Hij heeft rob precies waar die hem hebben wilquote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef rowan634 het volgende:
nou goed cees triggert hem ook wel een beetje hoor
ja goed hèquote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef rowan634 het volgende:
Hij heeft Ivan en Mark ook waar hij ze hebben wilquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hij heeft rob precies waar die hem hebben wil
Gelijk in verdediging he, hij had gewoon rustig kunnen blijven als het niet zo was. Rob is in paniek heeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob zit in het nauw... hij weet dat hij als lui gezien word... en wil dit nu ff niet horen.
Cees zegt wat hij in gedachten heeft en doet dat heel kalm .quote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef rowan634 het volgende:
ik vind het heerlijk hoor, daar niet vanquote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Cees zegt wat hij in gedachten heeft en doet dat heel kalm .
Zo hoort het ook.
Rob kan niet aanhoren dat hij geen flikker gedaan heeft (met zoveel anderen) en daar heeft Cees wéér een punt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Businiessplan Yoehoee !
Met dank aan 37rijst
Mark is helemaal fan van Ceesquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft Ivan en Mark ook waar hij ze hebben wil
Hij moet gewoon ROBDONDEREN!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef snetje het volgende:
Rob: Maakt mij niet uit! Wat mij irriteert zijn zijn argumenten...
Man rob een eind op met je "gast" en "je krijgt ruzie met me!"
Er bestaat dus toch een God.quote:
rob faalt gewoon met allesquote:Op maandag 27 juli 2015 23:34 schreef LLgetikt het volgende:
Rob verliest een paar puntjes hier denk ik, hij wil van alles er doorheen drukken en over alles heeft ie wat te zeggen. Maar niks komt er doorheen![]()
![]()
Het zullen wel doorzitwonden zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 23:30 schreef snetje het volgende:
Rob heeft fakking vleeswonden van het werken ...die ging pas aan de gang na commentaar van Cees dat hij niks deed
Altijd Kut... Als ze met argumenten komenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef snetje het volgende:
Rob: Maakt mij niet uit! Wat mij irriteert zijn zijn argumenten...
Man rob een eind op met je "gast" en "je krijgt ruzie met me!"
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:34 schreef Cir het volgende:
geen Juf Janie met de koffie tijdens deze hete vergadering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |