Ik zou nu Denemarken schrappen op 2.quote:Scandinavische landen: 1. Noorwegen, 2. Denemarken, 3. Finland, 4. Zweden...
5. Nieuw-Zeeland.
6. Australië.
Dat heeft veel met het politieke klimaat te maken, lijkt me, waar je het liefste zou willen wonen, of denk je van niet?quote:
Is dat zo verziekt dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou je nu op dit moment in een verziekt land als Zweden willen wonen?
Ze zijn compleet doorgeslagen in genderisme om maar een voorbeeld te noemenquote:
Ja, okee, in politiek-correctisme dus?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn compleet doorgeslagen in genderisme om maar een voorbeeld te noemen
Chili? Why?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:27 schreef Kowloon het volgende:
Scandinavië lijkt mij zo koud.Mijn top 5 ziet er zo uit op dit moment:
1. Chili
2. Amerikaanse Westkust
3. Nederland
4. China
5. Portugal
Een van de beste surflanden ter wereld, lekkere keuken, ruige natuur en economisch hebben ze alles goed op de rails. Dat zijn overigens, afgezien van dat laatste, ook dingen waar ik bij Portugal aan denk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Chili? Why?
Portugal zeker +1 trouwens.
Ah ja. Klopt. Heb zelf in Portugal gewoond. Prachtig land wmb.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een van de beste surflanden ter wereld, lekkere keuken, ruige natuur en economisch hebben ze alles goed op de rails. Dat zijn overigens, afgezien van dat laatste, ook dingen waar ik bij Portugal aan denk.
Daar merk je toch niks van als je in blokhut achter de open haard zit terwijl buiten de sneeuw een meter hoog ligt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou je nu op dit moment in een verziekt land als Zweden willen wonen?
Aha, aan de kust of in het binnenland?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja. Klopt. Heb zelf in Portugal gewoond. Prachtig land wmb.
True.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar merk je toch niks van als je in blokhut achter de open haard zit terwijl buiten de sneeuw een meter hoog ligt?
Canada dan maar? Lijkt mij wel redelijk vergelijkbaar, maar anders qua politiek.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Al kan het alsnog een principe kwestie zijn
Canada lijkt me prima land om te wonen ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Canada dan maar? Lijkt mij wel redelijk vergelijkbaar, maar anders qua politiek.
Lissabon. Dicht aan de kust dus. Veel surfers.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, aan de kust of in het binnenland?
Tof. Lissabon is echt een mooie stad vind ik. Zelf ook gesurft?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lissabon. Dicht aan de kust dus. Veel surfers.
Prachtige stad inderdaad. Mooi 'vervallen'.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tof. Lissabon is echt een mooie stad vind ik. Zelf ook gesurft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |