Enige wat ik me dan kan bedenken is je remvermogen op je motor vergroten en dus meer op je motor te remmen ipv op de remmen, dat kost tijd ja. Het viel mij op dat Ricciardo in de VT's ook een heel apart schakelgedrag had, zou dat ook met sparen van remmen te maken hebben? Of puur tractie om harder de bochten uit te komen? Hij schakelde wel 4 of 5 keer op en neer per bocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde in bij de race in Hongarije nog dat iemand (Hamilton?) dat moest doen omdat de voorremmen te heet werden. Maar dat is een inkoppertje natuurlijk. En kun je ook anders oplossen (maar dat kost je tijd).
Het is gokken van mijn kant, maar ik denk uittesten van de snelheid/tractie zodat hij zo snel mogelijk door de bocht kon en in de juiste versnelling zat om zo vroeg mogelijk te kunnen gassen zonder wielspin. M.a.w. het juiste punt vinden om te schakelen naar de juiste versnelling.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Enige wat ik me dan kan bedenken is je remvermogen op je motor vergroten en dus meer op je motor te remmen ipv op de remmen, dat kost tijd ja. Het viel mij op dat Ricciardo in de VT's ook een heel apart schakelgedrag had, zou dat ook met sparen van remmen te maken hebben? Of puur tractie om harder de bochten uit te komen? Hij schakelde wel 4 of 5 keer op en neer per bocht.
Doe mij maar de testrijdster van het team van Clairequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef twiFight het volgende:
Pfff beetje doelloos filmpje. Ben al lang blij dat Kaltenborn er niet in figureert![]()
Claire daarentegen.. die mag zelfs mijn fiets komen poetsen.
Als ze de tijd en geld van het film maken nou eens in de auto staken...quote:
Dom, plat en seksistisch.quote:
Dat is een fooitje van Banco Do Brasil geweest denk ik.. Maar indd, dat fooitje hadden ze ook in de auto kunnen steken. Nu kijken er komende GP 50 Brazilianen meer dan voorheen !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze de tijd en geld van het film maken nou eens in de auto staken...
Ah, ik had nog niet geklikt, maar nu toch maar even kijkenquote:
En waarom zou ik gratis kinderen willen hebben in godsnaam? Nog niet al kreeg ik er geld bij uit!!!quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar weer een GP IN Duitsland, op Hockenheim, las ik net... Kinderen gratis naar het schijnt.. Joepie....
Mijn kleine op vrijdag indoctrineren om F1 fan te worden. Ik ben voorquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar weer een GP IN Duitsland, op Hockenheim, las ik net... Kinderen gratis naar het schijnt.. Joepie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |