abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154701871
quote:
Sniff petrol is zo niet grappig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154701970
Vettel staat er trouwens niet eens zo gek ver achter Rosberg in het kampioenschap
pi_154701984
quote:
This can't be serious.... :o :')

Maar heb wel gelachen om laatste stuk... Hij krijgt misschien stukjes van zijn hond terug. Die Poetin toch O+
pi_154702102
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:43 schreef Meike26 het volgende:

[..]

This can't be serious.... :o :')

Maar heb wel gelachen om laatste stuk... Hij krijgt misschien stukjes van zijn hond terug. Die Poetin toch O+
Speld-achtige site.
Ja doei.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:55:55 #30
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154702309
Het is wel een prachtig resultaat voor Rusland toch?
Hij zit ook nog maar in zijn derde jaar in een (dit jaar) sub-top team en scoort een prachtige P2. Denk dat de F1 fans in Rusland ook wel een feestje vieren.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:59:20 #31
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_154702387
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:55 schreef twiFight het volgende:
Hij zit ook nog maar in zijn derde jaar in een (dit jaar) sub-top team en scoort een prachtige P2. Denk dat de F1 fans in Rusland ook wel een feestje vieren.
Ik denk sowieso goed voor de sport als er iets meer Russisch succes komt, ivm geld.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_154702474
quote:
Pas zn tweede jaar
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:07:36 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154702642
quote:
Tweede jaar nog maar, vorig jaar reed hij bij Toro Rosso en daarvoor GP3 en Formule 3 net zoals Max. Ondanks een hoop kritiek is het mijns inziens ook echt een supertalent die jongen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:18:08 #34
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154702905
Correct. Had even gespiekt op Wiki, maar die rekenden zijn vrijdag trainingen ook mee als F1 carriere.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_154704605
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Leer eens lezen man :') Strategisch sterk van het team, zoals Ferrari kon toen Schumacher er nog reed ^O^

Was inderdaad zeer slim gedaan, goed gebruik gemaakt van de situatie
Ik vind het fijn voor je dat je zo onder de indruk was dat jij het een meesterwerk vindt.

Ik ben minder ondersteboven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_154704620
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maximaliseren, zoals Vettel deze race ook deed, volgens jou.
Een kinderhand, enz.
pi_154707222
quote:
Deze race was hij niet eens zo goed, kwam niet in de buurt van de pace van Ricciardo. Over het algemeen is hij wel erg gewaagd aan Ricciardo. Denk dat RBR na Mercedes het snelste duo in huis heeft.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:40:40 #38
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_154707492
Mooi draadje op Reddit; een oplettende kijker viel op hoe het blokkeren van Hamilton z'n voorbanden tijdens de Hongaarse GP het voor ons als kijkers zichtbaar maakt hóeveel invloed de voorvleugel heeft op de luchtstroom daarachter en langs de side pods af (let op dat álle vuile lucht om de side pod heen gestuurd wordt).

Tevens een bonus gifje uit 2013, het is niet super duidelijk te zien, maar let op de vortex/contrails die de aerodynamica veroorzaakt tussen het voorwiel en het bodywork in.

Nice! _O_
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:50:58 #39
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_154707672
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:58 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Welk stuk ben je zo benieuwd naar dan, ik heb toch het radiobericht van begin tot eind geprobeerd over te nemen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dat stuk dus ;). Ik keek samen met iemand en wij keken elkaar echt aan van "hoorde jij dat ook". Dus wij moesten enorm lachen en hebben het fragment nog eens 10 keer afgespeeld. Stiekem hoopten wij dat het dus iets Italiaans was als, gefeliciteerd of zoiets. Dan konden we dat mooi elke keer gebruiken en konden we andere mensen vertellen dat het Italiaans is.

Nou weet ik wel dat 'vice' iets is als chef of plaatsvervanger, dus misschien was het een bedankje in heel slecht Italiaans aan het team ofzo.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:55:23 #40
343196 RingBewoner
pi_154707751
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooi draadje op Reddit; een oplettende kijker viel op hoe het blokkeren van Hamilton z'n voorbanden tijdens de Hongaarse GP het voor ons als kijkers zichtbaar maakt hóeveel invloed de voorvleugel heeft op de luchtstroom daarachter en langs de side pods af (let op dat álle vuile lucht om de side pod heen gestuurd wordt).

[ afbeelding ]

Tevens een bonus gifje uit 2013, het is niet super duidelijk te zien, maar let op de vortex/contrails die de aerodynamica veroorzaakt tussen het voorwiel en het bodywork in.

[ afbeelding ]

Nice! _O_
Mooie beelden inderdaad. "vroeger" toen er bijna elk weekend nog wel eens een motor plofte kon je het bij de achtervleugel ook goed zien:

Dit is een redelijk goed voorbeeld, op snelheid komt de rook en het vuur niet boven de achtervleugel.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:56:14 #41
343196 RingBewoner
pi_154707770
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:38 schreef Beach het volgende:

[..]

Sniff petrol is zo niet grappig.
Pitspraat is vaak wel geinig.
pi_154708263
quote:
di 28 jul 2015
'Verstappen wordt voorgetrokken'

Carlos Sainz is de voorkeursbehandeling van zijn ploeggenoot Max Verstappen bij Toro Rosso zat. De Formule 1-coureur beweert dat de Nederlander wordt voorgetrokken door de renstal.

Verstappen presteerde afgelopen weekeinde optimaal met een 4e plaats tijdens de Grand Prix van Hongarije. Sainz moest de race vroegtijdig verlaten door technische problemen. De Spanjaard reed na de start vóór Verstappen, maar Sainz vindt dat de 17-jarige Limburger desondanks beter werd begeleid in zijn jacht op WK-punten.
Vooral de later geplande pitstop maakte Sainz boos. "Ik was bezig aan een goede race, maar ik mocht de pitstraat niet in voor een bandenwissel. Max mocht eerder de pitstraat in en kon me daardoor passeren", stelt de Spaanse coureur in de Spaanse sportkrant Marca.
Verstappen 'nieuwe Senna'
Sainz vroeg Toro Rosso om opheldering, maar kreeg nul op het rekest. Hij krijgt steun van Spaanse sportmedia. Journalist Manuel Franco van AS denkt ook dat Verstappen een voorkeursbehandeling geniet. "Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Het is ook lastig te strijden met iemand die al is bestempeld als de nieuwe Senna."

bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)oorgetrokken___.html
quote:
Carlos Sainz vindt dat Max Verstappen wordt voorgetrokken

Allemachtig. De druiven zijn van een bedenkelijke zuurgraad in Spanje…

We snappen dat Carlos Sainz een katerig gevoel aan de Grand Prix van Hongarije overhoudt. Terwijl Max naar een vierde plaats reed – iets dat hij na afloop amper kon bevatten – liet de Toro Ross-bolide van de 20-jarige Spanjaard het afweten door één van de meest lullige mankementen ooit: een falende slangenklem.

In het officiële wedstrijdverslag van Toro Rosso houdt hij zich nog in. Geen kwaad woord over Max of het team. Maar in de Spaanse kranten AS en Marca loopt de rookie even leeg. Sainz is niet te spreken over de beslissing om Verstappen eerder een pitsstop te geven. Hij had immers een betere start (gifje) en lag een paar plekken voor op zijn teamgenoot. “Ik moest later stoppen dan de anderen, waardoor Max me dankzij zijn pitstop kon passeren. Daar heb ik absoluut geen begrip voor,” aldus een boze Sainz. Hij gaf aan later met het team over de kwestie te hebben gepraat, waar hij te horen kreeg dat dit de gekozen strategie was de beide Williams-bolides te passeren.

Carlos’ beklag dat Max een voorkeursbehandeling krijgt (is er een F1-team waar beide coureurs gelijk zijn? -red.) wordt onderschreven door de Spaanse krant AS, die melden dat dit niet de eerste keer is dat Verstappen de betere kaarten krijgt. “Het is ook lastig te strijden met een coureur die al is bestempeld als de nieuwe Senna”, aldus de volledig onpartijdige huilkrant.

Hoe zeg je butthurt in het Spaans?

bron: http://www.autoblog.nl/ni(...)-voorgetrokken-78882
Meestal eindigt dat soort Massa / Barrichello / Rosberg / Webber / Irvine gehuil in "eeuwig 2e rijder"...

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 28-07-2015 18:30:49 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 18:27:19 #43
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_154708366
als Sainz nu eens gaat presteren dan steeds op Verstappen klagen. Verstappen word niet voorgetrokken, hij is gewoon beter.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juli 2015 @ 18:33:25 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154708519
Sainz had een vrije baan en Max zat vast achter Kvyat... logisch toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154709110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:27 schreef KingRadler het volgende:
als Sainz nu eens gaat presteren dan steeds op Verstappen klagen. Verstappen word niet voorgetrokken, hij is gewoon beter.
Als hij echt beter is wordt hij voorgetrokken. Dus wel eens met dat hij niet wordt voorgetrokken.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:00:58 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_154709317
quote:
Sainz later told the Spanish sports daily Marca that after he sat down with the engineers, he calmed down.

"They wanted us both to pass the Williams and that seemed like the best way," he said. "I do not want a controversy, I just do my best and hope to get a good result in the next races for Toro Rosso."
Read more: http://autoweek.com/artic(...)orites#ixzz3hCqwz92z
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:02:46 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154709363
Sainz en verstappen zijn gewoon erg aan elkaar gewaagd, een superduo vind ik het. Twee toekomstige potentiële wereldkampioenen :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154709457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:02 schreef Rossdale het volgende:
Sainz en verstappen zijn gewoon erg aan elkaar gewaagd, een superduo vind ik het. Twee toekomstige potentiële wereldkampioenen :Y
Eens.
  Redactie Sport dinsdag 28 juli 2015 @ 19:09:51 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_154709601
Sainz doet het af en toe beter en af en toe minder dan Max. Such is life.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 juli 2015 @ 19:12:57 #50
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_154709685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sainz doet het af en toe beter en af en toe minder dan Max. Such is life.
Dit. Het zijn rookies, dus wat wisselvallig
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')