Opnieuw: Hoeveel wil je er hebben deze week ? Zeg het maar !quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat ik ten eerste niet zo spastisch zou reageren op een suf foldertje ergens in Syrie, de rest is gewoon suf geleuter uit de grote duim. Natuurlijk wordt alles wat rooskleuriger voorgesteld, dat is hun verdienmodel (ja die van de smokkelaars)
ik hoef helemaal niets, ik heb een nee/nee sticker op de deur, houdt reclame buitenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:37 schreef cempexo het volgende:
[..]
Opnieuw: Hoeveel wil je er hebben deze week ? Zeg het maar !
Je zult er wel het Arabisch(e schrift) voor machtig moeten zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil die folder weleens zien. Iemand?
Frontex moet inderdaad veel beter gaan functioneren en landen als Spanje, Italië, Bulgarije en Griekenland moeten veel meer geholpen worden om de asielzoekers de eerste opvang te bieden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:46 schreef deedeetee het volgende:
Geen zogenaamde asielzoekers meer accepteren. Ze vragen maar asiel aan in het eerste land dat ze bereiken na het verlaten van hun eigen land. En dat kan nooit Nederland zijn.
Precies fuck Eritrea.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:46 schreef deedeetee het volgende:
Geen zogenaamde asielzoekers meer accepteren. Ze vragen maar asiel aan in het eerste land dat ze bereiken na het verlaten van hun eigen land. En dat kan nooit Nederland zijn.
Klinkt wel goed, ik kan ook wel een gratis huis gebruikenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:47 schreef Loekie1 het volgende:
Nederlandse overheid een huis voor ze zal betalen.
Wiens brood men eet diens woord men spreekt. Tussen de 200 en 250 euro per uur in dit geval.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:43 schreef Twiitch het volgende:
Advocaat Wil Eikelboom van de vereniging Asieladvocaten Nederland vindt juist dat Nederland trots moet zijn dat het op een lijstje staat met goede opvang. ,,Ik zou mij schamen als we op lijstjes staan van landen waar Syriërs absoluut géén asiel willen aanvragen.''
Waarom zou ik? Met linkse goedpraters met oogkleppen op die provocerende vragen stellen is het niet normaal discussiëren.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je ook omschrijven hoe je die demografische ontwikkeling concreet voor je ziet?
Absoluut fucking bullshit dit. Ik kan hier echt boos om worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:22 schreef Dven het volgende:
Tong, omdat mijn reactie zonder duidelijke reden verwijderd is :
Leefgeld wordt persoonlijk vastgesteld en ligt vaak zo rond de 40 euro per week. Ieder extra persoon in het huishouden zorgt voor een verhoging van 10 euro. Zo zal je in een huishouden van vijf vaak rond moeten komen van circa 300 euro de maand.
Prima, we hebben nog wel een gymzaal in Zeeland waar je mag kamperen, met honderden anderen. Ja, inclusief huilende kinderen en zo. Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mij ook maar eens aanmelden als vluchteling
En na 2 maandjes een gratis huis met urgentie en uitkering.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Prima, we hebben nog wel een gymzaal in Zeeland waar je mag kamperen, met honderden anderen. Ja, inclusief huilende kinderen en zo. Veel plezier!
[ afbeelding ]
Twee maandjes ja? Ik weet niet welke asielprocedure dat is, maar ik ken asielzoekers die jaaaaaren hebben moeten wachten. Oké, na een tijdje mag je naar een permanentere opvang, met echte kamers en muren, maar twee maandjes... Nope.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
En na 2 maandjes een gratis huis met urgentie en uitkering.
In April lag de wachttijd op 7-8 maanden. Zal nu wel iets opgelopen zijn maat absoluut geen jaren.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Twee maandjes ja? Ik weet niet welke asielprocedure dat is, maar ik ken asielzoekers die jaaaaaren hebben moeten wachten. Oké, na een tijdje mag je naar een permanentere opvang, met echte kamers en muren, maar twee maandjes... Nope.
Oh dan is de wachttijd wellicht gedaald, deze mensen zaten er jaren geleden. Inmiddels zal de wachttijd trouwens wel weer oplopen, gezien de toestroom.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
In April lag de wachttijd op 7-8 maanden. Zal nu wel iets opgelopen zijn maat absoluut geen jaren.
Vet gezellig man.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Prima, we hebben nog wel een gymzaal in Zeeland waar je mag kamperen, met honderden anderen. Ja, inclusief huilende kinderen en zo. Veel plezier!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies fuck Eritrea.
Mooi dat de Joden in Duitsland een veilige haven vonden.
Ik ben geen voorstander van volksverhuizing. Problemen los je maar op in je eigen werelddeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Frontex moet inderdaad veel beter gaan functioneren en landen als Spanje, Italië, Bulgarije en Griekenland moeten veel meer geholpen worden om de asielzoekers de eerste opvang te bieden.terug te sturen
Hoe kom je exact bij die, nogal arbitraire, grens?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van volksverhuizing. Problemen los je maar op in je eigen werelddeel.
Je zou het kunnen overwegen om zo de feiten in plaats van je onderbuik de discussie te laten voeden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Met linkse goedpraters met oogkleppen op die provocerende vragen stellen is het niet normaal discussiëren.
Ja, Nederland, Duitsland, Zweden, Noorwegen, Denemarken zijn idd ook de landen die heel vaak terecht gekomen op de lijst van landen waar je het liefst zou willen wonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:47 schreef Loekie1 het volgende:
Smokkelaars lyrisch over Nederland
AMSTERDAM -
Syrische vluchtelingen die naar Europa komen krijgen door mensensmokkelaars een soort folder te zien waarin Nederland wordt aangeprezen. Tot in detail wordt omschreven hoe kort de wachtlijsten zijn, hoe goed de opvang is en dat de Nederlandse overheid een huis voor ze zal betalen.
Dat schrijft het AD dinsdag. Ons land wordt in de brochure in één adem genoemd met Duitsland, Zweden, Noorwegen en Denemarken, allemaal landen met een ruimhartig opvangbeleid.
Denemarken gebruikte het door de Europese grensbewaker Frontex gevonden document al om de uitkeringen voor asielzoekers te halveren. Nederland is dat vooralsnog niet van plan en staatssecretaris Klaas Dijkhoff wijst erop dat de informatie in de folder een te rooskleurig beeld geeft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)risch_over_NL__.html
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Nederland-aan.dhtml
Vraag me af wat er niet waar is wat er in die folder staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |