Cees zegt wat hij in gedachten heeft en doet dat heel kalm .quote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef rowan634 het volgende:
nou goed cees triggert hem ook wel een beetje hoor
ik vind het heerlijk hoor, daar niet vanquote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Cees zegt wat hij in gedachten heeft en doet dat heel kalm .
Zo hoort het ook.
Rob kan niet aanhoren dat hij geen flikker gedaan heeft (met zoveel anderen) en daar heeft Cees wéér een punt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Businiessplan Yoehoee !
Met dank aan 37rijst
Mark is helemaal fan van Ceesquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft Ivan en Mark ook waar hij ze hebben wil
Hij moet gewoon ROBDONDEREN!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef snetje het volgende:
Rob: Maakt mij niet uit! Wat mij irriteert zijn zijn argumenten...
Man rob een eind op met je "gast" en "je krijgt ruzie met me!"
Er bestaat dus toch een God.quote:
rob faalt gewoon met allesquote:Op maandag 27 juli 2015 23:34 schreef LLgetikt het volgende:
Rob verliest een paar puntjes hier denk ik, hij wil van alles er doorheen drukken en over alles heeft ie wat te zeggen. Maar niks komt er doorheen![]()
![]()
Het zullen wel doorzitwonden zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 23:30 schreef snetje het volgende:
Rob heeft fakking vleeswonden van het werken ...die ging pas aan de gang na commentaar van Cees dat hij niks deed
Altijd Kut... Als ze met argumenten komenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef snetje het volgende:
Rob: Maakt mij niet uit! Wat mij irriteert zijn zijn argumenten...
Man rob een eind op met je "gast" en "je krijgt ruzie met me!"
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:34 schreef Cir het volgende:
geen Juf Janie met de koffie tijdens deze hete vergadering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |