Haha dan wassie dus niet zo denderend gelukt/erg kunstzinnig vrijquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:43 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ook nog foto's vergeten te maken.. bwuh
en nu je het zegt kwak..
ja, jij zit natuurlijk nooit op Facebook ofzo dus dan snap je de grap ook niet. Even niet bij stilgestaan, sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:39 schreef LuDann het volgende:
Dat was SQ, maar ik weet niet wat ze ermee wilde bereiken.
sowieso gezelligquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zijn we samen randdebiel. Gezellig toch.
Wacht maarquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sowieso gezellig
maar bwuh!![]()
bij SQ zie je door de mauw posts de briefjes van 100 niet meer
Ik hoop hetquote:
Ik heb de briefjes her en der verstopt om vriend te foppen, maar wij hebben nooit briefjes van 100, dus hij trapt er niet inquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn van die stomme notitiebriefjes. Ik gebruik die als boodschappenlijstje. En élke keer als ik zo'n briefje uit mijn broekzak trek of ergens op tafel zie liggen maakt mijn hart voor een nanoseconde een blij sprongetjetot ik me besef wat het is
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb de briefjes her en der verstopt om vriend te foppen, maar wij hebben nooit briefjes van 100, dus hij trapt er niet in.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb de briefjes her en der verstopt om vriend te foppen, maar wij hebben nooit briefjes van 100, dus hij trapt er niet in.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn van die stomme notitiebriefjes. Ik gebruik die als boodschappenlijstje. En élke keer als ik zo'n briefje uit mijn broekzak trek of ergens op tafel zie liggen maakt mijn hart voor een nanoseconde een blij sprongetjetot ik me besef wat het is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |