SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Artiesten mogen wel roken, relaties ook... bewoners stiekum..
Maar betalende bezoekers NIET !
Utopia.. waar ze het voor elkaar krijgen om alles zo te draaien dat het KLOTE is !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
De Koning rooktquote:Op maandag 27 juli 2015 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek gister de TV uitzending...en daar stak Ivan vrolik een peuk op... en rookte..vol in beeld. !
Dus..
gewoonomdathetkan![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
En de Belinda dame.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar kunnen ze dus voor beboet worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek gister de TV uitzending...en daar stak Ivan vrolik een peuk op... en rookte..vol in beeld. !
Dus..![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonneschijn, kijk maar eens naar buiten !
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bjorn en Ivan weer boos op elkaar.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ivan wilde weer even de leider spelen... Bjorn laat zich niet kisten.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ruzie
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ivan weer tegen Bjurn ; je herhaalt steeds dingen
Bjurn ; dat doe jij ook jonge , ik heb helemaal geen zin in jou
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh weer over
''Koning Ivan kijkt naar zijn trouwe adviseur; nar Rob''quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
De bewoners zitten zelf altijd het hardst te roken tijdens evenementen of Markt... Bankje puilt uit van de bewoners...
En nu moet je dit horen..
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Het komt gewoon niet meer goed tussen Ivan en Bjorn"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ligt toch echt aan Ivan, die ziet Bjorn niet als een gelijke.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het komt gewoon niet meer goed tussen Ivan en BjornIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
ze willen zakgeld weer gaan invoeren, 15 euro per week = 900 in de maand'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Helft van de vergadering over roken.
Het grappige is...
de BV gaat niet over roken....
Dat zou de samenleving moeten doen.
Sukkels![]()
![]()
Als ze zouden besluiten niet meer roken dan gaat Stiff waarschijnlijk een Petertje doenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De bewoners zitten zelf altijd het hardst te roken tijdens evenementen of Markt... Bankje puilt uit van de bewoners...
En nu moet je dit horen..
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
rob ''we kunnen hier flexibel in zijn, waarom zo zwart wit'''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gewoon gedoogbeleid simpelAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Roken heeft niets met de BV te maken... en kunnen ze dus ook niet voor de rest bepalen
Geef die aso's zakgeld en als ze weer gaan klagen hebben ze pech.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Zijn toch ook investeringen?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Roken heeft niets met de BV te maken... en kunnen ze dus ook niet voor de rest bepalen
![]()
![]()
Dat is onduidelijk... en dus verwarrend.. en geen ruggegraat... en de makkelijke oplossing..quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
rob ''we kunnen hier flexibel in zijn, waarom zo zwart wit''
Oooh...wacht.. RobIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zo is dat!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Geef die aso's zakgeld en als ze weer gaan klagen hebben ze pech.![]()
![]()
De BV mag er anders wel voor dokken.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En de BV gaat over de evenementen, daar is roken ook een issue.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is onduidelijk... en dus verwarrend.. en geen ruggegraat... en de makkelijke oplossing..
Oooh...wacht.. Rob
Ja
Ivan: Ik ben van we doen het wel of we doen het niet ...
Anderen: Ja jij ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dus de BV bepaalt ook het eten, de tandenborstels... Wat bepaalt de samenleving dan ?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De BV mag er anders wel voor dokken.
En de BV gaat over de evenementen, daar is roken ook een issue.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ligt toch vooral aan ivan, Bjorn is zeker een irritante blaaskaak maar hij wil het gewoon goed doen. Sneuquote:Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het komt gewoon niet meer goed tussen Ivan en BjornTEAM TAFEL![]()
En het gaat zoals altijd over roken en geld, oh ja en drinkenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Rob vertreld nu op STREAM ..
dat de oplossing is om STIEKUM achter het kakhuis te roken..
Slim Rob
NIksquote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus de BV bepaalt ook het eten, de tandenborstels... Wat bepaalt de samenleving dan ?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat deden ze toch al ?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob vertreld nu op STREAM ..
dat de oplossing is om STIEKUM achter het kakhuis te roken..
Slim Rob![]()
wat ze doen naast het 'werk'quote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus de BV bepaalt ook het eten, de tandenborstels... Wat bepaalt de samenleving dan ?![]()
Feestjes zijn geen feestjes voor mij dat is gewoon werken voor mij aldus Ivan
Ivan ; kunnen we niet doorelkaar heen praten en ff naar elkaar luisteron !!!![]()
zakgeld
is gewoon 900 in de maand, echt die mensen geven wat uit daar'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:11 schreef Cir het volgende:
Feestjes zijn geen feestjes voor mij dat is gewoon werken voor mij aldus Ivan
Ivan ; kunnen we niet doorelkaar heen praten en ff naar elkaar luisteron !!!![]()
![]()
![]()
nog geen 2 dagen staan ze in de plusquote:Op maandag 27 juli 2015 23:11 schreef LLgetikt het volgende:
zakgeld
is gewoon 900 in de maand, echt die mensen geven wat uit daarecht hoe dom zijn ze
TEAM TAFEL![]()
echt hequote:Op maandag 27 juli 2015 23:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nog geen 2 dagen staan ze in de plusecht hoe dom zijn ze
![]()
gelijk optimistisch'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dank aan degene die dit nodig vond.![]()
![]()
er is blijkbaar een leukerd die een stijfje krijgt van menson weg treiteren
![]()
![]()
En het erge is, dat ze gisteren hebben besloten niet gelijk weer te gaan investeren en uit gevenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat zeg je? nog geen dag!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
![]()
![]()
O sushi mag gewoon een x besteld worden![]()
![]()
![]()
hahahahah dit is echt typisch, cossers zijn goede voorspellers'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ja en waaif mag natuurlijk wel meteen een tattoo gun. Het zijn echt debielenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef Cheszy het volgende:
[..]
En het erge is, dat ze gisteren hebben besloten niet gelijk weer te gaan investeren en uit geven![]()
TEAM TAFEL![]()
Liesje bedoel je? Want daarom vertrekt hij. Lees de Fb.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
er is blijkbaar een leukerd die een stijfje krijgt van menson weg treiteren
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja en waaif mag natuurlijk wel meteen een tattoo gun. Het zijn echt debielen![]()
Waaif gaat een succes worden met de tattoo's dus dat mag (shop heeft 10.000 gekost en hebben 20 klanten gehad ofzo
)
![]()
Terwijl er al een Tatoo gun isquote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja en waaif mag natuurlijk wel meteen een tattoo gun. Het zijn echt debielen![]()
Ze zal Ivan wel opdracht hebben gegeven om die peuken er door te drukken .quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
En laffe Mark knikt alleen maar ja![]()
prachtige form...quote:Op maandag 27 juli 2015 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan leest even voor uit Floor.
geen wildgroei een echt business plan
.... ivan is doorgeFloort![]()
Mark is echt een typische lafbekquote:Op maandag 27 juli 2015 23:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ze zal Ivan wel opdracht hebben gegeven om die peuken er door te drukken .
En laffe Mark knikt alleen maar jaTEAM TAFEL![]()
Ja, dat hoorde ik ook. Daarom snap ik er vanavond helemaal niks meer van.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef Cheszy het volgende:
[..]
En het erge is, dat ze gisteren hebben besloten niet gelijk weer te gaan investeren en uit geven![]()
METEN MET 2 MATENquote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]Waaif gaat een succes worden met de tattoo's dus dat mag (shop heeft 10.000 gekost en hebben 20 klanten gehad ofzo
)
En er is een hiërarchie, typische bestaande samenleving, niemand is gelijk
Wat is dan een utopiaanse samenleving???'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]Waaif gaat een succes worden met de tattoo's dus dat mag (shop heeft 10.000 gekost en hebben 20 klanten gehad ofzo
)
![]()
TEAM TAFEL![]()
Een fata morganaquote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
METEN MET 2 MATEN
Wat is dan een utopiaanse samenleving???![]()
![]()
niks meer van over en dit is vooral dankzij de mensen achter dit programma.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
METEN MET 2 MATEN
Wat is dan een utopiaanse samenleving???TEAM TAFEL![]()
Gabri klaagt vanaf de vide over het geluid van de eendjes
Bas tegen eendjes: kom op, maak nog meer geluid, maak haar gek, maak haar gek, kom op ga gillenTEAM BAKSTEEN![]()
Ja dat is het verre van. Voor ons.quote:
Misschien voor sommige niet daar.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Tel daar nog minimaal 5000 bij voor het Crodwood...quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Cheszy het volgende:
)
Duurste Waaif ooit en toch zo goedkoop !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
En ze zijn zich van geen kwaad bewust. Nee tuurlijk niet hebzucht eerst en ik ik ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niks meer van over en dit is vooral dankzij de mensen achter dit programma.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Rob , de doorgewinterde Utopiaan vertelt nog ff hoe het werkt binnen UtopiaMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
heeft die nou altijd dat shirt aan, zie hem steeds in dat zwart-rode t-shirtquote:Op maandag 27 juli 2015 23:19 schreef puzziepie het volgende:
Rob , de doorgewinterde Utopiaan vertelt nog ff hoe het werkt binnen Utopia
TEAM TAFEL![]()
Benji blij hoofd kijkond naar eendjes en zegt van alles zonder zender
Bas: Ja echt te cool, ben er echt blij mee, gooi ze gewoon in bed vanavond, fuck het systeemTEAM BAKSTEEN![]()
Werk pak van Robquote:Op maandag 27 juli 2015 23:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heeft die nou altijd dat shirt aan, zie hem steeds in dat zwart-rode t-shirt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach, ze zitten daar allemaal om er beter uit te kunnen komen, ze leven te veel in de toekomst waardoor het heden vergeten word, helaasquote:Op maandag 27 juli 2015 23:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja dat is het verre van. Voor ons.
Misschien voor sommige niet daar.![]()
![]()
En die neemt ze over een paar maanden mee naar huis. Ole! Sukkels!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
![]()
Rob grijpt het aan om NIET meer te hoeven werken...
Maar zo makkelijk komt hij niet weg... Cees zegt er is ruimte over...
Rob schrikt..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Cees wil volkstuintjes verhuren op de akker.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Die akkertjes en dan moet ik er helemaal tussendoor enzo.. och och Rob, 't is ook allemaal wel erg lastig he kerel. Mooi excuus om niks meer te doen.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Eendjes gaan achter Ben aan
Bas: Hey, slettebakken!![]()
![]()
![]()
Ja hoor, Rob wil er onderuit...
Om een smerige manier.... Wel klagen over Cees... en dan zeggen.. Ik doe het niet meer....
Jankerd !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Utopiaanse sameleving bestaat natuurlijk niet, maar ze hadden wel veel beter hun best kunnen doen. om dichtbij te komen. Nu is het gewoon een bedrijf.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
METEN MET 2 MATEN
Wat is dan een utopiaanse samenleving???
Cees is gezegd om eerst een marktonderzoek te doen ...dit heeft hij dan ook letterlijk gedaan ..op de markt
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Cees zeurt veel maar hij durft wel tegen mensen in te gaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Cees tegen Ivan: Jij verdedigt de plannen van Nicole.
Wat loopt Ivan nu weer dom te doen en zijn eigen moeder erbij halen.
De reacties van het akkerplan van de bezoekers waren geweldig
Iedereen kwam Cees vertellen dat het zo'n goed idee was![]()
Bla bla bla ja Cees je bent geweldig![]()
en nou opzouten met je akker
Oh ga toch maar door Cees
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees_Ceukon , jij verdedigd het pan van nikole
Ivna ; pardon geen Nikole plannen geen verdededigng ik verdedig niemand
je luisterd niet!!
Cees ; ik luister wel
Cees; nee je luisterd niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ivan wil niet dat Nicole te veel credits krijgt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Uiteindelijk is het dus het plan van Floorquote:Op maandag 27 juli 2015 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan zegt nu dat het zijn plan is
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Cees tegen Ivan: Jij verdedigt de plannen van Nicole.![]()
Dat nare aanmatigende toontje van Ivan.....![]()
![]()
Waar is btw het businessplan van Rob en Ivan over de akker?![]()
![]()
ivan wil niet dat het lijkt alsof hij dit doet voor nicole, maar dat doet ie wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ivan wil niet dat Nicole te veel credits krijgt.TEAM TAFEL![]()
Goeie, Goeie !quote:Op maandag 27 juli 2015 23:24 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar is btw het businessplan van Rob en Ivan over de akker?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan altijd gelijk agressief als iemand iets zegt wat hem niet aanstaat. Kan je ook gewoon rustig weerleggen.man, man, man.
Is er niet, maar Ivan en Markquote:Op maandag 27 juli 2015 23:24 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar is btw het businessplan van Rob en Ivan over de akker?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees_Ceukon voorspett dat het plan van Nikole niks wrd...
of dat andere plan .. van die bloemen
zaaien , planten ziekte's bemesten tijd energie
verzorgen van de gronden
er is de afgelopen maanden vertrek van chris geen ene reet aan gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luisteren betekent dat je het met Ivan eens moet zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahaha Ivan:
Cees je moet luisteren en dan bevestigen !![]()
![]()
Cees heeft gelijk ..al meer dan een jaar lukt het ze niet om de akker te onderhouden ...hoezo nu wel?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ineens weet je het...
JE WORDT CEESFAN !
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nicole en Ivan hebben zeker nog 2 dagen in de tuin gewerkt....
En verder geen tijd...een maand pffff
Leugenaars... Ligt al 6 maanden stil !!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ga toch Ivan hou op met je gelul klopt niet die akker hebben jullie laten verwilderen .
Het is dus niet de schuld van Nicole zegt Ivan .![]()
Hoe bedoel je? Volgens Ivan is het een plan van hem en Rob.quote:![]()
Volgens Ivan is de akker een maand verwaarloosd geweest.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ineens weet je het...
JE WORDT CEESFAN !
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het zijn echt serieus domme kortzichtige mensen, en dan druk ik me nog zachtjes uit. En de motivatie is Geld. Wat utopiaansquote:Op maandag 27 juli 2015 23:20 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Ach, ze zitten daar allemaal om er beter uit te kunnen komen, ze leven te veel in de toekomst waardoor het heden vergeten word, helaas
OOh.. kan iemand gewoon eens een keer die leugens daar afstraffen....
GrrrrrrrrrrrrIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ineens weet je het...
JE WORDT CEESFAN !![]()
![]()
omg Parelkreng![]()
![]()
Als zelfs een Ivan fan dit zegt...quote:
Ja en niet een heel klein beetje ook wat is er gebeurt zeg met hem !!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:26 schreef rowan634 het volgende:
Nicole heeft geen tijd meer gehad![]()
![]()
ivan je bent blind!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Bjorn heeft al rode wangetjes... die barst zo los....
IK ben wel voor het plan om eigen eten te zaaien.
Maar niet dat de leugens gelijk krijgen![]()
Ceesie
Daar is nix mis mee !!quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hoe lang is chris weg, want ze hebben ong een week de akker verzorgd.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:26 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Volgens Ivan is het een plan van hem en Rob.![]()
Volgens Ivan is de akker een maand verwaarloosd geweest.
Volgens Rob hoort de akkur bij Utopia.
Ideologische overweging dus, geen rationele. Slechte businesscase.![]()
Rob wordt in het nauw gedreven.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
5 april weggegaanquote:Op maandag 27 juli 2015 23:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hoe lang is chris weg, want ze hebben ong een week de akker verzorgd.
TEAM BAKSTEEN![]()
Er was bepaald dat iedereen voortaan eerst een business plan moesten indienenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:26 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Volgens Ivan is het een plan van hem en Rob.![]()
Volgens Ivan is de akker een maand verwaarloosd geweest.![]()
en dat is er niet ...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan kwam er net op tijd weer tussen. Rob kon even wat lucht happen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ivan heeft wel nog lang water gegeven en heeft nicole, gaby en anderen wel eens opgetrommeld om bezig te zijn in de akker. maar hij was toen wel druk met die obstakels dus dat snapte ik wel. Maar Nicole, die in kassen had gewerktquote:Op maandag 27 juli 2015 23:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hoe lang is chris weg, want ze hebben ong een week de akker verzorgd.en er verstand van had heeft er gewoon niet meer naar omgekeken en die deed bar weinig toen.
TEAM TAFEL![]()
Goh die Ivanquote:Op maandag 27 juli 2015 23:29 schreef Cir het volgende:
Ivan vnd het prima als Cees een stukje van die grond gaat verhuren![]()
Rob: Nogmaals doe lekker waar je zin in hebt ....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Als Rob een discussie niet wint:
''Doe lekker waar je zin in hebt''
Rob heeft verloren.
Rob heeft fakking vleeswonden van het werken ...die ging pas aan de gang na commentaar van Cees dat hij niks deed
Rob '' je krijgt echt ruzie met me ''
PANIEK BIJ ROB
Rob: Ik ben masseur.
2 afspraken gehad in een paar maanden waarvan 1 afgebeld.
Rob is echt pissed off nu.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rob moet eens ff nadenken.. Hij is pas aan die tuin begonnen juist DOOR Cees...
Egotrippers zonder geheugen !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Rob: je krijgt zo ruzie met me hoor
Je bent gewoon irritant"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hij heeft rob precies waar die hem hebben wilquote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef rowan634 het volgende:
nou goed cees triggert hem ook wel een beetje hoor
ja goed hèquote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef rowan634 het volgende:
nou goed cees triggert hem ook wel een beetje hoor![]()
![]()
Rob zit in het nauw... hij weet dat hij als lui gezien word... en wil dit nu ff niet horen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik zou precies als Cees reageren. Blijf ook gewoon rustig.
Hij heeft Ivan en Mark ook waar hij ze hebben wilquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hij heeft rob precies waar die hem hebben wilMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rob : IK ben Masseur![]()
![]()
![]()
![]()
Rob weer begin je weer je krijgt echt ruzie met me
Cees; alles wat ik zeg krij ik ruzie
Cees ; dat is niet waaar joh doe nou rustig joh we hebben het over stukjs grond
Ivan ; we hebben genoeg grond om te verhuuren![]()
![]()
![]()
Mark ; Business plan ???? vanaf 250,-??![]()
Gelijk in verdediging he, hij had gewoon rustig kunnen blijven als het niet zo was. Rob is in paniek heeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob zit in het nauw... hij weet dat hij als lui gezien word... en wil dit nu ff niet horen.![]()
genieten dit
Gina komt de ondergang van Rob even verstoren.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rob: Maakt mij niet uit! Wat mij irriteert zijn zijn argumenten...
Man rob een eind op met je "gast" en "je krijgt ruzie met me!"Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Cees zegt wat hij in gedachten heeft en doet dat heel kalm .quote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef rowan634 het volgende:
nou goed cees triggert hem ook wel een beetje hoor
Zo hoort het ook.
Rob kan niet aanhoren dat hij geen flikker gedaan heeft (met zoveel anderen) en daar heeft Cees wéér een punt.![]()
ik vind het heerlijk hoor, daar niet vanquote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Cees zegt wat hij in gedachten heeft en doet dat heel kalm .
Zo hoort het ook.
Rob kan niet aanhoren dat hij geen flikker gedaan heeft (met zoveel anderen) en daar heeft Cees wéér een punt.
TEAM TAFEL![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Businiessplan Yoehoee !
Met dank aan 37rijst![]()
![]()
![]()
Vanaf 250 euro moet er een businessplan nodig. Voor de zaadjes dus niet, maar wel voor de kerstbomen.![]()
![]()
Mark is helemaal fan van Ceesquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft Ivan en Mark ook waar hij ze hebben wil
Top stream(zeldzaam tegenwoordig).
Rob verliest een paar puntjes hier denk ik, hij wil van alles er doorheen drukken en over alles heeft ie wat te zeggen. Maar niks komt er doorheen![]()
![]()
Hij moet gewoon ROBDONDEREN!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef snetje het volgende:
Man rob een eind op met je "gast" en "je krijgt ruzie met me!"![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
TEAM TAFEL![]()
Er bestaat dus toch een God.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
rob faalt gewoon met allesquote:Op maandag 27 juli 2015 23:34 schreef LLgetikt het volgende:
Rob verliest een paar puntjes hier denk ik, hij wil van alles er doorheen drukken en over alles heeft ie wat te zeggen. Maar niks komt er doorheen![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Het zullen wel doorzitwonden zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 23:30 schreef snetje het volgende:
Rob heeft fakking vleeswonden van het werken ...die ging pas aan de gang na commentaar van Cees dat hij niks deed
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Altijd Kut... Als ze met argumenten komenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef snetje het volgende:
Man rob een eind op met je "gast" en "je krijgt ruzie met me!"
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:34 schreef Cir het volgende:
geen Juf Janie met de koffie tijdens deze hete vergaderinggodzijdank niet, geen afleiding, lekker doorrellen en tergen
TEAM BAKSTEEN![]()
Bloemen voor de regie!quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik denk dat Cees in zijn vorige leven.. Robjes gewoon ontsloeg...
Of niet aannam...
FF wennen hè Cees... maar je doet het leuk !
Haters gonna hate, kon ff niet latenquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mark is sinds de komst van Cees de "financiele" clown...maar zit er wel redelijk bovenopquote:Op maandag 27 juli 2015 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt me dat Mark meer weet ...![]()
Spreekt mensen aan... Die heeft of OOK een Floor, of een goed gesprek achter gehad.
Maar .. stuk beter dan de oude Mark...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Bjorn: we gaan kosten verdienen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
En wat ook mooi is ...is dat Bas met maar een paar woordjes Cees steunt en het gevoel geeft dat hij het niet verkeerd ziet daar...quote:Op maandag 27 juli 2015 23:34 schreef lonneberga het volgende:
Cees is precies wat ze nodig hebben, I love itWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Tuurlijk. Die is slim genoeg om te beseffen dat wie in dit tv-moment zijn zelfbeheersing verliest, giga voor lul komt te staan in de uitzending.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
denk niet echt dat hij zich daar zorgen over maaktquote:Op maandag 27 juli 2015 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die is slim genoeg om te beseffen dat wie in dit tv-moment zijn zelfbeheersing verliest, giga voor lul komt te staan in de uitzending.![]()
TEAM TAFEL![]()
Heeft hij al verlorenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die is slim genoeg om te beseffen dat wie in dit tv-moment zijn zelfbeheersing verliest, giga voor lul komt te staan in de uitzending.
Rob is onzettend pessimistisch ingesteld, niks realist (volgens hem zelf is ie dat).'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Haters gonna hate, kon ff niet laten![]()
![]()
Gaan we schelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
0,36% van de stemmenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:38 schreef LLgetikt het volgende:
Rob is onzettend pessimistisch ingesteld, niks realist (volgens hem zelf is ie dat).
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Haters gonna hate, kon ff niet laten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL![]()
Ik voel een fittie aankomen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:37 schreef snetje het volgende:
[..]
En wat ook mooi is ...is dat Bas met maar een paar woordjes Cees steunt en het gevoel geeft dat hij het niet verkeerd ziet daar...![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan we schelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele BV hangt aan elkaar van ellende
Ivan - Bjorn
Rob - Cees
Ivan - Cees
Allemaal oorlog... Leuk cluppieIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
[..]
Gaan we schelden?Robert Long - Beschaafde TangoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ivan: Lockers, wat zijn dat?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Weet iemand waarom Wim uit de BV is geflikkerd?
Vorige keer heeft hij nog jankend bij Cees gezeten dat hij mee wilde doen... ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
heb het idee dat Bjorn - Rob ook nog komtquote:Op maandag 27 juli 2015 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan - Bjorn
Rob - Cees
Ivan - Cees
Allemaal oorlog... Leuk cluppie
TEAM TAFEL![]()
[..]
Gaan we schelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zijn ego is veel te groot om zich in deze setting uit zijn tent te laten lokken.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
denk niet echt dat hij zich daar zorgen over maakt![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Verbaal niet goedquote:Op maandag 27 juli 2015 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vorige keer heeft hij nog jankend bij Cees gezeten dat hij mee wilde doen... ?
ik heb geen idee'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is er genotuleerd tijdens dit overleg?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan - Bjorn
Rob - Cees
Ivan - Cees
Allemaal oorlog... Leuk cluppieMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het begint al..quote:Op maandag 27 juli 2015 23:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heb het idee dat Bjorn - Rob ook nog komt
quote:
Je ziet het goed denk ikquote:Op maandag 27 juli 2015 23:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heb het idee dat Bjorn - Rob ook nog komt
Hey ja!! Waar de fak is Wim? Wat zeg je : er uit geflikkerd???quote:Op maandag 27 juli 2015 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vorige keer heeft hij nog jankend bij Cees gezeten dat hij mee wilde doen... ?![]()
![]()
Gemist
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: