammer genoeg dus een beetje kort in beeld.. maar op pauze zetten kan altijd... alsof ie nog niet lang genoeg is
.
Bedankt voor alle leuke stukjes, recepten, freubels, woorden en leuks!!
Ik ben er echt heel erg blij mee en het is zo leuk om te zien dan echt iedereen een eigen stijl heeft
Hieronder wat highlights.. maar eigenlijk is gewoon alles tof
Kiwisoep jouw glitterpagina met 'handtekeningen' springt er echt uit.. zo mooi gemaakt met F
En het belletje wat ik al hoorde toen ik de doos met de post had ontvangen.. maakte me nóg nieuwsgieriger
MaJo, jij gebruikt allemaal van die vrolijke kleurtjes! Wordt er blij van!
De pagina met Vics naam en die gele glitters vond ik echt heel erg mooi.. heeft inderdaad wel iets weg van zijn geboorte kaartje
En bedankt voor de mooie liedjes!
Hilz ook al zo blij en heel creatief!
Borduurseltje van Vic is echt heel leuk. En die gekke olifant
En moest echt lollen om die telsell armbandjes
Fazz die eerste pagina van jou! Party pagina! Wat tof gemaakt zeg! Heel 3D feest met confetti en slingersJe verwacht het niet hé als je die bladzijde openslaat en dan opeens van alles naar voren komt!
Ook je opengewerkte hartje met garen vind ik zó cool gedaan (en helemaal dat je die kat er dan weer doorheen ziet). Echt..
JJ de wolkjes met die bewegende oogjes zijn echt leuk gedaan![]()
Ook ben ik fan van cupcakes.. wordt ik erg ZEN van.. misschien kan Bruce Lee dat ook eens proberen haha
Razz jouw stijl is echt zo tof!
Marvel('t zijn ook de kleine dingen.. al die stoere super heroes op die pagina en dan een liefelijke bloemmetjes achtergrond erbij
)
Victor Hugo pagina is ook zo leuk! (weetje: mijn neefje (van mijn zus) heet H.ugo,, die van mij past daar dus leuk bij)
Unicoooorrrnnnn!!!!!!
Domo arigato voor de thee en WTF staat daar nou op die laatste pagina??![]()
JM de 'wijsheden' op jouw pagina's zijn mooi om te lezen. Jij hebt ook al zo'n eigen stijl
De laatste pagina met links het 'meisje in de wind' met de gekleurde wuivende lijnen springt eruit en de pagina ernaast met het schattige plaatje () en het geschilderde bosje bomen wat mij aan bonsais doet denken!
Butter echt heel leuk gemaakt! Het hartje met kraaltjes vind ik tof! En super bedankt voor het sushi-boekje!!!![]()
voor de glitter-explosie! (Moest zo lachen om 'spannend hé'.. want ik vond het inderdaad heel spannend en was het blaadje heel langzaam aan het openvouwen (want ik had al zo'n vermoeden
).
De laatst pagina is een perfecte afsluiting van mijn boekje.... glitter-unicoooornnn!!!![]()
![]()
voor iedereen
nog steeds niet (mobiel), zal zo eens op de laptop kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef Radyhyn het volgende:
En nu? Heb wat instellingen gewijzigd.
Ben nog bezig met de foto's
Ah super leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Radyhyn het volgende:
Taaaddaaaa de fotoschhhh!!
Links- of rechts-boven staat wie de opvolgende pagina's gemaakt heeft.
http://s419.photobucket.com/user/Radyhyn/slideshow/RR%20Fok
Als je het via photobucket doet staat er rechts in je scherm een linkje met 'slideshow' (als je in je album staat).quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah super leuk
Ik heb de foto's weer geüpload, eens kijken hoe ik er een slideshow van maak
Had je mijn cd'tje als achtergrondmuziek?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:50 schreef Radyhyn het volgende:
Ik weet waarom het filmpje het niet doet... het komt door Majo
[ afbeelding ]
Youtube herkent de achtergrondmuziek.. dus komen er reclames door filmpje en kan het filmpje niet mobiel bekeken worden![]()
Ik heb het gevonden, komt eraan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:54 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Als je het via photobucket doet staat er rechts in je scherm een linkje met 'slideshow' (als je in je album staat).
Sorry moest ook even recenserenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:58 schreef Radyhyn het volgende:
Ja! Leek me een leuk idee.. die muziek erachter
Youtube vindt het minder leuk
F5 F5 F5
Ja had ik gezien! Maar heb hem voor de foto even dicht gelaten want wil de opening niet teveel beschadigenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:21 schreef Radyhyn het volgende:
Wat een leuk boekje!!
Had veel al 'in het echt' gezien en er is nog meer moois bijgekomen
Had je ook gezien dat het vogelkooitje open kan?
Laiverd, er zitten geen glitters in. Confettiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry moest ook even recenserenMaar hij staat er!
Jeeehhhquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:03 schreef Fazzoletti het volgende:
ik heb foto's gemaaktnu nog goed sorteren, censureren waar nodig en uploaden ergens.
Vanavond hoop ik
oh echt?quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Laiverd, er zitten geen glitters in. ConfettiGewoon van papier
dat is helemaal ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:44 schreef Butterflower het volgende:
Oh ja. Ik moet nog steeds foto's maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |