abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154697519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij profiteert gewoon van de beslissing van Vettel. Als je dat al een meesterwerk gaat noemen en ook nog de vergelijking trekt met Schumi, dan hou je geen termen meer over voor wanneer hij echt iets bijzonders doet.
Maximaliseren, zoals Vettel deze race ook deed, volgens jou.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:58:23 #17
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154697565
1/3e gassen
1/3e de juiste beslissingen nemen
1/3e geluk

Als je het mij vraagt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_154697990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:58 schreef twiFight het volgende:
1/3e gassen
1/3e de juiste beslissingen nemen
1/3e geluk

Als je het mij vraagt.
^O^

Al kun je je gelukskansen wel verbeteren door bij Maldonado uit de buurt te blijven 8-) ;)

Tevens, al die gasten op de FP "Ja, met zoveel electronica kan ik het ook, vroeger, toen was het pas echt racen!"

Vroeger was het gassen en gaan. Denk dat menig persoon een oude bolide van z'n plek krijgt. Denk dat de start sequence van een moderne F1-wagen veel mensen op hun plek zal houden _O- :D
Ja doei.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:53:06 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154698498
Zelfs veel oud coureurs geven aan dat het geen sinecure is om een moderne F1 wagen goed van zijn plek te krijgen.

Ik zou prima weg kunnen rijden in een F1 wagen hoor.
We zijn dan alleen wel twee weken, 12 koppelingen en een paar versnellingsbakken verder :X
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:30:07 #20
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_154699144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 01:19 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Yes sebastian yes, p1, another flag in Maranello well done

grazie ragazzi grazie, vieze tieten vieze tieten, forza ferrari e un altra bandera an da Maranello

merci Jules, cette victoire est pour toi, cette victoire est pour toi
you'll always be in our hearts, we know that sooner or later jules would ve been a part of this team
grazie guys
Leuk, alles wat ik verstond en begreep verteld behalve het ene stuk waar ik het allermeest benieuwd naar ben. Bedankt voor deze hoopvolle lokquote die vies tegenvalt.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juli 2015 @ 12:42:43 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154700625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:53 schreef twiFight het volgende:
Zelfs veel oud coureurs geven aan dat het geen sinecure is om een moderne F1 wagen goed van zijn plek te krijgen.

We zijn dan alleen wel twee weken, 12 koppelingen en een paar versnellingsbakken verder :X
Een F1 wagen slaat af als je rustig wilt optrekken :+

Een koppel van niks eigenlijk :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:44:05 #22
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154700660
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:53 schreef twiFight het volgende:

Vanaf Spa wordt het weer wat leuker met de starts. Aangrijpingspunt mag niet meer versteld worden voor de start.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154700685
Godverdomme :') _O-
quote:

Russia to let Kvyat see parents again

Posted in Motorsport, News by Sniff Petrol on Monday, July 27th, 2015

After Daniil Kvyat’s sensational second place in the Hungarian Grand Prix, Russian president Vladimir Putin has personally authorised for the Red Bull driver to briefly see his parents again.

‘Daniil has brought great pride to Russia,’ said a Kremlin spokesman. ‘And as a reward for finally delivering on what was requested of him, his parents will be released temporarily from their shackles and allowed to leave the Strevaboksit bauxite processing facility so that they may enjoy a short amount of time with their son.’

Sources in Russia say Kvyat will spend up to 20 minutes with his parents after which he will be reminded that if he continues to bring great F1 glory to Russia, he will be allowed to see them again and perhaps even speak to them. As an additional bonus, if he performs well in October’s Russian Grand Prix, he can have some bits of his dog back.

‘Daniil is great example of a Russian in Formula 1,’ said our top-ranking government source. ‘Way better than that last idiot. The only reason he is still alive is because he has has promised to lend the president some of his Michael Jackson tapes.’
http://sniffpetrol.com/20(...)-again/#.Vbdc3_kj11C
Ja doei.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:58:41 #24
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_154700969
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:30 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Leuk, alles wat ik verstond en begreep verteld behalve het ene stuk waar ik het allermeest benieuwd naar ben. Bedankt voor deze hoopvolle lokquote die vies tegenvalt.
Welk stuk ben je zo benieuwd naar dan, ik heb toch het radiobericht van begin tot eind geprobeerd over te nemen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord!!! * Barça
pi_154701737
Het was dus een combinatie van:
Engels, Frans, Italiaans EN Nederlands ! :D
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_154701871
quote:
Sniff petrol is zo niet grappig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154701970
Vettel staat er trouwens niet eens zo gek ver achter Rosberg in het kampioenschap
pi_154701984
quote:
This can't be serious.... :o :')

Maar heb wel gelachen om laatste stuk... Hij krijgt misschien stukjes van zijn hond terug. Die Poetin toch O+
pi_154702102
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:43 schreef Meike26 het volgende:

[..]

This can't be serious.... :o :')

Maar heb wel gelachen om laatste stuk... Hij krijgt misschien stukjes van zijn hond terug. Die Poetin toch O+
Speld-achtige site.
Ja doei.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:55:55 #30
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154702309
Het is wel een prachtig resultaat voor Rusland toch?
Hij zit ook nog maar in zijn derde jaar in een (dit jaar) sub-top team en scoort een prachtige P2. Denk dat de F1 fans in Rusland ook wel een feestje vieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')