SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wil dat boekje ook! Maar die Chinees is foetsie .. Nu moet ik het met de standaard internet omschrijvingen doen.. Die komen in de buurt maar lang niet zo uitgediept als dat ene boekje.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij de ''normale'' astrologie kun je het ook verder uitdiepen, met huizen geloof ik.
Nu wil ik de titel weten van dat boekje, dat begrijp je.
quote:Mensen die geboren zijn onder het teken van de Haan zijn in staat om de dingen nauwlettend te observeren. Het bijzondere aan deze mensen is dat ze altijd gelijk hebben wanneer ze hun observaties uitdrukken via hun meningen. Ze staan altijd graag in de schijnwerpers en houden ervan om te entertainen en om nieuwe mensen te ontmoeten om zo nieuwe vriendschappen vast te leggen. Haan is altijd netjes gekleed, en je zult ze niet snel onvoorbereid op feestjes tegenkomen. Een typische Haan is in feite altijd het best gekleed, om welke gelegenheid het dan ook gaat.
Veel Hanen geven de voorkeur aan speciaal ontworpen kleding, veel kleuren en vaak kleding die in de mode is. Ze zijn erg kritisch over hoe anderen zich kleden en gedragen in het openbaar. Hanen houden ervan wanneer anderen hen complimenteren of vleien. Maar een typisch Haan-persoon is vaak ook erg conservatief diep van binnen. Ze zijn erg sociaal en goedgemanierd. Ze zijn mededogend, wijs en dapper. Echt kenmerken van geweldige mensen!
Vanwege hun sterke, onafhankelijk karakter is het lastig voor ze om andermans adviezen te accepteren. Ze zijn ontzettend zelfverzekerd over hun eigen krachten en geloven erin dat ze zelf de juiste beslissingen en beoordelingen kunnen geven. Één van de negatieve kanten van Haan is wellicht dat ze moeite hebben om buiten de kaders te denken, wat uiteindelijk hun relaties met anderen kan schaden. Ze doen het fantastisch wanneer ze hun uitgesprokenheid onder controle kunnen houden zodat ze relaties met anderen niet naar de knoppen laten lopen.
Maar Haan is ook een echte dromer! Hoewel ze heel scherp, praktisch en kennisrijk zijn, ze houden er altijd van om zich van tijd tot tijd terug te trekken in hun schulp. Ze zijn erg oprecht als het komt tot hun diepste gevoelens, en ze hebben geen enkele moeite om ze over te brengen naar hun geliefden en mensen die dichtbij hem staan. Haan's vrienden waarderen zijn moed en zelfvertrouwen, en ze geven er een hoop respect voor terug.
Haan in de liefde en romantiek
Voor de meeste Hanen geldt dat liefde een grote verantwoordelijkheid is, en een nogal angstige plicht. Het is tevens nog eens een hele uitdaging! De meeste Hanen tonen fatsoen en goed gedrag bij het verleiden van hun partner. In familierelaties zijn ze oprecht en echt. Hun passie voor liefde is enorm intens. Ze zijn altijd in staat om een hele romantische sfeer om zich heen te creeëren. Ze hebben een indrukwekkende ziel en een geweldig voorkomen, echt kenmerken van een Haan.
In hun drang naar het tonen van goedheid kunnen ze ten prooi vallen aan zelfbedrog. Soms zijn ze gewoon niet in staat om andermans gedachte te lezen. In hun liefdesleven zijn ze vaak simpelweg liever ruw en rechtdoorzee. Hanen zijn betrouwbare levenspartners en vrienden.
Haan carrière en geld
Hanen zijn succesvolle show-mensen, ze zijn het centrale punt van iedere werkplaats. Ze zullen het goed doen in beroepen waar slimheid en behendigheid aan te pas komt. Ze zullen het goed doen in een beroep als verkoper, mode-ontwerper, schrijver, journalist en restauranteigenaar. Ze zijn doorgewinterde onderhandelaars vanwege hun charismatische karakter. Hanen houden altijd van uitdagingen en risico's, en ze doen het ook goed in zulke situaties. Loonsverhogingen volgen elkaar altijd snel op vanwege hun constante prestaties. Op financieel gebied zul je zien dat hun portemonnee altijd gevuld is, en ze houden ervan om dit te tonen door dure spullen te kopen. Ze hebben geen tolerantie voor mensen die hun meningen en gedachten tegenspreken simpelweg om ergens tegenin te gaan.
Haan in gezondheid
Over het algemeen is Haan altijd wel gezond en in balans, zowel wat betreft hun ziel als hun lichaam. Hanen houden ervan om hun lichaam fit en afgetraind te hebben. Dit kenmerk zorgt ervoor dat ze regelmatig in de sportschool te vinden zijn voor een pittige training. Je kunt ze makkelijk herkennen door de aanwezigheid van een professionele sportinstructeur, voor de nodige tips en adviezen.
Haan relatiematches
Gaat goed samen met:
Met de Os en de Slang; alle drie zijn het zeer eigengereide types, voorzichtig, gesloten en doelgerichte denkers. Ze houden ook allemaal van geld verdienen, ze zijn ambitieus en laten zich niet snel uit het veld slaan. De Haan waardeert de Os om zijn trouw en harde werken en omgekeerd is de Os blij met de efficiënte en precieze Haan. Ze zitten op dezelfde golflengte. De slimme Slang waardeert de talenten van de Haan en laat zich niet door zijn ijdelheid of overtuigingsdrift in de war brengen, terwijl de Haan de kalme vriendelijke waardering van de Slang enorm op prijs stelt. Ze kunnen elkaar goed aanvullen; de Haan ziet vooral de details en de Slang de grote lijn.
Gaat minder goed samen met:
De Haan en het Konijn zijn elkaars tegenpolen. Het Konijn vindt de Haan maar een strenge en autoritaire persoon die nooit lol maakt en alles onder controle wil houden, terwijl de Haan zich suf ergert aan het spilzuchtige en op pleziertjes ingestelde Konijn. Ze hebben totaal andere ideeën en spreken een andere taal:de Haan is recht voor zijn raap, iets wat het fijnbesnaarde Konijn een gruwel vindt.
Positieve eigenschappen
Positieve eigenschappen van haan zijn openhartigheid, moedigheid, enthousiasme, loyaliteit, hardwerkendheid, doorzettingsvermogen, weerbaarheid, avonturisme, zorgvuldigheid, snelheid, slimheid, bekwaamheid, gevoeligheid, charme en geestigheid.
Negatieve eigenschappen
Maar Hanen kunnen ook chagrijnig, pietluttig, wispelturig, leeg, ijdel, egoïstisch, jaloers, materialistisch, haastig, cynisch, egocentrisch en erg wereldvreemd zijn.
Zal hem opslaanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je deze posten.
[ afbeelding ]
Naja, leeuw als sterrenbeeld is sowieso leuk om te omschrijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:57 schreef YokiKater het volgende:
Ja, ik wil dat boekje ook! Maar die Chinees is foetsie .. Nu moet ik het met de standaard internet omschrijvingen doen.. Die komen in de buurt maar lang niet zo uitgediept als dat ene boekje.
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met eerste keer luisteren, meteen verliefd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je deze posten.
[ afbeelding ]
Omschrijf eens dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, leeuw als sterrenbeeld is sowieso leuk om te omschrijven.
Jammer van het boekje.
quote:Aap is mogelijk het meest actieve en behendige sterrenbeeld in de Chinese Horoscoop. Hij is ontzettend veelzijdig en beschikt over een enorme hoeveelheid energie. Mensen geboren onder het sterrenbeeld Aap zijn vaak uitvinders, entertainers, creatieve whizz kids die het ontzettend goed doen in hun werkgebied. Ze zijn eerlijk en geestig. Ze weten van alles dat er op de straten gebeurt. In andere woorden: ze zijn ontzettend intelligent. Hun geheugen is fantastisch en ze onthouden gebeurtenissen, mensen en hun namen voor een hele lange tijd. Hun energie en behendigheid zorgt er voor dat ze buiten de kaders kunnen denken.
Aap-personen kunnen op ieder onderwerp bekwaam zijn, met grote precisie. Ze zijn betrouwbaar en je geheim is absoluut veilig bij ze. Eerlijk dat ze zijn, een typisch Aap-persoon is open en recht voor zijn raap. De meesten zijn goed in het oplossen van problemen. Als je dus een probleem hebt, pak de telefoon en vraag ze of ze je probleem willen oplossen. Ze zijn goede luisteraars en ze hebben vaak een oplossing voor ieder probleem.
Naast een boel positieve eigenschappen beschikt ook Aap over een aantal negatieve eigenschappen. Deze mensen kunnen hatelijk en gevaarlijk zijn als ze er achter komen dat ze bedrogen zijn. Ze hebben veel doorzettingsvermogen waardoor ze zichzelf als het ware kunnen vastbijten in anderen. Mensen kunnen het gevoel krijgen dat Aap-personen manipulatief zijn. Maar een vriendschap met een Aap-persoon is een eer, want ze kunnen je de beste vriendschap geven. Ze hebben een flexibele gedachtegang en kunnen ontzettend zelfverzekerd zijn over hun vaardigheden. Aan de negatieve kant, Aap-personen tonen een ongeorganiseerde houding wanneer ze eenmaal achterlopen op hun werkschema.
Aap in de liefde en romantiek
Het liefdesleven gaat als het ware vanzelf bij Aap-personen. Ze zijn ervoor geboren. Humor, passie, toewijding, liefde, schattigheid, knuffels, ruzies en goedmakertjes, dat zijn de dingen die je kunt verwachten in een Aap's persoonlijke leven. Mensen geboren in het jaar van de Aap zijn geboren met passie. Ze tonen hun liefde op een heel uitgesproken manier. Een ander kan ze makkelijk vleien voor een gepassioneerde relatie. Maar een vaste relatie krijgen met een Aap-persoon is vaak erg lastig.
In de beginfase van een relatie kan een Aap onvoorspelbaar en zelfs kinderachtig overkomen. Ze kunnen een lastige noot zijn om te kraken. Mensen geboren onder het sterrenbeeld Aap kunnen bepaalde zaken erg serieus nemen, wat kan zorgen voor stemmingswisselingen. Maar deze stemmingswisselingen zijn vaak van korte duur, en met dezelfde snelheid zijn ze weer terug normaal. Wanneer ze het gevoel hebben dat hun relatie gebalanseerd is, dan zijn ze de liefste personen op aarde!
Aap carrière en geld
Veel bekende mensen zijn geboren onder het teken Aap. Wat ze ook doen, deze mensen kunnen hun top bereiken in een periode van jaren. Hun charisma en magie betovert je in een oogwenk. Ze zijn vol energie en beschikken over enorme hoeveelheden kracht. Dit zorgt ervoor dat ze in staat zijn verschillende banen tegelijk te hebben. Wanneer het van ze gevraagd wordt, dan kunnen ze brilliant en fantasierijk zijn in hun carrière. In tijden van sterke competitie kunnen ze enorm medogenloos zijn, met een plan dat garant staat voor actie. Wanneer ze eenmaal een doelstelling gezet hebben, dan zijn ze in staat er alles voor te doen om dit ook te halen. Ze hebben een goed gevoel voor financiële situaties. In feite kunnen ze de beste accountants zijn die je kunt tegenkomen!
Aap in gezondheid
Op het gebied van gezondheid zijn Aap-personen fit en sterk genoeg om iedere ongunstige situatie aan te kunnen. Dit zijn vaak personen die gedurende hun hele leven gezond zijn met enkel wat kleine gezondheidsproblemen gerelateerd aan de luchtwegen en de bloedsomloop.
Aap relatiematches
Gaat goed samen met:
De Aap hoort bij het groepje doeners, zoals de Rat en de Draak. Ze zijn actief, praktisch en oplossingsgericht. Ze zijn toekomstgericht, ambitieus en kunnen goed samenwerken, ook omdat ze op eenzelfde soort manier bezig zijn. De Aap heeft met de Rat gemeen dat ze vindingrijk zijn, al is de Rat meer de vernieuwer en de Aap de meest tactvolle, de strateeg van de twee. Ze hebben met hun slimme geest door dat ze samen meer kunnen dan in hun eentje. Met het Konijn deelt de Aap zijn creativiteit, maar de Aap wil er geld aan verdienen en kijken of hij het kan, terwijl het Konijn meer op het plezier uit is. De Aap zal wel een bepaalde voorzichtigheid houden naar het royale Konijn, net als omgekeerd het Konijn de Aap nogal kil kan vinden. Maar ze zijn allebei te slim en te vriendelijk om ruzie te krijgen.
Gaat minder goed samen met:
De Aap en de Tijger zijn elkaars tegenpolen. De spontane, intuïtieve Tijger voelt zich geremd door de emotioneel gesloten Aap en vindt deze berekenend. Terwijl de Aap niet snapt waar de Tijger zo op afstormt. Ze zijn allebei ambitieus, maar vertrouwen elkaar niet.
Positieve eigenschappen
Een typisch Aap-persoon kan redelijk, opvangend, oprecht, betrouwbaar, onafhankelijk, trouw, eerlijk, open, behulpzaam, succesvol, creatief, samenwerkend, bijstaand, intelligent, slim en genereus zijn.
Negatieve eigenschappen
Maar Aap-personen kunnen ook wispelturig, kwaadaardig, vals, genotzuchtig, bijtend, onvolwassen, onzeker, onverschillig en zorgeloos zijn.
quote:
Ja, dat kan Kylie wel.quote:
Doet het wat met je?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn Turken, ik zie dat soort dingen gelijk.
Ik heb dat wel eens ergens gezien, is een soort traditie iets .. volgens mij was het idd Turksquote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn Turken, ik zie dat soort dingen gelijk.
Fris en fruitig beter?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een raar woord.
Alsof ze net uit de wasmachine komt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens ergens gezien, is een soort traditie iets .. volgens mij was het idd Turks
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:16 schreef Triggershot het volgende:
Dat is sport, niets met homoseksualiteit te maken.
Gewoon haar uitstraling in combinatie met haar muziek. Alsof ze net onder de een frisse douche vandaan komt en vol levensvreugde zit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
Mensen die fris zeggen als ze het niet over het weer hebben.
Nou als je beetje mannelijk wilt stoeien of stoer doen dan schop je gewoon iemand de touwtering en ga je niet knuffelen en aan elkaars pener zitten. Maar respect, ies cultoer. Maar ik ga niet doen lan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:16 schreef Triggershot het volgende:
Dat is sport, niets met homoseksualiteit te maken.
Met Kylie onder de douche is wel een goed verhaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon haar uitstraling in combinatie met haar muziek. Alsof ze net onder de een frisse douche vandaan komt en vol levensvreugde zit.
Zo is dat.quote:
Jammer, had het wel kunnen waarderen dat je het als verrijking zag.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou als je beetje mannelijk wilt stoeien of stoer doen dan schop je gewoon iemand de touwtering en ga je niet knuffelen en aan elkaars pener zitten. Maar respect, ies cultoer. Maar ik ga niet doen lan.
Ik heb er respect voor, maar mensen die mij kennen die weten; ik doe alleen maar slopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo is dat.
[..]
Jammer, had het wel kunnen waarderen dat je het als verrijking zag.
Liggend in het water ook goed?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met Kylie onder de douche is wel een goed verhaal.
Geen idee of ik daar een gifje van heb.
Ik heb er helemaal geen respect voor, vind het maar sukkels.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er respect voor, maar mensen die mij kennen die weten; ik doe alleen maar slopen.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen respect voor, vind het maar sukkels.
Ik heb respect voor cultuur, en moge het altijd zijn waarde blijven behouden. Maar .. deze vind ik wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen respect voor, vind het maar sukkels.
Nice! Maarquote:
Metallica heb ik altijd een hekel aan gehad.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is meer een Marijke Helwegen.
In zekere zin wel, al zou ik dat graag gereguleerd zien worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / 250 grienden afgeslacht bij Faeröereilanden
Heb je hier ook respect voor?
Maar dat is puur om het drummen ..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Metallica heb ik altijd een hekel aan gehad.
Gewoon die hele Lars, fucking gnoom.
Is wel zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:33 schreef Specularium het volgende:
Zwarte Piet moet ook weg omdat Triggershot het racisme vindt.
En wat is je mening over Joey Jordison?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik vond die sfeer die zij hadden altijd minder ofzo.
Maar Slayer was gewoon beter.
Sleep tight!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen is denk ik moe, moemoe. Ik ga ook maar eens naar bedje toetoe.
Dat lied is echt leukquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:18 schreef moemoe het volgende:
Sam Smith.
Hij ziet er echt heel goed uit.
Ja, was ff hiermee bezig:quote:
Oh wauwquote:Op dinsdag 28 juli 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, was ff hiermee bezig:
http://www.smule.com/reco(...)/113270445_146913483
Lijkt me leuk om met een groepje FOK!kers zoiets te doen.
Dan doe je mee met een laken over je kopquote:Op dinsdag 28 juli 2015 04:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh wauwVet leuk, ben er zelf te awkward voor denk ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 04:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan doe je mee met een laken over je kop.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 04:08 schreef Kauai het volgende:
[..]
HahahaJe kan een topic maken, of juist alleen mensen van een sc.
Sorry Yoki, ik moest gelijk aan jou denken bij de eerste zangerquote:Op dinsdag 28 juli 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, was ff hiermee bezig:
http://www.smule.com/reco(...)/113270445_146913483
Lijkt me leuk om met een groepje FOK!kers zoiets te doen.
Oh dat is wel leuk dan jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 04:10 schreef moemoe het volgende:
[..].
Is pas sinds een paar dagen dat Iphone-gebruikers toegang hebben tot meer nummers. Ik zag ook Nederlandstalige ertussen staan, dat kan leuk worden.
Trusten sweetyquote:Op dinsdag 28 juli 2015 04:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk dan jaMaar ik ga slapen, daag
Stel je anders gewoon niet zo aan joh, jij verwacht dat het met zomer elke dag lekker 25 graden is ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prachtig toch... Zogenaamd zomer.
Nah iets beter dan dit is toch niet teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je anders gewoon niet zo aan joh, jij verwacht dat het met zomer elke dag lekker 25 graden is ofzo?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je anders gewoon niet zo aan joh, jij verwacht dat het met zomer elke dag lekker 25 graden is ofzo?
We hebben hartstikke goed weer gehad. Warmterecord voor de maand juli. Dus ja, eigenlijk is dat wel gewoon wel heel veel gevraagd, nog beter dan dit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah iets beter dan dit is toch niet teveel gevraagd?
Je hebt dus gewoon altijd wat te zeiken, okquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind jammer dat het of te warm of steeds te veel gaat regenen tbh, we doen het hier maar mee.
Nah.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben hartstikke goed weer gehad. Warmterecord voor de maand juli. Dus ja, eigenlijk is dat wel gewoon wel heel veel gevraagd, nog beter dan dit.
Wie begon hier met een zeikquote? Goodmorning.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon altijd wat te zeiken, ok
Weekend wordt weer mooi.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah prima dat we een of ander record hebben gehad. Tis gewoon tyfus weer.
Nog een record!! Met je records...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Eind van de week weer zomers weer
Voor de liefhebbers
quote:De verwachting is dat het met zo'n 16 graden de koudste 28 juli sinds 1965 wordt.
Over paar jaar 's zomers schaatsen !quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog een record!! Met je records...
[..]
Dus dat!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over paar jaar 's zomers schaatsen !
Dat is dus geen record, want het was in 1965 ook al eens. Rare definities hou jij erop naquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog een record!! Met je records...
[..]
En nu opnieuw. Of we verbreken het gewoon he!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dus geen record, want het was in 1965 ook al eens. Rare definities hou jij erop na
Hier schijnt gewoon de zonquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En nu opnieuw. Of we verbreken het gewoon he!
Dat noemen we integratie toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier schijnt gewoon de zon
http://www.nu.nl/binnenla(...)ooit-wereldwijd.html
Met je gezeik hoe slecht de zomer wel niet is. Ik dacht dat jij een nepturk was, het is anders wel typisch Nederlands dat het weer nooit goed is, hoe warm of koud het ook is.
Als ze zich niet aanpassen is het niet goed. Als ze het wel doen ook niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je geen nepturk maar een wannanederlander
Waar zeg ik dat het niet goed is als ze zich niet aanpassen? Ik kan er altijd wel van genieten, gebeurt er nog eens wat. Straks hebben toekomstige generaties geen triggershot meer met zijn halve worst om te pesten. Dat wens je niemand toequote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze zich niet aanpassen is het niet goed. Als ze het wel doen ook niet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh het is stripjestijd. Deze is voor mijn grote liefde Whiskas.
[ afbeelding ]
Nu opgezet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso dat je die tweede eens moet luisteren.
The Turn of a Friendly Card (mijn #1) moet je eigenlijk harstikke stoned luisteren.quote:
Zoiets als Pink Floyd of anders?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
The Turn of a Friendly Card (mijn #1) moet je eigenlijk harstikke stoned luisteren.
Op de bank liggen en ogen dicht. En dan heerlijk wegdrijven op dat album.
http://www.allmusic.com/a(...)ly-card-mw0000191339quote:
Ga hem luisteren na The Stone Roses. Zulke albums zijn de beste, die je eerst een paar keer gehoord moet hebben voor je het kan waarderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.allmusic.com/a(...)ly-card-mw0000191339
Hier krijg je echt geen spijt van. Een album dat de eerste keer wellicht niet zo vet lijkt als het eigenlijk is. Ik vond de eerste keer toen ik het luisterde kant 1 matig en kant 2 wel aardig, maar eigenlijk is het gewoon een 10.0
Ik zou hem bewaren voor als je weer een joint hebt. Koptelefoon op, lekker op de bank gaan liggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:08 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ga hem luisteren na The Stone Roses. Zulke albums zijn de beste, die je eerst een paar keer gehoord moet hebben voor je het kan waarderen.
Gaat nog wel even duren dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou hem bewaren voor als je weer een joint hebt. Koptelefoon op, lekker op de bank gaan liggen.
Nuja je kunt 'm luisteren hoor. Ik luister zelf even The Stone Roses af en ga dan maar eens de stad in. Pa was jarig en moet z'n cadeautje nog even zoeken.quote:
De kinderen van tegenwoordig lurken toch de hele dag aan een waterpijp?quote:
Alleen met fruitsmaakjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kinderen van tegenwoordig lurken toch de hele dag aan een waterpijp?
Zulke mensen zijn er wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kinderen van tegenwoordig lurken toch de hele dag aan een waterpijp?
Scharen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zit poep in zn staart en krijg het niet los.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zit poep in zn staart en krijg het niet los.
Ja heb net al op google gezocht. Maar dat ziet er ook gevaarlijk uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je ze niet wassen of zo. Ik weet dat ze zichzelf de hele dag likken enzo, maar toch.
Ja, dat is een feest.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je ze niet wassen of zo. Ik weet dat ze zichzelf de hele dag likken enzo, maar toch.
Of naar de dierenarts...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Die ene heeft ook nog van die plukken haar aan zn pootjes... Lijkt mij ook niet echt fijn.
Ja en een complete check.quote:
Het zijn niet mijn katten toch...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja en een complete check.
Of gaat het verder wel goed met ze?
Moet je dat haar niet afknippen dan?
Dit is nog slechter dan de woordgrappen van Elfje.quote:
Misschien moet ie een beetje bijgeknipt worden?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn katten toch...
Volgens mij doen ze het verder prima. Ze eten en drinken.Poepen en plassen en zijn actief.
Alleen een beetje naar dat dat ene beest zoveel haar heeft dat zelfs een drol er blijft hangen...
Ja beter gewoon tondeuse er op. Maar ze zijn niet van mijquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien moet ie een beetje bijgeknipt worden?
Ja maar als het beest er last van heeft kan je ze bij de dierenarts bij laten knippen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beter gewoon tondeuse er op. Maar ze zijn niet van mij
Ja wie gaat dat betalen dan? En volgens mij doet alleen een trimmer dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar als het beest er last van heeft kan je ze bij de dierenarts bij laten knippen.
Dat heb je toch wel over voor je beste vriendin?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wie gaat dat betalen dan? En volgens mij doet alleen een trimmer dat?
Ja begrijpelijk toch, het zijn niet haar katten. Lekker bakken met geld aan de dierenarts uitgeven voor andermans kattenquote:
Ik denk niet dat ze daar echt last van heeft als de kat het niet eens 's door heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar als het beest er last van heeft kan je ze bij de dierenarts bij laten knippen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is nog slechter dan de woordgrappen van Elfje.
Dus dat. Kam ze al en shit. Stel mijn huis open voor al die tering zooi en dan ga ik ook nog met ze naar een trimmer... Echt niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk toch, het zijn niet haar katten. Lekker bakken met geld aan de dierenarts uitgeven voor andermans katten
Zo gedragen ze zich niet nee. Volgens mij had die die drol zelfs door eens door :pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar echt last van heeft als de kat het niet eens 's door heeft.
Ik zie die kat echt lopen met zo'n bungelende drol aan zn ass.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo gedragen ze zich niet nee. Volgens mij had die die drol zelfs door eens door :p
Nou nou wat een moeite allemaal hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Kam ze al en shit. Stel mijn huis open voor al die tering zooi en dan ga ik ook nog met ze naar een trimmer... Echt niet.
Ja daar leek het wel een beetje op ja :pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie die kat echt lopen met zo'n bungelende drol aan zn ass.
Niet jouw katten? Ben je tijdelijke oppasser?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo gedragen ze zich niet nee. Volgens mij had die die drol zelfs door eens door :p
Ja. Vriendin is op vakantie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet jouw katten? Ben je tijdelijke oppasser?
Ze laat die katten wel verslonzen anders.quote:
Ik zou dat doen ja, in overleg.quote:
Voor zover ik weet heeft ze het altijd zelf gedaan. Die ene heeft ook nu ook de bijnaam wc borstelquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zou dat doen ja, in overleg.
Dan is die rekening die er staat wachten ook logisch.
En hoe duur is een kat laten bijknippen nou?
Komt die vriendin terug van vakantie "ja hier zijn je katten weer, oh ja en een rekening van 300 euro omdat hun haar te lang was"quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zou dat doen ja, in overleg.
Dan is die rekening die er staat wachten ook logisch.
En hoe duur is een kat laten bijknippen nou?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze laat die katten wel verslonzen anders.
Oeh slim plan dit:Dquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]neejoh, anders zou ze allang cola in de waterbakken hebben gegoten voor meer codes bijvoorbeeld
Stom dat ik daar nog niet aan had gedacht :pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh fuck wat heb ik gedaan.hahah.
Ja of ze doet het zelf.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt die vriendin terug van vakantie "ja hier zijn je katten weer, oh ja en een rekening van 300 euro omdat hun haar te lang was"
Weet ik veel hoeveel het is, maar dierenartsen zijn duur. Dan kijken ze waarschijnlijk ook nog heel dat beest na, moet je er weer speciaal voer bij kopen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja of ze doet het zelf.![]()
Is dat 300 euo? Het gaat toch om 1 kat?
Cute kitty. Ik vind ze niet eens zo slecht eruit zien qua vachtjequote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij ziet er zo uit. Geen drama toch?
[ afbeelding ]
Kijk als die beestjes ziek worden zal ik sowieso naar een dierenarts gaan. Geen twijfel over mogelijk maar ga echt niet naar een trimmer.
Nee dit is best een mooie kat ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cute kitty. Ik vind ze niet eens zo slecht eruit zien qua vachtje
Ze ziet er idd prima uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij ziet er zo uit. Geen drama toch?
[ afbeelding ]
Kijk als die beestjes ziek worden zal ik sowieso naar een dierenarts gaan. Geen twijfel over mogelijk maar ga echt niet naar een trimmer.
Ja :p Ben ook niet op zoek geweest ofzo :pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo behaard dat je dem ballz niet ziet?
Ga je er dan ook zo staan van kijk POLISIEJHEELIEJ TAATOETATOEquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:17 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki, er vliegt een politieheli boven Emmeloord !!!!!!! OMG
Nee, ik kruip altijd onder de bank.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga je er dan ook zo staan van kijk POLISIEJHEELIEJ TAATOETATOE
Dit boeit echt niemand.quote:
Krijg je dan ook een lekker kopje thee van Corrie als je het op komt halen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:16 schreef Specularium het volgende:
FHF / [GRATIS] Azerty toetsenbord
Corrie.
Ik denk dat Arjan (waar is hij eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een lekker kopje thee van Corrie als je het op komt halen?
Ze zullen wel doorhebben dat mijn ouders terug zijn van vakantie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:17 schreef Fokker89 het volgende:
Lekker roken met Corrie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat Arjan (waar is hij eigenlijk) het komt ophalen voor een date met Corrie.
Paar pakken wijn erbij.quote:
Romantisch wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon het pak wijn in de supermarkt al half leeg drinken.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb even een extreem vertederend filmpje van mijn hont naar je foon gestuurdquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Overdag dronken door de supermarkt lopen staat wel op mijn bucketlist.
Oeh leuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb even een extreem vertederend filmpje van mijn hont naar je foon gestuurd
Haar nieuwe toetsenbord.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:16 schreef Specularium het volgende:
FHF / [GRATIS] Azerty toetsenbord
Corrie.
Leuk nummer!!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:52 schreef anonymoussie het volgende:
Ik wou haar de allereerste van Helen laten zien.
Hey je hebt een UI!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk nummer!!
En wat gaaf. Ze doet in het begin Een beetje Chinees aan, en die matrozen erbij
.
Omdat het te makkelijk was om te laten lopen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:17 schreef Fokker89 het volgende:
welk merk is dat?quote:
Eurocopter EC135, dat zag ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
welk merk is dat?
dat willen we natuurlijk weten, niet het registratie nummer
en met we bedoel ik natuurlijk mezelf
Ja joh, jij loopt zo onder alles doorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat het te makkelijk was om te laten lopen.
Eurocopter EC-135 P2+quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
welk merk is dat?
dat willen we natuurlijk weten, niet het registratie nummer
en met we bedoel ik natuurlijk mezelf
Ik heb daar wel eens in gezeten maar die was iets anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eurocopter EC-135 P2+
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
Zoiets was het, stond toen bij de zeeman.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
![]()
Die URL ook "wantwaaromniet"Als ik zo'n ding zie ga ik er ook in zitten en een selfie maken
sowieso!!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind ze nog best mooi, beter dan die AW139 iig. Maarja, het is geen BO-105 heh.
Ik weet het niet sp3c.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
sowieso!!
vraag me altijd af wat er gebeurt als je een snelvuurkanon (30/40mm) uit zijn kont laat schieten
kapot? staart zal er wel af gaan trillen ofzo
of is het keihard lachen met gunships??
vragen, vragen
dat snappen wequote:
Ik denk niet dat ze daarop gebouwd zijn inderdaad. Maar een M134, of gewoon een MAG moet wel kunnen, kan je toch nog een beetje A-Team spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
sowieso!!
vraag me altijd af wat er gebeurt als je een snelvuurkanon (30/40mm) uit zijn kont laat schieten
kapot? staart zal er wel af gaan trillen ofzo
of is het keihard lachen met gunships??
vragen, vragen
Kim Kartrashian ass tochquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:38 schreef Viro het volgende:
Nieta mis met een dikke reet tenzij het een blubber reet is
We kunnen ook Barbie vierendelen op een marktplein.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
Barbie en Ken hebben een stickah op de deur.
Barbie vraagt fans om rust en privacy
ampule mosterdgas door de brievenbus gooien, barbiequote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
Barbie en Ken hebben een stickah op de deur.
Barbie vraagt fans om rust en privacy
SMS kapotsl AANquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
We kunnen ook Barbie vierendelen op een marktplein.
En dat SBS het uitzendt met sms'en.
And you get a dog, and you, and you!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik gun iedereen een hond als die van Johannes.
Ik ook weer, al twijfel ik om tussendoor nog even langs te fietsen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Awwwww
Ik word volgend weekend pas weer met mijn hond herenigd
Duurt wel lang.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:13 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
Ja dope hè.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk nummer!!
En wat gaaf. Ze doet in het begin Een beetje Chinees aan, en die matrozen erbij
.
Ik hou er zo van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |