Jij ziet het niet omdat je simpel naar de puntjes kijkt. Die STR van Ricciardo en Kvyat was naar verhouding veel minder, Force India,Lotus en Sauber ontwikkelen tegenwoordig nog amper die waren toen veel beter. Gaat erom wat je doet met het materiaal wat je tot je beschikking hebt en Ricciardo liet zien dat hij zijn auto af en toe op plekken plaatste waar hij niet hoorde qua snelheid. Daarom schoof hij ook door naar RBR en tegen Vettel hebben we gezien hoe snel hij is...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wat lieten ze "veel meer" zien dan? Resultaten in ieder geval niet.
Ricciardo, punten in zijn eerste STR jaar t/m Hongarije: 2
Kvyat, punten in zijn eerste (en enige) STR jaar t/m Hongarije: 6
Sainz, punten in zijn eerste STR jaar t/m Hongarije: 9
Ik heb Ricciardo best wat leuke inhaalmanouevres zien doen verder, maar of Sainz die doet valt moeilijk te zeggen, hij krijgt nogal weinig cameratijd.
Is dat zo? Of zien we nu tegen Kvyat zijn ware talent? Wie zal het zeggen...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daarom schoof hij ook door naar RBR en tegen Vettel hebben we gezien hoe snel hij is...
Omdat Kvyat af en toe sneller is maakt Ricciardo toch niet minder. Kvyat liet vorig jaar ook al zien heel snel te zijn, dus dat hij goed in de buurt van Ricciardo zit komt niet als verrassing, maar over het algemeen doet Ricciardo het tot nu toe wel een stukje beter.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat zo? Of zien we nu tegen Kvyat zijn ware talent? Wie zal het zeggen...
Grappig dat je zelf duidelijk maakt waarom ik postte wat ik postte.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jij ziet het niet omdat je simpel naar de puntjes kijkt. Die STR van Ricciardo en Kvyat was naar verhouding veel minder, Force India,Lotus en Sauber ontwikkelen tegenwoordig nog amper die waren toen veel beter. Gaat erom wat je doet met het materiaal wat je tot je beschikking hebt en Ricciardo liet zien dat hij zijn auto af en toe op plekken plaatste waar hij niet hoorde qua snelheid. Daarom schoof hij ook door naar RBR en tegen Vettel hebben we gezien hoe snel hij is...
Net was je het nog eens met de stelling dat zowel Sainz als Max twee potentiele wereldkampioenen zijnquote:
Rondetijden in races en trainingen e.d. zijn prima te meten. Een blik op de wk stand is te simpel, dan was Tarso Marques ook beter dan Alonso.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Grappig dat je zelf duidelijk maakt waarom ik postte wat ik postte.
Namelijk dat wat je zegt van begin tot eind subjectief is. Ik vind het prima dat je Kvyat en Ricciardo beter vindt, hoor. Maar het blijft een mening die niet te staven is. Het enige dat wel te staven is, de resultaten, spreken niet in hun voordeel.
Los daarvan vind ik het alledrie prima coureurs. Ricciardo heeft al echt wat laten zien, de andere twee komen net om het hoekje kijken. Of een van hen ooit kampioen wordt maken we vanzelf mee.
Nee, er stond toekomstige potentiėle wereldkampioenen. Dat was zo vaag dat ik het er wel mee eens wilde zijn, vooral ook omdat ik met name het met de rest eens was.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Net was je het nog eens met de stelling dat zowel Sainz als Max twee potentiele wereldkampioenen zijn
Een stukje inderdaad. Maar iedereen riep toch dat hij beter was dan Vettel? In dat geval valt hij vies tegen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat Kvyat af en toe sneller is maakt Ricciardo toch niet minder. Kvyat liet vorig jaar ook al zien heel snel te zijn, dus dat hij goed in de buurt van Ricciardo zit komt niet als verrassing, maar over het algemeen doet Ricciardo het tot nu toe wel een stukje beter.
Vorig jaar was hij ook beter dan Vettel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een stukje inderdaad. Maar iedereen riep toch dat hij beter was dan Vettel? In dat geval valt hij vies tegen.
Iedereen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een stukje inderdaad. Maar iedereen riep toch dat hij beter was dan Vettel? In dat geval valt hij vies tegen.
Nee, hij presteerde beter.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook beter dan Vettel.
Hij heeft Vettel ook verslagen in dezelfde auto. Dat Kvyat er goed bij zit maakt Ricciardo toch niet per definitie minder. Kvyat schuiven ze bij Red Bull niet voor niks al na 1 jaar al door naar RBR. Buemi en co weten dat ze dat niet zomaar doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij had vooral erg veel mazzel en kreeg voorkeursbehandeling van het team. Dat maakt nogal wat uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook beter dan Vettel.
Als je in kwalificatie vaak de betere bent heeft dat toch niks met mazzel te maken. Op dat moment gaat het om pure snelheid en bleek hij met de RBR van vorig jaar beter dan Vettel, vaak was zijn racepace ook beter. Maar idd Vettel hadden ze na 4 titels maar gedegradeerd tot nr 2 driverquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij had vooral erg veel mazzel en kreeg voorkeursbehandeling van het team. Dat maakt nogal wat uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |