Read more: http://autoweek.com/artic(...)orites#ixzz3hCqwz92zquote:Sainz later told the Spanish sports daily Marca that after he sat down with the engineers, he calmed down.
"They wanted us both to pass the Williams and that seemed like the best way," he said. "I do not want a controversy, I just do my best and hope to get a good result in the next races for Toro Rosso."
Eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:02 schreef Rossdale het volgende:
Sainz en verstappen zijn gewoon erg aan elkaar gewaagd, een superduo vind ik het. Twee toekomstige potentiële wereldkampioenen
Dit. Het zijn rookies, dus wat wisselvalligquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sainz doet het af en toe beter en af en toe minder dan Max. Such is life.
Ook al lukte die pitstop wel goed dan nog was Verstappen voor hem gekomen door de undercut. Snap wel dat je daar niet blij mee bent, normaal krijgt de rijder die voor ligt voorrang.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:16 schreef tja77 het volgende:
Sainz moet niet janken.
Verstappen passeerde hem, omdat zijn pitstop 4 seconde langer duurde dan die van Max.
Dat soort ellende kan iedereen overkomen.
gevraagd aan een italiaan hiero. Helaasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Precies dat stuk dus. Ik keek samen met iemand en wij keken elkaar echt aan van "hoorde jij dat ook". Dus wij moesten enorm lachen en hebben het fragment nog eens 10 keer afgespeeld. Stiekem hoopten wij dat het dus iets Italiaans was als, gefeliciteerd of zoiets. Dan konden we dat mooi elke keer gebruiken en konden we andere mensen vertellen dat het Italiaans is.
Nou weet ik wel dat 'vice' iets is als chef of plaatsvervanger, dus misschien was het een bedankje in heel slecht Italiaans aan het team ofzo.
Hij doet het wel redelijk maar niet meer dan dat idd, Kvyat en Ricciardo lieten veel meer zien bij STR. Max valt mij in kwalificaties vaak nog wat tegen, maar gezien zijn leeftijd zit er natuurlijk nog behoorlijk wat rek in.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:49 schreef opreis het volgende:
Nogmaals de vraag aan de mensen die Sainz ophemelen. Wat heeft ie nou daadwerkelijk laten zien dat het een toekomstig wereldkampioen is? Ik kan me weinig spectaculairs van hem voor de geest halen.
Hij rijdt voorlopig in de kudde mee heb ik het idee
En huillie doen in de media over eventuele voorkeursbehandeling van je teamgenoot is niet verstandig, als er werkelijk een voorkeursbehandeling plaats vind laat dan maar zien waarom dat oneerlijk is.
Wat lieten ze "veel meer" zien dan? Resultaten in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij doet het wel redelijk maar niet meer dan dat idd, Kvyat en Ricciardo lieten veel meer zien bij STR.
Ach zeiden ze ook over Jan en Kevin Magnussen, Bottas, Bianchi en nog veel meer rijders.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:49 schreef opreis het volgende:
Nogmaals de vraag aan de mensen die Sainz ophemelen. Wat heeft ie nou daadwerkelijk laten zien dat het een toekomstig wereldkampioen is? Ik kan me weinig spectaculairs van hem voor de geest halen.
Hij rijdt voorlopig in de kudde mee heb ik het idee
En huillie doen in de media over eventuele voorkeursbehandeling van je teamgenoot is niet verstandig, als er werkelijk een voorkeursbehandeling plaats vind laat dan maar zien waarom dat oneerlijk is.
Precies.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:22 schreef Beach het volgende:
Ach zeiden ze ook over Jan en Kevin Magnussen, Bottas, Bianchi en nog veel meer rijders.
Dat toekomstig wereldkampioenschap gedoe neem ik nooit serieus.
Categorie net-niet dus... Nooit begrepen wat mensen in hun zagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach zeiden ze ook over Jan en Kevin Magnussen, Bottas, Bianchi en nog veel meer rijders.
Dat toekomstig wereldkampioenschap gedoe neem ik nooit serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |