Weet je, dat er users zijn die van het padje zijn vind ik nog tot daar aan toe, maar dat fok dit soort onzin toestaat snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en als je het er beargumenteerd niet mee eens bent, dan ben je een naïeve Poco. Het is echt compleet van de zotte.
Het is broodnodig dat de overheid na ruim 70 jaar weer actief gaat discrimineren en deporteren op basis van geloof...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Weet je, dat er users zijn die van het padje zijn vind ik nog tot daar aan toe, maar dat fok dit soort onzin toestaat snap ik echt niet.
Dit is niet zo maar een beetje over het randje...
Het is natuurlijk maar wat je uit wil stralen als website.
Nee, hij wil pakweg 5% van de moslims in Nederland deporteren. Volgens mij hebben we hier niet pakweg 50.000 Jihadisten. En de meeste Jihadisten deporteren zichzelf om elders te gaan vechtenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:44 schreef sp3c het volgende:
naja hij wil jihadisten deporteren, das op zich een aardig idee natuurlijk
totaal onwerkbaar natuurlijk op zich ...
Geen idee hoe ik dat op de iphone doe. Was wel mijn eerste optie...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:40 schreef sp3c het volgende:
beter als je een tr zet dan dat je er in het topic over gaat zitten mekkeren
Dat vind ik persoonlijk heel apart dat je dit soort posts gewoon vindt kunnen. Maar je staat niet alleen: het lijkt beleid te zijn.quote:persoonlijk zie ik er overigens niet zoveel modbaars in behalve dat het een tikje offtopic is
nee hij wil de jihadisten deporteren, dat zijn er volgens hem 5%quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, hij wil pakweg 5% van de moslims in Nederland deporteren. Volgens mij hebben we hier niet pakweg 50.000 Jihadisten. En de meeste Jihadisten deporteren zichzelf om elders te gaan vechten.
wat zou je precies weg willen hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat op de iphone doe. Was wel mijn eerste optie...
[..]
Dat vind ik persoonlijk heel apart dat je dit soort posts gewoon vindt kunnen. Maar je staat niet alleen: het lijkt beleid te zijn.
Neenee, hij koppelde het gewoon aan het zijn van moslim.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:44 schreef sp3c het volgende:
naja hij wil jihadisten deporteren, das op zich een aardig idee natuurlijk
totaal onwerkbaar natuurlijk op zich ...
Suggesties om mensen te deporteren op basis van dat ze een bepaald geloof hebben, als de groep groter wordt dan elfje kan handelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt. We zullen inderdaad een beperkte groep moslims moeten deporteren uit land. Dat zijn namelijk de extremisten. Ze vormen ongeveer 5 procent van de totale moslimpopulatie in Nederland. We hebben het hier over jihadisten, haatzaaiers, figuren die Nederland en de westerse samenleving haten en die geweld niet schuwen. Weg ermee; deporteren graag.
Die 5%, dat zijn er dus pakweg 50.000quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij wil de jihadisten deporteren, dat zijn er volgens hem 5%
dat staat er letterlijk ... je hoeft er echt geen dingen bij te verzinnen om er wat raars van te maken hoor
ja we hebben allemaal leren rekenen maar toch bedanktquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die 5%, dat zijn er dus pakweg 50.000.
Hij is ook voorstander van een bovengrens aan het aantal moslims in Nederland. Daar stoor ik mij aan.quote:
Nou?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja we hebben allemaal leren rekenen maar toch bedankt
dan zijn er volgens hem dus 50.000 jihadisten, die moeten weg
Dat gaat toch wel om etnische zuivering.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan stellen we die grens op 6 procent. Zoals al gezegd: de grens is arbitrair. En het lijkt me handig dat de begrenzing op de realiteit aansluit. Een grens van 2 procent zou bijvoorbeeld totaal absurd zijn.
Moslims deporteren is geen doel op zich. Het doel is dat we invloed van de islam begrenzen en dat we het aandeel van moslims in de totale populatie begrenzen. Dat is hard nodig, gezien de grote problemen rondom de integratie van de hier aanwezige moslims en de mate van radicalisering onder moslimjongeren.
Een te groot deel van de moslims in West-Europa (en dus ook in Nederland) is slecht geïntegreerd. Om die problemen op te lossen, zullen we moeten stoppen met dweilen met de kraan open. Daarom een begrenzing. Dat die begrenzing er komt (wat per saldo dus neerkomt op een vrijwel volledige immigratiestop vanuit moslimlanden) is belangrijker dan bij welk percentage die grens precies ligt.
stoor ik mij ook aan maar dat is niet echt een criterium om het weg te halenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is ook voorstander van een bovengrens aan het aantal moslims in Nederland. Daar stoor ik mij aan.
Mensen het land uitzetten omdat ze zich niet gedragen vind ik geen spannende mening. Onwerkbaar, maar het is dan gericht op daden ipv afkomst.
bij een etnische zuivering is het deporteren natuurlijk wel een doel op zichquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou?
[..]
Dat gaat toch wel om etnische zuivering.
Nee, ik wil een grens stellen aan het percentage moslims in de Nederlandse samenleving. Ik verwijs nog eens terug naar het PowNed-artikel over Denemarken. Mensen deporteren is geen doel op zich en ook niet de insteek van wat ik heb bepleit. Ik wil namelijk een rem op de komst van moslims naar dit land; een immigratiestop.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, hij wil pakweg 5% van de moslims in Nederland deporteren. Volgens mij hebben we hier niet pakweg 50.000 Jihadisten. En de meeste Jihadisten deporteren zichzelf om elders te gaan vechten.
Ik denk serieus dat zijn uitlatingen hier strafbaar zijn. Zou dat misschien een goed criterium zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
stoor ik mij ook aan maar dat is niet echt een criterium om het weg te halen
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat zijn uitlatingen hier strafbaar zijn. Zou dat misschien een goed criterium zijn?
Doe voor de grap aangifte en kijk het eens aan zou ik zeggen.quote:
ik vind aangifte doen geen grap, die gasten hebben het al druk zatquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doe voor de grap aangifte en kijk het eens aan zou ik zeggen.
We komen er verder niet uit, ik blijf bij mijn mening, maar heb mij neer te leggen bij jouw oordeel.
Het enige argument dat jij hebt aangedragen is dat het discriminatie is. Iets dat hij overigens ook nergens ontkent, sterker nog hij geeft voluit toe dat het discriminatie is. Verder ben je op geen enkel van zijn standpunten ingegaan, laat staan inhoudelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en als je het er beargumenteerd niet mee eens bent, dan ben je een naïeve Poco. Het is echt compleet van de zotte.
Ik meen me te herinneren dat DS4 jurist is. Wat is jouw basis om het een sterk verhaal te noemen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
maar het lijkt me een vrij sterk verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |